vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3225
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#1 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
má někdo nějaké skušenosti s vysokooktanovýmí benzíny v naších turbovolvech?
Zajímá mě:
1. Je znát markantní nárůst výkonu?
2. Je s vysokooktanem nižší spotřeba a tím celkově nižší náklady na benzín?
3. Je nějak ovlivněno opotřebení motoru?
4. Srovnání konkrétních produktů.
+ co vás k tomu napadne.
Zajímá mě:
1. Je znát markantní nárůst výkonu?
2. Je s vysokooktanem nižší spotřeba a tím celkově nižší náklady na benzín?
3. Je nějak ovlivněno opotřebení motoru?
4. Srovnání konkrétních produktů.
+ co vás k tomu napadne.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#2 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
1) Rko má (aspoň to moje) předepsaných min. 98okt, takže já tankuju OMV nebo Shell 100okt, případně jinde nebo 98okt. Na 95okt jsem zkusil a subjektivně mi to přišlo horší. Při normální jízdě to moc znát není, ale stačí trochu zablbnout a - a zdálo se mi to prostě línější.doktor píše:má někdo nějaké skušenosti s vysokooktanovýmí benzíny v naších turbovolvech?
Zajímá mě:
1. Je znát markantní nárůst výkonu?
2. Je s vysokooktanem nižší spotřeba a tím celkově nižší náklady na benzín?
3. Je nějak ovlivněno opotřebení motoru?
4. Srovnání konkrétních produktů.
+ co vás k tomu napadne.
2) teoreticky může mít 100okt vliv na nižší spotřebu, ale...ale to asi nikdy nezjistim, protože na šetření bych si koupil jiný auto
3) ?? ...v případě, že tankuješ dle specifikací, tak si troufám tvrdit, že nikoliv
4) Shell V-Power Racing a OMV Carrera 100 subjektivně stejné...jinde moc netankuju
Všeobecně se snažim tankovat tam, kde je pravděpodobná vyšší výtoč benzinu...jinak mě zatim nenapadá nic
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1676
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
- Kontaktovat uživatele:
#3 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
Ja mam psanou 95ku.
Kdyz natankuji 98, rozdil nepoznam. Ani vykon, ani spotreba.
100ku jsem tankoval asi dvakrat a ta znat je, ale jen na vykonu, ne na spotrebe.
Tak tankuji 95ku.
Kdyz natankuji 98, rozdil nepoznam. Ani vykon, ani spotreba.
100ku jsem tankoval asi dvakrat a ta znat je, ale jen na vykonu, ne na spotrebe.
Tak tankuji 95ku.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1665
- Registrován: 16 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#4 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
Pokud má motor předepsáno 98, tak bych 95 netankoval, ale já mam předpsáno 95 a když dám víc oktanů jediný kdo to pocítí je moje peněženka :-/
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
#5 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
Skusam teraz jazdit na v-power racing, motor sa zda tichsi, pri normalnej jazde zmenu necitit, pri vyuzivani vykonu jazdi na pocit ovela lepsie.
Ked tam niekedy nabuduce nalejem zase nejaku 95 okt sracku, tak napisem, ci sa nieco zmenilo.
Inak skuste si na pumpe (komu to nevadi) ovonat ako vonia V power racing oproti normalnej 95-tke
Ked tam niekedy nabuduce nalejem zase nejaku 95 okt sracku, tak napisem, ci sa nieco zmenilo.
Inak skuste si na pumpe (komu to nevadi) ovonat ako vonia V power racing oproti normalnej 95-tke
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#6 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
Videl som uz davnejsie porovnavanie oktanov v motoroch roznych typov vozidiel. Pouzivali 3 typy.
1. bezne auto> nejaky ford fiesta a este nieco z nizsej strednej triedy...
vysledok: vykonovo ziadny (ci uz 95, 98, 100). Spotreba taktiez nic. odporucili 95, je lacna.
2. vykonnejsie auto> misivbusi evo, a nejaka sportova limo.
vysledok: narast vykonu spozorovany len medzi 95 a 100 oktanom, ale nie viac ako 2hp.
3. zavodne: subaru impreza WRC, a tusim nieco zo serialu GT>
vysledok pri 98 narast vykonu o cca 2hp, pri stovke tusim az 10 hp.
Zaver> vyssie oktany len do vykonnejsich vozidiel a sportovych motorov. nevyhoda vysokooktanu je, ze horsie maze (sposobene aditivami), ale to u pretekarskych nevadi, tam je motor max. na sezonu
1. bezne auto> nejaky ford fiesta a este nieco z nizsej strednej triedy...
vysledok: vykonovo ziadny (ci uz 95, 98, 100). Spotreba taktiez nic. odporucili 95, je lacna.
2. vykonnejsie auto> misivbusi evo, a nejaka sportova limo.
vysledok: narast vykonu spozorovany len medzi 95 a 100 oktanom, ale nie viac ako 2hp.
3. zavodne: subaru impreza WRC, a tusim nieco zo serialu GT>
vysledok pri 98 narast vykonu o cca 2hp, pri stovke tusim az 10 hp.
Zaver> vyssie oktany len do vykonnejsich vozidiel a sportovych motorov. nevyhoda vysokooktanu je, ze horsie maze (sposobene aditivami), ale to u pretekarskych nevadi, tam je motor max. na sezonu
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 782
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Budkov, Vimperk
#7 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
Nemaje turbo, neodpovím přesně na dané otázky. Nicméně hlavní rozdíl, který pociťuji při tankování vysokooktanového benzínu je klidnější chod a vyšší zátah při nízkých otáčkách. S N95 musím v obci při +- dodržování předpisů řadit dvojku, jakmile se vyskytne menší kopeček. S N98 je to o něco lepší a s N100 je to o poznání lepší. Výsledkem je subjektivně lepší pocit, o nějaké to deci nižší spotřeba a hlavně vítr v peněžence
Co se týče různých značek, tak mám dojem, že je mnohdy větší rozdíl mezi pumpami než mezi značkami. Vím třeba o některých Robinkách, kde stojí za prd N95 i N98, z jiných naopak jede N98 jak Carrera 100 z některých OMV. A z některých OMV mi C100 přišla výrazně lepší. Shell moc netankuju, je už zpravidla mimo moje finanční ochoty Ale co jsem jej párkrát bral, zdál se mi OK. Ono je to samozřejmě i o spoustě dalších faktorů, takže nevylučuju značnou subjektivitu v hodnocení. Abych nezapomněl, mluvím o situacích, kdy jsem čerpal do skoro prázdné nádrže.
Co se týče různých značek, tak mám dojem, že je mnohdy větší rozdíl mezi pumpami než mezi značkami. Vím třeba o některých Robinkách, kde stojí za prd N95 i N98, z jiných naopak jede N98 jak Carrera 100 z některých OMV. A z některých OMV mi C100 přišla výrazně lepší. Shell moc netankuju, je už zpravidla mimo moje finanční ochoty Ale co jsem jej párkrát bral, zdál se mi OK. Ono je to samozřejmě i o spoustě dalších faktorů, takže nevylučuju značnou subjektivitu v hodnocení. Abych nezapomněl, mluvím o situacích, kdy jsem čerpal do skoro prázdné nádrže.
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky
#8 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
1. u mé devítky 2.0T nic moc znatelného v zátahu, trochu lepší efekt rozpoznávám v točivém momentu (jízda do kopce - testováno na "Mirošováku")doktor píše:má někdo nějaké skušenosti s vysokooktanovýmí benzíny v naších turbovolvech?
Zajímá mě:
1. Je znát markantní nárůst výkonu?
2. Je s vysokooktanem nižší spotřeba a tím celkově nižší náklady na benzín?
3. Je nějak ovlivněno opotřebení motoru?
4. Srovnání konkrétních produktů.
+ co vás k tomu napadne.
2. s vysokooktanovým benzínem se dostanu i pod 10 L, tzn. efekt asi tak do 1/2 litru max.
3. u moderních motorů žádný ryze technický důvod pro větší opotřebení nevidím, u starších motorů jsem slyšel cosi o podpálených ventilech piokud se správně neseřídil předstih. Každopádně jsou tyhle benzíny navíc i hodně aditivovaný.
4. mezi značkovými jsem žádný rozdíl nezaznamenal (OMV, Shell, Benzina....)
prop sebe jsem si udělal následující závěr - naložené auto a/nebo cesta do kopců - určitě si natankuju vyšší oktany. "Normální" ježdění - stačí obyčejný Natural 95 ale raději dávámm o padika víc za značku.
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1610
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#9 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
Normálně liju 95ku zkusil jsem V-power racing a absolutně žádná změna...liju nadále 95
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Žďár nad Sázavou
- Vůz: Volvo 1980-97
#10 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
ja tankuju furt 95ku. Vervu 100 jsem natankoval jen jednou do saaba a nerozdejchal to... Neubrzdil sem srnu... Tak radsi 100ku netankuju abych se zas s necim nesrazil...
_________________
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
343 GL r.v. 1981 B14 2E,V70 r.v. 1997 B5234 T3
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3741
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#11 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
ja jsem zkousel 98ku jen jednou a nepoznal jsem rozdil..
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 549
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Hlučín / Widlakoffhauptstadt
#12 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
Mě by to taky zajímalo. Ale co jsem slyšel od známýho že se do každé nádrže na benzinkách vždycky přidá jako aditivum 400l vody, tak možná že jsou všechny ty vysokokoktany a želvípoury bez toho aditiva a proto to lepčejc jede
_________________
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
Je : V70 2.0T5 166kW, 1997 "Bílej Jezdec"
Bylo: Volvo 850 T5 1995, 166kW "Rust Dragon"
Bylo : Lehce ťuklý Volvo S40 r.v.97 1.9TD "Stříbrný Sršeň" :D
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1619
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
#13 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
mne najviac klesla spotreba ked som v rakusku na omv natankoval N95. skoro o cely liter sla dole. asi tie spomynane aditiva
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#14 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
Je celkem běžná praxe, že v Rakousku a Německu mají kvalitnější paliva. Už jen proto, že se nebojí zveřejnit jakoukoli pumpu, na které se objeví nějaký problém s palivem. Pak to logicky u nich lépe jede a méně žere.
Ideální by bylo, když z našich daní placený ústav nemůže zveřejnit vyníky, kteří nám bezostyšně ničí motory v našich plechových mazlech, aby sme sami založili sekci kde budeme psát, kterým benzínkám se rozhodně vyhýbat a proč. Pokud si nezjednáme pořádek sami, nikdo za nás to neudělá.
Ideální by bylo, když z našich daní placený ústav nemůže zveřejnit vyníky, kteří nám bezostyšně ničí motory v našich plechových mazlech, aby sme sami založili sekci kde budeme psát, kterým benzínkám se rozhodně vyhýbat a proč. Pokud si nezjednáme pořádek sami, nikdo za nás to neudělá.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
#15 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
jaký ústav máš na mysli? ústav paliv a maziv? Pozor to je normální komerční instituce, která je placena svými zákazníky.jarek.krizan píše:Je celkem běžná praxe, že v Rakousku a Německu mají kvalitnější paliva. Už jen proto, že se nebojí zveřejnit jakoukoli pumpu, na které se objeví nějaký problém s palivem. Pak to logicky u nich lépe jede a méně žere.
Ideální by bylo, když z našich daní placený ústav nemůže zveřejnit vyníky, kteří nám bezostyšně ničí motory v našich plechových mazlech, aby sme sami založili sekci kde budeme psát, kterým benzínkám se rozhodně vyhýbat a proč. Pokud si nezjednáme pořádek sami, nikdo za nás to neudělá.
Jiné je to u ČOI - tam souhlas, měli by mít možnost zveřejnit kde odebrali nevyhovující vzorky. Zákon jim to však nedovoluje i když zájem by byl (!).
_________________
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
měl jsem: 740 2,4D
nyní: 940 2,0T bílá, V40 1.6 violet
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#16 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
Myslel jsem ČOI, zákon nahrává lobistům, zlodějům a jiným členům vlády a jejich rodinám. Protože jinak by takový nesmyslný zákon museli dávno zrušit.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 117
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Velké Přílepy
- Kontaktovat uživatele:
#17 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
ahoj tankuju shell power diesel a můj chrochta si s ním libuje- o poznání lepší akcelerace, klidnější chod a při ceně o 150 kč více cca 70 km dál...
Jezdil jsem na to rok v kuse a nemůžu dát nic jiného než za 1
myslím že to bude znát i u benzinu.
Můj kamarád jezdil pro shell a pro základní palivo, stál ve frontě v Kralupech Nad Vltavou společne s dalšími prodejci phm a aditivoval shell.
Pro power diesel a w power pekně uháněl do Rakouska asi na to mněco bude.
A tomu kdo pustil ten zákon bych uříznul kulky a jsem pro zavedení topiku kde by jsme psali kam nejezdit tankovat
Jezdil jsem na to rok v kuse a nemůžu dát nic jiného než za 1
myslím že to bude znát i u benzinu.
Můj kamarád jezdil pro shell a pro základní palivo, stál ve frontě v Kralupech Nad Vltavou společne s dalšími prodejci phm a aditivoval shell.
Pro power diesel a w power pekně uháněl do Rakouska asi na to mněco bude.
A tomu kdo pustil ten zákon bych uříznul kulky a jsem pro zavedení topiku kde by jsme psali kam nejezdit tankovat
_________________
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#18 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
já jsem teď po delší době musel v Curychu vzít za vděk 95kou, takže hned za Rozvadovem šel do skoro prázdné nádrže Shell aneb V-Power Racing, takže mám možnost okamžitého srovnání při jízdě po dálnici a rozdíl to rozhodně byl. Mnohem příjemnější, plynulejší chování při vytáčení do otáček a při předjíždění!
2Exot: stejně bys už měl koupit na srazový ježdění nějaký eRko - pak by to akcelerovalo ještě líp a ten audinář by si prohlídnul kromě mýho i Tvůj výfuk
2Exot: stejně bys už měl koupit na srazový ježdění nějaký eRko - pak by to akcelerovalo ještě líp a ten audinář by si prohlídnul kromě mýho i Tvůj výfuk
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 4151
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
#19 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
Copak? Proběh nějakej deathmatch?karlos píše:2Exot: stejně bys už měl koupit na srazový ježdění nějaký eRko - pak by to akcelerovalo ještě líp a ten audinář by si prohlídnul kromě mýho i Tvůj výfuk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 301
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#20 vysokooktanový benzín v Turbomotorech.
ani ne, teda z mý strany určitě ne, protože já to považoval za normální předjetí - jeli jsme spolu, já předjel kolonu, Marek za mnou, ale chvilku mu to trvalo, takže nestihnul všechny a když pak za obcí chtěl za mnou, tak mu ten pitschus schválně přidával...dali píše:Copak? Proběh nějakej deathmatch?
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek