dnes ma ten šajsdrek vcelku intenzívne naštval - vždy bol problém so štartami za studena, ale chytilo bez problémov, držalo tak okolo 400 otáčok, takže bolo trošku treba pomôcť plynom. Čim je chladnejšie, tým viac sa to zhoršuje, dnes mi to trikrát zdochlo počas vyparkovávania, napriek tomu, že som to stále mal trochu pod plynom.
V podstate inak než so stlačeným plynom tak na 20% teraz ani nenaštartujem a keď hej, tak zadymí vcelku škaredo (aj keď VW tdi pd to stále nie je

Občas sa stane už za tepla, že voľnobeh sa posunie k cca 1500 otáčkam, vačšinou po jemnom klepnutí na plyn si sadne späť na tých 900 cca. Inak za tepla, resp už po miernom zahriatí, povedzme 300m jazdy je všetko v pohode.
Otázka teda znie, čo s tým? V lete mi je jedno, že to blbo chytá, ale teraz to už je fakt problém.
Je vymenené teplotné čidlo, samozrejme to nepomohlo ani prt, vzduchový filter čistý, olej nový, nové palivové čerpadlo. Aké ďalšie možnosti tam sú? Ideálne radené od najmenej finančne náročných. Hoď to zo skaly nie je rada
