Rozdíl T5 vs. 2.5T
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Česká Třebová
- Vůz: VW Passat
Rozdíl T5 vs. 2.5T
Mám jeden dotaz na znalé. Jaký je rozdíl mezi motorem T5 (2319cm3) a 2.5T (2435cm3)? Vím, že je určitý rozdíl v turbu (jiný typ, jiný tlak), ale netuším, jak se liší ty motory. Jestli se jedná jenom o různé objemové verze stejného motoru, nebo o úplně jinou konstrukci.
Případně který motor je obecně považovaný za povedenější, tzn. spolehlivější. Jsou někde k disposici grafy s průběhem výkonu a krouťáku obou motorů?
Díky za nějaké jednoduché shrnutí, nebo na link, kde najdu relevantní odpověď.
Případně který motor je obecně považovaný za povedenější, tzn. spolehlivější. Jsou někde k disposici grafy s průběhem výkonu a krouťáku obou motorů?
Díky za nějaké jednoduché shrnutí, nebo na link, kde najdu relevantní odpověď.
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Rozdíl T5 vs. 2.5T
garfy sa daju pohladat tu na fore...
Napisem to malo co viem:
2,5T vychadza z atmosferickeho motora 2,5 20V s nasledovnymi zmenami:
- nizkotlake turbo (turbina z 2,3 T5 a kompresor z 2,0 T5)
- intercooler
- piesty chladene olejom
- mensia kompresia 9,5 oproti tusim 10,3(neviem ci dosiahnuta upravou hlavy alebo tvarom piestu)
inac vsetko prislusenstvo z atmosfery
T5 ma este mensiu kompresiu myslim 8,5 alebo 9,0
vacsie turbo ako 2,5T (piesty taky chladene + intercooler)
samozrejme ine vrtanie, zdvih som si nie isty ci nie rovnaky
Hovorime o (cca) dvaapollitroch, z ci 2,0T5 vychadza z atmosfery 2,0 alebo z 2,3T5 neviem.
Samozrejme sa postupom casu menil vykon, napr. u softturba:
850 - S/V 70 193koni, 270NM (1800 - 5100)
S60 200 koni 285 NM v rovnakom rozsahu
starsie verzie maju rozdelovac a jednu zapalovaciu cievku, novsie predpokladam ze 5 samostatnych cievok, u S60 asi iny soft v RJ
U 2,3T5 v prvych 850 bol vykon 225 kbyl s tocakom 320 NM (2000 - 5000), u neskorsich verzii mam pocit zmena v priebehu tociveho momentu
Napisem to malo co viem:
2,5T vychadza z atmosferickeho motora 2,5 20V s nasledovnymi zmenami:
- nizkotlake turbo (turbina z 2,3 T5 a kompresor z 2,0 T5)
- intercooler
- piesty chladene olejom
- mensia kompresia 9,5 oproti tusim 10,3(neviem ci dosiahnuta upravou hlavy alebo tvarom piestu)
inac vsetko prislusenstvo z atmosfery
T5 ma este mensiu kompresiu myslim 8,5 alebo 9,0
vacsie turbo ako 2,5T (piesty taky chladene + intercooler)
samozrejme ine vrtanie, zdvih som si nie isty ci nie rovnaky
Hovorime o (cca) dvaapollitroch, z ci 2,0T5 vychadza z atmosfery 2,0 alebo z 2,3T5 neviem.
Samozrejme sa postupom casu menil vykon, napr. u softturba:
850 - S/V 70 193koni, 270NM (1800 - 5100)
S60 200 koni 285 NM v rovnakom rozsahu
starsie verzie maju rozdelovac a jednu zapalovaciu cievku, novsie predpokladam ze 5 samostatnych cievok, u S60 asi iny soft v RJ
U 2,3T5 v prvych 850 bol vykon 225 kbyl s tocakom 320 NM (2000 - 5000), u neskorsich verzii mam pocit zmena v priebehu tociveho momentu
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 1723
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
Rozdíl T5 vs. 2.5T
2435 ccm je 2.4T ne? Nebo alespoň moje 2.5T má myslím nějakých 2523 bo něco takovýho...?
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
Rozdíl T5 vs. 2.5T
Uplně laicky:
T5
Víc jede, ale má vysokotlaké turbo takže při nesrpávném používání může turbo odejít.
2.5T
Má nizkotlaké turbo, míň jede, ale dovolím si říci, že nizko tlak přežije i auto.
Spotřeba je u obou podobná.
je na tobě co upřednostníš
Já osobně jsem za T5 
T5
Víc jede, ale má vysokotlaké turbo takže při nesrpávném používání může turbo odejít.
2.5T
Má nizkotlaké turbo, míň jede, ale dovolím si říci, že nizko tlak přežije i auto.
Spotřeba je u obou podobná.
je na tobě co upřednostníš


_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Rozdíl T5 vs. 2.5T
Myslím že turbo jako turbo, nízkotlak auto určitě nepřežije, není takový rozdíl foukat 0,8 či 1,2. A přece se točí...
Každopádně rozhodnutí hledej spíše v krouťáku a využitelnosti daného motoru.
T5 když zabere, je to peklo...ale než zabere ( je to později než nízkotlak ).
2.5T bere o poznání níže, jeho vlastnosti jsou blíže dieselu, takže když chceš ject na spotřebu, tak ho prostě nehoníš a on si to nechá líbit. Naopak když zatopíš, je to vlažnější než s T5.
Každopádně rozhodnutí hledej spíše v krouťáku a využitelnosti daného motoru.
T5 když zabere, je to peklo...ale než zabere ( je to později než nízkotlak ).
2.5T bere o poznání níže, jeho vlastnosti jsou blíže dieselu, takže když chceš ject na spotřebu, tak ho prostě nehoníš a on si to nechá líbit. Naopak když zatopíš, je to vlažnější než s T5.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Česká Třebová
- Vůz: VW Passat
Rozdíl T5 vs. 2.5T
Díky za reakce. Jízdní projevy obou motorů jsou mi tak nějak jasné. Šlo mi hlavně o to, jak se technicky liší.
Mimochodem, nemůžu nikde najít ty grafy výkonů...
Mimochodem, nemůžu nikde najít ty grafy výkonů...
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Rozdíl T5 vs. 2.5T
Tu su nejake tabulecky ... Platia pre S/V 70 cca do roku 1998, potom nie som isty ...
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 8
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Česká Třebová
- Vůz: VW Passat
Rozdíl T5 vs. 2.5T
Díky Tomasi. To je přesně, co jsem chtěl vidět. Je to pro V70 od roku 2000. Každopádně je tam pěkně vidět ten tozdíl mezi průběhem výkonu u T5 a 2.5T, kde u nízkotlakého turba dochází k maximálnímu krouťáku už v 1800 otáčkách, kdežto u vysokotlakýho až při 2400 otáčkách, za to je tam ta výkonová křivka o dost stmější :)
Kdyby měl někdo to samé pro první generaci V70...
Kdyby měl někdo to samé pro první generaci V70...
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Rozdíl T5 vs. 2.5T
K prvej gen. S/V 70 mozem povedat tolko, ze v pripade 2,5T je to rovnake, akurat max. tocak je 270 Nm pri 1800 (teda nizssi ale rovnaky priebeh), u T5 predpokladam ze napodobne - priebehy budu podobne len s inymi maximami.
Podla grafov vidno ze T5 dosahuje cca 275 Nm pri 2000 ot co 2,5 t dosahuje pri 1800, co je podla mna +- jedno, 200 otacok hore-dolu, akurat T5 pokracuje dalej kdezto u nizkotlaku to uz ostava konstantne.
v T5 som sa neviezol, ako pisem vyssie v nizkych otackach to bude podobne, akurat ze vzhladom na vacsie turbo a trochu iny priebeh tocaku bude reakcia na zoslapnutie plynu u 2,5T o nieco pohotovejsia.
O svojej 2,5T mozem povedat tolko, ze je to prijemny motor, dost pruzny a ked treba vie zabrat (ale ze by nemal turbodieru ako pisu v roznych testoch sa neda povedat, aj malemu turbu to chvilku trva nez sa roztoci, pretoze pri beznej jazde ustalenou rychlostou do cca 120 km/hod sa v podstate nevyuziva), kazdopadne v urcitych rezimoch by som privital vacsiu silu. Ak by som si mohol vybrat z dvoch aut v dobrom stave a rovnakej vybave, uprednostnil by som T5.
Jo, este upresnim Durala8 - nizkotlak (aspon v motore B5254T) nefuka 0,8 atmosfery ale iba necelych 0,4.
Podla grafov vidno ze T5 dosahuje cca 275 Nm pri 2000 ot co 2,5 t dosahuje pri 1800, co je podla mna +- jedno, 200 otacok hore-dolu, akurat T5 pokracuje dalej kdezto u nizkotlaku to uz ostava konstantne.
v T5 som sa neviezol, ako pisem vyssie v nizkych otackach to bude podobne, akurat ze vzhladom na vacsie turbo a trochu iny priebeh tocaku bude reakcia na zoslapnutie plynu u 2,5T o nieco pohotovejsia.
O svojej 2,5T mozem povedat tolko, ze je to prijemny motor, dost pruzny a ked treba vie zabrat (ale ze by nemal turbodieru ako pisu v roznych testoch sa neda povedat, aj malemu turbu to chvilku trva nez sa roztoci, pretoze pri beznej jazde ustalenou rychlostou do cca 120 km/hod sa v podstate nevyuziva), kazdopadne v urcitych rezimoch by som privital vacsiu silu. Ak by som si mohol vybrat z dvoch aut v dobrom stave a rovnakej vybave, uprednostnil by som T5.
Jo, este upresnim Durala8 - nizkotlak (aspon v motore B5254T) nefuka 0,8 atmosfery ale iba necelych 0,4.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 1729
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Rozdíl T5 vs. 2.5T
tomas, tak to neupresnujes celkom presne... a ze sa turbo nepouziva do 120 pri konstantnej rychlosti? to ako keby si napisal ze sa nepouziva motor ked ides z kopca... turbo sa toci, t.j. pouziva od momentu kedy ho po nastartovani prefuknes a toci sa az kym to netipnes...
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Rozdíl T5 vs. 2.5T
Nepisem ze sa netoci. Toci. Ale akymi otackami? V podstate "volnobeznymi" (pritiahnute za vlasy). Turbo prakticky nerobi pretlak, viac-menej iba vyrovna hydraulicke straty v sacom trakte.koch píše:tomas, tak to neupresnujes celkom presne... a ze sa turbo nepouziva do 120 pri konstantnej rychlosti? to ako keby si napisal ze sa nepouziva motor ked ides z kopca... turbo sa toci, t.j. pouziva od momentu kedy ho po nastartovani prefuknes a toci sa az kym to netipnes...
Vychadzam z pozorovania - z toho, ze pri mensich otackach a mensom zatazeni motora je po zosliapnuti plynu urcita casova odozva kym auto zacne "brutalne" zrychlovat. Majitelia T5 s tlakomerom preplnania to vidia ako sa rucicka po urcitej dobe po zosliapnuti plynu zacne pohybovat smerom k maximu. Nevyleti tam okamzite. Rychlost rucicky zavisi od velkosti zosliapnutia pedalu plynu a zotrvacnych sil turba (cim vacsie tym vacsia zotrvacnost).
Takze laicky myslene sa turbo nepouziva - nedava plny tlak. Az pri zatazeni. Bude asi omyl mysliet si ze turbo tlaci celu dobu co to da, maximalnym tlakom.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 1729
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Rozdíl T5 vs. 2.5T
no je samozrejme ze turbo netlaci plnym tlakom neustale... to ze neupresnujes uplne presne som narazal na ten plniaci tlak... odkial mas tie plniace tlaky u 2.5T?
takze cisto laicky...
porovnavam 2.4T s 285nm a 2.5T s 275nm pri rovnakych otackach... 2.4T na to potrebuje 0.8 a 2.5T len menej ako 0.4?
takze cisto laicky...
porovnavam 2.4T s 285nm a 2.5T s 275nm pri rovnakych otackach... 2.4T na to potrebuje 0.8 a 2.5T len menej ako 0.4?
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Rozdíl T5 vs. 2.5T
kedsi doma mam clanok z predstavenia a prvej jazdy Volva 850 AWD, kde sa po prvy krat pouzil motor B5254T (aky je rozdiel oproti B5244T netusim), montovany do stvorkolky (iba kombi) aj do limuziny. V kombinacii s AWD spominali ze ma aj intercooler (pravdepodobne mysleli ze v limuzine dvojkolke bol motor bez medzichladica). No a pisu tam ze plniaci tlak je 0,36 baru. Turbo je tam opisovane tak, ze turbina pochadza z 2,3 T5 a kompresor z dvojlitrovej T5. Ci ide o turbo mitsubishi alebo sam davalo az neskor neviem (moznu by sa v tejto zmene dala vidiet zmena plniaceho tlaku).
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 79
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo V50 a V70
- Bydliště: Bratislava
Rozdíl T5 vs. 2.5T
Nech sa páči priatelia, špecka motora B5254T v prílohe.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo V50 2.0D MY2008
ex: Volvo V70 2.5T B5254T M58 AWD '97 "Volwerin"
ex: Tatra 613 3.5l V8 '87, Tatra 613-2 na šrot, Šáde 120 "Zrzavá bestie"
Volvo V50 2.0D MY2008
ex: Volvo V70 2.5T B5254T M58 AWD '97 "Volwerin"
ex: Tatra 613 3.5l V8 '87, Tatra 613-2 na šrot, Šáde 120 "Zrzavá bestie"
-
Offline
- Příspěvky: 1729
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Rozdíl T5 vs. 2.5T
sypem popol na hlavu...
to SlavomirSK: das zdroj? pripadne vies 2.4T 147kw? B5244T3
to SlavomirSK: das zdroj? pripadne vies 2.4T 147kw? B5244T3
-
Offline
- Příspěvky: 79
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo V50 a V70
- Bydliště: Bratislava
Rozdíl T5 vs. 2.5T
http://www.volvoclub.org.uk/tech/V70_August_2002.pdf
http://www.volvoclub.org.uk/tech/S60_August_2002.pdf
a ešte nejaké skeny z múdrej knižky
http://www.volvoclub.org.uk/tech/S60_August_2002.pdf
a ešte nejaké skeny z múdrej knižky

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) SlavomirSK dne 22 zář 2009 22:56, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo V50 2.0D MY2008
ex: Volvo V70 2.5T B5254T M58 AWD '97 "Volwerin"
ex: Tatra 613 3.5l V8 '87, Tatra 613-2 na šrot, Šáde 120 "Zrzavá bestie"
Volvo V50 2.0D MY2008
ex: Volvo V70 2.5T B5254T M58 AWD '97 "Volwerin"
ex: Tatra 613 3.5l V8 '87, Tatra 613-2 na šrot, Šáde 120 "Zrzavá bestie"
-
Offline
- Příspěvky: 1729
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
- Vůz: Volvo S60 2.4T
Rozdíl T5 vs. 2.5T
dik, toto poznam... rad by som nieco o tom plniacom tlaku u 2.4T
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Rozdíl T5 vs. 2.5T
Plnici tlak u 2.4T je vyssi, a to 8psi. Odtud plyne moje 0,8bar, sorry 
Nicmene kdyz berem, ze 1 bar je 14,3psi, tak 8 je vice nez 0,5 baru.
Nasel jsem vice stranek, kde se tato hodnota lisi, a to 7psi a 8psi.
U 850 to mam z relativne overeneho zdroje :
850 LPT 7psi - cca 0,5 bar
850 HPT T5 10psi - 0,7bar
850 HPT R 10 - 12psi - 0,7 - 0,84bar pri overboostu
S60 2.4T nejista, nektere zdroje uvadeji 7, nektere 8 psi. Vice jsem nasel s 8. Tam nekde se to bude pohybovat.
Zpet k tomu turbu...od nastartovani se toci, je mi jedno jak, protoze jsme se bavili o tom, ze LPT prezije auto a HPT ne, s cimz nesouhlasim. Obe turba se toci +- uplne stejne. Jedno dava mene, druhe vice, ale diky sve velikosti. Proto obe odejdou se stejnym prasetem +- stejne. Tot muj nazor na vec. To ze nedava plny plnici tlak porad je snad proboha jasne, netreba vysvetlovat.

Nicmene kdyz berem, ze 1 bar je 14,3psi, tak 8 je vice nez 0,5 baru.
Nasel jsem vice stranek, kde se tato hodnota lisi, a to 7psi a 8psi.
U 850 to mam z relativne overeneho zdroje :
850 LPT 7psi - cca 0,5 bar
850 HPT T5 10psi - 0,7bar
850 HPT R 10 - 12psi - 0,7 - 0,84bar pri overboostu
S60 2.4T nejista, nektere zdroje uvadeji 7, nektere 8 psi. Vice jsem nasel s 8. Tam nekde se to bude pohybovat.
Zpet k tomu turbu...od nastartovani se toci, je mi jedno jak, protoze jsme se bavili o tom, ze LPT prezije auto a HPT ne, s cimz nesouhlasim. Obe turba se toci +- uplne stejne. Jedno dava mene, druhe vice, ale diky sve velikosti. Proto obe odejdou se stejnym prasetem +- stejne. Tot muj nazor na vec. To ze nedava plny plnici tlak porad je snad proboha jasne, netreba vysvetlovat.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Rozdíl T5 vs. 2.5T
Suhlas. Tocit sa toci, zivotnost zavisi od oleja a vola za volantom, bez ohladu na stupen preplnania.Dural8 píše: Zpet k tomu turbu...od nastartovani se toci, je mi jedno jak, protoze jsme se bavili o tom, ze LPT prezije auto a HPT ne, s cimz nesouhlasim. Obe turba se toci +- uplne stejne. Jedno dava mene, druhe vice, ale diky sve velikosti. Proto obe odejdou se stejnym prasetem +- stejne. Tot muj nazor na vec. To ze nedava plny plnici tlak porad je snad proboha jasne, netreba vysvetlovat.
To ze nedava plny tlak pri malom zatazeni bolo mierene na Kocha a jeho reakciu na moj prispevok, kde hovorim ze turbo sa pri malom zatazeni v podstate nevyuziva, nie ze sa netoci. Islo mi o zhodnotenie "turbodiery" - chvilu turbinke trva kym sa roztoci na vysoke otacky a zacne davat plny tlak, cim vacsie turbo tym dlhsi cas...
Jo, a myslel som ze T5 a R maju vyssi tlak, myslel som ze nejakych 1,2 - 1,5. naozaj maju tak malo?
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Rozdíl T5 vs. 2.5T
Ok, s turbodirou mas jasne pravdu.
Ty plnici tlaky k 850 by mely byt ok, takze asi to tak bude, pokud mate nekdo jine info, pls doplnte.
Co vim, tak 1,2 baru je uz docela zahul pro motor, ale to je jeste z dob, kdy jsem se pohyboval mezi japoncikama a tedy obecne. Nerikam ze to nejde, nebo ze nejde vic, rikam jenom ze je to dost.
Ty plnici tlaky k 850 by mely byt ok, takze asi to tak bude, pokud mate nekdo jine info, pls doplnte.
Co vim, tak 1,2 baru je uz docela zahul pro motor, ale to je jeste z dob, kdy jsem se pohyboval mezi japoncikama a tedy obecne. Nerikam ze to nejde, nebo ze nejde vic, rikam jenom ze je to dost.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Rozdíl T5 vs. 2.5T
Prave v tom casopise, kde som predstavovali 850 AWD s motorm 2,5T a pisali o nizkom plniacom tlaku (tusim nejakych) 0,38 baru pisali, ze volvo vo svojich vykonnejsich motoroch BEZNE pouziva tlaky okolo 1,6 baru. (na seriovku sa aj mne zda dost vela, bezne co viem tak je to +- okolo 1 bar) Snat by k tomu mohli nieco napisat aj T5 a R-kariDural8 píše: Co vim, tak 1,2 baru je uz docela zahul pro motor, ale to je jeste z dob, kdy jsem se pohyboval mezi japoncikama a tedy obecne. Nerikam ze to nejde, nebo ze nejde vic, rikam jenom ze je to dost.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 267
- Registrován: 20 roků 1 měsíc
- Vůz: C 70
Rozdíl T5 vs. 2.5T
udajne T5 ma silnejsi blok motoru...??? nekde sem to asi četl ale už mam sklerozu 

_________________
Volv
Volv
-
Offline
- Příspěvky: 3642
- Registrován: 20 roků 11 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Rozdíl T5 vs. 2.5T
rekl bych, ze jine budou jen vlozky.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 1343
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Rozdíl T5 vs. 2.5T
Jsou jenom větší vložky a objem není 2,4 ale u T5 a R je 2,3 haby to více vydrželo, to je pravda.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 290
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Rozdíl T5 vs. 2.5T
U T5 a R byl objem zmenseny z 2,5 na 2,3 z dovodu zvacsenia vodnych kanalov a lepsieho odvodu tepla. Benzinovy turbomotor s takymto vykonom dokaze pri zatahu vyprodukovat naraz vela tepla, takze bolo treba zvysit rezervu chladiaceho vykonu. Iny dovod pre mensie valce asi nebol.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé