problém se spotřebou S40-1.6i
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 22
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Třemošná
- Vůz: V70 2,4 D5 120kW D5244T 2002
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
#1 problém se spotřebou S40-1.6i
Zdravim všechny příznivce Volva,
mám S40ku 1.6, 1998, 77kw. Měřil jsem spotřebu, dokonce už po několikáté a stále jsem cca na 10-10,5 litrech. Jezdim po městě,dálnici i mimo město. Přijde mi to docela dost! Nemáte s tim někdo nějaké zkušenosti? Dík moc za případné rady.
mám S40ku 1.6, 1998, 77kw. Měřil jsem spotřebu, dokonce už po několikáté a stále jsem cca na 10-10,5 litrech. Jezdim po městě,dálnici i mimo město. Přijde mi to docela dost! Nemáte s tim někdo nějaké zkušenosti? Dík moc za případné rady.
_________________
aktuálně: Volvo V70 II. 2,4 D5244T 120kW, 2002, červená tmavá metalíza
bylo: Volvo V70XC 2,4i B5244T3 147kW, 2001, zlatá metalíza
bylo: Volvo V70 2.5TDi D5252T 103kW, 1997, červená limited
bylo: Volvo S40 1.6i 16V 77kw, 1998, zelená základní
bylo: Škoda Felicia 1.3LXI 50kw, 1998, vínová metalíza
bylo: Škoda 130L 55kw, 1986, červená základní, max. 190km/h-letadlo!
aktuálně: Volvo V70 II. 2,4 D5244T 120kW, 2002, červená tmavá metalíza
bylo: Volvo V70XC 2,4i B5244T3 147kW, 2001, zlatá metalíza
bylo: Volvo V70 2.5TDi D5252T 103kW, 1997, červená limited
bylo: Volvo S40 1.6i 16V 77kw, 1998, zelená základní
bylo: Škoda Felicia 1.3LXI 50kw, 1998, vínová metalíza
bylo: Škoda 130L 55kw, 1986, červená základní, max. 190km/h-letadlo!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 427
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#2 problém se spotřebou S40-1.6i
Nj, ale to nesmíš pořád mít motor vytočený přes pět tisíc.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2166
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3 problém se spotřebou S40-1.6i
To muze bejt spousta veci, napada mne treba lambda, ale nejlip asi zaject na diagnostiku...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#4 problém se spotřebou S40-1.6i
Spotřeba je dost vysoká, ale 1,6 jsou moc slabé motory a mají s autem co dělat, takže dost baští. Záleží taky hodně od stylu jízdy. Samozřejmě může tam být i nějaká zrada - závada. Ale jak říkám, malý objem neznamená nízkou spotřebu.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 22
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Třemošná
- Vůz: V70 2,4 D5 120kW D5244T 2002
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
#5 problém se spotřebou S40-1.6i
Tak na 5tisíc motor rozhodně netočim! Na diagnostiku už jsme to taky napíchly a vše pořádku. Je mi jasný že je to slabej motor, ale stejně mi 10,5 litrů přijde dost! Možná že je dirka ve výfuku, zkusim ho ještě vyměnit a uvidim. Pak budu pokračovat dál,svíčky a tak.
_________________
aktuálně: Volvo V70 II. 2,4 D5244T 120kW, 2002, červená tmavá metalíza
bylo: Volvo V70XC 2,4i B5244T3 147kW, 2001, zlatá metalíza
bylo: Volvo V70 2.5TDi D5252T 103kW, 1997, červená limited
bylo: Volvo S40 1.6i 16V 77kw, 1998, zelená základní
bylo: Škoda Felicia 1.3LXI 50kw, 1998, vínová metalíza
bylo: Škoda 130L 55kw, 1986, červená základní, max. 190km/h-letadlo!
aktuálně: Volvo V70 II. 2,4 D5244T 120kW, 2002, červená tmavá metalíza
bylo: Volvo V70XC 2,4i B5244T3 147kW, 2001, zlatá metalíza
bylo: Volvo V70 2.5TDi D5252T 103kW, 1997, červená limited
bylo: Volvo S40 1.6i 16V 77kw, 1998, zelená základní
bylo: Škoda Felicia 1.3LXI 50kw, 1998, vínová metalíza
bylo: Škoda 130L 55kw, 1986, červená základní, max. 190km/h-letadlo!
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#6 problém se spotřebou S40-1.6i
Změřit na analyzátoru výfukových plynů, a podle složení se uvidí, jestli to není moc bohaté, nebo jen špatně spaluje.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 427
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
#7 problém se spotřebou S40-1.6i
Njn, vyloučit musíme všechny možnosti.adoks1 píše:Tak na 5tisíc motor rozhodně netočim!
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
#8 problém se spotřebou S40-1.6i
taky jsem tipoval tu lambdu ale když na tý diagnostice nic nezjistili půjde asi o něco jiného - možností je spousta. 10,5 je fakt moc, mě to žralo 8,5 - nejezdil jsem ani na spotřebu ale ani jako kr....
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#9 problém se spotřebou S40-1.6i
Mám spotrebu 8,5 priemer na 1,6 V40 a ked to taham 190km/h tak to skoci na 9,5 priemer
Meriam systemom, plna nadrz - km.
Povodne som mal tiez pocit ze to zerie a zralo viac, ale pomohla vymena oleja na Mobil1 0W-40 - precistenie+ preplach, nove sviecky, nastavenie geometrie + komplet generalka podvozku vymena ramien, zadne silenty..
V podstate spotreba klesla v priebehu pol roka, ked sa zacal motor pomaly cistit Mobil1 a boli nove sviecky + nova lamba odvtedy je spotreba max 8,5l priemer ked sa snazim tak sa dostanem na 7,4 raz som mal 6,5 ale to znamena jazdit max 80km/h do 2500tis ot/min a vyuzivat zotrvacnosti motora + hmotnost auta, a jazdit akoby bez brzdy.
Dost pakarina obcas ma to bavi ale na 8,5 sa dostanes ak zacnes tym co ja
8,5l/100km mam 50% mesto 50% dialnica -mesto znamena ranne kolony.. cize si myslim ze hodne slusne hodnoty
A sviecky mam podla doporucenia Haynesa 4kontaktove Boschky (presny typ mozem doplnit) -su lepsie ako original doporucovany Volvom
Meriam systemom, plna nadrz - km.
Povodne som mal tiez pocit ze to zerie a zralo viac, ale pomohla vymena oleja na Mobil1 0W-40 - precistenie+ preplach, nove sviecky, nastavenie geometrie + komplet generalka podvozku vymena ramien, zadne silenty..
V podstate spotreba klesla v priebehu pol roka, ked sa zacal motor pomaly cistit Mobil1 a boli nove sviecky + nova lamba odvtedy je spotreba max 8,5l priemer ked sa snazim tak sa dostanem na 7,4 raz som mal 6,5 ale to znamena jazdit max 80km/h do 2500tis ot/min a vyuzivat zotrvacnosti motora + hmotnost auta, a jazdit akoby bez brzdy.
Dost pakarina obcas ma to bavi ale na 8,5 sa dostanes ak zacnes tym co ja
8,5l/100km mam 50% mesto 50% dialnica -mesto znamena ranne kolony.. cize si myslim ze hodne slusne hodnoty
A sviecky mam podla doporucenia Haynesa 4kontaktove Boschky (presny typ mozem doplnit) -su lepsie ako original doporucovany Volvom
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 22
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Třemošná
- Vůz: V70 2,4 D5 120kW D5244T 2002
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
#10 problém se spotřebou S40-1.6i
zatim vám všem díky za rady,už jsem si objednal nový Championky, tak po výměně uvidíme. na výfukový plyny se taky mrknu a uvidim. lambdu popřípadě vyměnim, ale zatim se mi do toho noc nechce. ale tim olejem se mi to nezdá že by to bylo,používam celkem kvalitní, mogul a jiné mi nesmí do baráku. benzin tankuju taky u premium čerpaček(shell,benzina.omv,atd.) U V I D Í M E ! ! ! ! ! ! !
_________________
aktuálně: Volvo V70 II. 2,4 D5244T 120kW, 2002, červená tmavá metalíza
bylo: Volvo V70XC 2,4i B5244T3 147kW, 2001, zlatá metalíza
bylo: Volvo V70 2.5TDi D5252T 103kW, 1997, červená limited
bylo: Volvo S40 1.6i 16V 77kw, 1998, zelená základní
bylo: Škoda Felicia 1.3LXI 50kw, 1998, vínová metalíza
bylo: Škoda 130L 55kw, 1986, červená základní, max. 190km/h-letadlo!
aktuálně: Volvo V70 II. 2,4 D5244T 120kW, 2002, červená tmavá metalíza
bylo: Volvo V70XC 2,4i B5244T3 147kW, 2001, zlatá metalíza
bylo: Volvo V70 2.5TDi D5252T 103kW, 1997, červená limited
bylo: Volvo S40 1.6i 16V 77kw, 1998, zelená základní
bylo: Škoda Felicia 1.3LXI 50kw, 1998, vínová metalíza
bylo: Škoda 130L 55kw, 1986, červená základní, max. 190km/h-letadlo!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5093
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#11 problém se spotřebou S40-1.6i
Starý (a zanesený) vzduchový filtr také udělá svoje
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 22
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Třemošná
- Vůz: V70 2,4 D5 120kW D5244T 2002
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
#12 problém se spotřebou S40-1.6i
vzduchovej filtr je taky novej,asi tak před 4000km jsem ho měnil, takže tim to taky neni.
_________________
aktuálně: Volvo V70 II. 2,4 D5244T 120kW, 2002, červená tmavá metalíza
bylo: Volvo V70XC 2,4i B5244T3 147kW, 2001, zlatá metalíza
bylo: Volvo V70 2.5TDi D5252T 103kW, 1997, červená limited
bylo: Volvo S40 1.6i 16V 77kw, 1998, zelená základní
bylo: Škoda Felicia 1.3LXI 50kw, 1998, vínová metalíza
bylo: Škoda 130L 55kw, 1986, červená základní, max. 190km/h-letadlo!
aktuálně: Volvo V70 II. 2,4 D5244T 120kW, 2002, červená tmavá metalíza
bylo: Volvo V70XC 2,4i B5244T3 147kW, 2001, zlatá metalíza
bylo: Volvo V70 2.5TDi D5252T 103kW, 1997, červená limited
bylo: Volvo S40 1.6i 16V 77kw, 1998, zelená základní
bylo: Škoda Felicia 1.3LXI 50kw, 1998, vínová metalíza
bylo: Škoda 130L 55kw, 1986, červená základní, max. 190km/h-letadlo!
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5093
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#13 problém se spotřebou S40-1.6i
Tak pak mě ještě napadá, že by mohly být špatně nastavený rozvody - stačí o zoubek - auto je pak trochu větší lenora a žere jako tank
(a diagnostika pozná datel...)
(a diagnostika pozná datel...)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#14 problém se spotřebou S40-1.6i
To by ale jelo na volnoběh jak traktor
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 5093
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
#15 problém se spotřebou S40-1.6i
přiznám se, že vůbec netuším jak u 4-válce, ale u 5-ti válce to na zvuku motoru vůbec nebylo poznat (a nejenom mnou, ale i jinými)jarek.krizan píše:To by ale jelo na volnoběh jak traktor
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
#16 problém se spotřebou S40-1.6i
Podle mě 10l může být skutečná spotřeba 1,6 tky.
Hodně záleží na stylu jízdy, na lehké noze, na tom, co vozíš, jak moc lítáš po dálnici, kde bydlíš (jezdíšli každý den domů 4km do prudkého stoupáku) .....
Já mám poměrně "těžkou" nohu, rád se pořádně svezu, když už jedu, a na 1,8 mám spotřebu 8l. Pokud jezdím naložený 8,5-9, s rakví není problém se dostat na 9,5. Přitom Jarek třeba s tímto autem jezdí za 6l. A já o dovolené pokud chci, tak se na průměr 6 taky dostanu, ale ne při 160 na dálnici. Tvé auto, dle mého pod 8 jezdit neumí a nemůže, proto 10 jako běžná spotřeba se mi nezdá nikterak nereálná, jen si prostě nepřidáváš, jako většina super řidičů s nejlehčí nohou v rëpublice.
Jediné auto co je odolné i na těžkou nohu, je D5 - tam jezdím do 6,5-7,5 i já a to lítám po dálnici.
Nedělej si hlavu z těch, co ti tvrdí , jak jezdí za 5, 6,7.... kecají.
Jinak, samozřejmě auto nechat kompletně prolézt, zkontrolovat (diagnostika není všemocná) není na škodu. Ale dle tvého popisu se o auto patřičně staráš, tudíž podle mě to bude na 90% OK.
Hodně záleží na stylu jízdy, na lehké noze, na tom, co vozíš, jak moc lítáš po dálnici, kde bydlíš (jezdíšli každý den domů 4km do prudkého stoupáku) .....
Já mám poměrně "těžkou" nohu, rád se pořádně svezu, když už jedu, a na 1,8 mám spotřebu 8l. Pokud jezdím naložený 8,5-9, s rakví není problém se dostat na 9,5. Přitom Jarek třeba s tímto autem jezdí za 6l. A já o dovolené pokud chci, tak se na průměr 6 taky dostanu, ale ne při 160 na dálnici. Tvé auto, dle mého pod 8 jezdit neumí a nemůže, proto 10 jako běžná spotřeba se mi nezdá nikterak nereálná, jen si prostě nepřidáváš, jako většina super řidičů s nejlehčí nohou v rëpublice.
Jediné auto co je odolné i na těžkou nohu, je D5 - tam jezdím do 6,5-7,5 i já a to lítám po dálnici.
Nedělej si hlavu z těch, co ti tvrdí , jak jezdí za 5, 6,7.... kecají.
Jinak, samozřejmě auto nechat kompletně prolézt, zkontrolovat (diagnostika není všemocná) není na škodu. Ale dle tvého popisu se o auto patřičně staráš, tudíž podle mě to bude na 90% OK.
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 5
- Příspěvky: 2434
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#17 problém se spotřebou S40-1.6i
Jinak jestli ti to pomůže psychicky, tak já jednou zcela vyjímečně natankoval do svého 3litru obyčejný N95 a výsledek, špatné starty, musel jsem přidat aditivum, jinak jsem musel jezdit bílým, a žere to jak zběsilé , 15l/100km a to jsem byl zvyklý jezdit za 4,5 - 5l ( sice na 50km, ale i tak )
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 528
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
#18 problém se spotřebou S40-1.6i
Jo jarku tvuj vlajkonos ma prumerku na 50Km to je jasny Jinak ja by sem skusil obyc veci, zacal by jsem vycistenim skrtici klapky,volnobezneho ventilu. vymeny termostatu a cilda teploty)pokud se to dele ohriva), vymenou pali. filtru, vymenou svicek, naliti aditiva nejlepe STP velka stribrna flaska co se pohybuje kolem 500Kc, vymenou vzduchoveho filtru. Tohle pokud bude ok, melo by to auta zrat podstatne min. Pak dale zalezi zda nemas pricpany katik, unik ve vyfukovem potrubi, . Ale jak bylo receno 1.6ka na 1,3tunove auto neni to prave orechove. Tp ja sem na V40 s 2.0T jezdil kolem 9 a kdyz sem lital 9,5L/100Km
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#19 problém se spotřebou S40-1.6i
to čo som písal mám zdokumentované- skoro 2roky som si to poctivo písal, na každý blok od tankovania km+ množstvo a rátal. Už to rátam len občas. Takže to čo som písal je presné.Pavel-K píše:Podle mě 10l může být skutečná spotřeba 1,6 tky.
Hodně záleží na stylu jízdy, na lehké noze, na tom, co vozíš, jak moc lítáš po dálnici, kde bydlíš (jezdíšli každý den domů 4km do prudkého stoupáku) .....
Já mám poměrně "těžkou" nohu, rád se pořádně svezu, když už jedu, a na 1,8 mám spotřebu 8l. Pokud jezdím naložený 8,5-9, s rakví není problém se dostat na 9,5. Přitom Jarek třeba s tímto autem jezdí za 6l. A já o dovolené pokud chci, tak se na průměr 6 taky dostanu, ale ne při 160 na dálnici. Tvé auto, dle mého pod 8 jezdit neumí a nemůže, proto 10 jako běžná spotřeba se mi nezdá nikterak nereálná, jen si prostě nepřidáváš, jako většina super řidičů s nejlehčí nohou v rëpublice.
Jediné auto co je odolné i na těžkou nohu, je D5 - tam jezdím do 6,5-7,5 i já a to lítám po dálnici.
Nedělej si hlavu z těch, co ti tvrdí , jak jezdí za 5, 6,7.... kecají.
Jinak, samozřejmě auto nechat kompletně prolézt, zkontrolovat (diagnostika není všemocná) není na škodu. Ale dle tvého popisu se o auto patřičně staráš, tudíž podle mě to bude na 90% OK.
Daj to na LPG a kašli na spotrebu
_________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
#20 problém se spotřebou S40-1.6i
Jo, sorry Michale, tvůj příspěvek jsem jaksi přehlídl.....
OK, já Ti samozřejmě věřím, že máš 8,5.
Ale jak říkám, možná jiný řidič s tvým autem by měl za stejné trasy 10 a jiný třeba 7,5. A to za předpokladu stejných tras.
Takže sorry, nemyslel jsem to zle, jako že kecáš, věřím Ti 8,5 (fakt jsem tě jaksi přehlíd....) ale je možné že 1,6 tka může mít víc.
Jak říkám, já s řekněme mnohem úspornějším motorem (nižší objem vždy neznamená menší spotřebu) se kterým se dá jezdit (s využitím Ekonomického režimu) úplně v pohodě za 6-7, já jezdím za 8,5 a vím o sobě, že mám těžkou nohu (já tomu teda říkám, že se rád projedu)
OK, já Ti samozřejmě věřím, že máš 8,5.
Ale jak říkám, možná jiný řidič s tvým autem by měl za stejné trasy 10 a jiný třeba 7,5. A to za předpokladu stejných tras.
Takže sorry, nemyslel jsem to zle, jako že kecáš, věřím Ti 8,5 (fakt jsem tě jaksi přehlíd....) ale je možné že 1,6 tka může mít víc.
Jak říkám, já s řekněme mnohem úspornějším motorem (nižší objem vždy neznamená menší spotřebu) se kterým se dá jezdit (s využitím Ekonomického režimu) úplně v pohodě za 6-7, já jezdím za 8,5 a vím o sobě, že mám těžkou nohu (já tomu teda říkám, že se rád projedu)
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 22
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Třemošná
- Vůz: V70 2,4 D5 120kW D5244T 2002
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
#21 problém se spotřebou S40-1.6i
Tak rozvodama to 100%neni!!!!!!!!!!!!! Ty mi dělal machr přes rozvody a osobně jsem byl u toho a osobně vše zkontroloval!!!!Lachtan píše:Tak pak mě ještě napadá, že by mohly být špatně nastavený rozvody - stačí o zoubek - auto je pak trochu větší lenora a žere jako tank
(a diagnostika pozná datel...)
_________________
aktuálně: Volvo V70 II. 2,4 D5244T 120kW, 2002, červená tmavá metalíza
bylo: Volvo V70XC 2,4i B5244T3 147kW, 2001, zlatá metalíza
bylo: Volvo V70 2.5TDi D5252T 103kW, 1997, červená limited
bylo: Volvo S40 1.6i 16V 77kw, 1998, zelená základní
bylo: Škoda Felicia 1.3LXI 50kw, 1998, vínová metalíza
bylo: Škoda 130L 55kw, 1986, červená základní, max. 190km/h-letadlo!
aktuálně: Volvo V70 II. 2,4 D5244T 120kW, 2002, červená tmavá metalíza
bylo: Volvo V70XC 2,4i B5244T3 147kW, 2001, zlatá metalíza
bylo: Volvo V70 2.5TDi D5252T 103kW, 1997, červená limited
bylo: Volvo S40 1.6i 16V 77kw, 1998, zelená základní
bylo: Škoda Felicia 1.3LXI 50kw, 1998, vínová metalíza
bylo: Škoda 130L 55kw, 1986, červená základní, max. 190km/h-letadlo!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 9
- Příspěvky: 22
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Třemošná
- Vůz: V70 2,4 D5 120kW D5244T 2002
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
#22 problém se spotřebou S40-1.6i
Ještě upřesnim že ta spotřeba byla stejná před rozvodama a i po nich,takže to nepřipadá v úvahu!
_________________
aktuálně: Volvo V70 II. 2,4 D5244T 120kW, 2002, červená tmavá metalíza
bylo: Volvo V70XC 2,4i B5244T3 147kW, 2001, zlatá metalíza
bylo: Volvo V70 2.5TDi D5252T 103kW, 1997, červená limited
bylo: Volvo S40 1.6i 16V 77kw, 1998, zelená základní
bylo: Škoda Felicia 1.3LXI 50kw, 1998, vínová metalíza
bylo: Škoda 130L 55kw, 1986, červená základní, max. 190km/h-letadlo!
aktuálně: Volvo V70 II. 2,4 D5244T 120kW, 2002, červená tmavá metalíza
bylo: Volvo V70XC 2,4i B5244T3 147kW, 2001, zlatá metalíza
bylo: Volvo V70 2.5TDi D5252T 103kW, 1997, červená limited
bylo: Volvo S40 1.6i 16V 77kw, 1998, zelená základní
bylo: Škoda Felicia 1.3LXI 50kw, 1998, vínová metalíza
bylo: Škoda 130L 55kw, 1986, červená základní, max. 190km/h-letadlo!
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 363
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V40 B4164S LPG, 1998
- Zabanován: Trvale
#23 problém se spotřebou S40-1.6i
Takže už som to tu raz dával keď sa to raz riešilo
Ak máš spotrebu od 6,6 do 11,8l/100km tak je to úplne ok._________________
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
est Volvo "I roll" Japan Volvo 600 japan horse best Volvo engine
#24 problém se spotřebou S40-1.6i
OK, můj motor tam ale není.
Řešíme ale 1,6 tku.
Řešíme ale 1,6 tku.
_________________
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
Pavel VOLVO V40 1,8i, 92kW, B4184SM, 99
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 296
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
#25 problém se spotřebou S40-1.6i
okrem vyssie menovanych dokazu spotrebu zdvihnut aj pribrzdujuce brzdy. Staci trochu a 1 l/100km si hned v pluse. Ja som na to, ze zacala pribrzdovat jedna brzda (zahrdzaveny valcek v LP brzde) prisiel iba vdaka tomu ze jazdim s PC nastavenym na okamzitu spotrebu a tam kde som na 3 pri 50 km/h jazdil cca 8,5 l/100km som mal zrazu 10. Pritom brzda nebola o moc horucejsia ako ostatne, bez PC by som si toho ani nevsimol.
Ale nakoniec mas mozno spotrebu normalnu, ja sa napr. po meste s S70 pohybujem od cca 10 do 15, hodne zalezi na okolnostiach premavky.
Ale nakoniec mas mozno spotrebu normalnu, ja sa napr. po meste s S70 pohybujem od cca 10 do 15, hodne zalezi na okolnostiach premavky.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek