Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Všechno o sedmách a devítkách!
  • Autor
  • Zpráva
Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#1 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Příspěvek od Drtic »

Shanim diagnosticke kody k ridici jednotce zapalovani Bosch EZ-115K (vyhradne pro B280, pouzita taky v Peugeot 505).
Podotykam, ze chybove stavy, vyobrazene napr. zde: http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineOBDCodes.html#Bosch22Codes
A na dalsich strankach, odtud odvozenych, jsou SPATNE!

Kdyz jsem hledal kody na sedmicku (EZ-118K), nasel jsem greenbook na zapalovani od volva - napr. zde
Ovsem chybove stavy se v knizce velmi lisily od stranek volvoclub.uk a prakticky se ukazalo, ze spravne jsou v knizce. Bohuzel ta knizka neni kompletne naskenovana a tak tam chybove kody pro EZ-115K chybi.
Me napr. diagnostika vyblikava 6 bliknuti - coz v tabulce britskeho volvoclubu neni ani zahrnuto :(
Nejlepsi by bylo, sehnat nekde kompletni greenbook "TP-313971"
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#2 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Příspěvek od tomasss »

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#3 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Příspěvek od Drtic »

tomasss píše:tohle?
Ajo... tak bacha na to, maj na strankach dve tabulky s kodama a spravna se zda byt ta z tomasova odkazu..
Takze nemate nekdo ten detektor z kabelu na 1. svicku? :D
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#4 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Příspěvek od tomasss »

Je to snimac otacek kliky, viz odkaz.
Mne to uz jednou nebo dvakrat taky blikalo, ale stacilo chcipnout a znova natocit.
Jinak kabel ti v patek na zkousku klido pujcim ze svyho :wink:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#5 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Příspěvek od Drtic »

"6 flashes - Faulty signal from No 1 cylinder detector"
To je prece ten solenoid na kabelu k 1. svicce ne? kdyby to byl snimac otacek ze setrvaku, tak to uplne chcipe..
Me to blika porad, pri kazdy jizde - furt.. :pardon:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#6 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Příspěvek od tomasss »

Drtic píše:To je prece ten solenoid na kabelu k 1. svicce ne?
no dyt...
Obrázek
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#7 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Příspěvek od Drtic »

tyjo 1700,- to nemyslej vazne :x
Ale jestli to vyresi problem spotreby 18/100 .. :lol:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#8 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Příspěvek od tomasss »

Drtic píše:tyjo 1700,- to nemyslej vazne :x
Zvlast kdyz clovek zjisti ze v zahranici je za tu cenu tohle :D
Drtic píše:Ale jestli to vyresi problem spotreby 18/100 .. :lol:
Minimalne to uvolni misto pro vyblikani dalsi zavady :ROFL:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#9 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Příspěvek od Drtic »

Ale maj to blbe, snimac otacek kliky to neni - ten je na setrvaku, tohle snima kdy pali prvni valec, nicmene je to to-ono 8)
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1739
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#10 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Příspěvek od standa »

Nechci Ti kazit radost, ale domnívám se, že výměna toho oného spotřebu nezmenší. Co je vůbec řídicí jednotce do toho, kterej válec pálí - motor nemá klasickej rozdělovač?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#11 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Příspěvek od Drtic »

Ma rozdelovac. Jednotka podle toho urcuje, ze ktery hlavy pochazi klepani, jestli jsem to spravne pochopil. Takhle to nevi a nesmyslne hybe s predstihem..
"The sensor is used to ID the firing order for proper knock sensor use since it has two knock sensors. "
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

standa
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 1739
Registrován: 19 roků 11 měsíců
Bydliště: Brno
Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
Participant x 1

#12 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Příspěvek od standa »

Nastavení přestihu zvlášť pro levou a pravou půlku motoru? :shock:

Ale i tak by se při nefunkčnosti toho oného na svíčkokáblu prostě snížil předstih všech válců motoru - žádný nesmyslný hýbání...

Zkoušel jsi to oné kuchnout? Počítám, že je to sprostá cívka a že je někde vaklkontakt.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#13 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Příspěvek od tomasss »

standa píše:Nastavení přestihu zvlášť pro levou a pravou půlku motoru? :shock:
Ne - pro kazdej valec samostatne :wink:

The new Volvo V6 has one of the market's most advanced fuel and ignition systems featuring twin knock sensors. Thanks to the sensors on the engine block, the system registers the slightest tendency to knocking and instantaneously alters the ignition setting individually for each cylinder.

Viz >odkaz<
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#14 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Příspěvek od Drtic »

No prave a pak to ma velkej predstih kdyz nema a nejede to a ja na tu slapu jak blbej a zere to i tu travu u silnice :D
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#15 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Příspěvek od Drtic »

Jinac kuchnu to dneska odpoledne - je tam civka, konkretne toroid, takze to se opravdu nemuze rozbit :Yahoo!:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#16 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Příspěvek od Drtic »

Dalsi vec je, ze jsem debil a pocital tu spotrebu nejakou debilni netovou kalkulackou.. tak se mi to nezdalo, vzal jsem si listky a spocital to rucne - je to 13,3/100 takze bacha - netovy kalkulacky jsou mozna pohodlny, ale kecaj :oops:
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

#17 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Příspěvek od jarek.krizan »

Na netu by to mohl taky být generátor náhodných čísel.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Drtic
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 10
Příspěvky: 1067
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

#18 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Příspěvek od Drtic »

Hm..tak po vymene kabelu z tomassova auta je to zatim zticha. Fakt nechapu, co se muze porouchat na toroidu, zvlast kdyz kabel je temer novej.. Nejde to kuchnout, takze to pak budu muset nejak rozrezat a dostat se k ty civce /kde je ten smajlik s pilkou/ :x
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 2164
Registrován: 16 roků
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#19 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika

Příspěvek od tomasss »

Drtic píše:Hm..tak po vymene kabelu z tomassova auta je to zatim zticha. Fakt nechapu, co se muze porouchat na toroidu, zvlast kdyz kabel je temer novej.. Nejde to kuchnout, takze to pak budu muset nejak rozrezat a dostat se k ty civce /kde je ten smajlik s pilkou/ :x
Mne po vymene kabelu z Drticova auta taky nic neblika - teda blika jen to co predtim :D ale zadna zavada co se tyce tohodle senzoru.
PS: opovaz se kuchat ten muj :lol:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „700 / 900“