úbytek a přebytek chladící kapaliny ??

Pro sedmy a devítky
  • Autor
  • Zpráva
moravec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 194
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8

úbytek a přebytek chladící kapaliny ??

Příspěvek od moravec »

zdravim vás, vím, že se to tu už řešilo, ale nemohu to tu za boha najít. jedná se o 945 96´ B200FT, před jízdou je v expanzní nádobce hladina kapaliny pod minimem a když dojedu po cca. 100 km tak je expanska plná a v ní bubliny., ale teplota je pořád stejná, dle ukazatele teploty ručky po zahřátí motoru uprostřed.topení topí v pohodě. víčko expansky je na 150 kpa. nevím čím to může být. díky za rady. :duc:
_________________
valícíse kamení

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2350
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

úbytek a přebytek chladící kapaliny ??

Příspěvek od tomasss »

_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

moravec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 194
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8

úbytek a přebytek chladící kapaliny ??

Příspěvek od moravec »

jo díky přečetl sem si tvuj problem, ale myslim, že muj problem bude ten jak popisuje vtom topicu ten člověk s V 70kou na konci, jenže pak tam neni psáno jak to vyřešil, tak nevim. chladič je novej asi tak 2 roky.jestli to může být víčkem expansky?
_________________
valícíse kamení

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2350
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

úbytek a přebytek chladící kapaliny ??

Příspěvek od tomasss »

moravec píše:myslim, že muj problem bude ten jak popisuje vtom topicu ten člověk s V 70kou na konci
Jj to jsem mel na mysli
moravec píše:jestli to může být víčkem expansky?
To se mi nezda - pokud mas po dojeti o hodne vic vody nez pred (nemuze to byt teplotni roztaznosti vody), tak se ti do okruhu dostava asi vzduch. Co olej ve vode, voda v oleji?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

moravec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 194
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8

úbytek a přebytek chladící kapaliny ??

Příspěvek od moravec »

vůbec nic takovýho, žádnej šlem, žádný kafe ve vodě ani v oleji. olej nežere ani nepřibývá jeho hladina. zkrátka nevím co je špatně. lezeš kolem toho jako pes a nic tě nenapadá - víš to jistě sám. zkusim vyndat termostat a jet bez nej, ale nez se k tomu zase dostanu.......
_________________
valícíse kamení

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2900
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

úbytek a přebytek chladící kapaliny ??

Příspěvek od jarek.krizan »

to může být klidně těsnění pod hlavou
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

moravec
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 194
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha 8

úbytek a přebytek chladící kapaliny ??

Příspěvek od moravec »

vypustil sem chladící kapalinu z nejnižšího místa pod olejovym filtrem, zpátky nalil, nastartoval ovšem s otevřenou expanzí jakmile začala kapalina stoupat zavřel sem víčko expanze po chvíli to pustil termostat na to se roztočil ventilátor, už přesně nevim v jakym časovym rozmezí. nicméně jsem ted jezdil a kapalina se zdá byt jak horká tak studená mezi min a max. takže zatim opraveno. do toho těsnění pod hlavou se mi moc nechce časově. uvidím. jako obvykle je pořád co dělat. zatim díky.
_________________
valícíse kamení

jarek.krizan
Offline
Uživatelský avatar
Servisman
Příspěvky: 2900
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Vůz: S80, 2,4
Bydliště: Zlín

úbytek a přebytek chladící kapaliny ??

Příspěvek od jarek.krizan »

Tak možná jen vzduchová bublina.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204

Zpět na „700 / 900 - opravy“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé