Klucí nechte těch bludů, 260 nikdy nebyly dieselový a nikdy s ničim jiným než s PRV!pekelnik píše: Motory se dávají ještě diesel. Téměř Vše je s automatem.
Volvo 264/265
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo 264/265
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 2350
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Volvo 264/265
Tak mi to nedalo, prosmejdil jsem net...a pravdu dis, 26x byly fakt jen benzinovy V6tky.Ondra. píše:Klucí nechte těch bludů, 260 nikdy nebyly dieselový a nikdy s ničim jiným než s PRV!
http://www.volvoclub.org.uk/history/260_stats_search.php
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo 264/265
ještě exisuje verze 262 (nebertonka) ty jsou ještě vzácnější bylo jich asi 3000 kusů (pravdě podobně jen pro sev. ameriku), některé (hlavně pozdější) 264 a 265 se skutečně opticky moc nelišily od 240 (namátkou dlouhý čumák který 240 od 260 převzala) a pak ještě existovala speciálně verze 244 pro DDR která měla specifický starší čumák z 260 (rámečkový typ)pekelnik píše: 262C - vzacny, ceneny vuz. 264 - vzacne, drahe, ale vetsinou ho nikdo neoceni, protoze se nelisi od jakekoli [obycejne] 244, 265 - velmi vzacne, ale laik to opet neoceni, 264TE - vzacne, extra drahe, cenene.
260po faceliftu jsou celkove hure sehnatelne. lovu zdar
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: Saab 9-5 Combi Aero
- Bydliště: Uničov
Volvo 264/265
Kluci, než napíšu další řádky, tak bych Vám chtěl moc poděkovat za zkušenosti, rady a nápady, kam se obrátit a dále jsem rád, že se nám diskuze pěkně rozjela. Chtěl bych se ještě jednou zeptat na ten overdrive, jak přesně funguje. Jinak ta zlatá je opravdu krásná. Já již v sobotu našel jednu takovou (viz. odkaz) . Ovšem ty kilometry to je buď zázrak a nebo šikovný ruce. Ikdyž text inzerátu by mohl naznačit, že by to mohla být i pravda. Jinak krasavice, až na pár maličkostí. Ještě by mě zajímalo, zda 265ky byly na zadních sedalech vybaveny opěrkami hlavy? Je to taková drobnost, ale chtěl bych co nejméně zasahovat do originality původního vozu a opěrky bych rád. Teda za předpokladu, že bych nějakou pěknou 265 sehnal.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bgfjfusndnck
Další odkaz je pro fajnšmekry.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bfgcb2olepaq

http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bgfjfusndnck
Další odkaz je pro fajnšmekry.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bfgcb2olepaq
_________________
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo 264/265
ta 264 rozhodně 60 000 nemá a nebo někde 10 let stojí 

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo 264/265
jinak jsem trochu zagooglil v mojí mlý bibli a ta vraví:
262 (ne-bertonka) vyrobeno v letech 75-77 3329 kusů vše s PRV s výkonem 125 koní
262C Bertone vyrobeno v letech 77-81 6622 (dle knihy přímo od Volva ale jiný zdroje uvádí počet kolem 8000) PRV buď o kubatoře 2 664 (140, 141 a později 129 koní) později 2849 (výkon 148 později 155 koní-> velmi raritní necelých 1000 kusů)
264 v letech 1974-82 vyrobeno 132390 kusů opět PRV o kubatuře 2 664 či 2849 o výkonech 125,129,140,141,148 a 155 koní
265 se vyráběly v letech 1975-85 v počtu 35601 kusů, s výše uvedenými motory v posledních letech doplněnými o 156 koňovou verzi
Rok 1985 byl pro 260 a 240GLT a Turbo zlomový, byly ukončeny jejich produkce nejspíš kvůli tomu aby uvolnili místo pro řadu 700 a ve výrobě zůstala jen ,,popelka" 240 a to až do května 1993.
Hlavový opěrky u kombíka se obávám že nee, to měly až poslední verze 240 kombi
262 (ne-bertonka) vyrobeno v letech 75-77 3329 kusů vše s PRV s výkonem 125 koní
262C Bertone vyrobeno v letech 77-81 6622 (dle knihy přímo od Volva ale jiný zdroje uvádí počet kolem 8000) PRV buď o kubatoře 2 664 (140, 141 a později 129 koní) později 2849 (výkon 148 později 155 koní-> velmi raritní necelých 1000 kusů)
264 v letech 1974-82 vyrobeno 132390 kusů opět PRV o kubatuře 2 664 či 2849 o výkonech 125,129,140,141,148 a 155 koní
265 se vyráběly v letech 1975-85 v počtu 35601 kusů, s výše uvedenými motory v posledních letech doplněnými o 156 koňovou verzi
Rok 1985 byl pro 260 a 240GLT a Turbo zlomový, byly ukončeny jejich produkce nejspíš kvůli tomu aby uvolnili místo pro řadu 700 a ve výrobě zůstala jen ,,popelka" 240 a to až do května 1993.
Hlavový opěrky u kombíka se obávám že nee, to měly až poslední verze 240 kombi
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Volvo 264/265
ta zlata za 3000 je dost nehezka a penize tomu odpovidaji. 3000eur je za 264 mizivy peniz a to, co bys do toho nasypal je obrovska investice.
264 TE za 22.500 eur je momentalne jedna z mala kterou za ty prachy nikdo nechce. prodejce se nejspis uhodil do hlavy, protoze ceny se sice pohybuje dost vysoko, ale tehle chybi nektere specificke casti vozu, ktere jsou dnes nesehnatelne, takze asi magor.
motor D24 u 264 opravdu udava VADIS a nejen toto http://www.blocket.se/dalarna/Volvo_264_TDI_23848575.htm?ca=4&w=3
je toho dukazem. dokonce i katalogy ND se zminuji.
hlavove operky se obvukle u kombika nedavali, ale realna original varianta je operka hlavy integrovana na delivi mrizi kufru
264 TE za 22.500 eur je momentalne jedna z mala kterou za ty prachy nikdo nechce. prodejce se nejspis uhodil do hlavy, protoze ceny se sice pohybuje dost vysoko, ale tehle chybi nektere specificke casti vozu, ktere jsou dnes nesehnatelne, takze asi magor.
motor D24 u 264 opravdu udava VADIS a nejen toto http://www.blocket.se/dalarna/Volvo_264_TDI_23848575.htm?ca=4&w=3
je toho dukazem. dokonce i katalogy ND se zminuji.
hlavove operky se obvukle u kombika nedavali, ale realna original varianta je operka hlavy integrovana na delivi mrizi kufru
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo 264/265
Karle vadis není neomylnej a severštinou sice nevládnu ale myslim že tam dole píšou něco o bastlení. V reálu však na naftovou 260 nevěřímpekelnik píše: motor D24 u 264 opravdu udava VADIS a nejen toto http://www.blocket.se/dalarna/Volvo_264_TDI_23848575.htm?ca=4&w=3
je toho dukazem. dokonce i katalogy ND se zminuji.

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 248
- Registrován: 15 roků
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
Volvo 264/265
Ten OD je bezva vec, radis 1,2,3,4 normalne a petku tlacitkem.Bez spojky.Je tady toho o tom dost.Tibor77 píše:Kluci, než napíšu další řádky, tak bych Vám chtěl moc poděkovat za zkušenosti, rady a nápady, kam se obrátit a dále jsem rád, že se nám diskuze pěkně rozjela. Chtěl bych se ještě jednou zeptat na ten overdrive, jak přesně funguje. Jinak ta zlatá je opravdu krásná. Já již v sobotu našel jednu takovou (viz. odkaz) . Ovšem ty kilometry to je buď zázrak a nebo šikovný ruce. Ikdyž text inzerátu by mohl naznačit, že by to mohla být i pravda. Jinak krasavice, až na pár maličkostí. Ještě by mě zajímalo, zda 265ky byly na zadních sedalech vybaveny opěrkami hlavy? Je to taková drobnost, ale chtěl bych co nejméně zasahovat do originality původního vozu a opěrky bych rád. Teda za předpokladu, že bych nějakou pěknou 265 sehnal.![]()
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bgfjfusndnck
Další odkaz je pro fajnšmekry.
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=bfgcb2olepaq
_________________
Volvo 940 B230FT automat r.v. 1990
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT automat r.v. 1990
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo 264/265
člověče doporučil bych tě tu spojku používatkubavlc píše:
Ten OD je bezva vec, radis 1,2,3,4 normalne a petku tlacitkem.Bez spojky.Je tady toho o tom dost.

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Volvo 264/265
OD by jako kazdy stroj mel pracovat nenasilne. tedy vecnou dbatu jestli spojku ci nikoli resim osobne tak, ze z 4_5 radim bez spojky s pomolenym, temer uzavrenym plynem a z 5 na 4 mackam spojku. v nizsich otackach to jde vse bez spojky, v tahu je lepsi pouzit spojku vzdy.
proste to nemi drit. pokud jse vse volne neni myslim spojka potreba.
stejne; jina moznost se pro petikvalt nenabizela [klasicky petikvalt prisel pozdeji] takze nezbyva, nez si zvyknout s tim pracovat.
k tomu dieselu: toto neni jediny diesel v 260. je mi jasne ze vadis muze psat nesmysly [B230ft jsem v 960 taky nikdy nevidel ani nenasel] ale videl jsem na prodej nekolik 260 v nafte, vadis o tom pise a katalogy o ni hovori, tak asi jsou.
krome toho se ted prodava nekde 240 kombi s prv motorem 6V. mazec
proste to nemi drit. pokud jse vse volne neni myslim spojka potreba.
stejne; jina moznost se pro petikvalt nenabizela [klasicky petikvalt prisel pozdeji] takze nezbyva, nez si zvyknout s tim pracovat.
k tomu dieselu: toto neni jediny diesel v 260. je mi jasne ze vadis muze psat nesmysly [B230ft jsem v 960 taky nikdy nevidel ani nenasel] ale videl jsem na prodej nekolik 260 v nafte, vadis o tom pise a katalogy o ni hovori, tak asi jsou.
krome toho se ted prodava nekde 240 kombi s prv motorem 6V. mazec

_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
-
Offline
- Příspěvky: 509
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
Volvo 264/265
Já bych ti doporučoval tuhle, je to sice můj názor, ale je fantastická !!!
Mít peníze, už je u mne doma v garáži vedle 245.
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/253844518/1
Mít peníze, už je u mne doma v garáži vedle 245.
http://verkopen.marktplaats.nl/photopopup/253844518/1
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Volvo 264/265
tak tu jsem myslel taky. jen je blbe,ze ji nekdo domrvil tim novym stresim oknem.
rozhodne 265 je velka vzacnost
rozhodne 265 je velka vzacnost

_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: Saab 9-5 Combi Aero
- Bydliště: Uničov
Volvo 264/265
Tak jsem na netu hledal a hledal, ale 265 jsem našel zatím jenom tu na holandských stránkách. Jen škoda, že to střešní okno je tam opravdu asi dodělávané. Po projítí katalogů od Pekelníka, velkého množství fotek na netu točící se kolem modelu 265 a podle všech možných katalogů výbav 265ky, se střešní okna do tohoto modelu asi vůbec nemontovaly a nebyly ani ve volitelné výbavě. Jinak je opravdu moc a krásná a navíc vypadá zachovale. Já si, ale brousím zuby 265 (GLE) , ta bude moje
. Snad jí do důchodu v nějakym ucházejícím stavu seženu.

_________________
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: Saab 9-5 Combi Aero
- Bydliště: Uničov
Volvo 264/265
Střešní okna? Asi nakonec ano.

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
-
Offline
- Příspěvky: 1882
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
Volvo 264/265
No jó, to je ale dobová střecha Webasto (dávala se i na P1800ES), a ne ten skleněnej fujtajbl...
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Volvo 264/265
dobova hand made prace 

_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: Saab 9-5 Combi Aero
- Bydliště: Uničov
-
Offline
- Příspěvky: 509
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
Volvo 264/265
Kluci, máte v kompu nějaké překrásné fotky 265tek ???
Pošlete mi je prosím na t-mustang@centrum.cz
Děkuji.
Pošlete mi je prosím na t-mustang@centrum.cz
Děkuji.
_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: Saab 9-5 Combi Aero
- Bydliště: Uničov
Volvo 264/265
Na mail jsem Ti poslal pár fotek.
. Na další zkus mrknout třeba sem
http://images.google.cz/images?hl=cs&lr=&um=1&q=Volvo+265&sa=N&start=0&ndsp=18
Jinak se připojuji k výzvě.

http://images.google.cz/images?hl=cs&lr=&um=1&q=Volvo+265&sa=N&start=0&ndsp=18
Jinak se připojuji k výzvě.

_________________
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
-
Offline
- Příspěvky: 509
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Vůz: t-mustang
- Bydliště: Bruntál
Volvo 264/265
Děkuji moc, díky tobě jsem načuchl víc 265 než 245, ale tu moji Šmoulinku si budu hýčkat pořád stejně.
Stejně je to krásné pozorovat sebe samotného, jak se u mne vyvíjí vztah k těmto modelům.
Před dvěma roky, bych nad DVOJKOU ani neuvažoval.
Člověk pořád zraje , až dozraje k velké lásce vůči pravému ůhlu.
Stejně je to krásné pozorovat sebe samotného, jak se u mne vyvíjí vztah k těmto modelům.
Před dvěma roky, bych nad DVOJKOU ani neuvažoval.
Člověk pořád zraje , až dozraje k velké lásce vůči pravému ůhlu.

_________________
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
Všechna má minulá auta....postupně za sebou - V40 TD, V40 T4, 244, 245, 142, 744
aktualně ... Volvo 760 V6 - 1987 ... Volvo V 70 Tdi - 1998
Volvo Classic Club ČR -SR
https://www.facebook.com/Volvo-classic-club-%C4%8CR-SR-595543350589546/
-
Offline
- Příspěvky: 1882
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
Volvo 264/265
Peklo a Tibor77: doporučuji k vaší ctěné pozornosti http://www.webastoshowroom.com/pdf/New%20Lit/Hollandia400.pdf
Dále si můžete vygůglit "webasto sunroof" plus libovolný starší křáp jako např. Aston Martin, Jaguar, MG atd., abyste si nemysleli, že výše uvedená Hollandia je nějaká horká novinka
Skutečnost, že se u Volva při prodeji nového vozu tato střecha nenabízela, nic neznamená. Majitel nového vozu prostě přejel ze šourůmu do nějaké odborné dílny, kde mu (skutečně rukama - v tom jediném máte pravdu) střechu Webasto namontovali.
Dále si můžete vygůglit "webasto sunroof" plus libovolný starší křáp jako např. Aston Martin, Jaguar, MG atd., abyste si nemysleli, že výše uvedená Hollandia je nějaká horká novinka

Skutečnost, že se u Volva při prodeji nového vozu tato střecha nenabízela, nic neznamená. Majitel nového vozu prostě přejel ze šourůmu do nějaké odborné dílny, kde mu (skutečně rukama - v tom jediném máte pravdu) střechu Webasto namontovali.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Volvo 264/265
standa:
A co na to tuhost karoserie??

-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4993
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo 264/265
Jsem zastáncem toho že dvojkař je každej volvista, jen si to někteří nikdy neuvědomít-mustang píše:Děkuji moc, díky tobě jsem načuchl víc 265 než 245, ale tu moji Šmoulinku si budu hýčkat pořád stejně.
Stejně je to krásné pozorovat sebe samotného, jak se u mne vyvíjí vztah k těmto modelům.
Před dvěma roky, bych nad DVOJKOU ani neuvažoval.
Člověk pořád zraje , až dozraje k velké lásce vůči pravému ůhlu.

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5746
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Volvo 264/265
To je pěkně napsanéOndra. píše:Jsem zastáncem toho že dvojkař je každej volvista, jen si to někteří nikdy neuvědomí

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé