Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 939
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
Ahoj, mám to auto, najel jsem cca 55tisíc km od koupě.
Takže vážnější závady:
- měnil jsem silentbloky motoru, jeden je gumovej, byl utrženej a dva unavený hydraulický, cena kolem 12000 v autorizáku i s prací.
- výměna ovládání oken ve dveřích řidiče, cca 2500, někdy nešlo zavřít okno, legrace
- výměna paken ruční brzdy, píšu proto, že se obložení utrhlo a zablokovalo zadní kolo, nešlo s tím skoro jet, cena cca 1200 orig díly, výměna doma, jde to snadno
- prasklý omazovač otevření dverí řidiče, banalita, jen nešly dovřít dveře řidiče, zavařeno a opraveno doma
- výměna ramen na přední nápravě z důvodu vůle v kloubech, musí se měnit celá ramena, cca 13000 v neautorizáku s prací
- hlučný ventilátor topení, rozebrání, vyčištění doma
to je tak vše, co si vzpomínám, kdyžtak doplním.
Jinak běžná údržba, rozvody, filtry, oleje, brzdové desky, atd
Že by na motorech odcházela turba jsem neslyšel, spíš je obvyklé, že dojde k opotřebení vývěvy pro posilovač brzd, je to asi nejobvyklejší závada těchto motorů. Pozná se podle tvrdnutí brzdového pedálu při opakovaném brždění v nízkých otáčkách motoru.
Takže vážnější závady:
- měnil jsem silentbloky motoru, jeden je gumovej, byl utrženej a dva unavený hydraulický, cena kolem 12000 v autorizáku i s prací.
- výměna ovládání oken ve dveřích řidiče, cca 2500, někdy nešlo zavřít okno, legrace
- výměna paken ruční brzdy, píšu proto, že se obložení utrhlo a zablokovalo zadní kolo, nešlo s tím skoro jet, cena cca 1200 orig díly, výměna doma, jde to snadno
- prasklý omazovač otevření dverí řidiče, banalita, jen nešly dovřít dveře řidiče, zavařeno a opraveno doma
- výměna ramen na přední nápravě z důvodu vůle v kloubech, musí se měnit celá ramena, cca 13000 v neautorizáku s prací
- hlučný ventilátor topení, rozebrání, vyčištění doma
to je tak vše, co si vzpomínám, kdyžtak doplním.
Jinak běžná údržba, rozvody, filtry, oleje, brzdové desky, atd
Že by na motorech odcházela turba jsem neslyšel, spíš je obvyklé, že dojde k opotřebení vývěvy pro posilovač brzd, je to asi nejobvyklejší závada těchto motorů. Pozná se podle tvrdnutí brzdového pedálu při opakovaném brždění v nízkých otáčkách motoru.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
-
Offline
- Příspěvky: 612
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Slovensko, Sliač
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
Doplním ešte kompresor klimatizácie - magnetická spojka versus podložky , bolo to tu už rozpitvané.
Ja som tiež menil pakne, ale preto, že ručná nebola nič-moc.
Inak okrem klepania vývevy som neriešil nič vážne.
Porúčal sa mi regler pri cca 230 tis km.
A turbá sú vpohode, tiež som nepočul, že by odchádzali ( možno na audinách do roku 1998 s týmto motorom ).
Nemusíš sa nejako obávať, auto je to fajn aj motor. Samozrejme, ak to nemal predtým nejaký debil :mrgreen:
Ja som tiež menil pakne, ale preto, že ručná nebola nič-moc.
Inak okrem klepania vývevy som neriešil nič vážne.
Porúčal sa mi regler pri cca 230 tis km.
A turbá sú vpohode, tiež som nepočul, že by odchádzali ( možno na audinách do roku 1998 s týmto motorom ).
Nemusíš sa nejako obávať, auto je to fajn aj motor. Samozrejme, ak to nemal predtým nejaký debil :mrgreen:
_________________
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
XC90 D5 (D5244T) '05, geartronic, čierna
bolo: V70 II D5 (D5244T) '03, 120kW, čierna *** V70 II 2,5D (D5252T) '00, čierna *** V70 I 2.5 TDI (D5252T) 12/98, čierna
-
Offline
- Příspěvky: 1507
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Brno
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
Nějaký super záseky nehledej,všude něco může být,ale vyložená slabina tu není,ale je to kus od kusu-není to nové,takže zkontrolovat aby všechno fungovalo a nic neodpadávalo,jinak všeobecně kontrola stavu jako u všech ojetin.Je li možnost tak napíchnout na diag.může se to dost vyplatit.Pokud ho budeš projíždět a bude vrzat interier tak je to bohužel normální.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 447
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
JJ... vrzganie interieru je normalne..
Mám V70 II a tam je celý kufr z plaastových dielov.. vybabral som s tým že som prelepil miesta kde sa spájaju tie plasty molitánom tkaže to tolko nevrzga... len to che aplikovať po celom..
Dalej čo som menil je vrchný silentblok motora... da sa to v pohode doma... dalej nove zadne brzdy komplet.. ale to už je ale spotrebák..
Neviem o žiadnej seriovej slabine.. možno kus od kusu neco sa vyskytne inak no-problema..
Mám V70 II a tam je celý kufr z plaastových dielov.. vybabral som s tým že som prelepil miesta kde sa spájaju tie plasty molitánom tkaže to tolko nevrzga... len to che aplikovať po celom..
Dalej čo som menil je vrchný silentblok motora... da sa to v pohode doma... dalej nove zadne brzdy komplet.. ale to už je ale spotrebák..
Neviem o žiadnej seriovej slabine.. možno kus od kusu neco sa vyskytne inak no-problema..
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 16 roků 3 měsíce
- Bydliště: Chotiměř
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
Jen doplním-silenbloky hydro- neautorizák cca 1500kč, Ramena Febi-gut, stejně je to všechno pan šikmooký a vypínač ovládání oken LP dveří je sranda mač na celý dopoledne, hlavně když jsou vypálený silonový jezdce, co ovládaj jazyky kontaktů. Ale lepší letovačka, než skoro tři táci, páč echt deutches gertrude do toho vypínače nalila vodu při mytí tapecírunku nebo si zapoměla dovřít dveře při průjezdu myčkou 

_________________
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
V70 2.5D 2000, D5252T-správně hranatej uhlák
-
Offline
- Příspěvky: 939
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: české budějovice
- Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
Tak ještě doplním, ty silentbloky byly před dvěma lety, tenkrát jsem prostě jiný nesehnal, ramena Febi jsem dával taky, jsou německý, narozdíl třeba od originálních v autorizáku volvo zakoupených paken zadních brzd z číny. Ten ovladač oken jsem taky několikrát opravoval, prostě to bylo vypálený a to že mi nešlo spolehlivě zavřít okno pro mě bylo natolik podstatné, že jsem ty 2500 obětoval. Bohužel V70 je v tomto obětí úspor, protože má v tom ovladači rovnou silové kontakty, narozdíl od 850, kde jsou relé. Jediné relé je na dojez okna řídiče dolů. Celkově jsou to banality, ale taky to pozlobí.Uhlák píše:Jen doplním-silenbloky hydro- neautorizák cca 1500kč, Ramena Febi-gut, stejně je to všechno pan šikmooký a vypínač ovládání oken LP dveří je sranda mač na celý dopoledne, hlavně když jsou vypálený silonový jezdce, co ovládaj jazyky kontaktů. Ale lepší letovačka, než skoro tři táci, páč echt deutches gertrude do toho vypínače nalila vodu při mytí tapecírunku nebo si zapoměla dovřít dveře při průjezdu myčkou
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, volvočesky ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, volvočesky ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, volvočesky ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
Ahojky lidi, mám chut do koupě tohohle vozu, co na něj říkáte alespon krz ty fotky a základní udaje?? díky za odpovědi
http://volvo-v70.autobazar.eu/cz/25-tdi-id3026593.html

-
Offline
- Příspěvky: 2142
- Registrován: 14 roků 4 měsíce
- Bydliště: Košice - Staré mesto
- Vůz: V90 D5 AWD Inscription
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
myslis konkretne od AudiDumy píše:Zdravím,
uvažuji o novém voze a zaujalo mě Volvo V70 s dieslovým motorem VW

-
Offline
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
foto su nanic. tam nic nezpoznas. takze:volvolvo píše:Ahojky lidi, mám chut do koupě tohohle vozu, co na něj říkáte alespon krz ty fotky a základní udaje?? díky za odpovědihttp://volvo-v70.autobazar.eu/cz/25-tdi-id3026593.html
1. urcite stocene
2. poriadne pojazdit, automat musi radit beztoho aby si poznal ze tam automat je. ziadne trhanie, skubanie nic. zaroven si hned priprav nejake peniaze na preplach automatu (potrebujes na to 13 litrov oleja, takze to spravy cenu).
3. zober niekoho kto uz take auto videl, resp. najlepsie ak take ma.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 4759
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
Fakt by mě zajímalo, kde se tenhle neustále citovanej a opakovanej blud bereDumy píše:Někde jsem slyšel, že odchází turbo.

Ať mi někdo vyfotí lehlý turbo K14 z Volva nebo pětiválcový Audiny. Naopak to turbo je malý, jednoduchý, zastaralý a blbuvzdorný. I na fóru týkajícím se úprav naftových aut se všichni shodli, že je běžným užíváním, i u nachipovanýho auta prakticky nerozbitný, nesmrtelný. Leda že by si někdo vzal do hlavy že ho zabije.
Spíš bych jako typický (hlavně vzhledem k tomu co se u nás tankuje do nádrží) uved problémy s čerpadlem, a čím je větší průměrnej nájezd těch aut na kvalitní českou naftu, tím to bude horší.
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
Díky moc.. s tím stočením km jsi mě rozebral, čemu má pak člověk věřit....lucki píše:foto su nanic. tam nic nezpoznas. takze:volvolvo píše:Ahojky lidi, mám chut do koupě tohohle vozu, co na něj říkáte alespon krz ty fotky a základní udaje?? díky za odpovědihttp://volvo-v70.autobazar.eu/cz/25-tdi-id3026593.html
1. urcite stocene
2. poriadne pojazdit, automat musi radit beztoho aby si poznal ze tam automat je. ziadne trhanie, skubanie nic. zaroven si hned priprav nejake peniaze na preplach automatu (potrebujes na to 13 litrov oleja, takze to spravy cenu).
3. zober niekoho kto uz take auto videl, resp. najlepsie ak take ma.
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
Lucki si to stočení jen myslí, více odhalí prohlídka v servise popřípadě napojení na diagnostiku. Potože nevíme odkud jsi (bydliště) tak je těžko říct , zajeď se tam podívat. Chtěj vin kod a servisku pokud se bude kroutit tak ho pošli asi víš kam. Podle vinu se dá zjistit servisní historie , alespoň nějaká.volvolvo píše:Díky moc.. s tím stočením km jsi mě rozebral, čemu má pak člověk věřit....
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Příspěvky: 899
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
přesně tak, kilometry můžou být samozřejmě reálný, ale ani já tomu nevěřím..dej hlavně bacha na spojku ať normál tak automat, podvozek, motor musí vrnět a aby nebylo bouraný. Zbytek se doladí
není toho málo, ale pak ušetříš moc moc peněz 


_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
-
Offline
- Příspěvky: 12
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 II D5252T 00´
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
Turbo u tohodle typu rozhodně vydrží 10x tolik co Turba u dnešních nových aut.... bude sice třeba prolínat ale mě prolínalo 50000tkm a to mě tvrdili při koupi že bych si ho měl nechat vyměnit ale kulový se konalo... sežralo to jenom 1l na 10000 km což je zanedbatelný....
_________________
940 2.3i (B230G) ´93
850 2.0i (B5202S) ´95
850 2.5 TDi (D5252T) ´96
V70II 2.5 TDi (D5252T) ´00
940 2.3i (B230G) ´93
850 2.0i (B5202S) ´95
850 2.5 TDi (D5252T) ´96
V70II 2.5 TDi (D5252T) ´00
-
Offline
- Příspěvky: 313
- Registrován: 14 roků 2 měsíce
- Bydliště: HK
- Vůz: Volvo V70 II D5252T, S80 II D5244T10
- Bydliště: Náchod
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
To jsou opravdu nějaké bludy veřejné obludydali píše:Fakt by mě zajímalo, kde se tenhle neustále citovanej a opakovanej blud bereDumy píše:Někde jsem slyšel, že odchází turbo.Žeby nějakej speciál Světa motorů, nebo třeba SOVA?
Ať mi někdo vyfotí lehlý turbo K14 z Volva nebo pětiválcový Audiny. Naopak to turbo je malý, jednoduchý, zastaralý a blbuvzdorný. I na fóru týkajícím se úprav naftových aut se všichni shodli, že je běžným užíváním, i u nachipovanýho auta prakticky nerozbitný, nesmrtelný. Leda že by si někdo vzal do hlavy že ho zabije.


_________________
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
Volvo S80 II AWD , black pearl, 151/4000 (kW/ot.min. min.), 04/10. Car Model - Volvo S80 P3 (2006 to 2016), Engine type D5244T, D5 biturbo, Geartronic..
Volvo V70 II, black, 103,0/4000 (kW/ot.min.), 08/00' - Model year 2000
Car Model - Volvo V70 P26 (2001 to 2007), Engine type D5252T MSA15.8,Transmission type M56
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
No jedu se na to tenhle týden podívat, beru mechanika kterej má ve Švédech bohatý zkušenosti, tak uvidíme jak na tom bude..wolf píše:přesně tak, kilometry můžou být samozřejmě reálný, ale ani já tomu nevěřím..dej hlavně bacha na spojku ať normál tak automat, podvozek, motor musí vrnět a aby nebylo bouraný. Zbytek se doladínení toho málo, ale pak ušetříš moc moc peněz
-
Offline
- Příspěvky: 1334
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
nabizim v sekci prodej tohoto fora rekl bych lepsi kousek, u ktereho jsou navic vsechny veci zminene vyse jiz vychytane (silenbloky, ramena, tlumice, poloosy vymeneny, remenice vymenena, rozvody vymeneny, prevodovka take, kompresor vyresen, ovladani oken nove a mohl bych pokracovat). Moje auto je echte-schwede, vybava absolutni (chybi jen stresni okno a sedacka ridice s pameti), nestoceny tachometr, vynikajici stav....Bydlim kousek od bazaru v Mecholupech....... cena je otazkou dohody. Mas SZ.volvolvo píše:No jedu se na to tenhle týden podívat, beru mechanika kterej má ve Švédech bohatý zkušenosti, tak uvidíme jak na tom bude..wolf píše:přesně tak, kilometry můžou být samozřejmě reálný, ale ani já tomu nevěřím..dej hlavně bacha na spojku ať normál tak automat, podvozek, motor musí vrnět a aby nebylo bouraný. Zbytek se doladínení toho málo, ale pak ušetříš moc moc peněz
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
Tak jsem se dnes na auto byl podívat a odjel jsem s nepořízenou, auto prostě nenastartovalovolvolvo píše:Ahojky lidi, mám chut do koupě tohohle vozu, co na něj říkáte alespon krz ty fotky a základní udaje?? díky za odpovědihttp://volvo-v70.autobazar.eu/cz/25-tdi-id3026593.html




-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5840
- Registrován: 19 roků 5 měsíců
- Bydliště: Č.Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
Nezapomeň že už to tam nějakej den stojí a stejně by na tom v těchle mrazech byla asi většina aut v bazaru. Měls mu všera zavolat že přijedeš aby dal oživit alespoň baterku.volvolvo píše: protože byl dobrý den na koupi nafty ale špatný den na prodej.
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi,96, použita na orgány
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 12511
- Registrován: 12 roků 3 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
travex to myslí vážně. To že to neni nejlevnější kousek v nabídce má své opodstatnění, které uvidíš až ho uvidíš...
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
Já jsem nechtěl ten bazar schazovat ale alespon takhle.. V autě byla baterie neznámého výrobce označení 55Honza píše:Nezapomeň že už to tam nějakej den stojí a stejně by na tom v těchle mrazech byla asi většina aut v bazaru. Měls mu všera zavolat že přijedeš aby dal oživit alespoň baterku.volvolvo píše: protože byl dobrý den na koupi nafty ale špatný den na prodej.






-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha a Zvolen, Slovakia
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
Ahojte uvažujem tiež o kupe V70 alebo 850ky s 103kW motorom a chcem sa spýtať, či skôr V70ku alebo 850 ku?
(skúste stručne +/-)
PS: je lepší asi manuál ako autom...?
Podotázky:
1. poznáte niekto tohto predajcu čo vozí Volvá z FR = máte s ním dobrú či zlú skúsenosť.
http://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=pTI0pwZjZUExDUAyrz5uoF5wrt==&telefon=777100885&jmeno=petr
2. Zaujalo ma: (prosím ohodnote)
http://auto.bazos.cz/inzerat/14306900/VOLVO-V70-25TDI-KLIMA.php
alebo
http://auto.bazos.cz/inzerat/14399221/VOLVO-V70-25TDI-103kw-klima.php
aj toto ale nechcem automat:
http://auto.bazos.cz/inzerat/14307006/VOLVO-S80-25TDI.php
Otázka nováčika: Je servis naozaj drahý aj pri takto "starých" autách? = myslím bežné opravy (nie výmenu prevodovky
)
EDIT: idem si ja prečítať toto
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=3161
ALE AJ TAK POPROSÍM O NEJAKÉ NÁZORI.
(skúste stručne +/-)
PS: je lepší asi manuál ako autom...?
Podotázky:
1. poznáte niekto tohto predajcu čo vozí Volvá z FR = máte s ním dobrú či zlú skúsenosť.
http://www.bazos.cz/hodnoceni.php?mail=pTI0pwZjZUExDUAyrz5uoF5wrt==&telefon=777100885&jmeno=petr
2. Zaujalo ma: (prosím ohodnote)
http://auto.bazos.cz/inzerat/14306900/VOLVO-V70-25TDI-KLIMA.php
alebo
http://auto.bazos.cz/inzerat/14399221/VOLVO-V70-25TDI-103kw-klima.php
aj toto ale nechcem automat:
http://auto.bazos.cz/inzerat/14307006/VOLVO-S80-25TDI.php
Otázka nováčika: Je servis naozaj drahý aj pri takto "starých" autách? = myslím bežné opravy (nie výmenu prevodovky

EDIT: idem si ja prečítať toto
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=126&t=3161
ALE AJ TAK POPROSÍM O NEJAKÉ NÁZORI.
_________________
Budúci majiteľ 850/V70 :) určite s 2.5 TDi
Budúci majiteľ 850/V70 :) určite s 2.5 TDi
-
Offline
- Příspěvky: 1917
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: S60, 2.4T
- Bydliště: Praha 5
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
to mas jedno ci 850/V70 v podstate je to to iste auto, len s drobnym faceliftom a miernymi upravami v interiery. az posledne rocniky v70 su trosku ine v elektronike.zvady2 píše:Ahojte uvažujem tiež o kupe V70 alebo 850ky s 103kW motorom a chcem sa spýtať, či skôr V70ku alebo 850 ku?
(skúste stručne +/-)
Otázka nováčika: Je servis naozaj drahý aj pri takto "starých" autách? = myslím bežné opravy (nie výmenu prevodovky)
servis na volvo nie je drahy ani pri novsich modeloch. je to tzv. urban legend.
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra
-
Offline
- Příspěvky: 5
- Registrován: 11 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha a Zvolen, Slovakia
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
Ok a čo vravíte na konkrétne inzeráty.
Inak chcem Volvo na dlhé trasy Praha -SR (stred) a dáka tá dovolenka. preto hladám niečo takéto.
Inak chcem Volvo na dlhé trasy Praha -SR (stred) a dáka tá dovolenka. preto hladám niečo takéto.
_________________
Budúci majiteľ 850/V70 :) určite s 2.5 TDi
Budúci majiteľ 850/V70 :) určite s 2.5 TDi
-
Offline
- Příspěvky: 899
- Registrován: 12 roků 1 měsíc
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 2,4 D5 151kw
- Bydliště: Brno
Volvo V70 2,5 TDI 103kW - zkušenosti rady před koupí
za mě ty káry z Francie jsou nějaký podezřele levný - chtělo by to osobně vidět stav a kde je zakopaný pes. Ceny jsou podle mě tak o 20-30 tis níž než je normál, takhle od komplu těžko říct, fotky na kterých nic nepoznáš...
_________________
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat
Je:Volvo V70 SUMMUM 2011 2,4 D5 151kw D5244T10 automat
Bylo: Volvo V70 1998 2,5 tdi 103kw D5252T automat