

Edit: Zpetne ventily podtlaku v motorovem prostoru chodi, hadicka podtlaku ve stropnim svetle je zapojena a tesna...
Mě to dělá takyDrtic píše:Mám následující problém s větráním u 960ky.Při jízdě s motorem v tahu se mi po cca deseti vteřinách zavře klapka přívodu vzduchu a do auta nic neproudí i když se nentilátor točí.Po ubrání plynu se klapka normálně otevře a vzduch začne proudit.Ví někdo kde je problém??![]()
Edit: Zpetne ventily podtlaku v motorovem prostoru chodi, hadicka podtlaku ve stropnim svetle je zapojena a tesna...
Ja to pochopil tak ze kdyz je ten ventil uz unavenej...Sergej píše:Zo zavady spravili vlastrnost ?
No to mi je jasne, ale Thomass mal asi na mysli nejaky jednocestny ventil (kde je ?). ten vsak nemusi byt nutne zly, staci aby netesnili samotne vakuove motory, pripadne ventilky v prepinaci funkcii a je problem...Fery píše:Na bloku topení je zásobník podtlaku. Když je škrtící klapka plynu otevřená a nemáš v sacím potrubí podtlak, tak se z něj bere podtlak pro ovládání ventilů (klapek). Bez podtlaku se klapky samy vracejí do výchozí polohy ...
Nevim jak u tebe, ja se k dost podstatny casti (komplet podtlakovy zasobniky, vzduchovej mozek s hadickama, motorky klapek) dostanu demontazi kastliku spolujezdceDrtic píše:jen si nedovedu predstavit, jak to topeni kucham ven abych se dostal k tem ovladacim ventilum.. to bude znamenat vystrevit komplet celou palubku
Mozno napovie obrazok upevnenia motorov.Drtic píše:Tohle schema uz jsem nekde videl... neni z toho ale moc jasne, jak ty valecky (c13.) vyndat
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé