CHIP BSR máte někdo nějakou zkušenost ?

jak si doma vyladit motor apod.
  • Autor
  • Zpráva
element5 Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 343
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Příbram
Vůz: V70RAWD

CHIP BSR máte někdo nějakou zkušenost ?

Příspěvek od element5 »

maktom píše:Pro čipovaný R-ko to není vyjímečné, kamarád měl stejný problém, viděl jsem to rozebrané v autorizáku. Vložky uprostřed se nestačí chladit, chlazení je dimenzované na těch 300ks. Jak si pořádně zazávodíš, tak se právě válce 2,3,4 nestačí chladit, horkem se materiál vložek roztáhne a protože jsou vložky těsně u sebe, tak na sebe narazí. Vůle tam samozřejmě je, ale dostatečná pouze pro nečipovaný motor. No a když to rozpínání překročí únosnou hranici, tak ti povolí "nejslabší" vložka, kamarádovi odešel pro změnu 4. válec. Takže R-ka nečipovat nebo čipovat s vědomím možného krátkodobého adrenalinu. Těch 300 koní je zřejmě výkonové/teplotní maximum konstrukce.
Kdyby takhle odpovídali všichni... :good:
_________________
Volvo V70R AWD (B5244T2)

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3077
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

CHIP BSR máte někdo nějakou zkušenost ?

Příspěvek od eLzyx »

:shock:
doufám, že T5ka (B5234T) díky jinému vrtání na tohle netrpí. I když ... otázkou je, zda to zachrání 2mm na průměru
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

dali
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 4109
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

CHIP BSR máte někdo nějakou zkušenost ?

Příspěvek od dali »

eLzyx píše::shock:
doufám, že T5ka (B5234T) díky jinému vrtání na tohle netrpí. I když ... otázkou je, zda to zachrání 2mm na průměru
Přesně tím se taky utěšuju :oops:
Ikdyž je pravda že jsem čet, že B5234Tx motor měl záměrně sníženej zdvihovej objem z 2,5l právě kvůli zvětšení stěn válců, aby snes větší zatížení.
Tuším, že nejslabším článkem 2,3 při zvyšování výkonu jsou sériový ojnice, občas se stane, že se nějaká podívá skrz blok...

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3077
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

CHIP BSR máte někdo nějakou zkušenost ?

Příspěvek od eLzyx »

tak to je fajne ... lepšejší ojnice (výrobce garantuje, že snesou 10000rpm a 1000PS) se daj sehnat okolo 12 000Kč. Jenže by to chtělo ještě jinčí písty, upravit palici, ...
no nic
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

brhy
Offline
Příspěvky: 49
Registrován: 14 roků 9 měsíců
Vůz: C70 2.3 T5
Bydliště: Zálesie - Bratislava

CHIP BSR máte někdo nějakou zkušenost ?

Příspěvek od brhy »

ehm a kto cipuje so seriovymi vnutornostami nad 300 PS ???? to je samovrazda motora :) ked chcete vykon tak najprv mechanicke casti povymienat ktore su najviac zatazovane za silnejsie a az nasledne k tomu prisposobit RJ samozrejme BSR a RICA a IPD a ine robia soft cez tu krabicku ale je to programovane na optimalne vykony chipu jednemu to da viac inemu menej zalezi aj od motora v akom je stave .
_________________
VOLVO - ONLY FOR VIKINGS
C70 2.3 T5 - bordó s béžo interierom :D

Zpět na „Jak co vyladit???“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé