Takže nakonec to byla opravdu špatná řídící jednotka.
Po výměně vše funguje.
Teď jen doladit ostatní věci
a snad to bude v richtigu.
V.
volvsteine, co je s "kruťáskem"?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Spytihněv
- Vůz: Volvo 960 Estate 1996 2.5l 4Q automat
- Bydliště: Spytihněv
So
_________________
Volvo V70 TDI ;"Strašný Láďa", 2000; D5252T 103kw; 5st. manuál, zelená
- Verva Diesel
Volvo V70 D5 ;"Tonička", 2004; D5244T 120kw; 5st. automat, stříbrná
- Verva Diesel
Volvo 960 - II ESTATE ;"Drahoš", 1996; B6254S 125kw; 4st. automat, fialová met.
- Shell V Power
Bylo: "Kruťásek" Volvo 740 Turbo16V, 1990; B204FT 140kw; 4Q+OD, Multilink
Volvo V70 TDI ;"Strašný Láďa", 2000; D5252T 103kw; 5st. manuál, zelená

Volvo V70 D5 ;"Tonička", 2004; D5244T 120kw; 5st. automat, stříbrná

Volvo 960 - II ESTATE ;"Drahoš", 1996; B6254S 125kw; 4st. automat, fialová met.

Bylo: "Kruťásek" Volvo 740 Turbo16V, 1990; B204FT 140kw; 4Q+OD, Multilink
-
Offline
- Příspěvky: 2063
- Registrován: 17 roků 11 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Spytihněv
- Vůz: Volvo 960 Estate 1996 2.5l 4Q automat
- Bydliště: Spytihněv
Čau
Ahoj,
odhalili to opravdu v tom Boschi, viděl jsem že si tam montér vytisknul
nějaké schémátka. První den mi volali, že tuší v čem by mohl být problém, že se na to druhý den podívají. To ve mě vysvitla naděje.
Další den mě pozvali na místo a řekli, že je špatné jednotka, nějak zoxidovaná či co, že zkoušeli přepájet konektory (podle mě zbytečné)
ale že to tím nebylo,prostě že je v háji jednotka, někdy jede a někdy ne.
Tak jsem se dal do shánění nové jednotky, taky na fóru jsem sepsal pod
sebe kontakty a připravoval jsem se na týden telefonování. Hned první
kontakt mě příjemně překvapil (pán z Podolí u Brna). Řekl, že se mi
ozve, sem si řekl no jistě... ale večer volal že jednotku má a že si můžu
přijet - absolutně nečekané. Ráno jsem nemohl dospat, ale kámoš Majkl
po flámu přijel s bafem až kolem 12-cté. Jednotka vypadala úplně stejně,
jako má předchozí (to už sem začínal mít radost). No po dojezdu jsme to
tam hned šupli a auto jede absolutně bez problému.
SSSSSUUUUUUPPPPPPPÉÉÉÉÉÉÉÉRRRRRRRR
Náklady - v Boschi 1660;-Kč
Jednotka řídící cca 3500;-Kč (díky Bohu za to)
Sem se nějak rozepsal - protože mi smažou kupující tread a potřebuju volváky
odhalili to opravdu v tom Boschi, viděl jsem že si tam montér vytisknul
nějaké schémátka. První den mi volali, že tuší v čem by mohl být problém, že se na to druhý den podívají. To ve mě vysvitla naděje.
Další den mě pozvali na místo a řekli, že je špatné jednotka, nějak zoxidovaná či co, že zkoušeli přepájet konektory (podle mě zbytečné)
ale že to tím nebylo,prostě že je v háji jednotka, někdy jede a někdy ne.
Tak jsem se dal do shánění nové jednotky, taky na fóru jsem sepsal pod
sebe kontakty a připravoval jsem se na týden telefonování. Hned první
kontakt mě příjemně překvapil (pán z Podolí u Brna). Řekl, že se mi
ozve, sem si řekl no jistě... ale večer volal že jednotku má a že si můžu
přijet - absolutně nečekané. Ráno jsem nemohl dospat, ale kámoš Majkl
po flámu přijel s bafem až kolem 12-cté. Jednotka vypadala úplně stejně,
jako má předchozí (to už sem začínal mít radost). No po dojezdu jsme to
tam hned šupli a auto jede absolutně bez problému.
SSSSSUUUUUUPPPPPPPÉÉÉÉÉÉÉÉRRRRRRRR
Náklady - v Boschi 1660;-Kč
Jednotka řídící cca 3500;-Kč (díky Bohu za to)
Sem se nějak rozepsal - protože mi smažou kupující tread a potřebuju volváky

_________________
Volvo V70 TDI ;"Strašný Láďa", 2000; D5252T 103kw; 5st. manuál, zelená
- Verva Diesel
Volvo V70 D5 ;"Tonička", 2004; D5244T 120kw; 5st. automat, stříbrná
- Verva Diesel
Volvo 960 - II ESTATE ;"Drahoš", 1996; B6254S 125kw; 4st. automat, fialová met.
- Shell V Power
Bylo: "Kruťásek" Volvo 740 Turbo16V, 1990; B204FT 140kw; 4Q+OD, Multilink
Volvo V70 TDI ;"Strašný Láďa", 2000; D5252T 103kw; 5st. manuál, zelená

Volvo V70 D5 ;"Tonička", 2004; D5244T 120kw; 5st. automat, stříbrná

Volvo 960 - II ESTATE ;"Drahoš", 1996; B6254S 125kw; 4st. automat, fialová met.

Bylo: "Kruťásek" Volvo 740 Turbo16V, 1990; B204FT 140kw; 4Q+OD, Multilink
-
Offline
- Příspěvky: 4522
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
volvsteine - gratulace.. dufam, ze ma necaka nieco velmi podobne, totiz taky mam pocit, ze raz jede a raz ne...
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 18
- Registrován: 17 roků 10 měsíců
- Bydliště: Spytihněv
- Vůz: Volvo 960 Estate 1996 2.5l 4Q automat
- Bydliště: Spytihněv
Ventilátor
Takže jsem byl nakonec nucen ventilátor přestavět,
neb vhodný typ nikde nebyl k nalezeni (kromě nového za 4-ku).
Motorek byl použit z Felicie, v ceně cca 900 (to sem sakra zase sehnal
nejdražší v republice). Teď už visí v luftě jenom otázka, zda bude motor
parametry vyhovující. (Má 55W a 2200ot/min). Že nebude, mi ani nepište :?
[img]http://404.bluehost.cz/ventilator/reprase1.jpg[/img]
[img]http://404.bluehost.cz/ventilator/reprase2.jpg[/img]
[img]http://404.bluehost.cz/ventilator/reprase3.jpg[/img]
(Foceno v korbě Tatry 815
)
PS: Děkuji martinopel-ovi za nabídnutou pomoc
neb vhodný typ nikde nebyl k nalezeni (kromě nového za 4-ku).
Motorek byl použit z Felicie, v ceně cca 900 (to sem sakra zase sehnal
nejdražší v republice). Teď už visí v luftě jenom otázka, zda bude motor
parametry vyhovující. (Má 55W a 2200ot/min). Že nebude, mi ani nepište :?
[img]http://404.bluehost.cz/ventilator/reprase1.jpg[/img]
[img]http://404.bluehost.cz/ventilator/reprase2.jpg[/img]
[img]http://404.bluehost.cz/ventilator/reprase3.jpg[/img]
(Foceno v korbě Tatry 815

PS: Děkuji martinopel-ovi za nabídnutou pomoc
_________________
Volvo V70 TDI ;"Strašný Láďa", 2000; D5252T 103kw; 5st. manuál, zelená
- Verva Diesel
Volvo V70 D5 ;"Tonička", 2004; D5244T 120kw; 5st. automat, stříbrná
- Verva Diesel
Volvo 960 - II ESTATE ;"Drahoš", 1996; B6254S 125kw; 4st. automat, fialová met.
- Shell V Power
Bylo: "Kruťásek" Volvo 740 Turbo16V, 1990; B204FT 140kw; 4Q+OD, Multilink
Volvo V70 TDI ;"Strašný Láďa", 2000; D5252T 103kw; 5st. manuál, zelená

Volvo V70 D5 ;"Tonička", 2004; D5244T 120kw; 5st. automat, stříbrná

Volvo 960 - II ESTATE ;"Drahoš", 1996; B6254S 125kw; 4st. automat, fialová met.

Bylo: "Kruťásek" Volvo 740 Turbo16V, 1990; B204FT 140kw; 4Q+OD, Multilink