volvsteine, co je s "kruťáskem"?

Pro sedmy a devítky

Moderátor: wickey

This topic is 14 years a 11 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.
  • Autor
  • Zpráva
Volvstein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 33
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: Volvo 960 Estate 1996 2.5l 4Qautomat
Bydliště: Spytihněv

So

Příspěvek od Volvstein »

Takže nakonec to byla opravdu špatná řídící jednotka.
Po výměně vše funguje.
Teď jen doladit ostatní věci
a snad to bude v richtigu.
V.
_________________
Je: Volvo 960 - II ESTATE ;"Drahoš", 1996; B6254S 125kw; 4st. automat, fialová met. Obrázek - Shell V Power
Bylo: "Kruťásek" Volvo 740 Turbo16V, 1990; B204FT 140kw; 4Q+OD, Multilink

Jarda S40
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2860
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Jarda S40 »

To odhalili v tom Boschi? Kolik to stálo a popiš prosím průběh. Dík.

Volvstein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 33
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: Volvo 960 Estate 1996 2.5l 4Qautomat
Bydliště: Spytihněv

Čau

Příspěvek od Volvstein »

Ahoj,
odhalili to opravdu v tom Boschi, viděl jsem že si tam montér vytisknul
nějaké schémátka. První den mi volali, že tuší v čem by mohl být problém, že se na to druhý den podívají. To ve mě vysvitla naděje.
Další den mě pozvali na místo a řekli, že je špatné jednotka, nějak zoxidovaná či co, že zkoušeli přepájet konektory (podle mě zbytečné)
ale že to tím nebylo,prostě že je v háji jednotka, někdy jede a někdy ne.
Tak jsem se dal do shánění nové jednotky, taky na fóru jsem sepsal pod
sebe kontakty a připravoval jsem se na týden telefonování. Hned první
kontakt mě příjemně překvapil (pán z Podolí u Brna). Řekl, že se mi
ozve, sem si řekl no jistě... ale večer volal že jednotku má a že si můžu
přijet - absolutně nečekané. Ráno jsem nemohl dospat, ale kámoš Majkl
po flámu přijel s bafem až kolem 12-cté. Jednotka vypadala úplně stejně,
jako má předchozí (to už sem začínal mít radost). No po dojezdu jsme to
tam hned šupli a auto jede absolutně bez problému.
SSSSSUUUUUUPPPPPPPÉÉÉÉÉÉÉÉRRRRRRRR
Náklady - v Boschi 1660;-Kč
Jednotka řídící cca 3500;-Kč (díky Bohu za to)

Sem se nějak rozepsal - protože mi smažou kupující tread a potřebuju volváky :lol:
_________________
Je: Volvo 960 - II ESTATE ;"Drahoš", 1996; B6254S 125kw; 4st. automat, fialová met. Obrázek - Shell V Power
Bylo: "Kruťásek" Volvo 740 Turbo16V, 1990; B204FT 140kw; 4Q+OD, Multilink

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 5605
Registrován: 16 roků 1 měsíc
Bydliště: Bratislava
Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
It’s my birthday

Příspěvek od wickey »

volvsteine - gratulace.. dufam, ze ma necaka nieco velmi podobne, totiz taky mam pocit, ze raz jede a raz ne...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '99 S70 - B5254S DENSO, AW50-42 125 kW #427 - graphite grey metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country

Volvstein
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 33
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Vůz: Volvo 960 Estate 1996 2.5l 4Qautomat
Bydliště: Spytihněv

Ventilátor

Příspěvek od Volvstein »

Takže jsem byl nakonec nucen ventilátor přestavět,
neb vhodný typ nikde nebyl k nalezeni (kromě nového za 4-ku).
Motorek byl použit z Felicie, v ceně cca 900 (to sem sakra zase sehnal
nejdražší v republice). Teď už visí v luftě jenom otázka, zda bude motor
parametry vyhovující. (Má 55W a 2200ot/min). Že nebude, mi ani nepište :?

[img]http://404.bluehost.cz/ventilator/reprase1.jpg[/img]


[img]http://404.bluehost.cz/ventilator/reprase2.jpg[/img]


[img]http://404.bluehost.cz/ventilator/reprase3.jpg[/img]

(Foceno v korbě Tatry 815 8) )

PS: Děkuji martinopel-ovi za nabídnutou pomoc
_________________
Je: Volvo 960 - II ESTATE ;"Drahoš", 1996; B6254S 125kw; 4st. automat, fialová met. Obrázek - Shell V Power
Bylo: "Kruťásek" Volvo 740 Turbo16V, 1990; B204FT 140kw; 4Q+OD, Multilink
This topic is 14 years a 11 months old and the forum Administrator has chosen not to allow any further replies. Instead, please begin a new topic or search for another related topic that may be more suitable.

Rychlá odpověď

   

Zpět na „700 / 900 - opravy“