chcel by som si volaky poridit, ale nemam uplne jasno, ze aky...
z toho co som narychlo precital, jednoduchy piestikovy asi nebude dobry(http://www.yatego.com/wildanger/p,493e4f59a0523,3f8bcf6b78da39_2,blow-off-ventil--volvo-set-typ-2?sid=03Y1251213989Y17bc668cfb90292572)
a teda skor pripada do uvahy membranovy dvoj stupnovy "twin port" ventil, napr.
http://www.yatego.com/x-parts/p,49211b8ed7a59,48e39358308393_8,sqv-blow-off-ventil--pop-off-?sid=03Y1251213989Y17bc668cfb90292572
alebo
http://www.tuning-centrum.cz/product/53992-blow-off-ventil-twin-port---modry
teda moje otazky:
-staci piestikovy alebo radsej membranovy? cenu by som rad okolo 100 €
-ake prislusenstvo je potrebne pre moj motor? kde sa da zohnat zaslepka?
-vie niekto o nejakom komplet membranovom sete s uplnym prislusenstvom?
diky
blow off - B5204T
- Autor
- Zpráva
#1 blow off - B5204T
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
#2 blow off - B5204T
kedze nikto nepise, tak sa snazim o samostatny vyskum, (nejde mi regnut sa na )
vyzera to , ze tento
http://www.highperformanceparts.cz/sekvencni-membranovy-blow-off-ventil-ssq--verze-i.602
bude vhodny, len neviem, ake zaslepky pripadne adaptery potrebujem...
poradi niekto?
Kód: Vybrat vše
http://www.tuningforum.cz
vyzera to , ze tento
http://www.highperformanceparts.cz/sekvencni-membranovy-blow-off-ventil-ssq--verze-i.602
bude vhodny, len neviem, ake zaslepky pripadne adaptery potrebujem...
poradi niekto?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1584
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#3 blow off - B5204T
Opravdu se ti chce dát 3000,- za takovou pikačovinu, která na naše turba není vůbec potřeba? Opravdu tak na tom odfrkování stojíš ?
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
#4 blow off - B5204T
Opravdu To vis, neviem kam s peniazmi
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 302
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: S80 3.2
- Bydliště: Praha 4
#5 blow off - B5204T
nevím, jak uvedený BOV, ale já mám v autě kopii Greddy RS a řazení ve vyšších otáčkách je nyní mnohem rychlejší - sice mi chvilku trvalo, než jsem našel +/- správné nastavení (kupodivu, čím míň bordelu to dělá, tím rychlejší řazení - což mi vyhovuje ), ale každopádně těch peněz nelituju - nicméně chápu, že pro někoho, kdo svůj turbomotor netrápí na závodech nebo ostrých rozjížďkách, může být standardní CBV naprosto optimální záležitostí!
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 375 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od ochoda
-
- 51 Odpovědi
- 1445 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Pavel
-
- 3 Odpovědi
- 544 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od BaDDog
-
- 4 Odpovědi
- 694 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jean
-
- 2 Odpovědi
- 457 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa