blow off - B5204T

První generace velkých předokolek
  • Autor
  • Zpráva
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#1 blow off - B5204T

Příspěvek od berzerker »

chcel by som si volaky poridit, ale nemam uplne jasno, ze aky...
z toho co som narychlo precital, jednoduchy piestikovy asi nebude dobry(http://www.yatego.com/wildanger/p,493e4f59a0523,3f8bcf6b78da39_2,blow-off-ventil--volvo-set-typ-2?sid=03Y1251213989Y17bc668cfb90292572)

a teda skor pripada do uvahy membranovy dvoj stupnovy "twin port" ventil, napr.
http://www.yatego.com/x-parts/p,49211b8ed7a59,48e39358308393_8,sqv-blow-off-ventil--pop-off-?sid=03Y1251213989Y17bc668cfb90292572
alebo
http://www.tuning-centrum.cz/product/53992-blow-off-ventil-twin-port---modry

teda moje otazky:

-staci piestikovy alebo radsej membranovy? cenu by som rad okolo 100 €

-ake prislusenstvo je potrebne pre moj motor? kde sa da zohnat zaslepka?

-vie niekto o nejakom komplet membranovom sete s uplnym prislusenstvom?

diky :good:
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#2 blow off - B5204T

Příspěvek od berzerker »

kedze nikto nepise, tak sa snazim o samostatny vyskum, (nejde mi regnut sa na

Kód: Vybrat vše

http://www.tuningforum.cz
)
vyzera to , ze tento
http://www.highperformanceparts.cz/sekvencni-membranovy-blow-off-ventil-ssq--verze-i.602
bude vhodny, len neviem, ake zaslepky pripadne adaptery potrebujem...
poradi niekto?
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1584
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#3 blow off - B5204T

Příspěvek od Kein »

Opravdu se ti chce dát 3000,- za takovou pikačovinu, která na naše turba není vůbec potřeba? Opravdu tak na tom odfrkování stojíš ?
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 412
Registrován: 18 roků 2 měsíce
Bydliště: sk- trnava

#4 blow off - B5204T

Příspěvek od berzerker »

Opravdu :wink: To vis, neviem kam s peniazmi
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec

karlos
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 302
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 3.2
Bydliště: Praha 4

#5 blow off - B5204T

Příspěvek od karlos »

nevím, jak uvedený BOV, ale já mám v autě kopii Greddy RS a řazení ve vyšších otáčkách je nyní mnohem rychlejší - sice mi chvilku trvalo, než jsem našel +/- správné nastavení (kupodivu, čím míň bordelu to dělá, tím rychlejší řazení - což mi vyhovuje 8)), ale každopádně těch peněz nelituju - nicméně chápu, že pro někoho, kdo svůj turbomotor netrápí na závodech nebo ostrých rozjížďkách, může být standardní CBV naprosto optimální záležitostí!
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „850, S / V70 (-00), C70“