netelefonujte za jízdy
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 236
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Bydliště: Radonice
- Vůz: 744, B230E, 89 - Dalek
netelefonujte za jízdy
_________________
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
Doktor
740 GLT, 1989, B230E, manuál, tempomat, klima, po prvním majiteli, sedan stříbrná - heč - prostě Dalek (Doctor Who?)
S60 D5 120KW, 2003, manual, ....... modrá - to je Dalek!
netelefonujte za jízdy
Opravdu skvěle udělané,jen by to měli pouštět místo reklam na superbezpečné vozy,pneumatiky apod.A nebo ke každé takové reklamě povinně natočit video o tom,že ani nejlepší pneu a nejvíce airbagů nezvládnou vše.
-
Offline
- Příspěvky: 536
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kolín
- Vůz: Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v.
- Bydliště: Kolín
netelefonujte za jízdy
jj presne takmartinopel píše:Opravdu skvěle udělané,jen by to měli pouštět místo reklam na superbezpečné vozy,pneumatiky apod.A nebo ke každé takové reklamě povinně natočit video o tom,že ani nejlepší pneu a nejvíce airbagů nezvládnou vše.

_________________
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
Audi A4 (B8) Avant, 2.0TDI (105kw), r.v. 2011 r.v.2005,Kinetic
Pavluňova galerka :-)
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
netelefonujte za jízdy
a tak nějak to bohužel vypadá i naživo.... Velice realistické, včetně toho pocitu bezradnosti, který z toho klipu přímo srší.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
netelefonujte za jízdy
JJ pouštět místo reklam. A myslím, že by bylo na silnicích aspoň trochu bezpečněji.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 70
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: Volvo 854 5254S
- Bydliště: fcil Opava
netelefonujte za jízdy
drsne, poucenie si vezme kazdy sam
_________________
854 B5254S 1996 (gray dragon)
bolo: 460 GLE 1990
854 B5254S 1996 (gray dragon)

bolo: 460 GLE 1990
-
Offline
- Příspěvky: 490
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
netelefonujte za jízdy
Bohuzel tyto hruzy si asi pouze uvedomi lide jako my, kteri se na takoveto reklamni spoty koukaji pres internet, zajimaji se o to a pripominaji si nasledky nerozvazneho chovani. Nejaky pitomec se tomu bude smat. Viz komentare pod tim clankem ...
Ja si takoveto shoty na netu vyhledavam a koukam se na to aspon jednou do mesice a to se priznam, ze mi to kolikrat vubec neni prijemne
Jenze koukam na to abych nahodou nezapomnel 
Ja si takoveto shoty na netu vyhledavam a koukam se na to aspon jednou do mesice a to se priznam, ze mi to kolikrat vubec neni prijemne


_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 21 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
netelefonujte za jízdy
Abych pravdu řekl, nesdílím nadšení z tohoto klipu. Systémově je to jistě správně, jenže abych mohl brát tento zcela za vlasy přitažený klip vážně, nesměly by tam být lapsy, které z toho dělají frašku.
Tento klip (jakkoli samotná záchranná akce nese pravděpodobně skutečné rysy (to neumím posoudit)), je pro mě ukázkou hysterického doomsayingu, který nadělá víc škody než užitku:
Jak můžu brát vážně něco, kde se vyskytují takovéto kraviny:
- holky seděj ve světle modrým káčku
- na posledním záběru přes srážkou mířej na pravou část mondea (bráno z pohledu mondea), mondeo jede
- na dalším záběru naráží tmavě modré káčko do levé části mondea, které zjevně stojí, káčko, které váží tak 1/2 jeho hmotnosti, ho odhodí dozadu
- proč řidič v mondeu nijak nereagoval, měl na to šíleně času i prostoru....
- na dalším záběru do nich naráží fiesta !!!bez brždění!!! a !!!v protisměru!!! > to už lze kvalifikovat jako promyšlenou vraždu. Nebyly ty holky dcery mafiána a Mondeo a Fiesta najatí vrazi?
A pokud někdo píše sms a nekouká při tom vůbec na cestu (několik dlouhých vteřin) a pokud někdo jede v autě s ním a nezabrání tomu, pak celou tu věc lze kvalifikovat jako pokus o sebevraždu. A je úplně jedno, jestli je, v té chvíli podružným, katalyzátorem psaní SMS, kouření za jízdy (kterákoli varianta) nebo prostě zavřené oči (zjevně všech tří řidičů, kteří se srážky účastní).
Naopak oceňuju sérii klipů od F. Renče, který se nechal inspirovat sérií klipů z UK, které jsou naopak zcela realistické - nebezpečné předjíždění, nepozornost v klidové zóně + přebíhající dítě, dítě hrající si na trávníku smetené někým, kdo nezvládl zatáčku, nepřipoutaní mladí.... všechno jsou to velmi sugestivní klipy a i nejotrlejší lidi zocelené orgishem zasáhnou... Proč? Protože tam nejsou zjevné hovadiny...
Tento klip (jakkoli samotná záchranná akce nese pravděpodobně skutečné rysy (to neumím posoudit)), je pro mě ukázkou hysterického doomsayingu, který nadělá víc škody než užitku:
Jak můžu brát vážně něco, kde se vyskytují takovéto kraviny:
- holky seděj ve světle modrým káčku
- na posledním záběru přes srážkou mířej na pravou část mondea (bráno z pohledu mondea), mondeo jede
- na dalším záběru naráží tmavě modré káčko do levé části mondea, které zjevně stojí, káčko, které váží tak 1/2 jeho hmotnosti, ho odhodí dozadu
- proč řidič v mondeu nijak nereagoval, měl na to šíleně času i prostoru....
- na dalším záběru do nich naráží fiesta !!!bez brždění!!! a !!!v protisměru!!! > to už lze kvalifikovat jako promyšlenou vraždu. Nebyly ty holky dcery mafiána a Mondeo a Fiesta najatí vrazi?
A pokud někdo píše sms a nekouká při tom vůbec na cestu (několik dlouhých vteřin) a pokud někdo jede v autě s ním a nezabrání tomu, pak celou tu věc lze kvalifikovat jako pokus o sebevraždu. A je úplně jedno, jestli je, v té chvíli podružným, katalyzátorem psaní SMS, kouření za jízdy (kterákoli varianta) nebo prostě zavřené oči (zjevně všech tří řidičů, kteří se srážky účastní).
Naopak oceňuju sérii klipů od F. Renče, který se nechal inspirovat sérií klipů z UK, které jsou naopak zcela realistické - nebezpečné předjíždění, nepozornost v klidové zóně + přebíhající dítě, dítě hrající si na trávníku smetené někým, kdo nezvládl zatáčku, nepřipoutaní mladí.... všechno jsou to velmi sugestivní klipy a i nejotrlejší lidi zocelené orgishem zasáhnou... Proč? Protože tam nejsou zjevné hovadiny...
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 32
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Vůz: Bolo a bude Volvo
- Bydliště: Brno, CZ
netelefonujte za jízdy
Mam otca na sudnom lekarstve uz niekolko desiatok rokov a bol som uz peknych zopar krat na pitvach a videl som jak to dopadne. Ja len suhlasim s tymi videami, mozno to pomoze ako osveta. Ludia sa spravaju v aute ako de..li a myslia si ze sa im nemoze nic stat ked maju bawo apod.
_________________
Teraz: Saab 900i 2.0 16v, r.v.90
Bolo:Volvo 245 GLT a Volvo 244 2.4
Teraz: Saab 900i 2.0 16v, r.v.90
Bolo:Volvo 245 GLT a Volvo 244 2.4
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
netelefonujte za jízdy
to tnemec: když už jsme u toho, tak těch věcí (hovadin) tam bude více. Třeba na tomto záběru je zjevné, že modrá fiesta(?) odjíždí taky v protisměru.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5083
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: PRG
netelefonujte za jízdy
OT- nedávno jsem viděl nějakou děvuchu, co okolo mně projížděla na skůtru (v městě a v poměrně provozu) a přitom mydlila SMS... 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
netelefonujte za jízdy
Já myslel, že jde hlavně o to jak to bude působit psychologicky na lidi. předpokládám, že nešrotovali auta, kterým nic nebylo, ale staré křápy už asi jednou praštěné, nebo kdoví kolikrát se opakoval záběr, než se povedlo na kameru.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1066
- Registrován: 21 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
netelefonujte za jízdy
Právě... jenže aby to působilo, nesmí v tom být prvky, které z toho dělají frašku...jarek.krizan píše:Já myslel, že jde hlavně o to jak to bude působit psychologicky na lidi. předpokládám, že nešrotovali auta, kterým nic nebylo, ale staré křápy už asi jednou praštěné, nebo kdoví kolikrát se opakoval záběr, než se povedlo na kameru.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...
-
Offline
- Příspěvky: 490
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Náměšť na Hané
- Vůz: S60 2.4 LPG / V70 D4
netelefonujte za jízdy
Asi zalezi dost na pozorovateli. Ja se koukal na zabery osob, dojemne sceny atp a ne jestli je auto na snimku takove a na dalsim zas jine. Jedine co me zarazilo je ten pohled shora na srazku, toho jsem si vsiml hned ale jinak nic 

_________________
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
Volvo S60 2.4 (B5244S2), LPG, MY01
Volvo V70 D4 (D4204T5), MY15
-
Offline
- Příspěvky: 1306
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
netelefonujte za jízdy
Ahoj Doktore, jaké šance mají v případě podobné nehody děti v autosedačkách, např. batole, když sedí v místech, kde je auto relativně nepoškozené?doktor píše:a tak nějak to bohužel vypadá i naživo.... Velice realistické, včetně toho pocitu bezradnosti, který z toho klipu přímo srší.
Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 3186
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
netelefonujte za jízdy
ahoj, ja myslím, že šance jsou nejlepší z celé posádky. Batolé je malé, leží ve vejci proti směru, při čelním střetu se velkou plochou opře zády do celého sedáku, který má pevnou konstrukci a navíc postrování - má malou váhu a pružné tělo, žádné trhy o pásy. Riziko by bylo při veliké deceleraci - třeba Ve 120 na stom a okamžitý stop. V zásadě bude batole nejpravděpodobněji nejvíce v cajku ze všech [img]http://www.pic4ever.com/images/laugh.gif[/img], akorát co mu je to platné, když se rodiče odporoučej....Danniel74 píše: Ahoj Doktore, jaké šance mají v případě podobné nehody děti v autosedačkách, např. batole, když sedí v místech, kde je auto relativně nepoškozené?
Dan
A proto jezděte s rozumem a předvídejte ... [img]http://www.pic4ever.com/images/301.gif[/img]
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé