Volvo S60 klic
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2,4 D
- Bydliště: Hradec Králové
#1 Volvo S60 klic
Zdravim vsechny volvare mel bych dotaz...uz se blizi koupe S60 a nemuzu se dockat, ale nedavno jsem zjistil, ze takovy ten dalkac s vystrelovacim klicem se zacal delat az od roku 2003...a ja asi budu mit rok do 2003 takze zvlast klic a zvlast dalku...chci se zeptat neporadil by mi nekdo jestli by neslo to predelat na ten novejsi klic? Sehnal bych nejspise starsi tak jestli by to slo nako preprogramovat nejspise v autorizaku? ty klice jsou v podstate totozne...i ve funkcich akorat proste do roku 2003 se to delalo "zvlast"...nemate nekdo zkusenost? jestli by to slo i s klicem pouzitym ktery uz byl pouzivan u jineho auta a jen by se vybrousila nova planzeta a preprogramovalo by se to, nebo by se musel koupit uplne novej klic v autorizaku nebo to nejde vubec? diky moc za odpovedi
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2,4 D
- Bydliště: Hradec Králové
#2 Volvo S60 klic
Ted me jeste napada, ze kdyz se nejedna o ztratu klice ale pouze o predelani tak neslo by treba ty vnitrnosti ze stareho klice dat pouze do toho novejsiho? Moc tomu nerozumim tak nevim jestli by to slo nebo ne...poradi nekdo prosim?
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1663
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha
- Vůz: S60
- Bydliště: Praha
#3 Volvo S60 klic
Určitě jde koupit v autorizáku, ale je to fakt strašnej ranec, asi 6 tisíc nebo něco takovýho. Jinak není nic lehčího než zvednout telefon a zeptat se přímo v servisu...??
_________________
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
S60 Polestar Engineered T8 Recharge MY2024
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 2,4 D
- Bydliště: Hradec Králové
#4 Volvo S60 klic
Jasny urcite zavolam, ale ted me to vrtalo v hlave a uz bylo dlouho ale jako klic bych sehnal za "par" korun klidne jetej spis aby oni me to preprogramovali a za kolik...nebo jestli si fakt budu muset koupit jedine u nich klic
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1059
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
#5 Volvo S60 klic
Jj jistě že to jde, sežeň si někde klíč, pak si nech objednat nevybroušenej hořejšek s nožem cca 1000-1500kč nech ho vybrousit cca 200,-
A pak to nech celé naprogramovat. Počítej že za tu práci a software si naučtují dost.
Takže tě to vyjde na nejméně 4500-5k spíš ale tu 6tku jak psal Lukaso.
Nový spodek klíče stojí cca 2-2200kč.
Samo že nákup hardware je někde kolem 2k komplet, ale za to ti to žádnej dealer nenechá
Udělal jsem foto rozebraného klíče, ale nejde nahrát tak snad později
A pak to nech celé naprogramovat. Počítej že za tu práci a software si naučtují dost.
Takže tě to vyjde na nejméně 4500-5k spíš ale tu 6tku jak psal Lukaso.
Nový spodek klíče stojí cca 2-2200kč.
Samo že nákup hardware je někde kolem 2k komplet, ale za to ti to žádnej dealer nenechá
Udělal jsem foto rozebraného klíče, ale nejde nahrát tak snad později
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
#6 Volvo S60 klic
Mě se včera při startování podařilo rozlomit klíč na dva kusy. Držím ho vždy za tu část s ovládacími knoflíky a ta mi zůstala v ruce. Zjistil jsem, že je s klíčem spojena jen malým červíkem a plastovou objímkou. Jak startujete vy? Musím klíč držet co nejbílíže u klíče (zámku)? Abych nezničil i ten druhej.
dík.
dík.
_________________
Volvo V70II D5 2004 96Kw automat Geartronic - 6,4L/100Km
Volvo Penta AQ 110HP 1966, Loď - 30L/1Mth
Volvo V70II D5 2004 96Kw automat Geartronic - 6,4L/100Km
Volvo Penta AQ 110HP 1966, Loď - 30L/1Mth
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 541
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Trenčín
- Vůz: Volvo V50 2.0D Momentum 08' 6. manual
#7 Volvo S60 klic
to potom nejako moc casto startujes. na ochcavke sme mali nevyskakovaci pevny kluc a za 10 rokov a niekolko buraciek... sa ten kluc ani raz nemenil. ty na ten kluc musis inac tlacitondra1976 píše:Mě se včera při startování podařilo rozlomit klíč na dva kusy. Držím ho vždy za tu část s ovládacími knoflíky a ta mi zůstala v ruce. Zjistil jsem, že je s klíčem spojena jen malým červíkem a plastovou objímkou. Jak startujete vy? Musím klíč držet co nejbílíže u klíče (zámku)? Abych nezničil i ten druhej.
dík.
_________________
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
Volvo V50 2.0D r.v. 2008
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 8 Odpovědi
- 1256 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Blade
-
- 5 Odpovědi
- 976 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od standa
-
- 2 Odpovědi
- 721 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od mirekcafa
-
- 56 Odpovědi
- 6794 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Cronicle
-
- 1 Odpovědi
- 488 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od lkopcansky