Ventily radiátoru Scantech

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
Tom85
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

Ventily radiátoru Scantech

Příspěvek od Tom85 »

Tak se u krabice z ničeho nic vyskytla zajímavá divnota. Při vytočení motoru nad 3000ot. začalo samovolně škubat v plynovém pedálu, nezávisle na rychlostním stupni dokonce i při brždění motorem. Kontroloval jsem vedení lanka plynu, kontroloval co šlo, ale pořád se nedařilo. Napadlo mě tedy sundat dekl pod volantem a nestačím se divit. Klepání jakoby šlo od ventilu před topením a přenášelo se do pedálu. Když otevřu topení naplno, klepání zmizí. Takže podezřívám klapku ve ventilu, která začne při zvýšeném tlaku paliva "cvičit" a přenáší celou vibraci do pedálu, který
je hned vedle.

To jsem měnil dvacet let starej origo ventil asi před půl rokem (tekl) za tenhle Scantech ventil. Holt jsem zase ušetřil jak peníze, tak i čas. :sorry:

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Ventily radiátoru Scantech

Příspěvek od Drtic »

Jakej ma tlak paliva vliv na ventil topeni ve vodnim okruhu??
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Tom85
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

Ventily radiátoru Scantech

Příspěvek od Tom85 »

Né paliva, ale chladiva.

Píšu blbosti.

Drtic
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1045
Registrován: 18 roků 8 měsíců
Bydliště: Bangkok
Vůz: XC70 B5244T3 '02

Ventily radiátoru Scantech

Příspěvek od Drtic »

Nj, problem bude v tom, ze origo ventil uz nejspis nebude k sehnani... Volvo rychle doprodava vetsinu dilu na radu 7xx/9xx. Z vlastni zkusenosti spise dil nemaji a nevyrabi...
_________________
Volvo XC70, B5244T3, AW50/51, 170kW(ard), 2002 Obrázek
Volvo 964, B280E, AW71, 125kW, 1991, diplomat, jeste vetsi plna palba Obrázek
Volvo 744, B200E, M47, 85kW, 1991, diplomat - Bushovka, plna palba
Volvo 244, B19A, 1983 - v renovaci

Tom85
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 295
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Plzeň
Vůz: Není

Ventily radiátoru Scantech

Příspěvek od Tom85 »

Jo, z toho mam největší radost :/

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2355
Registrován: 19 roků
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

Ventily radiátoru Scantech

Příspěvek od jarek.krizan »

Originál ventil zatím nebyl problém objednat. Ale na něm nemá co pulzovat, pokud není ovládaný podtlakem kvůli klimě. Ale může to dělat vzduch v chladícím okruhu, pokud třeba fouklo těsnění.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé