440/460 el. servořízen (pouze TD)

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
dykobras
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 80
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Vůz: S80 2.5TDI, r.v. 2000
Bydliště: Chomutov

440/460 el. servořízen (pouze TD)

Příspěvek od dykobras »

Zdarec pánové
Za dobu co mám 440 TD už jsem to dělal 2x
Co k tomu: šroubovák (kříž, plochý),10 a 13 klíč a nějaký lavór (koupit nový gufera a servo olej)
Chci se s Vámi podělit o své zkušenosti s tímto tak problematickým dílem , který nám tam soudruzi ze Švédska vymysleli a to el. motůrek na servo. Je tak nešikovně daný, že dostat ho ven je skoro "nadlidský" úkol. Musíte vyndat světlo s blinkrem, sundat kolo + podběh. Servo je přichycené na 3 guferech u kterých povolíte 3 matky (všechny 3 jsem utrhnul). Dále odpojit všechny hadice. V podběhu jsou 2 a 1 přívodní. Tak se skrývá pod světlem, které jste si již vyndali. Potom musíte odpojit plusový kabel na servu. Je to ten vrchní červený (pokuď už se v tom někdo nehrabal). Dále musíte odpojit mínus někde od kostry (hnědý kabel). Jestli máte vše odpojeno tak ho mužete žačít rvát ven.
Toto je ta horší verze a nebo zkusit lehčí.
Světlo a blinkr ven, kolo, podběh ven. Pod auto dát lavór odpojit rozpojit spodní hadici (je na ni matka s protimatkou) a napojit od baterky + a - na servo. Pokuď bude vytékat olej tak to znamená , že se servo funguje a jsou špatný kabely. Z 90% je to špatná kostra nebo zlomený kabel stářím.
Přeju hodně štěstí
_________________
Generál - Volvo S80, 2.5 TDI, 103Kw, 2000, Tmavěšedá perleť
Bitevní loď - Volvo V70, 2.4 20V Turbo, 142 Kw, 1997, Černá metalíza
Červeňák - Volvo 850, 2.0 20V T-5 LPG 155Kw, 1995, Tmavěfialová metalíza
Modrák - Volvo 440, 1.9TD 66Kw, 1996, Modrá metalíza

karelvolvo
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2378
Registrován: 13 roků 8 měsíců
Vůz: Volvo 340 1.6D Volvo 460 1.9TD
Bydliště: Vrchoslavice

440/460 el. servořízen (pouze TD)

Příspěvek od karelvolvo »

Ahoj měl jsem takový problém na 460 auto jsem odstavil asi na čtyři týdny a pak to po nastartování najednou ze serva zakouřilo a stichlo. rozdělal jsem to jak píšeš a zjistil jsem že už je jednou dělané měl jsem tam najeto asi 160 00Okm auto jsem měl od 120 000. zoxidoval a rozdrolil se magnet na statoru a pak se to vše zapeklo. ptal jsem se tehdy na vrakáčích a chtěli za to pětku tak sem se zeptal ve značkovém a stálo to šestku tak jsem to vzal je to komplet elektro motor plus čerpadlo. ted tam mám 300 000 km tak jsem zvědav kdy klekne
_________________
V70 D5 2002 stříbrná 396tkm 460 1.9TD 1994 stříbrná 740tkm V40 1.9D 85kw 2004 stříbrná 229tkm 340 1.6D 1986 oceanbluemetalic 186tkm S60 D5 2002 stříbrná 250tkm

Zpět na „300 / 400 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé