Svíčky V70 - koupil jsem dobře?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Svíčky V70 - koupil jsem dobře?
Já jsem koupil typ B pro svůj motor B5252S, konkrétně jsem koupil NGK BKR6ES
Řekněte mi prosím někdo, že jsem koupil dobře, vybíral jsem v mototechně podle katalogu, ale podle Skandixu začínám mít obavy....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 T-5 R-Design MY2020
- Bydliště: Praha
Svíčky V70 - koupil jsem dobře?
Tak v tomhle se teda nevyznám 
ALE pokud se kouknu na konstrukci svířčky, tak typ B " může házet jiskru jen na jednom místě" zatímco typ A " může na dvou místech) takže já bych určitě bral typ A, ale je to pohled laika

ALE pokud se kouknu na konstrukci svířčky, tak typ B " může házet jiskru jen na jednom místě" zatímco typ A " může na dvou místech) takže já bych určitě bral typ A, ale je to pohled laika
_________________
S60 T-5 R-Design MY2020
S60 T-5 R-Design MY2020
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Svíčky V70 - koupil jsem dobře?
hlavně aby tam byly ty co tam mají bejt, kam budou házet jiskry, to mi je putna....Lukaso píše:Tak v tomhle se teda nevyznám
ALE pokud se kouknu na konstrukci svířčky, tak typ B " může házet jiskru jen na jednom místě" zatímco typ A " může na dvou místech) takže já bych určitě bral typ A, ale je to pohled laika

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Svíčky V70 - koupil jsem dobře?
martinopel píše:obecně pak platí při klasickém rozdělovači a kabelech používat svíčky s jedním jiskřištěm,při samostatných cívkách možno i víceelektrodové svíčky.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
Svíčky V70 - koupil jsem dobře?
Nemyslím,že je v tom nějaký problém,značka dobrá a pokud to pojede dobře,tak co řešit.Teď mi přišly svíčky orig. Volvo pro bráchu a jsou taky klasiky.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Svíčky V70 - koupil jsem dobře?
a teď ještě co z toho plyne pro mojí situaci, páč těmhletěm nadávkám jsem neporozuměl.tomasss píše:obecně pak platí při klasickém rozdělovači a kabelech používat svíčky s jedním jiskřištěm,při samostatných cívkách možno i víceelektrodové svíčky.

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1897
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 T-5 R-Design MY2020
- Bydliště: Praha
Svíčky V70 - koupil jsem dobře?
už mlčím
mě jen přijde že z hlediska rovnoměrnosti hoření jsou víceelektrodové svíčky lepší....:-/

_________________
S60 T-5 R-Design MY2020
S60 T-5 R-Design MY2020
-
Offline
- Příspěvky: 346
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
Svíčky V70 - koupil jsem dobře?
Nechcem zakladat nove tema, nadhodim teda na tomto vlakne...
Kupil som nove sviecky pre motor (B5254T) - BRISK DR14YPP - platinove s jednou elektrodou. Po vybrati starych DENSO (inak vyzerali este OK, ziadne sadze, farba elektrod aj izolatora OK), tak pri priamom porovnani zistujem ze nove BRISK-y su o cca 2-3 mm dlhsie. Nemyslim zavit, myslim vysunutejsie iskriste. Zopar prepalenych piestov vplyvom bud prilis teplych sviecok (tu som teplotu myslim zvolil dobru) alebo prilis vysunuteho iskrista videl, ale bolo to na podstatne starsich motoroch, na volve neviem. Trochu sa toho bojim. Sviecky uz su dnu, motor ide OK, ale zatial som ho pre istotu nezmykal.
Nemohol by niekto odmerat na starych, najlepsie origo volvo svickach vzdialenost kostriacej elektrody od dosadacej plochy sviecky (bez tesniaceho kruzku). Aby som kludnejsie spaval.
Dik.
Kupil som nove sviecky pre motor (B5254T) - BRISK DR14YPP - platinove s jednou elektrodou. Po vybrati starych DENSO (inak vyzerali este OK, ziadne sadze, farba elektrod aj izolatora OK), tak pri priamom porovnani zistujem ze nove BRISK-y su o cca 2-3 mm dlhsie. Nemyslim zavit, myslim vysunutejsie iskriste. Zopar prepalenych piestov vplyvom bud prilis teplych sviecok (tu som teplotu myslim zvolil dobru) alebo prilis vysunuteho iskrista videl, ale bolo to na podstatne starsich motoroch, na volve neviem. Trochu sa toho bojim. Sviecky uz su dnu, motor ide OK, ale zatial som ho pre istotu nezmykal.
Nemohol by niekto odmerat na starych, najlepsie origo volvo svickach vzdialenost kostriacej elektrody od dosadacej plochy sviecky (bez tesniaceho kruzku). Aby som kludnejsie spaval.
Dik.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km