D24tic - z ničeho nic nestartuje

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
kV8ba
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 449
Registrován: 15 roků 5 měsíců
Bydliště: Plzeň-jih
Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´

D24tic - z ničeho nic nestartuje

Příspěvek od kV8ba »

Zdravim,
mám problém s autem, :sad: po 5 dnech co auto stálo, jsem k němu přišel, nažhavil, otočil klíčkem a nic, jen jakoby nějaké cvaknutí. Nažhavím podruhé otočím, motor točí, ale nechytá, jakoby tam nešla nafta.
Dnes jsme s tátou pátrali po příčině a vyloučili pár možností:
- žhavicí svíčky žhaví (3 vyndány a vyzkoušeny, zbytek změřen podle odběru), relé cvaká
- el. mag. ventil na čerpadle spíná
- nafta do čerpadla jde a z čerpadla taky, při odšroubování zátky přepadu u prvního vstřiku se tam nafta objevila
- pod autem žádná lože nafty nebyla, ani čerpadlo neni od nafty, nevypadá to, že by někde prolínalo
- z výfuku při startování nejde ani žádný náznak kouře

Dodám, že před tím auto startovalo na první otočení, i v minus 20 žádný problém. S autem jsem normálně přijej domů žádné anomálie nevykazovalo.

Napadly nás dvě možné příčiny. Ta první - méně pravděpodobná je, že přeskočil řemen o zub, ale oba jsou našponované, a nechápu jak by mohli při startu přeskočit, či se povolit kola na čerpadle nebo na vačce?
Ta druhá příčina bude pravděpodobnější, a to že čerpadlo nedává dostatečný tlak aby se otevřeli vstřiky (je to možné??).
Je možné aby se čerpadlo pokazilo z ničeho nic? Žádné příčiny jsem nepozoroval, motor táhnul pořád stejně, šel pěkně za plynem.
Je možné, že je čerpadlo zavzdušněné? Někde jsem tu četl, že se samo odvzdušní, točili jsme s tim dost dlouho na to aby se to samo odvzdušnilo.
Snažil jsem se tu projít podobné topiky, ale se stejnými symptomy jsem nenašel nic extra podobného :sad: .
Věděl by někdo jak z toho ven?
Díky moc za rady

EDIT: tak nafta od čerpadla do vstřiků nejde, odpojili jsme vedení k němu a při startování to ani neukáplo. Problém tedy bude v čerpadle.
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí

jarek.krizan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2430
Registrován: 17 roků 10 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

D24tic - z ničeho nic nestartuje

Příspěvek od jarek.krizan »

Tohle mě něco připomíná.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé