poraďte, už se tím zabývám nějaký čas, něco jsem pročetl, ale v podstatě jsem nenarazil na to, co chci vědět.
plánuji koupi V70 II, zřejmě diesel, protože ho mám a jsem s ním spokojený. ale nabízí se mi i varianta benzínu.
buď 2,4D nebo D5 x benzin 2,4i 125kW, r.v. od 2005
pořizovací cena je téměř totožná
stav km u obou do 150tkm
nájezd cca 12tkm ročně
udávaná spotřeba je 6,8 respective 9,2l, takže za rok rozdíl v palivu 288l (při současných cenách asi 9700kč v neprospěch benzinu ročně)
pokud někdo řešil stejný problém a může říct jak se rozhodl a proč, budu rád. nebo alespoň za radu od majitelů těchto motorizací. konkrétní nabídky konzultuji většinou s Dalim a chci mu tímto veřejně poděkovat za fundované odpovědi.
D5 nebo 2,4i...
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
D5 nebo 2,4i...
_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 1006
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
D5 nebo 2,4i...
Pokuď je cena téměř totožná a ty jsi aktualně s dieslem spokojen, šel bych do diesla.
Většina D5 (možná všechny) má rovnou z výroby nezávislé topení, cože je si myslím plus takže stačí dohrát soft (za nemalé peníze) a topíš kdy chceš.
Koukám že toho moc nenajezdíš, ale nám D5 oproti T4 ročně ušetří asi 26-32k kč za palivo. S T4 se jezdilo kolem 9l.
Palubák aktualně ukazuje na D5 průměrnou 5.6l (při koupi 7.2), což zhruba odpovídá reálné spotřebě, která bude asi kolem 5.9-6.2l
Atmosférická 2.4 neni žádný terno a spotřebou se od turbo verze moc lišit nebude.
Kdyby jsi se rozhodoval jsetli 2.4T nebo D5 bylo by to zložitější. Ale tady jasně vítězí ta nafta. Sice máš dražší servis ale zase takový rozdíl to neni, no a potom kultivovanost, ale to tě očividně netrápí když máš 4válcovej diesel.
Většina D5 (možná všechny) má rovnou z výroby nezávislé topení, cože je si myslím plus takže stačí dohrát soft (za nemalé peníze) a topíš kdy chceš.
Koukám že toho moc nenajezdíš, ale nám D5 oproti T4 ročně ušetří asi 26-32k kč za palivo. S T4 se jezdilo kolem 9l.
Palubák aktualně ukazuje na D5 průměrnou 5.6l (při koupi 7.2), což zhruba odpovídá reálné spotřebě, která bude asi kolem 5.9-6.2l
Atmosférická 2.4 neni žádný terno a spotřebou se od turbo verze moc lišit nebude.
Kdyby jsi se rozhodoval jsetli 2.4T nebo D5 bylo by to zložitější. Ale tady jasně vítězí ta nafta. Sice máš dražší servis ale zase takový rozdíl to neni, no a potom kultivovanost, ale to tě očividně netrápí když máš 4válcovej diesel.

_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
-
Offline
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
D5 nebo 2,4i...
Dohrání softu pro zaktivování nezávislého topení je za cca 11500 s DPH.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9951
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 nebo 2,4i...
já se rozhodoval. chtěl jsem ten benzin hodit potom do plynu, ale když jsem si spočítal náklady a úspory. vycházelo to s dýzlem stejně. tak jsem hupsnul do dýzla...asi i kvůli tomu kroutáku, co tě podrží
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9951
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 nebo 2,4i...
cože? cože? to je jako pravda? jestli ano, byl bych rád za více informacíjou81 píše:Dohrání softu pro zaktivování nezávislého topení je za cca 11500 s DPH.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1655
- Registrován: 19 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: XC90 D5 173KW MY2019
- Bydliště: Plzeň-jih
D5 nebo 2,4i...
já jsem taky spíš na straně nafty, ale vím, že je tady řada odpůrců, tak bych chtěl slyšet nějaké argumenty proti 

_________________
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
XC90 II 2018 D5 173KW AWD Inscription +
EX30 2024 Twin 315KW Ultra+, V40 2013 D2 84KW Momentum +
bylo: do 01/2025 V60 r.v.2015 D4 120KW Business+ do 6/2023 XC60 r.v. 2014 D5 158KW (s BSR 181KW) AWD Summum+
do 11/2019 S40 II r.v. 2007 1,6D 80KW Kinetic+, do 02/2017 V70 r.v. 2005 D5 120KW Momentum , do 10/2009 V40 r.v. 2001, 1,9D 75KW
-
Offline
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
D5 nebo 2,4i...
Jaký informace ještě potřebuješ?hayney píše:
cože? cože? to je jako pravda? jestli ano, byl bych rád za více informací


_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9951
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 nebo 2,4i...
to jsem potřeboval vědět, jestli tam mám to zařízení. takže na pravé straně pod nárazníkem nějaký zařízení. zejtra to zkouknu. jestli tam něco vykoukám
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9951
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 nebo 2,4i...
nedalo mi to. vlezl jsem pod auto ještě ted a nevim. Jak to asi vypadá? jde to vidět bez hned? třebas foto by bylo fajn. dík
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60 D5 120kW MY2005
D5 nebo 2,4i...
sakra, mam kvuli vam zvysenou tepovou frekvenci!!!hayney píše:nedalo mi to. vlezl jsem pod auto ještě ted a nevim. Jak to asi vypadá? jde to vidět bez hned? třebas foto by bylo fajn. dík

_________________
S60 D5 120kW MY2005
www.SportProZdraví.cz - sport jako cesta ke zdraví
BestFit.cz - aktivity podporující zdraví
S60 D5 120kW MY2005
www.SportProZdraví.cz - sport jako cesta ke zdraví
BestFit.cz - aktivity podporující zdraví
-
Offline
- Příspěvky: 1025
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Brno / Hradec Králové
- Vůz: XC90 MY17 Inscription
D5 nebo 2,4i...
Moc toho vidět není, nachází se to pod pravým světlometem, lepší fotku nemám, nevím co přesně to topení obsahuje ale pokud uvidíte krátkej výfuk z vlnité trubky asi o průměru 2cm jak jde k zemi tak máte vyhraný. Neplýst s černým vysícím kabelem od mlhovky co je na fotce

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
https://www.zidekmir.cz/ - Volvo diagnostika s úsměvem, v Brně zdarma :-)
Oprava přístrojovek a jiné elektroniky z S/V/XC s doživotní zárukou :-) tel. 602749614
S80 V8 Executive MY09, XC90 2017 Inscription, ice white. S60R MY05. Byla S80 T6 200kw MY04, S60 D5 2002.
-
Offline
- Příspěvky: 90
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Přeštice
D5 nebo 2,4i...
Ja bych osobne volil benzín a nasledne predelal do plynu-navratnost investice 2-3 roky a pak uz to jen vydelava a setri penize. Ale jak te znam tak urcite nejsi priznivcem plynu a urcite vyhrava nafta.Harry píše:já jsem taky spíš na straně nafty, ale vím, že je tady řada odpůrců, tak bych chtěl slyšet nějaké argumenty proti

_________________
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
S40 r.97, 1,8 ,16V ,85 KW, B 4184 S, LPG!
Bylo Peugeot 406,r.99,81KW, 2.0 HDi , Citroen ZX 1,4i
BUDE V 70 AWD Multifuel
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9951
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: XC70 D5 151kw 2011
D5 nebo 2,4i...
to topení jsem našel. myslím, že je to ono. je tam výfuk a vedou k němu hadičky
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +330tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé