Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#1 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
Shanim diagnosticke kody k ridici jednotce zapalovani Bosch EZ-115K (vyhradne pro B280, pouzita taky v Peugeot 505).
Podotykam, ze chybove stavy, vyobrazene napr. zde: http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineOBDCodes.html#Bosch22Codes
A na dalsich strankach, odtud odvozenych, jsou SPATNE!
Kdyz jsem hledal kody na sedmicku (EZ-118K), nasel jsem greenbook na zapalovani od volva - napr. zde
Ovsem chybove stavy se v knizce velmi lisily od stranek volvoclub.uk a prakticky se ukazalo, ze spravne jsou v knizce. Bohuzel ta knizka neni kompletne naskenovana a tak tam chybove kody pro EZ-115K chybi.
Me napr. diagnostika vyblikava 6 bliknuti - coz v tabulce britskeho volvoclubu neni ani zahrnuto
Nejlepsi by bylo, sehnat nekde kompletni greenbook "TP-313971"
Podotykam, ze chybove stavy, vyobrazene napr. zde: http://www.volvoclub.org.uk/faq/EngineOBDCodes.html#Bosch22Codes
A na dalsich strankach, odtud odvozenych, jsou SPATNE!
Kdyz jsem hledal kody na sedmicku (EZ-118K), nasel jsem greenbook na zapalovani od volva - napr. zde
Ovsem chybove stavy se v knizce velmi lisily od stranek volvoclub.uk a prakticky se ukazalo, ze spravne jsou v knizce. Bohuzel ta knizka neni kompletne naskenovana a tak tam chybove kody pro EZ-115K chybi.
Me napr. diagnostika vyblikava 6 bliknuti - coz v tabulce britskeho volvoclubu neni ani zahrnuto
Nejlepsi by bylo, sehnat nekde kompletni greenbook "TP-313971"
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#2 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#3 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
Ajo... tak bacha na to, maj na strankach dve tabulky s kodama a spravna se zda byt ta z tomasova odkazu..tomasss píše:tohle?
Takze nemate nekdo ten detektor z kabelu na 1. svicku?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#4 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
Je to snimac otacek kliky, viz odkaz.
Mne to uz jednou nebo dvakrat taky blikalo, ale stacilo chcipnout a znova natocit.
Jinak kabel ti v patek na zkousku klido pujcim ze svyho
Mne to uz jednou nebo dvakrat taky blikalo, ale stacilo chcipnout a znova natocit.
Jinak kabel ti v patek na zkousku klido pujcim ze svyho
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#5 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
"6 flashes - Faulty signal from No 1 cylinder detector"
To je prece ten solenoid na kabelu k 1. svicce ne? kdyby to byl snimac otacek ze setrvaku, tak to uplne chcipe..
Me to blika porad, pri kazdy jizde - furt..
To je prece ten solenoid na kabelu k 1. svicce ne? kdyby to byl snimac otacek ze setrvaku, tak to uplne chcipe..
Me to blika porad, pri kazdy jizde - furt..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#6 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
no dyt...Drtic píše:To je prece ten solenoid na kabelu k 1. svicce ne?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#7 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
tyjo 1700,- to nemyslej vazne
Ale jestli to vyresi problem spotreby 18/100 ..
Ale jestli to vyresi problem spotreby 18/100 ..
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#8 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
Zvlast kdyz clovek zjisti ze v zahranici je za tu cenu tohleDrtic píše:tyjo 1700,- to nemyslej vazne
Minimalne to uvolni misto pro vyblikani dalsi zavadyDrtic píše:Ale jestli to vyresi problem spotreby 18/100 ..
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#9 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
Ale maj to blbe, snimac otacek kliky to neni - ten je na setrvaku, tohle snima kdy pali prvni valec, nicmene je to to-ono
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#10 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
Nechci Ti kazit radost, ale domnívám se, že výměna toho oného spotřebu nezmenší. Co je vůbec řídicí jednotce do toho, kterej válec pálí - motor nemá klasickej rozdělovač?
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#11 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
Ma rozdelovac. Jednotka podle toho urcuje, ze ktery hlavy pochazi klepani, jestli jsem to spravne pochopil. Takhle to nevi a nesmyslne hybe s predstihem..
"The sensor is used to ID the firing order for proper knock sensor use since it has two knock sensors. "
"The sensor is used to ID the firing order for proper knock sensor use since it has two knock sensors. "
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1739
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
#12 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
Nastavení přestihu zvlášť pro levou a pravou půlku motoru?
Ale i tak by se při nefunkčnosti toho oného na svíčkokáblu prostě snížil předstih všech válců motoru - žádný nesmyslný hýbání...
Zkoušel jsi to oné kuchnout? Počítám, že je to sprostá cívka a že je někde vaklkontakt.
Ale i tak by se při nefunkčnosti toho oného na svíčkokáblu prostě snížil předstih všech válců motoru - žádný nesmyslný hýbání...
Zkoušel jsi to oné kuchnout? Počítám, že je to sprostá cívka a že je někde vaklkontakt.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#13 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
Ne - pro kazdej valec samostatnestanda píše:Nastavení přestihu zvlášť pro levou a pravou půlku motoru?
The new Volvo V6 has one of the market's most advanced fuel and ignition systems featuring twin knock sensors. Thanks to the sensors on the engine block, the system registers the slightest tendency to knocking and instantaneously alters the ignition setting individually for each cylinder.
Viz >odkaz<
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#14 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
No prave a pak to ma velkej predstih kdyz nema a nejede to a ja na tu slapu jak blbej a zere to i tu travu u silnice
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#15 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
Jinac kuchnu to dneska odpoledne - je tam civka, konkretne toroid, takze to se opravdu nemuze rozbit
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#16 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
Dalsi vec je, ze jsem debil a pocital tu spotrebu nejakou debilni netovou kalkulackou.. tak se mi to nezdalo, vzal jsem si listky a spocital to rucne - je to 13,3/100 takze bacha - netovy kalkulacky jsou mozna pohodlny, ale kecaj
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2430
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
#17 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
Na netu by to mohl taky být generátor náhodných čísel.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 1067
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#18 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
Hm..tak po vymene kabelu z tomassova auta je to zatim zticha. Fakt nechapu, co se muze porouchat na toroidu, zvlast kdyz kabel je temer novej.. Nejde to kuchnout, takze to pak budu muset nejak rozrezat a dostat se k ty civce /kde je ten smajlik s pilkou/
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 6
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#19 Ridici jednotka zapalovani - diagnostika
Mne po vymene kabelu z Drticova auta taky nic neblika - teda blika jen to co predtim ale zadna zavada co se tyce tohodle senzoru.Drtic píše:Hm..tak po vymene kabelu z tomassova auta je to zatim zticha. Fakt nechapu, co se muze porouchat na toroidu, zvlast kdyz kabel je temer novej.. Nejde to kuchnout, takze to pak budu muset nejak rozrezat a dostat se k ty civce /kde je ten smajlik s pilkou/
PS: opovaz se kuchat ten muj
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek