HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 299
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
- Dostal poděkování: 5 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
Mam dilemu. Klepe "spojka" , to jest po stlaceni pedala klepanie prestane. Spojka inac funguje normalne, len to klepanie. Identifikujem to ako vadne lozisko. Popravde este pocas jazdy registrujem "tuhnutie" spojkoveho pedala po dlhsej dobe necinnosti spojky. Po opatovnom stlaceni spojky uz ide opat lahko.
Potrebujem objednat diely ale nemam istotu co vlastne potrebujem. S70, B5254T, rok vyroby 1998, VIN je YV1LS5602W2532966. V katalogoch to uvadzaju podla 6-miestneho cisla karoserie, mam to povazovat za posledne sestcislie VIN-ka? je k vypinaciemu lozisku cislo 1006083 (ak je to ten spravny diel) este potrebne nieco doobjednat? Do servisu totiz musim prist s kompletnymi nahradnymi dielmi, nebude cas riesit problem ze nieco nepasuje alebo chyba ...
Druha vec - vymena rozvodov. Tam vidim ake kladky potrebujem, problem je ten ze neviem presne naco je diel "distance shim" (predpokladam ze na napina ako pisu) a kolko toho treba objednat - jednu podlozku, dve, ... Ako sa to montuje?
pytam sa mozno ako debil, tak sorry ale nemozem objednat nejaku hlupost z casovych ani financnych dovodov.
Dakujem za odpovede, hodne to specha.
PS: kolko kupit prevodoveho oleja, pisu ze 2,1 l ???
Potrebujem objednat diely ale nemam istotu co vlastne potrebujem. S70, B5254T, rok vyroby 1998, VIN je YV1LS5602W2532966. V katalogoch to uvadzaju podla 6-miestneho cisla karoserie, mam to povazovat za posledne sestcislie VIN-ka? je k vypinaciemu lozisku cislo 1006083 (ak je to ten spravny diel) este potrebne nieco doobjednat? Do servisu totiz musim prist s kompletnymi nahradnymi dielmi, nebude cas riesit problem ze nieco nepasuje alebo chyba ...
Druha vec - vymena rozvodov. Tam vidim ake kladky potrebujem, problem je ten ze neviem presne naco je diel "distance shim" (predpokladam ze na napina ako pisu) a kolko toho treba objednat - jednu podlozku, dve, ... Ako sa to montuje?
pytam sa mozno ako debil, tak sorry ale nemozem objednat nejaku hlupost z casovych ani financnych dovodov.
Dakujem za odpovede, hodne to specha.
PS: kolko kupit prevodoveho oleja, pisu ze 2,1 l ???
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 425
- Registrován: 17 roků 8 měsíců
- Bydliště: sk- trnava
- Dal poděkování: 5 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
oleja 2,1 l 

_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvky: 1294
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
- Dostal poděkování: 5 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
Zrovna minulý týden jsem tuto závadu potkal, na vině byl však jen a pouze přítlačák. Na volnoběh bez stlačeného pedálu vibrovalo celé auto. Stačilo ťuknout a už bylo po vibracích. Po domáčknutí to v poslední fázi před výměnou mělo i zvukový projev...
A když se to více točilo, tak šlo špatně řadit. To vše se postupně zhoršovalo, do plné fáze ko se to nedostalo. Průběh cca 300km.
Na přítlačáku se urval jeden bazmek...nedokážu to popsat, ale nejsou to zuby
Toť jenom pro možné rozšíření obzorů, jestli Tě to trápí už nějakej ten Pátek, tak to tohle asi nebude, to mělo poměrně rychlej spád a bude to to ložisko. Nicméně byť se také měnila, tak vypadala i pěkně, lamela po 195 000km.
V70 2.4 20V 125kW
A když se to více točilo, tak šlo špatně řadit. To vše se postupně zhoršovalo, do plné fáze ko se to nedostalo. Průběh cca 300km.
Na přítlačáku se urval jeden bazmek...nedokážu to popsat, ale nejsou to zuby

Toť jenom pro možné rozšíření obzorů, jestli Tě to trápí už nějakej ten Pátek, tak to tohle asi nebude, to mělo poměrně rychlej spád a bude to to ložisko. Nicméně byť se také měnila, tak vypadala i pěkně, lamela po 195 000km.
V70 2.4 20V 125kW
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2503
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 31 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
Na spojce poznáš co jí je na 100%, až ji rozebereš. Do té doby budeš jen tipovat. Ty ložiska ale většinou vydrží, pokud tam máš to ložisko co je současně vypínací váleček. Nemáš tam náhodou dvouhmotový setrvačník ?
Ta distanční podložka není vůbec nutná, pokud není mechanik idiot. Je jen kvůli nastavení rozvodů.
Ta distanční podložka není vůbec nutná, pokud není mechanik idiot. Je jen kvůli nastavení rozvodů.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 1294
- Registrován: 15 roků 4 měsíce
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
- Dostal poděkování: 5 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
U nízkotlakého turba už by měla být dvouhmota...i S/V70 první generace, prostě turbíny všechny. Neturbíny až někdy později, okolo 1999 či 2000 ( poslední auta ), prostě některé z prvních generací i bez turba je mohou mít také.
_________________
V60 D4
V60 D4
-
Offline
- Příspěvky: 1549
- Registrován: 15 roků 1 měsíc
- Bydliště: Ostrava
- Vůz: Volvo S80 3.2
- Bydliště: Ostrava
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
Tak to jsem rád že mám 850 která dvouhmoťák nemá 

_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T
-
Offline
- Příspěvky: 299
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
- Dostal poděkování: 5 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
Nestraste s dvojhmotou :neutral: :neutral: :neutral:
Javi sa to nasledovne: sojka v klude - cosi klepka (mozno lepsi vyraz by bol tuka), so zvysujucimi otackami sa frekvencia klepkania zvysuje (hlukova intenzita sa nezvysuje). Ked zacnem stlacat spojku, tak v urcitom momente (zhruba vtedy ked lozisko zacne vypinat) klepkanie prestane (zaradeny prevodovy stupen alebo neutral nehra rolu). Niekedy po nastartovani sa klepkanie neobjavy hned ale po par sekundach.
Auto mala predomnou nejaka baba, to ze oddrbala dvojhmotu je sice mozne, skor by som vsak tipoval ze na krozovatkach stala s vyslapnutou spojkou (ako to baby zvycajne robia - boja sa ze po rozsvieteni zelenej rychlo nezaradia alebo ze im to zdochne :? ) . Pocas jazdy nepozorujem okrem klepkania iny jav - trasenie, klepanie po ubrati plynu/akceleracii ....
Skor ma zaujima ktory diel objednat. Niekedy okolo roku 1998-1999 sa to menilo, aspon podla dielov zo saabtuningu to tak vyzera ze su ine. Preto sa pytam, ci objednat diel cislo 1006083 (si myslim ze toto je spravne, ale isty nie som) alebo 1004371 pripadne su potrebne oba (nenasiel som nikde obrazok z akych dielov je ta spojka poskladana). Toto by som potreboval vediet. Ak sa po rozobrati zisti ze je ina zavada bude sa riesit (dufam ze nie al kupit zotrvacnik len tak pre istotu nemienim - moooc penez)
Ci je mechanik nemehlo neviem, ale hadam nie. Ta podlozka stoji 12 Kc, takze ju kludne kupim, otazka je ci staci jedna alebo ich treba viac
Javi sa to nasledovne: sojka v klude - cosi klepka (mozno lepsi vyraz by bol tuka), so zvysujucimi otackami sa frekvencia klepkania zvysuje (hlukova intenzita sa nezvysuje). Ked zacnem stlacat spojku, tak v urcitom momente (zhruba vtedy ked lozisko zacne vypinat) klepkanie prestane (zaradeny prevodovy stupen alebo neutral nehra rolu). Niekedy po nastartovani sa klepkanie neobjavy hned ale po par sekundach.
Auto mala predomnou nejaka baba, to ze oddrbala dvojhmotu je sice mozne, skor by som vsak tipoval ze na krozovatkach stala s vyslapnutou spojkou (ako to baby zvycajne robia - boja sa ze po rozsvieteni zelenej rychlo nezaradia alebo ze im to zdochne :? ) . Pocas jazdy nepozorujem okrem klepkania iny jav - trasenie, klepanie po ubrati plynu/akceleracii ....
Skor ma zaujima ktory diel objednat. Niekedy okolo roku 1998-1999 sa to menilo, aspon podla dielov zo saabtuningu to tak vyzera ze su ine. Preto sa pytam, ci objednat diel cislo 1006083 (si myslim ze toto je spravne, ale isty nie som) alebo 1004371 pripadne su potrebne oba (nenasiel som nikde obrazok z akych dielov je ta spojka poskladana). Toto by som potreboval vediet. Ak sa po rozobrati zisti ze je ina zavada bude sa riesit (dufam ze nie al kupit zotrvacnik len tak pre istotu nemienim - moooc penez)
Ci je mechanik nemehlo neviem, ale hadam nie. Ta podlozka stoji 12 Kc, takze ju kludne kupim, otazka je ci staci jedna alebo ich treba viac
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2503
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 31 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
Ta podložka stačí jedna, vymezuje se tím vůle na hydraulickém napínáku rozvodů.
Takže podle VINu a Vadisu tam máš spojku s dynamickým setrvákem a spojkové ložisko to drahé jehož součástí je spojkový váleček.
Takže podle VINu a Vadisu tam máš spojku s dynamickým setrvákem a spojkové ložisko to drahé jehož součástí je spojkový váleček.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 299
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
- Dostal poděkování: 5 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
Dakujem za odpoved. Toto presne som potreboval vediet. Este ze ta tu mame a miesto mlatenia prazdnej slamy sa obcas aj dozvieme nieco uzitocne. Ale aj ostatnym diki ze sa toto vlakno nezvrhlo na kopu neuzitocnych poznamok. Toz, vim co treba objednat a hor sa pisat objednavku a pripravit si 1/4 nakupnej ceny auta ...jarek.krizan píše:Ta podložka stačí jedna, vymezuje se tím vůle na hydraulickém napínáku rozvodů.
Takže podle VINu a Vadisu tam máš spojku s dynamickým setrvákem a spojkové ložisko to drahé jehož součástí je spojkový váleček.
Este raz di
PS:dufam ze dvojhmotak je v poriadku (na kyho frasa ho tam davali, ze by benzinovy patvalec s turbom trpel nevyrovnanym hodom ??? To hdam nie!!!)
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2503
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 31 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
Dávali to tam proto, že klasické spojky byly už tak vymakané, že byly skoro nezničitelné. A to pak nikdo nekupuje a nemění. Navíc z toho udělala reklama velkou módu, tak to lidi chtěli, protože nevěděli do čeho jdou. Něco jako ti co si koupí ojeté 1.6 a 2.0 D. Ti se z toho ještě zblázní.
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 3131
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 25 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
to jsou tak katastrofické motory?
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2503
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 31 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
Prvních 150 tisíc ne, ale až potom to začne.eLzyx píše:to jsou tak katastrofické motory?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 3131
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: Teplicko
- Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
- Bydliště: Bílina
- Dal poděkování: 13 poděkování
- Dostal poděkování: 25 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
to není moc dobrá zpráva ... kamarádka má najeto cca 110t km a už se setkala s nesnesitelným škubáním motoru. Nasypala do toho dost peněz, tak snad se to aspoň dalších 100t km nerozsype.
A vpráci má hafec kolegů Focusy s tímto motorem ... no, jsem zvědav.
A vpráci má hafec kolegů Focusy s tímto motorem ... no, jsem zvědav.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 942
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 11 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
jsem zvědav kdo najede vice jak 250tis km bez ujmy na motorujarek.krizan píše:Dávali to tam proto, že klasické spojky byly už tak vymakané, že byly skoro nezničitelné. A to pak nikdo nekupuje a nemění. Navíc z toho udělala reklama velkou módu, tak to lidi chtěli, protože nevěděli do čeho jdou. Něco jako ti co si koupí ojeté 1.6 a 2.0 D. Ti se z toho ještě zblázní.


_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 299
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
- Dostal poděkování: 5 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
Toz bol som u jedneho mechanika a ten mi povedal ze to co klepe nebude spojkove lozisko ale volna hriadel prevodovky. (este zopakujem ze cosi klepka ked je spojkovy pedal nestlaceny, ked ho stlacim tak klepkanie prestane). Vadne lozisko by podla neho klepalo po stlaceni pedala spojky. Je to mozne/pravdepodobne? Ako inak by sa este volna hriadel z prevodovky prejavovala? Podla mna by bol dost problem s radenim (momentalne ide trochu "horsie" trojka, pri radeni 2 prstami trva zaradenie cca 0,5 sekundy, hluk ziadny ani iny problem s radenim), hluk za jazdy (klepkenie za jazdy nepocujem prehlusuje ho zvuk pneumatik a to aj na prvom prevodovom stupni) v takej miere ze by som ho musel zretelne pocut (asi by ta prevodovka aj trochu zavyjala ako som zvyknuty z inych aut), urcite by bolo odrovnane aj gufero. Dik za nazor, mechanik ma dost vystrasil
:? Pls, trochu ma upokojte ...

_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2503
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
- Dal poděkování: 7 poděkování
- Dostal poděkování: 31 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
Ten tvůj mechanik už někdy slyšel pojem dvouhmotový setrvačník a příp. zná jeho princip ? - To se týká toho zvuku při puštěné a nevyšlápnuté spojce. Převodovka to být může, ale stává se to jen vyjímečně u těchto skříní.
To tě asi moc neuklidnilo co ?
To tě asi moc neuklidnilo co ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 299
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
- Dostal poděkování: 5 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
No, prevodovka aj mne nepripada pravdepodobna. Ale zasa spominas dvojhmotovy zotrvak a to ma znekludnuje taky dost :? :? Ak by bol chyteny, co hrozi ak to necham tak a na klepanie sa vykaslem? varianta 2 - da sa dvojhmotak seriozne zavarit a bude z neho klasika? Myslim ze loziskam na kluke by to nejak vadit nemuselo, v 850 dvojhmota nie je a ziadny problem ... Ale bufam ze to nakoniec nebude ani zotrvak ani prevodovka. Lebo ma picne :neutral:jarek.krizan píše:Ten tvůj mechanik už někdy slyšel pojem dvouhmotový setrvačník a příp. zná jeho princip ? - To se týká toho zvuku při puštěné a nevyšlápnuté spojce. Převodovka to být může, ale stává se to jen vyjímečně u těchto skříní.
To tě asi moc neuklidnilo co ?

_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 299
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
- Dostal poděkování: 5 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
Zatial len sondujem, ak to bude dvojhmotovy zotrvacnik - da sa to nejak slusne riesit? Slusne nemyslim vymou za novy, myslim napr. zavarenie alebo nejakou opravnou sadou ... Skratka za nie velke peniaze ale tak aby to zasa nebola cista fuserina. Co tomu je sa dozviem onedlho. Ak sa dhlsiu dobu neozvem tak to bude tym ze lezim v spitali s infarktom :duc:
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 299
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
- Dostal poděkování: 5 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
Bol som vcera u dvoch dalsich mechanikov a zhodne potvrdili ze to asi spojkove lozisko nebude, skor nieco v prevodovke. :ryma: Som tesne pred infarktom, ale zatial som to rozdychal. Toz pripravujem sa na rozborku a pravdepodobne demontaz prevodovky. Aby to prebehlo hladko a neposr...li vselico mozne okolo tak sa pytam ako najjednoduchsie vybrat prevodovku von. :prace: Nejaky postup v zasadnych krokoch (typu odmontuj toto, povol toto ...) a na co si dat pozor. Pokial mozno motor by som rad nechal v aute bez odpajania serva, klimy ... (dalsia praca a eura navyse) Mechanik ktory to bude robit dumal za by odmontoval napravnicu a pomocny ram a cele to polozil pod auto a vytiahol. Tomuto by som sa rad vyhol, ale ak to bude najjednoduchsia cesta tak dobre.
Budem rad za akekolvek rady a postrehy ... please :help: auti ma zacina sr..t. No ale ked ho mam rad tak co mam robit :ryma:
Budem rad za akekolvek rady a postrehy ... please :help: auti ma zacina sr..t. No ale ked ho mam rad tak co mam robit :ryma:
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
-
Offline
- Příspěvky: 330
- Registrován: 19 roků 1 měsíc
- Bydliště: Podolí u Brna
- Vůz: Volvo 850 T5
- Dal poděkování: 3 poděkování
- Dostal poděkování: 2 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
Je těžké takhle na dálku diagnostikovat klepání. Přesto příznaky, které popisuješ svědčí nejspíše o dvouhmotovém setrvačníku. Pokud jsi puntíčkář, tak to vyměň, ale připrav se, že nejrozumnější varianta je výměna kompletu i se spojkou. A to je spousta peněz a práce. Klepat jsem tuhle převodovku ještě neslyšel, ale nic není nemožné. Hlavně ať to dělá někdo šikovný, ať toho víc nezničí než spraví. Já bych se držel hesla, že se nemá spravovat to, co funguje.
-
Offline
- Příspěvky: 299
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Vůz: S70 2,5T
- Bydliště: Banska Bystrica, Slovensko
- Dostal poděkování: 5 poděkování
HELP - spravne spojkove lozisko, vymena rozvodov
jasne ze nebudeme opravovat prevodovku ak to nebude treba. o co vlastne ide sa uvidi az sa to rozobere. tak ci onak, neviem ci by som bol radsej za pokazenu prevoddovku alebo dvojhmotak. tak ci onak fuuura penez.Jean píše:Je těžké takhle na dálku diagnostikovat klepání. Přesto příznaky, které popisuješ svědčí nejspíše o dvouhmotovém setrvačníku. Pokud jsi puntíčkář, tak to vyměň, ale připrav se, že nejrozumnější varianta je výměna kompletu i se spojkou. A to je spousta peněz a práce. Klepat jsem tuhle převodovku ještě neslyšel, ale nic není nemožné. Hlavně ať to dělá někdo šikovný, ať toho víc nezničí než spraví. Já bych se držel hesla, že se nemá spravovat to, co funguje.
teraz skor sondujem co mam robit ked to bude nejake lozisko na prevodovke, casu na opravu a zhananie cenovo dostupnych dielov bude malo, o 3 tyzdne idem do na tyzden do Prahy, tak dovtedy to musi byt spravene ...
Co sa da robit z dvojhmotovym zotrvacnikom okrem vymeny za novy?
_________________
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Volvo S70 2,5T, B5254T, '98 najeto cca 160 tis km
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé