transplantace motoru
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 110
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: volvo 740 D24T 2,4TD 1990 strieborna met
- Bydliště: Košice SLOVENSKO
#1 transplantace motoru
zdravim chcel by som moju dymovnicu neako ozivit a dat jej neaky lepsi motor nieco moderneho nema niekto skusenosti z coho by sa dal bezproblemovo osadit diesel motor do 740 potesilo by to aj s prevodovkou niezeby tie vw motory boli zle ale uz tejto dobe nestacia a ak jazdite toho kusok viac a sem tam treba niekde aj pridat tak trosku viac tociveho momentu by sa zislo dik za zajem...
_________________
VOLVO S60R 2,5T 220kW 300HP AWD
Volvo S80 2,5 T 142 kw 2009
VOLVO 740 BUBUBUSHOVKA 2.4TD 1990
VOLVO S90 3.0 150Kw 1998
VOLVO S60R 2,5T 220kW 300HP AWD
Volvo S80 2,5 T 142 kw 2009
VOLVO 740 BUBUBUSHOVKA 2.4TD 1990
VOLVO S90 3.0 150Kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#2 transplantace motoru
trocha inspiracetir píše:zdravim chcel by som moju dymovnicu neako ozivit a dat jej neaky lepsi motor nieco moderneho nema niekto skusenosti z coho by sa dal bezproblemovo osadit diesel motor do 740 potesilo by to aj s prevodovkou niezeby tie vw motory boli zle ale uz tejto dobe nestacia a ak jazdite toho kusok viac a sem tam treba niekde aj pridat tak trosku viac tociveho momentu by sa zislo dik za zajem...
reálně, proč nepoladit stávajícího chrochtu, možnosti jsou... namátkou, nastavit vstřiky na větší tlak (do 200kPa by neměl být problém) překopat na TIC.....
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 110
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: volvo 740 D24T 2,4TD 1990 strieborna met
- Bydliště: Košice SLOVENSKO
#3 transplantace motoru
zvysenim tlaku na vstriky neodpisem cerpadlo bude ich vladat pretlacat ?? nezacne mi to blbo startovat ?? hmmmmm neviem o co lepsie ide TIC nesedel som v nom ale nieje to o viacej silnejsi motor sa mi vidi no ale na druhej strane za pokus by to stalo hmmmm ale taka D5 :prace: by viacej potesiela TIC ma aky tlak na striky vyssi ako D24T ??
_________________
VOLVO S60R 2,5T 220kW 300HP AWD
Volvo S80 2,5 T 142 kw 2009
VOLVO 740 BUBUBUSHOVKA 2.4TD 1990
VOLVO S90 3.0 150Kw 1998
VOLVO S60R 2,5T 220kW 300HP AWD
Volvo S80 2,5 T 142 kw 2009
VOLVO 740 BUBUBUSHOVKA 2.4TD 1990
VOLVO S90 3.0 150Kw 1998
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2595
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#4 transplantace motoru
Videl som (v povodne benzinovej 740) namontovanu D5 z V70. Vraj to bolo relativne bezproblemove, priruby sedia, uchyty asi nie, len je podmienkou dvojhmotovy zotrvacnik. Auto jazdi v ZA.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
#5 transplantace motoru
kdyz si chce nekdo hrat a utapet cas a penize transplataci nejakyho zbesilyho motoru na misto D24 tak muze... ja bych se do toho nepustil ani omylem, skoda casu a penez - rovnou bych si koupil neco co ma motor.tir píše:zvysenim tlaku na vstriky neodpisem cerpadlo bude ich vladat pretlacat ?? nezacne mi to blbo startovat ?? hmmmmm neviem o co lepsie ide TIC nesedel som v nom ale nieje to o viacej silnejsi motor sa mi vidi no ale na druhej strane za pokus by to stalo hmmmm ale taka D5 :prace: by viacej potesiela TIC ma aky tlak na striky vyssi ako D24T ??
Jinak k tomu prekopani D24 na TIC: vzhledem k tomu, ze D nema chlazeni dna pistu ostrikem olejem (T i TIC ma) tak bych se do toho nepoustel.
Vstriky pro D24 bych si nastavil na nejakych cca 160 - 170 maximalne, funguje to dobre, startuje to normalne, jen chod na volnobeh bude hrubsi. Cerpadlo da s prehledm 200, takze neni duvod se obavat ze by to nesneslo.. Pro hratky s vyssim tlakem bych doporucil (tak jako uz asi tisickrat) pouzit trysky 0SD1930.
_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 110
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Vůz: volvo 740 D24T 2,4TD 1990 strieborna met
- Bydliště: Košice SLOVENSKO
#6 transplantace motoru
jam mam turbo dakze by som to na tic vedel dokopat ?? je rozdiel aj v cerpadlach medzi tic a t ??? alebo je to len o tom intercooleri ?? dik
_________________
VOLVO S60R 2,5T 220kW 300HP AWD
Volvo S80 2,5 T 142 kw 2009
VOLVO 740 BUBUBUSHOVKA 2.4TD 1990
VOLVO S90 3.0 150Kw 1998
VOLVO S60R 2,5T 220kW 300HP AWD
Volvo S80 2,5 T 142 kw 2009
VOLVO 740 BUBUBUSHOVKA 2.4TD 1990
VOLVO S90 3.0 150Kw 1998
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1194
- Registrován: 18 roků 2 měsíce
- Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
- Bydliště: Praha 3
#7 transplantace motoru
https://forum.volvoklub.cz/viewtopic.php?f=52&t=1677
rozdíl mezi T a TIC moc posoudit nemůžu, neb TIC jsem řídil jen s automatem, takže přímé srovnání chybí...
rozdíl mezi T a TIC moc posoudit nemůžu, neb TIC jsem řídil jen s automatem, takže přímé srovnání chybí...
_________________
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
V70 B5254T AW50 98'
bylo 745 D24T M46+OD 90'
-
Offline
- Servisman
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 912
- Registrován: 19 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
#8 transplantace motoru
studenej vzduch nasavany přes chladič IC je znatelnější, par astmatyckejch koní ti to přidá ale zazraky bych nečekal... mam na 240ce TIC nastaveny vstřiky na 185 je to znat motor jen klape víc ostřejc ale jede i startuje podstatně líp..
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 2595
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
- Kontaktovat uživatele:
#9 transplantace motoru
Myslim ze TIC ma iny predvstrek, inu davku paliva a ine vstreky - ak sa nemylim, tak DN0SD293, zatialco T a nonT maju DN0SD193 (1930) cerpadlo ako take je vsak rovnake.tir píše:jam mam turbo dakze by som to na tic vedel dokopat ?? je rozdiel aj v cerpadlach medzi tic a t ??? alebo je to len o tom intercooleri ?? dik
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 56 Odpovědi
- 8696 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Siggi
-
- 34 Odpovědi
- 3056 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Vizibable
-
- 43 Odpovědi
- 3291 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa
-
- 7 Odpovědi
- 513 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Urvanej
-
- 1 Odpovědi
- 373 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od dali