S80 2.5 T výpadky řídící jednotky (počítače)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 6
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5 T
- Bydliště: Praha
#1 S80 2.5 T výpadky řídící jednotky (počítače)
Jezdím občas, proto mi o to víc vadí občasné výpadky počítače.
1. závada - (bylo vedro) - Nejprve v motoru škubnlo, potom postupně umíraly kontrolky a funkce, až jsem jel pouze na parkovačky, nešly blinkry, okenka, klimatizace - auto jen jelo, a brzdilo. V servisu pry provedli upgrade software - cena asi 3000,-
2. závada - (bylo vedro) - stejné příznaky. Byl jsem na Slovensku - po 17:00h v Bratislavě již zavřeno, z Čech servis nedokázal poradit. Po vychladnutí vše OK, pouze hlášení závady airbagu - následná důkladná (prý) kontrola v autorizovaném servisu zjistila, že si mám nechat vyměnit počítač za cca 30 000. Prý to zahřáli a závada se opět projevila.
Do výměny jsem se nehrnul, znám počítače - občas potřebují reset (a mobil by v rozehřáté troubě také zřejmě přestal pracovat). Provedli tedy další upgrade software za par tisic.
3. závada v zimě (-5) Dojel jsem v pohodě, při pokusu druhý den nastartovat nešlo nic, ani dveře, palubka atd. Vyjmul jsem pojistku počítače a znovu zasunoul. Ejhla - auto v poradku (zase ta zavada s airbagem za 800Kč). Úvaha se potvrdila, teplem to nebude.
4. závada - jedu po dálnici ve 130Km/h a náhlasilo mi to ze výkon motoru byl zredukovan. Po 10km jízdy na volnoběh (víc to nechtělo) znovu vypnout a zapnout. Vse ok ale nesel tempomat. Po vytazeni a zasunuti pojistky vse ok dalsich 800km. (hlaška závady airbagu opět nahozená).
5. závada - včera opět hlašeni problému s brzdami - po resetu vse ok. Má někdo podobnou zkušenost? Mám nechat vyměnit počitač, nebo je to vlastnost těchto spolehlivých švédských vozů?
1. závada - (bylo vedro) - Nejprve v motoru škubnlo, potom postupně umíraly kontrolky a funkce, až jsem jel pouze na parkovačky, nešly blinkry, okenka, klimatizace - auto jen jelo, a brzdilo. V servisu pry provedli upgrade software - cena asi 3000,-
2. závada - (bylo vedro) - stejné příznaky. Byl jsem na Slovensku - po 17:00h v Bratislavě již zavřeno, z Čech servis nedokázal poradit. Po vychladnutí vše OK, pouze hlášení závady airbagu - následná důkladná (prý) kontrola v autorizovaném servisu zjistila, že si mám nechat vyměnit počítač za cca 30 000. Prý to zahřáli a závada se opět projevila.
Do výměny jsem se nehrnul, znám počítače - občas potřebují reset (a mobil by v rozehřáté troubě také zřejmě přestal pracovat). Provedli tedy další upgrade software za par tisic.
3. závada v zimě (-5) Dojel jsem v pohodě, při pokusu druhý den nastartovat nešlo nic, ani dveře, palubka atd. Vyjmul jsem pojistku počítače a znovu zasunoul. Ejhla - auto v poradku (zase ta zavada s airbagem za 800Kč). Úvaha se potvrdila, teplem to nebude.
4. závada - jedu po dálnici ve 130Km/h a náhlasilo mi to ze výkon motoru byl zredukovan. Po 10km jízdy na volnoběh (víc to nechtělo) znovu vypnout a zapnout. Vse ok ale nesel tempomat. Po vytazeni a zasunuti pojistky vse ok dalsich 800km. (hlaška závady airbagu opět nahozená).
5. závada - včera opět hlašeni problému s brzdami - po resetu vse ok. Má někdo podobnou zkušenost? Mám nechat vyměnit počitač, nebo je to vlastnost těchto spolehlivých švédských vozů?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3745
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
#2 S80 2.5 T výpadky řídící jednotky (počítače)
no tak pocitac za 30 bych rozhodne nemenil. spis si najdi firmu, ktera dela opravy / reapsy rj a tam te to vyjde na tretinu max.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 297
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#3 S80 2.5 T výpadky řídící jednotky (počítače)
hmm, divoke to mas ale neviem ci by som hladal chybu v RJ, nebude niekde zla kostra...presiel si zemniace body ..alebo ako dlho mas to auto, kupil si ho s touto zavadou alebo ti to zacalo blbnut len nedavno? robilo sa nieco pri RJ? nemontoval tam niekto nieco ako alarm a podobne? ktoru poistku vlastne vytahujes?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 6
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5 T
- Bydliště: Praha
#4 S80 2.5 T výpadky řídící jednotky (počítače)
Děkuji za názory. Jsem rád, že to zřejmě neni typická vada a proto snad opravitelná. Také podezřívám nějaký studený spoj, zoxidovaný kontakt atd. S touto závadou jsem auto koupil v bazaru jednoho známého dealera Volvo. Auto bylo asi 2 roky staré a mělo najeto cca 20 000Km. Když jsem s ním odjížděl, tak bylo horko a cestou asi po 5 km se mi všechno vypnulo kromě motoru, brzd a posilovače. Bez blinkrů, atd. jsem dojel zpět a pánové mi to v jejich autorizovaném servisu opravili - prý přehráli software. Další viz popis. Číslo pojistky teď nejsem schopen zjistit, je to však pojistka ve skříňce vlevo od palubní desky, myslím že v třetí řadě zleva druhá zhora
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 297
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#5 S80 2.5 T výpadky řídící jednotky (počítače)
aha, bud blbne nejak komunikacia CAN alebo neviem, mozno by stalo za pokus len tak vybrat a znovu zasunut RJ motora aj ked je to malo pravdepodobne ze to blbne v konektore...kazdopadne musis na diagnostiku a co to pise, urcite tam bude ulozena chyba typu blbne komunikacia...zla hodnota..chyba napajacie napetie atd. lebo bez toho mozes prekutrat cele auto a nic nenajdes takze bud skoc do volva a nech ti vytlacia zoznam chyb alebo aspon niekde na KTS a nech prejdu vsetky moduly...co to hlasi, o dost lepsia by bola diag vo volve ale nie v tom kde ti to predali
PS: ak budes vytahovat RJ tak aspon pol hodiny predtym odpoj baterku...
PS: ak budes vytahovat RJ tak aspon pol hodiny predtym odpoj baterku...
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 130
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
#7 S80 2.5 T výpadky řídící jednotky (počítače)
Zkus projít kostřící body nejen řídící jednotky. Na tohle tzv.autorizované servisy se...o
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 6
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5 T
- Bydliště: Praha
#8 S80 2.5 T výpadky řídící jednotky (počítače)
Moc děkuji za rady. Chystám se to projít. Trochu mám ale problém získat nějaké schéma kde ty body jsou, navíc ani nemám tušení, kde je ta řídí cednotka umístěná. Poradí někdo?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 130
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Východní Čechy
- Vůz: XC90,S80
#9 S80 2.5 T výpadky řídící jednotky (počítače)
Pak se do toho raději ani nepouštěj a stav se třeba za marrou když jsi z Prahy. Nic ve zlémLadislav Koubek píše:Moc děkuji za rady. Chystám se to projít. Trochu mám ale problém získat nějaké schéma kde ty body jsou, navíc ani nemám tušení, kde je ta řídí cednotka umístěná. Poradí někdo?
_________________
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
XC90 D5/2016 Inscription Polestar , XC90 2,5T/2004, S80 2,4/2000
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 297
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#10 S80 2.5 T výpadky řídící jednotky (počítače)
ma pravdu, Marra je odbornik na vsetko aspon ti to prejde a nemusis sa trapit...potom das vediet kde bola chyba
PS: mat Marru tu v Starej Lubovni tiez chodim za nim a nic neriesim
PS: mat Marru tu v Starej Lubovni tiez chodim za nim a nic neriesim
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 6
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Vůz: S80 2.5 T
- Bydliště: Praha
#11 S80 2.5 T výpadky řídící jednotky (počítače)
Před pár měsíci jsem se konečně odhodlal k výměně řídící jednotky. Od té doby je klid.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 12980
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
- x 1
#12 S80 2.5 T výpadky řídící jednotky (počítače)
Na kolik tě to přišlo?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 4
- Příspěvky: 297
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: SK, St. Lubovna
#13 S80 2.5 T výpadky řídící jednotky (počítače)
vies aj ktora riadiacka to presne bola? ? CEM?
_________________
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
je S80/T6 2.8biT 200kW r.2000 - po chipe cca 300 hp :)
je V50 2.0D r.2006 s gps
bolo V40/2.0T r.98, V40/1.9TD r.97, V40/1.8-16V r.98 a 340/1.6D r.84
http://www.volvoklub.sk
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 83 Odpovědi
- 13565 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Jarda.JM
-
- 9 Odpovědi
- 625 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od PINĎABC
-
- 3 Odpovědi
- 331 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ervin
-
- 24 Odpovědi
- 1212 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 1 Odpovědi
- 634 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa