Máte někdo nějaký tip na to co, by se mělo po 200 000km u 850 vyměnit na nápravách? Nějaké ty čepy apod?
Neboť mi příjde že Drewidův podvozek na přejetí po nerovnosti prakticky neslyšíte, ten můj ač je taky celkem ticho tak ano sem tam i mírně klepne (jestli zepředu, nebo zezadu to nevím. - Eventuelně co by to mohlo dělat ?
měnil jsem zatim jen zadní uložení tlumičů. Jinak je vše origo z fabriky.
Volvo 850 - Udržba podvozku
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1610
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#1 Volvo 850 - Udržba podvozku
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#2 Volvo 850 - Udržba podvozku
Tak třeba zadní silenbloky nápravy, doporučuji! Není to tak drahé a udělá to hodně. Po tom co jsem do předku narval asi 20k tak to furt stálo za prd. Teď už je to luxusní svezení!
Jinak na předku je levná a účiná záležitost silenbloky rámu.
Jinak samo ramena (pokud je to potřeba) a popřípadě uložení tlumičů. A ještě silenbloky stabilizátoru s kostma.
Můj komplet podvozek až na uložení tlumičů vyšel na cca 25k-30k, taky nepočítám tlumiče.
Ale víš co, mám pokoj a auto se chová jako nové. A ten vlhkej pocit za to stojí
Jinak na předku je levná a účiná záležitost silenbloky rámu.
Jinak samo ramena (pokud je to potřeba) a popřípadě uložení tlumičů. A ještě silenbloky stabilizátoru s kostma.
Můj komplet podvozek až na uložení tlumičů vyšel na cca 25k-30k, taky nepočítám tlumiče.
Ale víš co, mám pokoj a auto se chová jako nové. A ten vlhkej pocit za to stojí
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1320
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
#3 Volvo 850 - Udržba podvozku
A ještě nám prozraď, kde že to vlhneš?Sibr píše:Tak třeba zadní silenbloky nápravy, doporučuji! Není to tak drahé a udělá to hodně. Po tom co jsem do předku narval asi 20k tak to furt stálo za prd. Teď už je to luxusní svezení!
Jinak na předku je levná a účiná záležitost silenbloky rámu.
Jinak samo ramena (pokud je to potřeba) a popřípadě uložení tlumičů. A ještě silenbloky stabilizátoru s kostma.
Můj komplet podvozek až na uložení tlumičů vyšel na cca 25k-30k, taky nepočítám tlumiče.
Ale víš co, mám pokoj a auto se chová jako nové. A ten vlhkej pocit za to stojí
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1610
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#4 Volvo 850 - Udržba podvozku
A sakra, já myslel, že se budem pohybovat vceně max do 10 000kč Mě stačí, když to auto bude ticho, takže zrovna tyčky stabiliztoru bych i nechal ladem, leda že by dělaly bordel taky, no nic, díky šíbre, aspoň vím na co mám koukat
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
#5 Volvo 850 - Udržba podvozku
Mně taky čeká výměna pár silentbloů, tak jsem se chtěl zeptat, zda někdo nemá refernece na firmu http://www.silentbloky.cz, viz. https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=12&t=19918
_________________
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
Bylo: bílá 440 1,9 TD
Je: modrá V70 I 2,5 TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#6 Volvo 850 - Udržba podvozku
Není zač Hodně se na celkové ceně podepsali TDIčková ramena (cca 4800-5500,- za kus, original) Ale ty budeš mít normální a ty jsou levnější.Kein píše:A sakra, já myslel, že se budem pohybovat vceně max do 10 000kč Mě stačí, když to auto bude ticho, takže zrovna tyčky stabiliztoru bych i nechal ladem, leda že by dělaly bordel taky, no nic, díky šíbre, aspoň vím na co mám koukat
Takže když vezmeš zadní silenbloky a přední stabilizátoru plus ty na rámu tak se vejdeš do 12k.
Pak uvidíš co bude, popřípadě budeš pokračovat.
Ale podle toho co jsi psal a co psal v jiném topicu Dan (srovnal new Fusiona s jetou V70..) Bych začal s těma zadníma.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1610
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#7 Volvo 850 - Udržba podvozku
No prozatím vyměním tyčky stabilizátoru (2x450kč/ks) a čepy řízení (2x700kč/ks) pak uvidím jestlito bude tichounko pak budu pokračovat kdyžtak dál Říkám nebouchá mito nijak moc, jen tak lehounko.
Naposledy upravil(a) Kein dne 12 srp 2009 20:49, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 1610
- Registrován: 15 roků 8 měsíců
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
#8 Volvo 850 - Udržba podvozku
Vyměněny tyčky stabilizátorů a ikdyž nebylo potřeba tak i čepy řízení, bohovské ticho I s geometrií mě tostálo 2900kč
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 31 Odpovědi
- 2219 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Zajsoft
-
- 1 Odpovědi
- 934 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od volvoperformance
-
- 13 Odpovědi
- 1079 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tomas78
-
- 97 Odpovědi
- 26817 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Mr.HONDA
-
- 30 Odpovědi
- 8074 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od kwiko