Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hodonin
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Není důvod. Nové Volvo s čtyřválcovým dvoulitrem bych si už nekoupil.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvky: 3703
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Však si dělám srandu, já s S80 za chvíli přeskočím 300tis a taky jezdí jak vínohynek9 píše:Není důvod. Nové Volvo s čtyřválcovým dvoulitrem bych si už nekoupil.


_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 3.2 MY08, XC90 V8 MY05
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Rád bych se s vámi podělil o mou zkušenost s přestavbou na Prins VSI u pana Outraty.
Plyn jsme si nechali instalovat před třemi lety, tj před cca 60 tis. km.
Samotná instalace je podle mého laického pohledu udělána dobře, odpovídá fotkám, které v úvodu tohohle vlákna posílal Hynek.
Za plyn jsem obecně rád, protože živit tohohle broučka na benzín by se dost prodražilo, najezdím toho hodně po městě (a tím myslím Brno, kde je každých 100m světelná křižovatka) a to pak spotřeba jde i kolem 16l benzínu, v plynu je to cca 20l. Neshledal jsem žádné problémy, cukání, chybové hlášky motoru ani nic podobného.
Dlouhodobě mi ale připadá, že ta spotřeba plynu je vyšší, než by nutně musela být - rekord na 50l v nádrži mám 330 km, což je nějakých 15l/100km - a to jsem jel okresky v Maďarsku, cca 80-120km/h, v obci 50, podle situace. Nikdy jsem se nedostal na lepší spotřebu, ikdyž palubní počítač ukazuje spotřebu 11l, plynu jde 15-16l.
V panem Outratou jsem se to pokoušel několikrát řešit. Dokonce jsem mu říkal to, co tady psal tuším Hynek, že mu p. Outrata přenastavoval směs na chudší. On mi tvrdil, že to není možné, že se nic nastavovat nedá, že si vše řídí sama řídící jednotka a že není možné do toho zasahovat. Údajně pokud mám vyšší spotřebu, tak je to proto, že je něco špatně v autě, např. lambda sonda apod. Prej mám lemply servisáky. Těm jsem to tlumočil a podle nich je to nesmysl, s autem nic není a jen je potřeba upravit mapy. Ok, říkám si. Tak to udělejte. Jenže - s jednotkou Prins VSI nekomunikuje žádná jiná než originální dg, a jediný široko daleko, kdo ji vlastní, je p. Outrata. A ten tvrdí, že se nic nastavit nedá. Pak jsem to přestal řešit, protože i s tou IMO vyšší spotřebou je to pořád více ekonomické, než na benzín.
Letos nám kleklo auto kvůli klapce sání a jeli jsme domů na odtahovce. Po opravě začalo auto po chladném startu vibrovat a vydávat divný zvuk (zní asi jako diesel), teplé starty jsou ok. V servisu mi řekli, že to je tím, že chladné starty nejsou řízeny lambda sondou, ale ventily, které jsou nastavené podle toho, na jak sytou směs se při poslední jízdě jelo. A ty mapy se nějak posunuly proto, že byla klapka sání nemocná. Možná to nepopisuju 100% dobře, nejsem technik. Nicméně tyto vibrace jsou způsobeny právě tím, že na LPG jede systém na sytou směs a proto jsou mapy a ventily "ujeté" a motor pak vibruje.
Mí servisáci situaci konzultovali taky s p. Truksou z AMbo Podolí (mimochodem na toho mě odkázal sám pan Outrata, že dělá jak plyny, tak Volva), a údajně je to neřešitelné, že se Prins moc ladit nedá a pokud ano, tak to může udělat jen pan Outrata.
Nyní jsem tedy v situaci, kdy mi pan Outrata říká, že se s tím nic dělat nedá a odkazuje mě na ostatní (a je u toho arogantní), a všichni ostatní mi říkají, že jedině pan Outrata. Takže mi snad zbývá hledat někoho jiného, kdo dělá Prins, našel jsem jeden ve Fryštáku.
Celkově vzato - s mými zkušenosti bych už nikdy nešel do systému Prins, protože to za tuhle otravnou situaci nestojí.
Plyn jsme si nechali instalovat před třemi lety, tj před cca 60 tis. km.
Samotná instalace je podle mého laického pohledu udělána dobře, odpovídá fotkám, které v úvodu tohohle vlákna posílal Hynek.
Za plyn jsem obecně rád, protože živit tohohle broučka na benzín by se dost prodražilo, najezdím toho hodně po městě (a tím myslím Brno, kde je každých 100m světelná křižovatka) a to pak spotřeba jde i kolem 16l benzínu, v plynu je to cca 20l. Neshledal jsem žádné problémy, cukání, chybové hlášky motoru ani nic podobného.
Dlouhodobě mi ale připadá, že ta spotřeba plynu je vyšší, než by nutně musela být - rekord na 50l v nádrži mám 330 km, což je nějakých 15l/100km - a to jsem jel okresky v Maďarsku, cca 80-120km/h, v obci 50, podle situace. Nikdy jsem se nedostal na lepší spotřebu, ikdyž palubní počítač ukazuje spotřebu 11l, plynu jde 15-16l.
V panem Outratou jsem se to pokoušel několikrát řešit. Dokonce jsem mu říkal to, co tady psal tuším Hynek, že mu p. Outrata přenastavoval směs na chudší. On mi tvrdil, že to není možné, že se nic nastavovat nedá, že si vše řídí sama řídící jednotka a že není možné do toho zasahovat. Údajně pokud mám vyšší spotřebu, tak je to proto, že je něco špatně v autě, např. lambda sonda apod. Prej mám lemply servisáky. Těm jsem to tlumočil a podle nich je to nesmysl, s autem nic není a jen je potřeba upravit mapy. Ok, říkám si. Tak to udělejte. Jenže - s jednotkou Prins VSI nekomunikuje žádná jiná než originální dg, a jediný široko daleko, kdo ji vlastní, je p. Outrata. A ten tvrdí, že se nic nastavit nedá. Pak jsem to přestal řešit, protože i s tou IMO vyšší spotřebou je to pořád více ekonomické, než na benzín.
Letos nám kleklo auto kvůli klapce sání a jeli jsme domů na odtahovce. Po opravě začalo auto po chladném startu vibrovat a vydávat divný zvuk (zní asi jako diesel), teplé starty jsou ok. V servisu mi řekli, že to je tím, že chladné starty nejsou řízeny lambda sondou, ale ventily, které jsou nastavené podle toho, na jak sytou směs se při poslední jízdě jelo. A ty mapy se nějak posunuly proto, že byla klapka sání nemocná. Možná to nepopisuju 100% dobře, nejsem technik. Nicméně tyto vibrace jsou způsobeny právě tím, že na LPG jede systém na sytou směs a proto jsou mapy a ventily "ujeté" a motor pak vibruje.
Mí servisáci situaci konzultovali taky s p. Truksou z AMbo Podolí (mimochodem na toho mě odkázal sám pan Outrata, že dělá jak plyny, tak Volva), a údajně je to neřešitelné, že se Prins moc ladit nedá a pokud ano, tak to může udělat jen pan Outrata.
Nyní jsem tedy v situaci, kdy mi pan Outrata říká, že se s tím nic dělat nedá a odkazuje mě na ostatní (a je u toho arogantní), a všichni ostatní mi říkají, že jedině pan Outrata. Takže mi snad zbývá hledat někoho jiného, kdo dělá Prins, našel jsem jeden ve Fryštáku.
Celkově vzato - s mými zkušenosti bych už nikdy nešel do systému Prins, protože to za tuhle otravnou situaci nestojí.
-
Offline
- Příspěvky: 3703
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Doufám, že se tohohle nedožiju - mám taky PRINS, zatím tady v republice je na něm najeto cca 80tis km.
Krom jednoho případu, kdy mi auto přestalo na plyn táhnout (vyřešeno právě u kluků v Kobylnicích výměnou pův. palivového filtru za správný a přenastavením ŘJ), si na tento systém opravdu nemohu stěžovat.
Má spotřeba (je pravda, že jezdím dost dálnici) je docela myslím pohodě - na svou nádrž (asi 45l) - běžně dotancovávám 35-38l a běžně na ni jezdím 280-300km. Takže já bych těch cca 12l/100 km mohl mít.
Jezdím trasu - Dolní Roveň - D11 - Praha Dejvice a zpět - tedy asi 50km okresky a vesnice, 200km dálnice, 40km Praha.
Vždy to dávám na jednu nádrž
Krom jednoho případu, kdy mi auto přestalo na plyn táhnout (vyřešeno právě u kluků v Kobylnicích výměnou pův. palivového filtru za správný a přenastavením ŘJ), si na tento systém opravdu nemohu stěžovat.
Má spotřeba (je pravda, že jezdím dost dálnici) je docela myslím pohodě - na svou nádrž (asi 45l) - běžně dotancovávám 35-38l a běžně na ni jezdím 280-300km. Takže já bych těch cca 12l/100 km mohl mít.
Jezdím trasu - Dolní Roveň - D11 - Praha Dejvice a zpět - tedy asi 50km okresky a vesnice, 200km dálnice, 40km Praha.
Vždy to dávám na jednu nádrž
_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 5 roků 6 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: XC70 3.2 MY08, XC90 V8 MY05
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Přidávám ještě drobný update k mé zkušenosti s panem Outratou.
Zhruba od konce léta jsem zaregistroval to, že mi na dně kufru, tj. okolo bývalé rezervy a nyní tlakové nádrže, stojí cca 2 cm vody. Přijedu do servisu, chlapi otevřou víko a první reakce byla : "Fuj, který hovado nalepilo tu nádrž na montážní pěnu?". Vodu odstranili, kufr vysušili, zkontrolovali kdeco, ale nebylo kudy by se voda dostala skrze nějakou zjevnou chybu na autě (např. přes světlo, těsnění, atd.).
Dnes jsem byl přezouvat a technik, který mj. taky dělá auta i plyn, když viděl, jak tam p. Outrata osadil tu nádrž, tak mu stály vlasy na hlavě. Montážní pěna?? Která je hořlavá?? "Na to bych teda revizi nedal, měl bych strach se pod to podepsat" - to byla jeho reakce. Jako zdroj vody v kufru odhadl špatně utěsněný bezpečnostní ventil z plynové nádrže pod auto. A vzhledem k tomu, že montážní pěna rozdělila prostor kolem nádrže na 4 oddělené sekce, tak přes jakýsi špunt, který na dně kufru je, se dá vypustit pouze jedna ta část. Čili voda ve třech rozích stojí dál, v jednom je vypuštěná. Řešení? "Vyndat nádrž, odstranit montážní pěnu, pořádně utěsnit bezpečnostní ventil a pak nádrž zpět osadit na gumové těsnění."
Outratovi jsem ani nevolal, docela si umím představit jeho reakci - já nic, já jsem všechno udělal dobře, to máte beztak posraný auto a teče vám to tam kdovíkudy. Do kufru si vyvrtejte díru, ať voda odtíká pryč, na pěnu se to dělá úplně normálně.
Takže moje rada zní: Od Outraty raději dál!
Zhruba od konce léta jsem zaregistroval to, že mi na dně kufru, tj. okolo bývalé rezervy a nyní tlakové nádrže, stojí cca 2 cm vody. Přijedu do servisu, chlapi otevřou víko a první reakce byla : "Fuj, který hovado nalepilo tu nádrž na montážní pěnu?". Vodu odstranili, kufr vysušili, zkontrolovali kdeco, ale nebylo kudy by se voda dostala skrze nějakou zjevnou chybu na autě (např. přes světlo, těsnění, atd.).
Dnes jsem byl přezouvat a technik, který mj. taky dělá auta i plyn, když viděl, jak tam p. Outrata osadil tu nádrž, tak mu stály vlasy na hlavě. Montážní pěna?? Která je hořlavá?? "Na to bych teda revizi nedal, měl bych strach se pod to podepsat" - to byla jeho reakce. Jako zdroj vody v kufru odhadl špatně utěsněný bezpečnostní ventil z plynové nádrže pod auto. A vzhledem k tomu, že montážní pěna rozdělila prostor kolem nádrže na 4 oddělené sekce, tak přes jakýsi špunt, který na dně kufru je, se dá vypustit pouze jedna ta část. Čili voda ve třech rozích stojí dál, v jednom je vypuštěná. Řešení? "Vyndat nádrž, odstranit montážní pěnu, pořádně utěsnit bezpečnostní ventil a pak nádrž zpět osadit na gumové těsnění."
Outratovi jsem ani nevolal, docela si umím představit jeho reakci - já nic, já jsem všechno udělal dobře, to máte beztak posraný auto a teče vám to tam kdovíkudy. Do kufru si vyvrtejte díru, ať voda odtíká pryč, na pěnu se to dělá úplně normálně.
Takže moje rada zní: Od Outraty raději dál!

-
Offline
- Příspěvky: 478
- Registrován: 11 roků 8 měsíců
- Bydliště: Brno
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Ta postřeba je opravdu dost vysoká.
Já mám 3.2 v xc90. Aktuálně najeto 250tkm. Z toho asi 70 tis na plyn. Mám v tom magic4 (asi o polovinu levnejší než prins) a musím maximální spotřebu mám cca 17 litrů plynu. A to počítam dva neekonomické způsoby jízdy - město a nadlimitní přesuny po dálnici. Když jezdím podle předpisů tak spotřeba je cca 15,5 litru.
Obvyklá spotřeba když se třeba vydám na dlouhý trip je 13 litrů plynu.(dálnice 130 a okresky)
Je pravdou, že jsem ten magic nějaky čas ladil. je u něj dost možností jak to naladit. Přes vlastní upravy mapy, korekce pro jednotlivé BANKy atd. atd.
Takže se spotřebou 20 litrů plynu bych moc skopojený nebyl.
Já mám 3.2 v xc90. Aktuálně najeto 250tkm. Z toho asi 70 tis na plyn. Mám v tom magic4 (asi o polovinu levnejší než prins) a musím maximální spotřebu mám cca 17 litrů plynu. A to počítam dva neekonomické způsoby jízdy - město a nadlimitní přesuny po dálnici. Když jezdím podle předpisů tak spotřeba je cca 15,5 litru.
Obvyklá spotřeba když se třeba vydám na dlouhý trip je 13 litrů plynu.(dálnice 130 a okresky)
Je pravdou, že jsem ten magic nějaky čas ladil. je u něj dost možností jak to naladit. Přes vlastní upravy mapy, korekce pro jednotlivé BANKy atd. atd.
Takže se spotřebou 20 litrů plynu bych moc skopojený nebyl.
_________________
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
Volvo V70 D5 MY2002 AT | VW Touareg W12
Bylo: VolvoXC90 MY2007 AT 3.2 , Citroën C6 3.0I V6 MY2007AT, Saab 900Turbo, Saab 9-5 2.0t, Peugeot 407 Coupé, Mitsubishi Galant V6, Fiat Stilo 1.6, Peugeot 406 2.0i
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: phy
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Sice nemám Volvo, ale v Brně jsem si to taky nechal dělat. A Mohu potvrdit, než jsem si to nechal udělat, tak to byla samá ochota. Nebyl nic problém. Ale když jsem se asi po 5 letech na pana x obrátil, tak jako kdyby byl vyměněný. Ignorace a na půl huby odpovídal. Naštěstí zatím VSI zatím šlape i po 7 letech a 150 000km najetí a ani jsem ještě nevyměnil žádný filtr,protože jsem to nepotřeboval, ale až se to začne srát, nevím kam se obrátit. Možná co jsem našel je to na jižní spojce LPG, který taky dělá VSI. Tak snad tam.
_________________
Volvo 244 GLE r.v. 1989 (1997-2001)
***= 407SW 2,2i 16V r.v.05 automat - "Prins VSi LPG" =***
Volvo 244 GLE r.v. 1989 (1997-2001)
***= 407SW 2,2i 16V r.v.05 automat - "Prins VSi LPG" =***
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10147
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Jak je to pořekadlo? Když ptáčka lapají...pro mě jasná zpráva - ruce pryč od takových umělců.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Online
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 10147
- Registrován: 14 roků 6 měsíců
- Bydliště: Dubí (Teplice)
- Vůz: XC70 P3 S80 P3
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Tyhle zkušenosti se teď dají parádně sdělovat v recenzích Google Maps - https://www.google.cz/maps/place/Greenfuel+company,+s.r.o./@49.2533464,16.5753424,17z/data=!3m1!4b1!4m5!3m4!1s0x47129167fd22f85b:0x6f7dbe058fc41610!8m2!3d49.2533464!4d16.577531?hl=cs
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +290tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +400tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: phy
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Asi se doba změnila,přečetl jsem si právě před 7 tuto recenzi a pár dalších a vyhrál tenhle systém a v té době asi jediný člověk,který to dělal. Naštěstí mě plyn nezlobí,jen jsem chtěl vědět a přejet dia,jestli je to vše v poho....no škoda mluvit.
Naštěstí je už hodně firem co se zabývají problematikou VSI,ale jak jsem zjistil tak žádné reference.Škoda. A škoda,jak se lidi mění...
Naštěstí je už hodně firem co se zabývají problematikou VSI,ale jak jsem zjistil tak žádné reference.Škoda. A škoda,jak se lidi mění...
_________________
Volvo 244 GLE r.v. 1989 (1997-2001)
***= 407SW 2,2i 16V r.v.05 automat - "Prins VSi LPG" =***
Volvo 244 GLE r.v. 1989 (1997-2001)
***= 407SW 2,2i 16V r.v.05 automat - "Prins VSi LPG" =***
-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hodonin
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Najeto 230 000 km na LPG. Celkem 258 000 km.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvky: 211
- Registrován: 4 roky 11 měsíců
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
230 kkm je sakra nájezd na LPG
Já bych Prins vůbec nehanil, ten systém je jedním z nejlepších. Kdyby to byl jakýkoliv nepoužívající keramické vstřikovače, už jsou v autě minimálně třetí. Po jaké době měníš svíčky? Máš přimazávání? Stále nepozoruješ rozdíl ve výkonu? Já u starší S80 lehký rozdíl cítím a papká to tak o 1/4 více, než benzínu.

-
Offline
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Hodonin
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Svíčky měním po 80 - 90 tisících, mám tam iridiové Denso, co tam byly. Přimazávání nemám. Rozdíl nepoznám. Při přepínání na benzín to nijak znatelně nezabere. Dlouhodobě mám spotřebu 12,8 litrů LPG a zhruba 4 deci benzínu na 100 km. Na benzín bych jezdil zhruba za 11 litrů.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvky: 178
- Registrován: 9 roků 7 měsíců
- Vůz: xc70
- Bydliště: Tábor
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Prins má vstřiky vynikající ale za cenu jednoho zrepasuješ vstřiky u levných systémů, nehledě na to že prins má málo rozšířené servisy. To že se dá prd nastavit u první generace, to je pravda. Jinak ta spotřeba je fakt velká, za 20 mi jezdí Lexus 3L V6 s karavanem a kurevským protivětrem. Volvo cca 12 a v zimě 15 max.
-
Offline
- Příspěvky: 3703
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
To už máš strašně ojeté.hynek9 píše:Najeto 230 000 km na LPG. Celkem 258 000 km.

Nechceš se toho zbavit??


_________________
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo S80 1/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo XC90 8/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 7/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
-
Offline
- Příspěvky: 168
- Registrován: 7 roků 8 měsíců
- Bydliště: Bílovice nad Svitavou
- Vůz: V50 D3
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
john_ice píše:Sice nemám Volvo, ale v Brně jsem si to taky nechal dělat. A Mohu potvrdit, než jsem si to nechal udělat, tak to byla samá ochota. Nebyl nic problém. Ale když jsem se asi po 5 letech na pana x obrátil, tak jako kdyby byl vyměněný. Ignorace a na půl huby odpovídal. Naštěstí zatím VSI zatím šlape i po 7 letech a 150 000km najetí a ani jsem ještě nevyměnil žádný filtr,protože jsem to nepotřeboval, ale až se to začne srát, nevím kam se obrátit. Možná co jsem našel je to na jižní spojce LPG, který taky dělá VSI. Tak snad tam.
To jako vážně jsi po 150.000km neměnil filtry ?
My sice Prins neděláme ,ale informoval jsem se , že se mění po ujetí 20.000km (tak jak u většiny jiných značek)
Jinak na servis Prins můžu doporučit http://www.lpgfrystak.cz/
_________________
Volvo V50 D3 MY2012 D5204T5 (152Kw)
Bylo:Volvo V40 T2 MY2013 B4164T4 (109Kw),Citroen Xsara picasso1.6Hdi(104kw),Nissan Almera2.2TDi(100kw),Ford Escort combi 1.8TD (85kw),Rover 618i(98kw),Renault Laguna 1.6i(100kw),BMW 325i(147kw),Citroen Xantia 1.9D(52kw),Vw Golf III 1.9TDi(81kw),Ford Orion 1.6D (1.8D+ turbo 75kw),Renault R5 GTE (72kw)
Volvo V50 D3 MY2012 D5204T5 (152Kw)
Bylo:Volvo V40 T2 MY2013 B4164T4 (109Kw),Citroen Xsara picasso1.6Hdi(104kw),Nissan Almera2.2TDi(100kw),Ford Escort combi 1.8TD (85kw),Rover 618i(98kw),Renault Laguna 1.6i(100kw),BMW 325i(147kw),Citroen Xantia 1.9D(52kw),Vw Golf III 1.9TDi(81kw),Ford Orion 1.6D (1.8D+ turbo 75kw),Renault R5 GTE (72kw)
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: phy
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
ano neměnil jsem je, jak ten papírovej, tak i ten umělej… ale už to měním jak mi to bylo sděleno,vymenit filtr za 50+1000 a nebo vstřik za 3-4je opravdu rozdíl když to vynásobí 4....
_________________
Volvo 244 GLE r.v. 1989 (1997-2001)
***= 407SW 2,2i 16V r.v.05 automat - "Prins VSi LPG" =***
Volvo 244 GLE r.v. 1989 (1997-2001)
***= 407SW 2,2i 16V r.v.05 automat - "Prins VSi LPG" =***
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 2401
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Chomutov / Praha 13
- Vůz: MB CLA
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Pokud chceš Prins servisovat u odborníka a nechceš k tomu green(co tě FUCKne) fuel do Brna, na kterého poslední dobou každý nadává, viz:john_ice píše:ano neměnil jsem je, jak ten papírovej, tak i ten umělej… ale už to měním jak mi to bylo sděleno,vymenit filtr za 50+1000 a nebo vstřik za 3-4je opravdu rozdíl když to vynásobí 4....
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=790018#p790018
máš krásnou možnost v místě bydliště.
Odborník se super přístupem.
viz:
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?p=846856#p846856
_________________
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
MB CLA coupe MY22; HONDA Africa Twin 1100 A.S. // MB CLA Shooting Brake 2021
R.I.P.: XC90 2.5T, S-Max 2.2 13 a V70T6 AWD 08 a S60 2.4 01 a 480ES 1.7 Paris ed. 91 a Mini Cooper 1.3 87 a A3 3.2 06 a Honda 900RR Fireblade a Honda 1100XX Blackbird a... Trabant :)
-
Offline
- Příspěvky: 16
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: phy
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Dík.
Zatím to je v pohodě, už jsem dával info, že u HK je taky jeden člověk co dělá i VSi.
Zatím to je v pohodě, už jsem dával info, že u HK je taky jeden člověk co dělá i VSi.
_________________
Volvo 244 GLE r.v. 1989 (1997-2001)
***= 407SW 2,2i 16V r.v.05 automat - "Prins VSi LPG" =***
Volvo 244 GLE r.v. 1989 (1997-2001)
***= 407SW 2,2i 16V r.v.05 automat - "Prins VSi LPG" =***
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé