Pri popojizdeni -vesmes v rychlostech okolo 50km/h - mi obcas docela silne "cukne" u zadnich kol. Rekl bych po sundani nohy z plynu, ale muze to byt nahoda... Nektery den se to nestane ani 1x, jindy 5x...
Zpocatku jsem mel podezreni na prevodovku, cuknuti se ale projevi i pri sekvencnim razeni, kdyz zrovna neradim... Brzdove desticky vypada ji OK...
Pripada mi to jako neco spojeneho s 4x4, nedejboze diferencial...
Hmm, AWD ...presneji to muzou byt hridele prevodovek nebo ten krouzek-objimka ktera uz nezabira jak ma a ma oholene zuby, to mi delalo nez se AWD odporoucelo...oprava byla draha. Jinak diferak se poskozuje az pozdeji, protoze je z odolnejsiho matrose nez ta objimka mezi prevodovkami.
_________________ V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex: S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
kubovo píše:To je zajimave.. dekuji za radu... Vzpomenes si kolik ta oprava stala?
Řekl bych řádově desetitisíce. AWD u XC70 bývá zrádné. Výhoda je, že to jezdí i bez AWD, když nejsou peníze, prostě se vyndá kardan a je z toho dvoukolka - alespoň dle mých informací.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
doktor píše:WD u XC70 bývá zrádné. Výhoda je, že to jezdí i bez AWD, když nejsou peníze, prostě se vyndá kardan a je z toho dvoukolka - alespoň dle mých informací.
JJ, dle mych alespon taky Na srazu spala kardanova hridel vedle mne...
U mne to zacalo cukat a silneji kopat pri prudsim pridani plynu a zabrani zadni napravy.. volnbezka na viskozni spojce (hridel) se furt toci a jak zabere tak sepne a kopne tam (zrejme pres lozisko na zadnim konci) ránu .. jak si spominam..
Pratele dekuji za info... Vypada to, ze mluvime o stejnem problemu... Zajedu s tim do servisu a kdyz mi reknou "pade", tak budu hold do leta jezdit po dvou kolech ... chjo ... DEKUJU MOC. jz.
kubovo píše:To je zajimave.. dekuji za radu... Vzpomenes si kolik ta oprava stala?
Me to stalo zhruba 30 tisic v neautorizovanem servisu, ale delal to - rekl bych - jeden z mala lidi u nas, co umi opravit prevodovky.
V autorizaku ti treba reknou ze to neopravi, ale vymeni poskozene soucasti nebo celou napr. uhlovou prevodovku nebo kardan, nebo diferak, tam uz jsou zhruba nasledujici cifry>
cela prevodovka M58 asi 60 tis, uhlova 35tis, kardan 20tis a diferak netusim.
Ale muze to byt opravdu jen ta ozubena meziobjimka u r.v. 2001...tam to bude vymena snad do 5tis.
Kvuli tomu, ze u te starsi verze AWD do r.v. 2001 se oholi hridelka spojujici prevodovky nebo i jine hridelky v obou prevodovkach nebo odejdou loziska, predelali mi to na system s meziobjimkou, jako to maji novejsi AWD po r.v. 2000 a udajne jeste z tvrdsiho materialu.
_________________ V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex: S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů
Tak. Mno.. jezdili jsme tim 50 minut a jako na potvoru to necuklo ani jednou... vypada to dle prohlidky na nedostatek oleje v diferencialu.... a taky loziska... Krome toho vyndaji kardan at zkusim jestli to cuka bez nej... jestli jo, KDO UHADNE CO TO CUKA A NENI TO VZADU???
...jinak dneska se mi pri ceste do servisu rozvistila CHYBA MOTORU a CHYBA PREVODOVKY a tak nejak koukam, ze se to sype jako zuby Marty Kubisove... momentalne mi rekli, ze to DESET zpravi, ale ... saaaak vy vite
(Takze oprava uniku oleje v diferaku a kontrola netesnosti, zmena softwaru prevodovky na vyrazovani Neutralu pri zastaveni - zrusit, kontrola brzd a oblozeni, vyndani kardanu, celkova kontrola)
Dekuji vsem za skvelou podporu, diky Vam se opravdu necictim, ze v tom jsem uplne sam
...no, nechci dopredu nic zakriknout, ale nasel jsem SUPER VOLVO servis. Az to dotahnem, dam reference. Nejsou autorizovani, ale delaji jenom VOLVA. S pristupem, jako maji oni, jsem se v zadnem jinem servisu NIKDY nesetkal...
V Autopalace mi nauctovali i tu pul hodku co jsem vysvetloval na prijmu co tomu autu je... Tady uctujou jenom realizovane opravy a dle ceniku DOST OK. No, uvidime, jeste jsme nepreskocili...
kubovo píše: ...no, nechci dopredu nic zakriknout, ale nasel jsem SUPER VOLVO servis. Az to dotahnem, dam reference. Nejsou autorizovani, ale delaji jenom VOLVA. S pristupem, jako maji oni, jsem se v zadnem jinem servisu NIKDY nesetkal...
V Autopalace mi nauctovali i tu pul hodku co jsem vysvetloval na prijmu co tomu autu je... Tady uctujou jenom realizovane opravy a dle ceniku DOST OK. No, uvidime, jeste jsme nepreskocili...
kdybys nebyl tajnůstkář, tak ti třeba někdo dá reference už teď.
Ad autopalace: zaplatil jsis za to, že ses mohl vykecat odborníkovi.
_________________ V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE