Volvo 264/265
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: Saab 9-5 Combi Aero
- Bydliště: Uničov
Volvo 264/265
Ahoj, chtěl bych se zeptat na vše kolem modelů 264 a 265. Klady, zápory, prostě všechno. Časem bych si chtěl některý z nich pořídit a tak sháním jakékoliv informace. Zatím jsem na úplném začátku. Ze startu by mě zajímalo, jak kvalitní byly šestviválce v těchto modelech, potom jaká byla plná výbava, brzdy atd. Zkoušel jsem hledat na netu, ale našel jsem vždy jen nějaké útržky, ale vcelku nic moc. Díky
_________________
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo 264/265
Největším záporem je horší antikorozní ochrana což platí u všech dvojek. Dál to může bejt určitá nedostupnost speciálních dílů z 260, 240 je ještě poměrně dost i když někdy ceny použitých dílů jsou poměrně vysoko, 260 jsou poměrně raritní a tak specifický díly (ale mám dojem že jich moc není snad přední maska a nějaký vychytávky v interiéru) můžou bejt problémem.
O motoru PRV moc nevím ale dost lidí ho má v 262 nebo v 760 (namátkou Mišutka, tomass, drtic nebo sorel), takže bych trochu pohledal třeba v 700 sekci a technický dotazy směřoval na ně
O motoru PRV moc nevím ale dost lidí ho má v 262 nebo v 760 (namátkou Mišutka, tomass, drtic nebo sorel), takže bych trochu pohledal třeba v 700 sekci a technický dotazy směřoval na ně
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo 264/265
A potom ještě takový ty unavený věci co prostě stářím odcházejí jako klima nebo nivomaty
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: Saab 9-5 Combi Aero
- Bydliště: Uničov
Volvo 264/265
264/265 by měla být z posledních roků výroby. Zajímalo by mě, jaká byla ve vozidlech v tu dobu maximální výbava? Pokud jde o brzdy, tak předpokládám, že u tohoto modelu byly asi všechny 4 kotouče. Jinak díky moc za okamžitou reakci a rady, které se budou hodit až se nějaká pěkná dvoječka objeví. Při brouzdání po netu jsem narazil na tyto stránky, třeba se někomu budou hodit.
http://www.volvoclubthailand.com/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1187902009/3#3
http://www.volvoclubthailand.com/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?num=1187902009/3#3
_________________
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo 264/265
kotouče určitě, to má každá dvojka. Výbavu no je toho hodně, mam doma nějaký katalogy tak bych to dal dohromady ale určitě nivomaty, klima, tempomat, vyhřejvaný sesle, okna v elektrice to by tě poradil Pekelnik nebo Petr S60, vlastní 262C a ty by měly bejt v plný palbě
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: Saab 9-5 Combi Aero
- Bydliště: Uničov
Volvo 264/265
Dala by se výbava přibližně určit např. při pohledu na středový panel? Někde jsem vyčetl, že některé ovladače, které měla např. 264 v roce 1976 ve středu přístrojovky, tak v roce 1982 již byly u volantu? Např. ovládání oken bylo v roce 1976 myslím ve středu (někde jsem to vyčet) a v roce 1982 již bylo ve dveřích. Pokud jde o vyhřívání sedaček, bylo zapínání na tlačítko nebo jak se psalo tady na fóru automatické při poklesu teploty pod určitou hranici. Jako příklad přikládám přístrojovku z 264 z roku 1982. Zajímalo bylo mě co bylo umístěno v nevyplněných místech (vedle klimy, blikačů a vyhřívání) a zda by šla určit z toho ta výbava.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo 264/265
se stahováním okýnek máš pravdu u starších modelů to bylo ve středovým panelu, ve dveřích u novějších, já mam na středovým panelu ve dvou šachtách ovladač nivomatu.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: Saab 9-5 Combi Aero
- Bydliště: Uničov
Volvo 264/265
Kde přesně máš ovládání nivomatů? Tam kde je na obrázku ovládání teploty nebo v šachtách, kde je ovládání klimy a blikače. Jelikož zatím nemám s Volvy (zatím pouze Saab) velké zkušenosti, mohl by jsi mi lehce popsat, jak nivomaty fungují? Předpokládám, že je to ovládání tuhosti podvozku.
_________________
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
-
Offline
- Příspěvky: 339
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
Volvo 264/265
Ovládání nivomatů bývá v místech kde vidíš ty záslepky mezi spínači, je přes dvě záslepky mám pocit. Fachá to tak, že můžes vzadu "dofukovat" tlumiče a regulovat tak celkový náklon vozu dle zatížení nad zadní nápravou.Tibor77 píše:Kde přesně máš ovládání nivomatů? Tam kde je na obrázku ovládání teploty nebo v šachtách, kde je ovládání klimy a blikače. Jelikož zatím nemám s Volvy (zatím pouze Saab) velké zkušenosti, mohl by jsi mi lehce popsat, jak nivomaty fungují? Předpokládám, že je to ovládání tuhosti podvozku.
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Volvo 264/265
Spis ovladani svetle vysky...Tibor77 píše:Předpokládám, že je to ovládání tuhosti podvozku.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo 264/265
fajnový je to že si tam všechny ty spínače můžeš naskládat tak jak je ti liboTom85 píše:
Ovládání nivomatů bývá v místech kde vidíš ty záslepky mezi spínači, je přes dvě záslepky mám pocit. Fachá to tak, že můžes vzadu "dofukovat" tlumiče a regulovat tak celkový náklon vozu dle zatížení nad zadní nápravou.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: Saab 9-5 Combi Aero
- Bydliště: Uničov
Volvo 264/265
To Tomass: Jak šlape V6, jak náročná je údržba a jaká je životnost motoru za podmínek, že se o něho někdo staral alespoň průměrně? Tyto motory prý trpí častým únikem oleje. Mají ještě nějaké další mouchy?
_________________
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Volvo 264/265
Reknu to takhle - kdybych to mel v benzinu, zivit bych to nechtel. Prumerna spotreba se u tehle motoru pohybuje kolem 13 litru N95 a vykon 150 koni tomu moc neodpovida. Ale jelikoz mam upravu na LPG, vychazi prepoctena spotreba na cca 5,7 litru N95/100, coz uz jdeTibor77 píše:Jak šlape V6, jak náročná je údržba a jaká je životnost motoru za podmínek, že se o něho někdo staral alespoň průměrně? Tyto motory prý trpí častým únikem oleje. Mají ještě nějaké další mouchy?

Udrzba je velmi nenarocna, protoze rozvod motoru je retezem, nikoliv remenem, jde jen o to dodrzovat vymeny naplni a filtru. Unikem oleje trpely motory B27/B28, ale nikoliv B280E/F, ty maji mouchy B27/B28 vychytany. Je to jeste motor ze stary skoly, zadny hydrostely ani podobny vymozenosti co se porouchavaj

PS: co je ale na tomhle motoru skvely, je jeho zvuk - at uz na volnobehu nebo pod zatezi - brumlani sesti-a vice-valcu mam proste rad

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: Saab 9-5 Combi Aero
- Bydliště: Uničov
Volvo 264/265
Spotřeba není úplně prijoritou. Měla by to být leštěnka, ne na každodenní ježdění. Podle tabulky kterou jsou našel ve vláknu o dvojkách by tam měla být B28E. Řazení bych chtěl asi pravděpodobně manuál. Budu rád za jakékoliv informace či osobní zkušenosti s tímto motorem.
_________________
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Volvo 264/265
Nejsem si jistej jestli se vubec tahle kombinace vyrabela - a jestli jo, bude to pomerne rarita, benzinovej sestivalec = automat.Tibor77 píše:...by tam měla být B28E. Řazení bych chtěl asi pravděpodobně manuál.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo 264/265
tomáši 260 v manuálu jsou a poměrně často. M46OD není u 260 raritou
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: Saab 9-5 Combi Aero
- Bydliště: Uničov
Volvo 264/265
Při včerejším brouzdání na netu jsem objevil, podle fotek vcelku zachovalou 265. Něco takového bych si dovedl představit, že bych měl v garáži.
Jen ta holandština u některých slov je oříšek. 1) Volledig vlakke kofferruimte als het achterbankje is ingeklapt, 2) Zonnedakje 3) Zwart lederen (leren) bekleding (netjes) 4) Aantal eigenaren tot en met nu. Pokud někdo rozumíte, budu jenom rád.
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//kopen.marktplaats.nl/auto-s/oldtimers/merk-volvo/bouwjaar-1975-1979/c137.html%3Fxl%3D1%26ds%3Dto%253A%253Bl1%253A91%253Bl2%253A137%253Blt%253Azip%253Bsfds%253A1%253Bpt%253A0%253Bmp%253Anumeric%253Bpu%253A0%253Bosi%253A2%26ppu%3D0%26ts%3D1%26aw%255B120%255D%255B0%255D%3D779%26p%3D1%26av%255B80%255D%255B3%255D%3D524%26xref%3D1


http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A//kopen.marktplaats.nl/auto-s/oldtimers/merk-volvo/bouwjaar-1975-1979/c137.html%3Fxl%3D1%26ds%3Dto%253A%253Bl1%253A91%253Bl2%253A137%253Blt%253Azip%253Bsfds%253A1%253Bpt%253A0%253Bmp%253Anumeric%253Bpu%253A0%253Bosi%253A2%26ppu%3D0%26ts%3D1%26aw%255B120%255D%255B0%255D%3D779%26p%3D1%26av%255B80%255D%255B3%255D%3D524%26xref%3D1
_________________
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
-
Offline
- Příspěvky: 1208
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Volvo 264/265
260 v manualu mozna, ale ne s V6kou... V6 pouze s automatem.
Jinak ja mam B280E jen v benzinu a jak rika tomass, spotreba kolem tech 13, ale jel jsem dalku i pod 10, cca 9,5/100.
Ve dvojkach byly jen starsi modelt s dvouciselnym znacenim B27/28. O tech je znamo, ze trpely zvysenym opotrebenim vacky, ale osobni zkusenost s tim nemam. Moje B280 ma skoro 320 000 najeto a ze by byla vacka opotrebena, to rozhodne ne.
Tvou udavana verze E bude nejspis mechanicka strikacka, coz je velice spolehlivy system vstrikovani, nenarocny na udrzbu. Jen bude zrat o neco vic..
Jinak ja mam B280E jen v benzinu a jak rika tomass, spotreba kolem tech 13, ale jel jsem dalku i pod 10, cca 9,5/100.
Ve dvojkach byly jen starsi modelt s dvouciselnym znacenim B27/28. O tech je znamo, ze trpely zvysenym opotrebenim vacky, ale osobni zkusenost s tim nemam. Moje B280 ma skoro 320 000 najeto a ze by byla vacka opotrebena, to rozhodne ne.
Tvou udavana verze E bude nejspis mechanicka strikacka, coz je velice spolehlivy system vstrikovani, nenarocny na udrzbu. Jen bude zrat o neco vic..
-
Offline
- Příspěvky: 2543
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: Rudice/BK
Volvo 264/265
gůglovadlo:Tibor77 píše: 1) Volledig vlakke kofferruimte als het achterbankje is ingeklapt, 2) Zonnedakje 3) Zwart lederen (leren) bekleding (netjes) 4) Aantal eigenaren tot en met nu.
1) Zcela byt bota, když je složené zadní lavice, 2) Solar Stříška 3) Černá kůže (kožené) čalounění (čistý), 4) Počet majitelů, až teď
Je z toho někdo rozumný?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo 264/265
prozradíš mi tedy co bylo v 260 za jiný motor než V6?Drtic píše:260 v manualu mozna, ale ne s V6kou... V6 pouze s automatem.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: Saab 9-5 Combi Aero
- Bydliště: Uničov
Volvo 264/265
Díky za překlad. Alespoň něco.
Jak jsem psal ten manuál, tak jsem myslel čtyřstupňovou s overdrive. Jako další typ řazení byl myslím automat.

_________________
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 5015
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
Volvo 264/265
u řady 260 (včetně bertonky) bylo možné buď 4 stup manuál nebo 4 stup manuál s OD případně 3 stup automat, to vše v kombinaci s PRV V6 jelikož se do 260 jiný motor nemontovalTibor77 píše:Díky za překlad. Alespoň něco.Jak jsem psal ten manuál, tak jsem myslel čtyřstupňovou s overdrive. Jako další typ řazení byl myslím automat.

_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 33
- Registrován: 13 roků 5 měsíců
- Vůz: Saab 9-5 Combi Aero
- Bydliště: Uničov
Volvo 264/265
Když už řešíme overdrive, jak je na tom on s životností a jak ve dvojkách funguje? Jo a jak poznám, že tam skutečně je?
_________________
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
Saab 9-5 Combi Aero B235R,02
Volvo 264 GLE B27E,78
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Volvo 264/265
jen krátce. 264:bomba a super. 265 neseženes. Motor v pohodě. Trochu víc žere ale to se dá čekat. Výbavu nejlépe gle. Motory se dávají ještě diesel. Téměř Vše je s automatem. Je v tom super svezení. Vřele doporučuji.
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Volvo 264/265
tak uz mam trochu casu, tak to rozepisu.
koupi 265 je opravdu dost vzacnost a ta co je na marktplaatz se mi jevi docela slusne. chtelo by to zjistit, jsetli to stresni okno je original. nejak se mi nezda. v te dobe se delal pouze sibr - otvirani strechy posunem do strechy auta. jinak 264 se da sehnat uz lepe. docela se mi libi ta zlata 1979. sedany se delali myslim tak do 1983 a kombi do 1985, ale obliba 240 je prevalcovala. nevim, jak je to s nivomatama, ale yslel jsem, ze pokud jsou, tak jsou ovladane manualne - sipkama - ovladacem na stredovem panelu.
http://www.jon-erik.se/4sale/st-hijack.jpg
k motoru: delali se B27A - karburator - velmi vzacne, B27E - mechanicky vstrik v evrope normalka a B27F - elelktricka strikacka hlavne pro ameriku. tato verze mela ridici jednotku, katalyzator a lambda sondu. nevim, jak vacka, ale ja ma na 262 najeto 320 000 a nic mi netece. motor je uzasny. nejen zvuk, ale hlavne jeho zatah a sila.
prevodovku jsem u 264 videl vzdy jen 4Q+OD [M46] a automat BW55, ktery je o dost castejsi.
pro detailnejsi informace si prohledni nascanovane brozury na: http://www.240.se/brochure/
u 260 by nemela chybet klima, posilovac, nekdy sibr, el okna, vyhrivana sedadla....
260 je moje srdecni zalezitost a jednou se snad nejake pekne sbirky take dockam
prohledni brozurya popremyslej. osobne bych kouknul na tu zlatou na marktplaatz -1979. a treba mi ji jednou prodas
262C - vzacny, ceneny vuz. 264 - vzacne, drahe, ale vetsinou ho nikdo neoceni, protoze se nelisi od jakekoli [obycejne] 244, 265 - velmi vzacne, ale laik to opet neoceni, 264TE - vzacne, extra drahe, cenene.
260po faceliftu jsou celkove hure sehnatelne. lovu zdar
koupi 265 je opravdu dost vzacnost a ta co je na marktplaatz se mi jevi docela slusne. chtelo by to zjistit, jsetli to stresni okno je original. nejak se mi nezda. v te dobe se delal pouze sibr - otvirani strechy posunem do strechy auta. jinak 264 se da sehnat uz lepe. docela se mi libi ta zlata 1979. sedany se delali myslim tak do 1983 a kombi do 1985, ale obliba 240 je prevalcovala. nevim, jak je to s nivomatama, ale yslel jsem, ze pokud jsou, tak jsou ovladane manualne - sipkama - ovladacem na stredovem panelu.
http://www.jon-erik.se/4sale/st-hijack.jpg
k motoru: delali se B27A - karburator - velmi vzacne, B27E - mechanicky vstrik v evrope normalka a B27F - elelktricka strikacka hlavne pro ameriku. tato verze mela ridici jednotku, katalyzator a lambda sondu. nevim, jak vacka, ale ja ma na 262 najeto 320 000 a nic mi netece. motor je uzasny. nejen zvuk, ale hlavne jeho zatah a sila.
prevodovku jsem u 264 videl vzdy jen 4Q+OD [M46] a automat BW55, ktery je o dost castejsi.
pro detailnejsi informace si prohledni nascanovane brozury na: http://www.240.se/brochure/
u 260 by nemela chybet klima, posilovac, nekdy sibr, el okna, vyhrivana sedadla....
260 je moje srdecni zalezitost a jednou se snad nejake pekne sbirky take dockam

prohledni brozurya popremyslej. osobne bych kouknul na tu zlatou na marktplaatz -1979. a treba mi ji jednou prodas

262C - vzacny, ceneny vuz. 264 - vzacne, drahe, ale vetsinou ho nikdo neoceni, protoze se nelisi od jakekoli [obycejne] 244, 265 - velmi vzacne, ale laik to opet neoceni, 264TE - vzacne, extra drahe, cenene.
260po faceliftu jsou celkove hure sehnatelne. lovu zdar
_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999