Tak cena za perestrojku na E85 za 85 éček,je více než lákavá !
Jen se obávám,že je to pro čtyřválcové motory,a na pětiválec je nutno koupit tyto sady DVĚ.
To už je jiná káva,no každopádně zájem by asi byl,jen to chce trochu více konkretizovat.
Já jsem o tom také uvažoval,dát to do T5.......
_________________ XC60 158 kw D5 + Polestar, automat. http://www.svedskedily.cz
Generální a střední opravy poškozených motorů Volvo D5 + T5, 2.4T apod., opravy hlav motoru D5 + benzínové, opravy manuálních převodovek M66 a diferenciálů, opravy automatických převodovek Aisin Warner, opravy úhlových převodovek, prodej použitých náhradních dílů a mnoho dalšího kolem Volva.
Areál servisu VOLVO T6R s.r.o., Mezi Vodami 11a, Praha 4 Modřany
tel. 724 100 742 Pracujeme pouze ve všední dny od 8:00 do 17:00 Děkujeme za pochopení.
Tak cena za perestrojku na E85 za 85 éček,je více než lákavá !
Jen se obávám,že je to pro čtyřválcové motory,a na pětiválec je nutno koupit tyto sady DVĚ.
To už je jiná káva,no každopádně zájem by asi byl,jen to chce trochu více konkretizovat.
Já jsem o tom také uvažoval,dát to do T5.......
skousel jsem nalit do obou mazliku E85 vysledek je ze u 80 nepoznam rozdil ani za studena a u v70
je to na nej trosicku linejsi nez se motor ohreje
Ahoj,
přidám se se svojí zkušeností. Natankoval jsem 1:1 N95 a E85. Subjektivně to jede normálně, žere to normálně, startuje to normálně.
Jestli svítí lambda nevím, protože je špatná kontrolka. Jediný rozdíl jsem zatím našel v ceně - (35,90 a 24,90) vychází rovných 30,40 Kč.
Takže za mne zatím dobrý.
Tak cena za perestrojku na E85 za 85 éček,je více než lákavá !
Jen se obávám,že je to pro čtyřválcové motory,a na pětiválec je nutno koupit tyto sady DVĚ.
To už je jiná káva,no každopádně zájem by asi byl,jen to chce trochu více konkretizovat.
Já jsem o tom také uvažoval,dát to do T5.......
Dělají se sady na 4, 6 a 8 válců, tudíž pro tebe 6 a jeden zůstane nezapojen.
_________________ Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0TE85, Padík - V50 T5 AWD +BSR+IPD HD TCV
Ahoj,
přidám svoji zkušenost na V70II 2,5T. Vzal jsem cca 50l N95 a 20l E85. Spotřeba zůstala víceméně stejná, výkon taktéž, motor se mi zdá tišší a "klidnější" (placebo efekt), "vrtulník" nesvítí. Takže jediný rozdíl zatím cena 38,60 x 26,20. Příště zkusím 2:1 a uvidíme. Pokud by se osvědčilo budu přemýšlet o "přestavbě" na 100% E85..... Máte krom ttoommaasseekka někdo další zkušenost s konkrétní firmou?
Zajímavá věc, teď se mi spotřeba ustálila na 10.6.
Tankuji Ethanol jinde a asi je to znát.
Na ty krátké tratě, které povětšinou jezdím je to cca o litr, max o litr a půl víc než na benzín.
_________________ Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0TE85, Padík - V50 T5 AWD +BSR+IPD HD TCV
Bibis píše:Ahoj,
přidám svoji zkušenost na V70II 2,5T. Vzal jsem cca 50l N95 a 20l E85. Spotřeba zůstala víceméně stejná, výkon taktéž, motor se mi zdá tišší a "klidnější" (placebo efekt), "vrtulník" nesvítí. Takže jediný rozdíl zatím cena 38,60 x 26,20. Příště zkusím 2:1 a uvidíme. Pokud by se osvědčilo budu přemýšlet o "přestavbě" na 100% E85..... Máte krom ttoommaasseekka někdo další zkušenost s konkrétní firmou?
Tenhle poměr je asi maximum, co ti lambda zkousne.
_________________ Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0TE85, Padík - V50 T5 AWD +BSR+IPD HD TCV
Bibis píše:Ahoj,
přidám svoji zkušenost na V70II 2,5T. Vzal jsem cca 50l N95 a 20l E85. Spotřeba zůstala víceméně stejná, výkon taktéž, motor se mi zdá tišší a "klidnější" (placebo efekt), "vrtulník" nesvítí. Takže jediný rozdíl zatím cena 38,60 x 26,20. Příště zkusím 2:1 a uvidíme. Pokud by se osvědčilo budu přemýšlet o "přestavbě" na 100% E85..... Máte krom ttoommaasseekka někdo další zkušenost s konkrétní firmou?
Ahoj a to nemáš zatím žádnou přestavbu, nebo modul..? Prostě jsi jen přijel a místo plné N95 jsi to říznul 20l E85 a vymalováno..? (to bych take zkusil..)
Díky, Janek. P.S./OT, mohl bys prosím přispět svými zkušenostmi také zde.. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=34725
_________________ MB CLA coupe MY22; HONDAAfricaTwin 1100 A.S. //
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
ksw píše:nicméně je dobré vědět že "nejlevnější" energií budoucnosti bude plyn
Tím bych si nebyl tak jistý, kolega zkusil jen orientačně porovnat cenu surového plynu na trhu vs. cena, za kterou to kupujeme maloobchodně např. od RWE:
plyn200x.JPG
V koncové ceně není vypíchnuto, kolik z toho dělají různé daně, t.j. nakolik se obohacují olejářské kartely a kolik s toho doluje stát na daních.
Zdanění plynu pro pohon motorových vozidel má ale jasnou tendenci:
http://dumfinanci.cz/clanky/471-spotrebni-dane-vc-ekologickych-dani/ píše:U zemního plynu je sazba daně stanovena ve výši 30,60 Kč/MWh pro topení a pro pohon stacionárních motorů. Sazba daně pro zemní plyn sloužící k pohonu motorových vozidel je stanovena ve výši 0 Kč/MWh s tím, že se do roku 2020 postupně navýší na úroveň 264,80 Kč/MWh.
t.j. pro auta skoro 10x taková daň než do domácnosti. To se asi týká CNG, ale u LPG bych si tipnul to stejné. A nemysleme si, že s elektroauty to bude jiné, stát si jistě nenechá ujít tyto příjmy, jakmile se elektroautomobilismus trochu více rozšíří.
Tak se ovčané těšme...
P.
Nevím jak u CNG, ale kdysi jsem uvažoval nechat rodičům udělat u baráku nádrž na LPG domníval jsem se , že to na topení musí být levnější obvolal jsem to a zjistil že cena je prakticky stejná jen výhoda že se dá nakoupit v levnějším období ale víc jak 2kč na L bych to neviděl proto náklady za zbudování, povolení , projekt, čerpadlo atd by bylo nerentabilní.
nehledě nato mám stále větší pocit , že se to ubírá směrem nic nedělat jen zvednout marži (zdražit , zvednout daně) a to vede k omezení a jde to dokola.
_________________ 740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
ksw píše: A nemysleme si, že s elektroauty to bude jiné, stát si jistě nenechá ujít tyto příjmy, jakmile se elektroautomobilismus trochu více rozšíří.
Tak se ovčané těšme...
P.
Jasně vždyt i na uhlí bude spešl dan ( a to si už dnes lidi stěžují , že je to drahý) , takže se vrátí k pálení toho co kde najdou ( urvou).
A do 10let nebudou smět používat kotel na přímé přikládání jen automatický za 50000,- nebo starý předělat.
_________________ 740 GL r91LPG a 740 r92 AT combi
Bibis píše:Ahoj,
přidám svoji zkušenost na V70II 2,5T. Vzal jsem cca 50l N95 a 20l E85. Spotřeba zůstala víceméně stejná, výkon taktéž, motor se mi zdá tišší a "klidnější" (placebo efekt), "vrtulník" nesvítí. Takže jediný rozdíl zatím cena 38,60 x 26,20. Příště zkusím 2:1 a uvidíme. Pokud by se osvědčilo budu přemýšlet o "přestavbě" na 100% E85..... Máte krom ttoommaasseekka někdo další zkušenost s konkrétní firmou?
Ahoj a to nemáš zatím žádnou přestavbu, nebo modul..? Prostě jsi jen přijel a místo plné N95 jsi to říznul 20l E85 a vymalováno..? (to bych take zkusil..)
Díky, Janek. P.S./OT, mohl bys prosím přispět svými zkušenostmi také zde.. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=127&t=34725
Jo jo, přesně tak. Do 3/4 nádrže (cca 50l) jsem dolil 20l E85 bez dalších "krabiček" či úprav. Primární cíl nebyla finanční úspora jakož spíš zvědavost a ověření tvrzení o tišším chodu, šetrnějším vlivu na motor a vyšším výkonu. Tišší se mi to zdá, výkon nelze poznat... Pokud by "krabička" zafungovala tak cenová úspora by asi taky nebyla k zahození . Postřehy k motoru v patřičné sekci.
uživatelská příručka na Freemonta naznačuje směr vývoje. . .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________ bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
Bibis píše:Ahoj,
přidám svoji zkušenost na V70II 2,5T. Vzal jsem cca 50l N95 a 20l E85. Spotřeba zůstala víceméně stejná, výkon taktéž, motor se mi zdá tišší a "klidnější" (placebo efekt), "vrtulník" nesvítí. Takže jediný rozdíl zatím cena 38,60 x 26,20. Příště zkusím 2:1 a uvidíme. Pokud by se osvědčilo budu přemýšlet o "přestavbě" na 100% E85..... Máte krom ttoommaasseekka někdo další zkušenost s konkrétní firmou?
Tenhle poměr je asi maximum, co ti lambda zkousne.
Ahoj, prosím tě mám prosbu, mám xc90, 2005, 5vál s turbínou v benzínu,154kw, nemáš nějaké poznatky s E85kou?, mám v plánu si jí pořídit , jen nevím jakou krabici koupit abych neměl pak peklo s motorem někde jí nabízejí za 6tis. a někde za 12tis. díky za popř. odpověď................................ johhan.suomi@gmail.com
Jaký je rozdíl v krabičkách je těžké hodnotit, princip musí být všude stejný, přidáním vstřiku zvýšit množství paliva.
Rozdíl bude v možnosti nastavení onoho množství. Buď přes potenciometr, nebo chipem.
Když jsem dával přestavbu já, vybral jsem to nejvíce osvědčené a teoreticky nejchytřejší. Leč dnes se dají sehnat i krabičky kompletně ovládané a nastavované přes PC. Obě řešení mají své výhody i nevýhody, rozhodování není jednoduché, záleží na tobě.
Přečti si mé zkušenosti, otázky dej sem, odpovím na ně.
_________________ Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0TE85, Padík - V50 T5 AWD +BSR+IPD HD TCV
ttoommaasseekk píše:Jaký je rozdíl v krabičkách je těžké hodnotit, princip musí být všude stejný, přidáním vstřiku zvýšit množství paliva.
Rozdíl bude v možnosti nastavení onoho množství. Buď přes potenciometr, nebo chipem.
Když jsem dával přestavbu já, vybral jsem to nejvíce osvědčené a teoreticky nejchytřejší. Leč dnes se dají sehnat i krabičky kompletně ovládané a nastavované přes PC. Obě řešení mají své výhody i nevýhody, rozhodování není jednoduché, záleží na tobě.
Přečti si mé zkušenosti, otázky dej sem, odpovím na ně.
Úpravců je dost, někteří i garantují stejnou spotřebu na E85 jako na N95.
Zdá se mi to nemožné, ale je to jen můj názor.
Asi se vyhni nějakému garážmistrovi, vyber někoho s referencemi.
Jako rozumní se mi jevili hoši jeden z tuším Ďáblic, Praha 8 a druhý z Postřižína, Praha východ. Jména si nepamatuji.
Věděli o čem mluví a mají zkušenosti a ochotu. Ale to bylo v době, kdy už jsem byl odhodlán svou krabičku nechat vyndat. Nakonec k tomu nemuselo dojít, neboť společnost jenž mojí krabičku vyrobila se postavila k mým problémům čelem a nyní již jezdím na E85 naprosto bez problémů.
_________________ Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0TE85, Padík - V50 T5 AWD +BSR+IPD HD TCV
ttoommaasseekk píše:Úpravců je dost, někteří i garantují stejnou spotřebu na E85 jako na N95.
Zdá se mi to nemožné, ale je to jen můj názor.
Asi se vyhni nějakému garážmistrovi, vyber někoho s referencemi.
Jako rozumní se mi jevili hoši jeden z tuším Ďáblic, Praha 8 a druhý z Postřižína, Praha východ. Jména si nepamatuji.
Věděli o čem mluví a mají zkušenosti a ochotu. Ale to bylo v době, kdy už jsem byl odhodlán svou krabičku nechat vyndat. Nakonec k tomu nemuselo dojít, neboť společnost jenž mojí krabičku vyrobila se postavila k mým problémům čelem a nyní již jezdím na E85 naprosto bez problémů.
Já jsem už kontaktoval pár firem,např E85 systém, tam mi to nabídly za 14,000kč. pak ještě nějaká e85ka.cz tam mi nabídly kit za 6,000kč.
jasně že píši všichni že právě ten jejich produkt je ten co je nej....takže chytám dáááál asi zaběhnu k Volvu dealerovi ať mi radí on. Kupoval jsem
Volvo stejně od něj, tak ať se potí on
Nechci oficiálním místům nijak křivdit, ale předpokládám že s tímto zkušenosti nemají a ani ti nebudou schopni poradit.
14.000 není málo, ale odpovídá to realitě.
6.000 je příjemnější, ale je to divně málo.
Zkus tu mojí společnost, já už mohu jen pět chválu.
_________________ Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0TE85, Padík - V50 T5 AWD +BSR+IPD HD TCV
ttoommaasseekk píše:Nechci oficiálním místům nijak křivdit, ale předpokládám že s tímto zkušenosti nemají a ani ti nebudou schopni poradit.
14.000 není málo, ale odpovídá to realitě.
6.000 je příjemnější, ale je to divně málo.
Zkus tu mojí společnost, já už mohu jen pět chválu.
A písneš mi tu firmu?? Nějak mi to uteklo mezi prsty a nemohu to zpětně najít.....