Takže nakonec to byla opravdu špatná řídící jednotka.
Po výměně vše funguje.
Teď jen doladit ostatní věci
a snad to bude v richtigu.
V.
volvsteine, co je s "kruťáskem"?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Spytihněv
- Vůz: Volvo 960 Estate 1996 2.5l 4Q automat
- Bydliště: Spytihněv
volvsteine, co je s "kruťáskem"?
_________________
Volvo V70 TDI ;"Strašný Láďa", 2000; D5252T 103kw; 5st. manuál, zelená - Verva Diesel
Volvo 960 - II ESTATE ;"Drahoš", 1996; B6254S 125kw; 4st. automat, fialová met. - Shell V Power
Bylo:
"Kruťásek" Volvo 740 Turbo16V, 1990; B204FT 140kw; 4Q+OD, Multilink
"Tonička", Volvo V70, D5; 2004; D5244T 120kw; 5st. automat, stříbrná; RIP2024
Volvo V70 TDI ;"Strašný Láďa", 2000; D5252T 103kw; 5st. manuál, zelená - Verva Diesel
Volvo 960 - II ESTATE ;"Drahoš", 1996; B6254S 125kw; 4st. automat, fialová met. - Shell V Power
Bylo:
"Kruťásek" Volvo 740 Turbo16V, 1990; B204FT 140kw; 4Q+OD, Multilink
"Tonička", Volvo V70, D5; 2004; D5244T 120kw; 5st. automat, stříbrná; RIP2024
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
volvsteine, co je s "kruťáskem"?
To odhalili v tom Boschi? Kolik to stálo a popiš prosím průběh. Dík.
-
Offline
- Příspěvky: 14
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Bydliště: Spytihněv
- Vůz: Volvo 960 Estate 1996 2.5l 4Q automat
- Bydliště: Spytihněv
volvsteine, co je s "kruťáskem"?
Ahoj,
odhalili to opravdu v tom Boschi, viděl jsem že si tam montér vytisknul
nějaké schémátka. První den mi volali, že tuší v čem by mohl být problém, že se na to druhý den podívají. To ve mě vysvitla naděje.
Další den mě pozvali na místo a řekli, že je špatné jednotka, nějak zoxidovaná či co, že zkoušeli přepájet konektory (podle mě zbytečné)
ale že to tím nebylo,prostě že je v háji jednotka, někdy jede a někdy ne.
Tak jsem se dal do shánění nové jednotky, taky na fóru jsem sepsal pod
sebe kontakty a připravoval jsem se na týden telefonování. Hned první
kontakt mě příjemně překvapil (pán z Podolí u Brna). Řekl, že se mi
ozve, sem si řekl no jistě... ale večer volal že jednotku má a že si můžu
přijet - absolutně nečekané. Ráno jsem nemohl dospat, ale kámoš Majkl
po flámu přijel s bafem až kolem 12-cté. Jednotka vypadala úplně stejně,
jako má předchozí (to už sem začínal mít radost). No po dojezdu jsme to
tam hned šupli a auto jede absolutně bez problému.
SSSSSUUUUUUPPPPPPPÉÉÉÉÉÉÉÉRRRRRRRR
Náklady - v Boschi 1660;-Kč
Jednotka řídící cca 3500;-Kč (díky Bohu za to)
Sem se nějak rozepsal - protože mi smažou kupující tread a potřebuju volváky
odhalili to opravdu v tom Boschi, viděl jsem že si tam montér vytisknul
nějaké schémátka. První den mi volali, že tuší v čem by mohl být problém, že se na to druhý den podívají. To ve mě vysvitla naděje.
Další den mě pozvali na místo a řekli, že je špatné jednotka, nějak zoxidovaná či co, že zkoušeli přepájet konektory (podle mě zbytečné)
ale že to tím nebylo,prostě že je v háji jednotka, někdy jede a někdy ne.
Tak jsem se dal do shánění nové jednotky, taky na fóru jsem sepsal pod
sebe kontakty a připravoval jsem se na týden telefonování. Hned první
kontakt mě příjemně překvapil (pán z Podolí u Brna). Řekl, že se mi
ozve, sem si řekl no jistě... ale večer volal že jednotku má a že si můžu
přijet - absolutně nečekané. Ráno jsem nemohl dospat, ale kámoš Majkl
po flámu přijel s bafem až kolem 12-cté. Jednotka vypadala úplně stejně,
jako má předchozí (to už sem začínal mít radost). No po dojezdu jsme to
tam hned šupli a auto jede absolutně bez problému.
SSSSSUUUUUUPPPPPPPÉÉÉÉÉÉÉÉRRRRRRRR
Náklady - v Boschi 1660;-Kč
Jednotka řídící cca 3500;-Kč (díky Bohu za to)
Sem se nějak rozepsal - protože mi smažou kupující tread a potřebuju volváky
_________________
Volvo V70 TDI ;"Strašný Láďa", 2000; D5252T 103kw; 5st. manuál, zelená - Verva Diesel
Volvo 960 - II ESTATE ;"Drahoš", 1996; B6254S 125kw; 4st. automat, fialová met. - Shell V Power
Bylo:
"Kruťásek" Volvo 740 Turbo16V, 1990; B204FT 140kw; 4Q+OD, Multilink
"Tonička", Volvo V70, D5; 2004; D5244T 120kw; 5st. automat, stříbrná; RIP2024
Volvo V70 TDI ;"Strašný Láďa", 2000; D5252T 103kw; 5st. manuál, zelená - Verva Diesel
Volvo 960 - II ESTATE ;"Drahoš", 1996; B6254S 125kw; 4st. automat, fialová met. - Shell V Power
Bylo:
"Kruťásek" Volvo 740 Turbo16V, 1990; B204FT 140kw; 4Q+OD, Multilink
"Tonička", Volvo V70, D5; 2004; D5244T 120kw; 5st. automat, stříbrná; RIP2024
-
Offline
- Příspěvky: 3676
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
volvsteine, co je s "kruťáskem"?
volvsteine - gratulace.. dufam, ze ma necaka nieco velmi podobne, totiz taky mam pocit, ze raz jede a raz ne...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé