Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hodonín
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Po delším přemítání,hledání informací a shánění důvěryhodné firmy jsem se rozhodl nechat svoje necelý rok staré auto s 28 000 km na tachometru přestavět na pohon LPG. Není vůbec jednoduché udělat si o LPG přestavbách rozumný názor,protože všude se to hemží negativními informacemi vyplývajícími buď zkušenostmi ze špatně provedených přestaveb,nebo názory ovlivněnými špatnou funkcí zastaralých systémů z minulých desetiletí. Když už se ale i královna Alžběta II. nechá vozit ve svých Bentley na LPG,tak je jasné,že to jít musí a to bez ztráty hladkosti chodu motoru a nějakých potíží. Ona samozřejmě neřeší náklady,ale spolehlivost a hladký chod motoru jsou nepochybně důležité.
Zvolil jsem firmu Greenfuel z Brna-Řečkovic na základě pozitivních referencí několika lidí,z nichž někteří rovněž navštěvují stránky Volvoklubu. Pana Michala Outratu, majitele této firmy, musím pochválit. I když byla přestavba zřejmě složitější z prostorových důvodu (kolem motoru není místo na komponenty systému LPG),popral se s tím výborně a kromě vstřikovačů není dokonce vůbec nic vidět. Jeho práce je úhledná a profesionálně provedená. Měl jsem trochu obavy z toho,aby při montáži nedošlo k nějakému poškození nebo poškrábání plastů apod. ,ale naprosto zbytečně. Vše bylo po převzetí auta v takovém stavu,v jakém jsem auto přivezl do dílny.
Největší a nejpříjemnější překvapení mě čekalo za volantem. Není vůbec poznat,že motor běží na LPG. Systém krásně krmí motor bez sebemenšího zaváhání či záškubu až do červeného pole.Rovněž není poznat moment přepnutí z benzínu na LPG nebo zpátky a to ani pod zátěží,ani na volnoběh. Ručička otáčkoměru se při tom ani nehne. A jestli auto má,nebo nemá slabší výkon,to bych musel vyloženě otestovat se stopkami. Neregistruju žádný rozdíl.
Co se týče spotřeby a spolehlivosti,to ukáže čas,ale věřím,že to bude šlapat,jak má.
Zvolil jsem firmu Greenfuel z Brna-Řečkovic na základě pozitivních referencí několika lidí,z nichž někteří rovněž navštěvují stránky Volvoklubu. Pana Michala Outratu, majitele této firmy, musím pochválit. I když byla přestavba zřejmě složitější z prostorových důvodu (kolem motoru není místo na komponenty systému LPG),popral se s tím výborně a kromě vstřikovačů není dokonce vůbec nic vidět. Jeho práce je úhledná a profesionálně provedená. Měl jsem trochu obavy z toho,aby při montáži nedošlo k nějakému poškození nebo poškrábání plastů apod. ,ale naprosto zbytečně. Vše bylo po převzetí auta v takovém stavu,v jakém jsem auto přivezl do dílny.
Největší a nejpříjemnější překvapení mě čekalo za volantem. Není vůbec poznat,že motor běží na LPG. Systém krásně krmí motor bez sebemenšího zaváhání či záškubu až do červeného pole.Rovněž není poznat moment přepnutí z benzínu na LPG nebo zpátky a to ani pod zátěží,ani na volnoběh. Ručička otáčkoměru se při tom ani nehne. A jestli auto má,nebo nemá slabší výkon,to bych musel vyloženě otestovat se stopkami. Neregistruju žádný rozdíl.
Co se týče spotřeby a spolehlivosti,to ukáže čas,ale věřím,že to bude šlapat,jak má.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hodonín
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Další fotky.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) hynek9 dne 05 bře 2010 19:05, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvky: 45
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: SVK-Presov.
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Myslim ze je to velmi pekna pracicka
len keby kazdy majster mal taku kvalitku !


_________________
------------------------------
bolo Astra F.1.6 kombi
aktual Zafira 2.2 dti my.03 Zmena ! musi este vydrzat aspon 2.r
------------------------------
bolo Astra F.1.6 kombi
aktual Zafira 2.2 dti my.03 Zmena ! musi este vydrzat aspon 2.r
-
Offline
- Příspěvky: 688
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Bydliště: Šaľa
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
2hynek: cudujem sa za ta este nikto nekamenuje ze naco si si kupoval 3.2 a davas do toho LPG. moj nazor - fandim ti!! a nech ti to slape 

_________________
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
C30 D5 R-Design
XC90 V8 R-Design
V70 TDi My Design
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hodonín
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Kamenáři to ještě neviděli. Psal jsem to jako inspiraci pro ty,kdo jsou na vážkách a hledají spolehlivou firmu a funkční systém.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvky: 1339
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Každopádně, jinak já mám za půl roku najeto 20 000km a bez problémů, takže Tobě přeju též to samé.
A jsem rád žes dobře vybral
, před týdnem o víkendu jsem tam byl a okukoval tu Tvojí kárku 
A jsem rád žes dobře vybral



_________________
Ofce
Ofce
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 9989
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Dubí
- Vůz: V60 T8
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
pochlubíš se, kolik jsi za celou akci zaplatil? pro inspiraci...
_________________
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
V60 T8 MY2020
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD, S80 D5 151kw, XC70 D5 151kw
-
Offline
- Příspěvky: 1339
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
6 válcové motoryhayney píše:pochlubíš se, kolik jsi za celou akci zaplatil? pro inspiraci...
od 39 900,- do 45 000,-
tož asi tak by se to mělo pohybovat. To si můžeš najít na netu, když bude Hynek chtít, písně přesně

_________________
Ofce
Ofce
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hodonín
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Spotřeba se pohybuje kolem 13 litrů LPG v kombinaci s převážně dálničním provozem na tempomat a dodržováním 130ky dle GPS.Na benzín by byla dle mého odhadu něco pod 11 litrů. Dnes jsem byl na první kontrole po montáži a 2000 km,byla přenastavena bohatost směsi na chudší.
S Prinsem jsem velmi spokojený, funguje bezvadně.
S Prinsem jsem velmi spokojený, funguje bezvadně.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hodonín
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Po šesti měsících a 13000 km je průměrná spotřeba 12,98 LPG + cca 3 dcl benzínu na 100 km, což je celkem asi 1,70 Kč na 1 km. [img=https://www.spotreby.cz/sigs/ico_1_1662.gif]
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hodonín
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
10 měsíců,22 000 km,spotřeba 12,96 LPG /100 km
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
A zatím vše šlape jak má? Nějaké drobné problémy se nevyskytly? Třeba občasné zacukání, blikající lambda, svíčky atp.?
Dík za odpověď
Dík za odpověď

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hodonín
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Ani lambda,ani svíčky-mám tam původní originály(celkem asi 55 000 km),ani cuknutí. Zatím úplně bezvadné. Jedenkrát jsem byl po 13 000 km na revizi-vše OK,filtry dle diagnostiky čisté,celé to trvalo 5 minut.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
-
Offline
- Příspěvky: 552
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: tak třeba trabant
- Bydliště: frydlant nad ostravici
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
gratuluju k lpg
mužu poprosit fotku jak je to provedene i vicka nadrže jedna tam je ale moc z bliska
budu taky predelavat
mužu poprosit fotku jak je to provedene i vicka nadrže jedna tam je ale moc z bliska
budu taky predelavat
_________________
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
M.B. R500 amg
V70II D5 7mist:-D
bylo V40 t4
S40 t4
S80 t6
S80 D5
V70II AWD 2,5 LPG
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Můžeš mrknout sem: http://www.greenfuel.cz/ref_volvo_xc70.html tady je foto i z dálky 

_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 - 147kw, 2,4AWD 2002
- Bydliště: Praha
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Ahoj, prosim te mohl by jsi nejak dat informace jake jsou servisni naklady na to LPG. Zda se zvetsuje cetnost vymeny oleje v motoru, svicek a podobne...
Diky moc:]
Diky moc:]
_________________
_____________________________________________________________________________
Volvo S60 2002 - 2,4 T 147kw AWD
Renault Safrane 1994 - 2,2l 101kw v lpg s podivnou smesi vybavy a nejen tragickym koncem.
_____________________________________________________________________________
Volvo S60 2002 - 2,4 T 147kw AWD
Renault Safrane 1994 - 2,2l 101kw v lpg s podivnou smesi vybavy a nejen tragickym koncem.
-
Offline
- Příspěvky: 1339
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Nic, vše běží tak jako na benzín, interval se na LPG ani nezkracuje ani neprodlužuje.
Filtr u Prinse 1000Kč velkej a 250Kč malej, najel jsem 45t km, pak jsem jel náhodou okolo, tak jsme ho rovnou vyměnili, ale třeba Ing.Magor taky odtud ho měl zasranej po jedný špatný várce plynu ( nevim jestli ten dražší nebo ten levnější či oba... ).
Každopádně jinak spokojenost max.
Filtr u Prinse 1000Kč velkej a 250Kč malej, najel jsem 45t km, pak jsem jel náhodou okolo, tak jsme ho rovnou vyměnili, ale třeba Ing.Magor taky odtud ho měl zasranej po jedný špatný várce plynu ( nevim jestli ten dražší nebo ten levnější či oba... ).
Každopádně jinak spokojenost max.
_________________
Ofce
Ofce
-
Offline
- Příspěvky: 714
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Vůz: modrá V70R II 300koní
- Bydliště: Kostelec n. Orlicí, Praha
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Já mám na původní filtry najeto cca 23tis km a mám pocit, že už by to chtělo pomalu výměnu. Ten co jsem viděl jak je špinavej po natankování mizernýho plynu bych podle velikosti spíš tipoval na malej, byl v blízkosti reduktoru. V normálních situacích by prý měl být takhle zanesený tak po 20tis. km a ne po několika tankováních tak jak jsem měl já. Letos jsem byl na korsice a bůhví jakej tam maj plyn, jinak když se tankuje kvalitní tak fakt neni problém aby filtr vydržely okolo 40-50tis. km.
_________________
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
Octavia SCOUT TDI, MY2011, Fabia II HB 1,4TDI (51kW - chip na 67kW) MY2007 a Aprilia ETV 1000 Caponord MY 2003
Bylo: modrá V70R II, 300 koní, AWD, 6ti st. manuál, r.v. 2003, LPG Prins VSI
-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 - 147kw, 2,4AWD 2002
- Bydliště: Praha
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Super... tak ze na udrzba LPG s tankovanim v cr, rakousku a na slovensku by se nemela moc prodrazovat, o zadnych problemech nepisete... tak ze asi za tyden do toho pujdu tez:]
Ptam se pro to, ze v Safrankovi jsem mel tez lpg, ale tam jsem ho nemontoval ja a byl tam vstrik skrze "trubku" sani, a dale to slo skrze skrtici klapku do motoru. Vzduchovy filtr jsem menil co 10k km a zrejme bylo treba ho menit po 5k km neb se podivne trhal, lpg celkem skubalo (hlavne kdyz clovek chtel zrychlit... asi bych to prirovnal k automaticke prevodovce - prudke seslapnuti plyn pedalu = cuknuti - celkem silne, nasleduje chvilkova ztrata vykonu a nasledne akcelerace) prechod benzin plyn... z benzinu na lpg to bylo ok, zpetne to bylo provazeno zvysenim otacek a znatelne pociteni vykonu:D. Bylo tam neco od Lovata ci jak se to jmenovalo no a kdyz jsem prijel k nim do servisu, ze to za tyden jde na technickou tak prisel chlapek s cmuchomerem, nekam to prilozil, rekl ze je vse ok, dal mi razitko a na otazku zda by se nemely menit filtry a tak rekl ze to je zbytecne:/.... no a pak pri technicke mne vratili... ze z auta je citit LPG... tak sjem vsechny hadicky pouahoval sam...
Ma vubec LPG vliv nejak na vydrz automaticke prevodovky nebo jeji funkcnost?? :]
PS: prumerna spotreba byla
dalnice: 12-14l vs 9-11l
mesto: 14-18l vs 10-12
(jednou se mi darilo jet i za 8l lpg brno bratislava... ale to bylo jen pul cesty po dalnici a takovym hooodne klidnym tempem.... a rozjezdy i hlemyzd mel lepsi:D)
PS2: uprava pro chybu v Safrankovi:P byl jen afranek necht mu je vrakoviste lehke
Ptam se pro to, ze v Safrankovi jsem mel tez lpg, ale tam jsem ho nemontoval ja a byl tam vstrik skrze "trubku" sani, a dale to slo skrze skrtici klapku do motoru. Vzduchovy filtr jsem menil co 10k km a zrejme bylo treba ho menit po 5k km neb se podivne trhal, lpg celkem skubalo (hlavne kdyz clovek chtel zrychlit... asi bych to prirovnal k automaticke prevodovce - prudke seslapnuti plyn pedalu = cuknuti - celkem silne, nasleduje chvilkova ztrata vykonu a nasledne akcelerace) prechod benzin plyn... z benzinu na lpg to bylo ok, zpetne to bylo provazeno zvysenim otacek a znatelne pociteni vykonu:D. Bylo tam neco od Lovata ci jak se to jmenovalo no a kdyz jsem prijel k nim do servisu, ze to za tyden jde na technickou tak prisel chlapek s cmuchomerem, nekam to prilozil, rekl ze je vse ok, dal mi razitko a na otazku zda by se nemely menit filtry a tak rekl ze to je zbytecne:/.... no a pak pri technicke mne vratili... ze z auta je citit LPG... tak sjem vsechny hadicky pouahoval sam...
Ma vubec LPG vliv nejak na vydrz automaticke prevodovky nebo jeji funkcnost?? :]
PS: prumerna spotreba byla
dalnice: 12-14l vs 9-11l
mesto: 14-18l vs 10-12
(jednou se mi darilo jet i za 8l lpg brno bratislava... ale to bylo jen pul cesty po dalnici a takovym hooodne klidnym tempem.... a rozjezdy i hlemyzd mel lepsi:D)
PS2: uprava pro chybu v Safrankovi:P byl jen afranek necht mu je vrakoviste lehke

Naposledy upravil(a) daweo dne 07 led 2011 12:15, celkem upraveno 2 x.
_________________
_____________________________________________________________________________
Volvo S60 2002 - 2,4 T 147kw AWD
Renault Safrane 1994 - 2,2l 101kw v lpg s podivnou smesi vybavy a nejen tragickym koncem.
_____________________________________________________________________________
Volvo S60 2002 - 2,4 T 147kw AWD
Renault Safrane 1994 - 2,2l 101kw v lpg s podivnou smesi vybavy a nejen tragickym koncem.
-
Offline
- Příspěvky: 105
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: okres Verona
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Asi takovy jaky na ni maji sterace predniho okna......zadny.daweo píše:Ma vubec LPG vliv nejak na vydrz automaticke prevodovky nebo jeji funkcnost?? :]

-
Offline
- Příspěvky: 22
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Vůz: S60 - 147kw, 2,4AWD 2002
- Bydliště: Praha
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Hele u tech steracu bych se mohl hadat:D urcite zalezi zda koupis takove ty uplne nejlevnejsi a ty trosicku kvalitnejsi:P ale jinak... tak nejak jsem to predpokladal:] dikyEcoPower píše:Asi takovy jaky na ni maji sterace predniho okna......zadny.daweo píše:Ma vubec LPG vliv nejak na vydrz automaticke prevodovky nebo jeji funkcnost?? :]
_________________
_____________________________________________________________________________
Volvo S60 2002 - 2,4 T 147kw AWD
Renault Safrane 1994 - 2,2l 101kw v lpg s podivnou smesi vybavy a nejen tragickym koncem.
_____________________________________________________________________________
Volvo S60 2002 - 2,4 T 147kw AWD
Renault Safrane 1994 - 2,2l 101kw v lpg s podivnou smesi vybavy a nejen tragickym koncem.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 14487
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4i 135 kw
x 1
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Koukám, že máš stejný motor, já dal plyn do volvíka hned jak jsem to před rokem koupil. Momentálně mám najeto na LPG necelých 26 000 km a kromě úvodního seřízení po 1000 km a potom vyčištění směšovače po asi 18 000 km, jsem s tím neměl sebemenší problém. Moji spotřebu a další věci si prohlídni tady: https://www.spotreby.cz/volvo-v-70-ii-awd-b5244t3-147-kw-200-hp-a3265/ . Přechod mezi palivy vůbec není znát. Ani na výkonu. V Safranovi jsi to měl asi nějaký rozbitý, protože to co popisuješ není normální. Měl jsem už hodně systémů LPG v různých autech, ale žádný takhle nezlobil. Plyn mi montoval pan Havel ze Studence, cena 38 000,- kč.daweo píše:Ptam se pro to, ze v afrankovi jsem mel tez lpg, ale tam jsem ho nemontoval ja a byl tam vstrik skrze "trubku" sani, a dale to slo skrze skrtici klapku do motoru. Vzduchovy filtr jsem menil co 10k km a zrejme bylo treba ho menit po 5k km neb se podivne trhal, lpg celkem skubalo (hlavne kdyz clovek chtel zrychlit... asi bych to prirovnal k automaticke prevodovce - prudke seslapnuti plyn pedalu = cuknuti - celkem silne, nasleduje chvilkova ztrata vykonu a nasledne akcelerace) prechod benzin plyn... z benzinu na lpg to bylo ok, zpetne to bylo provazeno zvysenim otacek a znatelne pociteni vykonu:D. Bylo tam neco od Lovata
_________________
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4i 135 kw '06, Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Bylo: Volvo V70II 2.4T AWD LPG '00
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 1003
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Olomouc city a okolí
- Vůz: R design 2018 V60 D4
- Bydliště: Olomouc city a okolí
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
spotřebu těch 11 l benzínu jsi měl při dodržování rychlost.limitů ?hynek9 píše:Spotřeba se pohybuje kolem 13 litrů LPG v kombinaci s převážně dálničním provozem na tempomat a dodržováním 130ky dle GPS.Na benzín by byla dle mého odhadu něco pod 11 litrů. Dnes jsem byl na první kontrole po montáži a 2000 km,byla přenastavena bohatost směsi na chudší.
S Prinsem jsem velmi spokojený, funguje bezvadně.
_________________
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
bylo-nebylo: skoda, Trabant, Dacia 1300, Lada 1300, Fiat Croma turbo i.e., Lancia k 2.0t 162 kw, Ford, CLK,
je LR Evoque, sen a představu dalšího vozu mám, ale garáž je malá :(
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hodonín
-
Offline
- Příspěvky: 59
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Hodonín
Volvo XC 70 3.2 AWD LPG Prins VSI - Greenfuel Brno
Natankovat jde jenom 52 litrů, takže nádrž má celkových něco málo přes šedesát.
Tady jsou motory, které Prins nedoporučuje předělávat na plyn: http://www.autogas-umruesten.com/news/images/database_probleemvoertuigen1207.pdf
3,2 má být dle p. Outraty bez problémů plynuvzorná. Zatím je na verdikt brzo, mám jen asi 55 tisíc km.
Že by český dovozce jásal a držel plnou záruku na motor? To pochybuju. Na západě prý Prins automaticky drží záruku na motor, u nás zatím ne. Němcům se přestavba líbila, v českém Volvu v Brně byla reakce rozpačitá a překvapená. Řekla bych, že to asi v životě neviděli. Záruční opravy, z nichž žádná nebyla na motoru ale prováděli dál.
Úložný prostor pod podlahou kufru zůstane z větší části (můj případ) nebo úplně zachovaný podle výšky použité nádrže.
Tady jsou motory, které Prins nedoporučuje předělávat na plyn: http://www.autogas-umruesten.com/news/images/database_probleemvoertuigen1207.pdf
3,2 má být dle p. Outraty bez problémů plynuvzorná. Zatím je na verdikt brzo, mám jen asi 55 tisíc km.
Že by český dovozce jásal a držel plnou záruku na motor? To pochybuju. Na západě prý Prins automaticky drží záruku na motor, u nás zatím ne. Němcům se přestavba líbila, v českém Volvu v Brně byla reakce rozpačitá a překvapená. Řekla bych, že to asi v životě neviděli. Záruční opravy, z nichž žádná nebyla na motoru ale prováděli dál.
Úložný prostor pod podlahou kufru zůstane z větší části (můj případ) nebo úplně zachovaný podle výšky použité nádrže.
_________________
XC 70 3.2
XC 70 3.2
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé