volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
Mám nepochopitelný shluk problémů, pravděpodobně sídlí v autě zlomyslnej trpaslík a tahá za různý kabely. Stává se, že právě aktuální problém při dalším nastartování již neexistuje a vyskočí problém zcela nový. předpokládám, že je někde špatná kostra, ale nejsem schopnej zjistit kde...
- občas se rozvěcí kontrolka ABS, ABS nefunguje
- občas neukazuje tachometr (má návaznost na kontrolku abs, tzn. rozsvítí se kontrolka abs a spadne tachometr - ale ne vždy, pouze větčinou)
- rozvěcí se kontrolka prasklé žárovky, ale vše svítí a je vše v pořádku. problém se vyřešil při namontování led žárovek do zadních světel. toto je mi krajně podezřelé
- občas nechce startovat, pravděpodobně nejde benzín (suchá svíčka). po složité donucovací operaci nastartuju na LPG, poté funguje i benzín, někdy ale s cukáním
- auto kope, a to velmi
- jednou jedinkrát se stalo, že při přepínání mezi dálkovýma a tlumenýma světlama motor škubnul, toto se ale již nikdy neopakovalo
Domnívám se, že někde nekostří kostra nebo je někde kraťas. Vše jsem tedy prolez a se vším zahejbal a pokusil se dotáhnout, ale na problém to nemělo vliv. Ctěl bych tímto požádat o radu na další postup či na jaké místo se především zaměřit.
Volvo GLE 1990 kombi LPG
- občas se rozvěcí kontrolka ABS, ABS nefunguje
- občas neukazuje tachometr (má návaznost na kontrolku abs, tzn. rozsvítí se kontrolka abs a spadne tachometr - ale ne vždy, pouze větčinou)
- rozvěcí se kontrolka prasklé žárovky, ale vše svítí a je vše v pořádku. problém se vyřešil při namontování led žárovek do zadních světel. toto je mi krajně podezřelé
- občas nechce startovat, pravděpodobně nejde benzín (suchá svíčka). po složité donucovací operaci nastartuju na LPG, poté funguje i benzín, někdy ale s cukáním
- auto kope, a to velmi
- jednou jedinkrát se stalo, že při přepínání mezi dálkovýma a tlumenýma světlama motor škubnul, toto se ale již nikdy neopakovalo
Domnívám se, že někde nekostří kostra nebo je někde kraťas. Vše jsem tedy prolez a se vším zahejbal a pokusil se dotáhnout, ale na problém to nemělo vliv. Ctěl bych tímto požádat o radu na další postup či na jaké místo se především zaměřit.
Volvo GLE 1990 kombi LPG
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
-
Offline
- Příspěvky: 2630
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
zoid píše:Mám nepochopitelný shluk problémů, pravděpodobně sídlí v autě zlomyslnej trpaslík a tahá za různý kabely. Stává se, že právě aktuální problém při dalším nastartování již neexistuje a vyskočí problém zcela nový. předpokládám, že je někde špatná kostra, ale nejsem schopnej zjistit kde...
- občas se rozvěcí kontrolka ABS, ABS nefunguje
- občas neukazuje tachometr (má návaznost na kontrolku abs, tzn. rozsvítí se kontrolka abs a spadne tachometr - ale ne vždy, pouze větčinou)
Mas zle cidlo, alebo zle kable/spoje/konektory od zadneho cidla na diferaku. Je spolocne pre ABS aj rychlomer. Tiez moze byt zavada aj na pristrojovke.
- rozvěcí se kontrolka prasklé žárovky, ale vše svítí a je vše v pořádku. problém se vyřešil při namontování led žárovek do zadních světel. toto je mi krajně podezřelé
Problem sa nevyriesil, iba obisiel. System predpoklada ze vypadne len jedna ziarovka, ked vypadnu obe naraz, neregistruje to. Kontroler ziaroviek niekedy reaguje aj na ziarovky rozlicnych vyrobcov. Ziarovky na pravej/lavejs strane musia byt preto totozne. Samozrejmostou su vycistene konektory a dosadaci eplochy.
- občas nechce startovat, pravděpodobně nejde benzín (suchá svíčka). po složité donucovací operaci nastartuju na LPG, poté funguje i benzín, někdy ale s cukáním
Po otoceni klucika musi byt pocut bzukot palivoveho cerpadla
- auto kope, a to velmi
- jednou jedinkrát se stalo, že při přepínání mezi dálkovýma a tlumenýma světlama motor škubnul, toto se ale již nikdy neopakovalo
Domnívám se, že někde nekostří kostra nebo je někde kraťas. Vše jsem tedy prolez a se vším zahejbal a pokusil se dotáhnout, ale na problém to nemělo vliv. Ctěl bych tímto požádat o radu na další postup či na jaké místo se především zaměřit.
Vizualna a hybacia kontrola nestaci. Hlavne spoje - baterka, kostrenie na nosniku, kostrenie na bloku, kostrenie alternatora, kontakt alternatora, kontakt startera je potreba rozobrat, mechanicky ocistit na kov, primontovat a napatlat vazelinou. Tiez doporucujem vsetky viacpinove konektory spajajuce hlavne zvazky rozpojit, precistit kontoxom a zlozit
Volvo GLE 1990 kombi LPG
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
díky za rady! vše prolezu, povolim očistim utáhnu, a výsledek napíšu... díky moc!
jen ještě jak odmontuju přístrojovku... dle návodů tu na foru jsem neuspěl. nikde ani šroubeček, jen podivné, lehce opotřebené obdélníkové díry po stranách...viz.foto
jen ještě jak odmontuju přístrojovku... dle návodů tu na foru jsem neuspěl. nikde ani šroubeček, jen podivné, lehce opotřebené obdélníkové díry po stranách...viz.foto
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
-
Offline
- Příspěvky: 265
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
Do těch otvorů zasuň vhodný předmět (...třeba šroubovák...) a ucítíš tam "zámek" toho rámečku okolo...zmáčkneš a zároveň taháš rámeček ven.
Nejdřív na jedné straně, pak na druhé. Potom se ti odkryjí torx šroubky, které přístrojovku drží na místě....
Nejdřív na jedné straně, pak na druhé. Potom se ti odkryjí torx šroubky, které přístrojovku drží na místě....
_________________
945GL B230FD/M47 1993
945GL B230FD/M47 1993
-
Offline
- Příspěvky: 2630
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
Cisto biela pristrojovka ? Zaujimave...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 300
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
To jsem v životě neviděl.
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
Problém se startováíním vyřešen byla špatná kostra na nosníku. Srovnal se i tachometr a kontrolka abs.
Jen při použití klasických žárovek v zadních světlech vytrvale svítí kontrolka prasklé žárovky přesto že vše funguje jak má, u led žárovek žádný problém...levé zadní světlo je měněno z jiného volva - nemůže být problém tam?
Ale přístrojovku nejsem schopen vyndat. Zasunu šroubovák do postraních děr, zatlačim, táhnu...a nic. Táhnu tak silně, že kdyby to náhodou povolilo, skončim v kufru a cestou očesám všecky tykadla kolem volantu a volant snad taky ohnu...co dělám špatně? musí se něčím pootočit či co?
Jinak přístrojovka je klasická - bílí čísílka a červený tykadla. Jen jsou foceny kamerkou na noční vidění - omlouvám se za mystifikaci.
Další problém je nefunkční OD. Mám ještě jedno, prohodím je. Jen se zeptám, jsou všechny OD stejné? co mě případně čeká za komplikace?
Děkuji všem za rady!
Jen při použití klasických žárovek v zadních světlech vytrvale svítí kontrolka prasklé žárovky přesto že vše funguje jak má, u led žárovek žádný problém...levé zadní světlo je měněno z jiného volva - nemůže být problém tam?
Ale přístrojovku nejsem schopen vyndat. Zasunu šroubovák do postraních děr, zatlačim, táhnu...a nic. Táhnu tak silně, že kdyby to náhodou povolilo, skončim v kufru a cestou očesám všecky tykadla kolem volantu a volant snad taky ohnu...co dělám špatně? musí se něčím pootočit či co?
Jinak přístrojovka je klasická - bílí čísílka a červený tykadla. Jen jsou foceny kamerkou na noční vidění - omlouvám se za mystifikaci.
Další problém je nefunkční OD. Mám ještě jedno, prohodím je. Jen se zeptám, jsou všechny OD stejné? co mě případně čeká za komplikace?
Děkuji všem za rady!
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
-
Offline
- Příspěvky: 2630
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
zoid píše:Problém se startováíním vyřešen byla špatná kostra na nosníku. Srovnal se i tachometr a kontrolka abs.
Jen při použití klasických žárovek v zadních světlech vytrvale svítí kontrolka prasklé žárovky přesto že vše funguje jak má, u led žárovek žádný problém...levé zadní světlo je měněno z jiného volva - nemůže být problém tam?
Mas spravne hodnoty ziaroviek ? Ocistil si modry flexi plosak a patice ? Mas ziarovky od rovnakeho vyrobcu ?
Ale přístrojovku nejsem schopen vyndat. Zasunu šroubovák do postraních děr, zatlačim, táhnu...a nic. Táhnu tak silně, že kdyby to náhodou povolilo, skončim v kufru a cestou očesám všecky tykadla kolem volantu a volant snad taky ohnu...co dělám špatně? musí se něčím pootočit či co?
Najprv treba poriadne zatlacit (cca 1cm) a az potom tahat.
Jinak přístrojovka je klasická - bílí čísílka a červený tykadla. Jen jsou foceny kamerkou na noční vidění - omlouvám se za mystifikaci.
Další problém je nefunkční OD. Mám ještě jedno, prohodím je. Jen se zeptám, jsou všechny OD stejné? co mě případně čeká za komplikace?
Urcite je problem v samotnom OD a nie jeho ovladani ? Na jeho ovladanie sluzi take vysoke cervene rele. Funkciu a diagnostiku/opravu chyb je tu zbytocne rozpisovat, vsetko sa tu uz niekolko krat preberalo, tak hladaj. OD samotny je prakticky bezporuchovy
Děkuji všem za rady!
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
Tak teda nevím, ale ta přístrojovka asi je zakletá. Ať mačkám jak mačkám, ať táhnu jak táhnu, ven nejde a nejde. Nebylo by někde nějaký foto jak to vypadá rozebraný, takhle nevím kde dělám chybku, nevím co do čeho zapadá. Přece nejsem tak levej...i když...
Táák, a teď k hlavnímu problému... Mám nefunkční OD, ale podezříval jsem (a potvrdilo se to), že OD řadí, ale nefunguje v něm spojka - prostě prokluzuje (jsem věci neznalí, snad nemelu nesmysli). Nefunguje ani zpátečka. Jak to opravit a jde to vůbec opravit? Hodilo by se nějaké schéma...
Pomozte, potřebuju jezdit...
Táák, a teď k hlavnímu problému... Mám nefunkční OD, ale podezříval jsem (a potvrdilo se to), že OD řadí, ale nefunguje v něm spojka - prostě prokluzuje (jsem věci neznalí, snad nemelu nesmysli). Nefunguje ani zpátečka. Jak to opravit a jde to vůbec opravit? Hodilo by se nějaké schéma...
Pomozte, potřebuju jezdit...
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
-
Offline
- Příspěvky: 2630
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
Dufam ze tahas len ten kovovy ram . Treba plochy srobovak, a do tej diery ho zatlacit cca 1 cm. Opravovat OD nema zmysel, skus si zohnat bud druhe OD alebo OD s prevodovkou. Zozen si Haynesa na V7xx, tam je celkom detailne popisany postup rozborky OD. Pri kupe pozor, OD su dva druhy - J typ a P typ, jeden vie preniest vacsi krutiaci moment a je urceny pre benziny, najma s turbom. Ak sa nemylim, tak ten "silnejsi" je typ P.zoid píše:Tak teda nevím, ale ta přístrojovka asi je zakletá. Ať mačkám jak mačkám, ať táhnu jak táhnu, ven nejde a nejde. Nebylo by někde nějaký foto jak to vypadá rozebraný, takhle nevím kde dělám chybku, nevím co do čeho zapadá. Přece nejsem tak levej...i když...
Táák, a teď k hlavnímu problému... Mám nefunkční OD, ale podezříval jsem (a potvrdilo se to), že OD řadí, ale nefunguje v něm spojka - prostě prokluzuje (jsem věci neznalí, snad nemelu nesmysli). Nefunguje ani zpátečka. Jak to opravit a jde to vůbec opravit? Hodilo by se nějaké schéma...
Pomozte, potřebuju jezdit...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 248
- Registrován: 16 roků 7 měsíců
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
To jsem nevdel
_________________
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
Po pár letech se vrátil problém se startováním. Po pravdě řečeno, já už nevím.... Prostě na cca desatero bezproblémové nastartování na brnk připadá jedno nenastartování. Hrknu do toho a na jedno otočení bezproblémově jedu. Hejbal jsem se vším co jsem našel, kdejakou kostru jsem poctivě rozdělal, očistil, namazal, všechny kabílky překontroloval, kontakty a relátka očistil, spínačku vypucoval... nevim. Dnes jsem koupil novou baterku neb jsem jí podezříval, ale po namontování jaké bylo moje překvapení. Problém je samoopravovací, tzn že měsíc je vše ok, měsíc na pytel. Autoelektrikáři vždy vše proměří a řeknou že je vše v pořádku, ale není... no co teď? Kdo tento problém vyřeší má u mě portský přímo z porta...
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
-
Offline
- Příspěvky: 2630
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
Starter si kontroloval ? Zvykne blbnut spinaci kontakt. Vycisti kontakty kde tecu do neho velke prudy a dotiahni.
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2156
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
Co znamena "na cca desatero bezproblémové nastartování na brnk připadá jedno nenastartování"? Starter toci ale motor nechytne? Nebo vubec netoci? A jakej ukon je "Hrknu do toho"?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
Startér netočí, jen cvakaj relátka - nicméně startér jsem preventivně vyměnil a změna žádná. Jinak pokud není kolaps a startér zatočí, tak motor startuje sotva se dotknu klíčku.tomasss píše:Co znamena "na cca desatero bezproblémové nastartování na brnk připadá jedno nenastartování"? Starter toci ale motor nechytne? Nebo vubec netoci? A jakej ukon je "Hrknu do toho"?
Hrknu do toho znamená že do toho strčim, vyvinu rychlost, skočím za jízdy za volant, zařadim dvojku, pustim spojku, otočim motorem a mám nastartováno. Ale v těhlech vedrech se špatně tlačí...
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
-
Offline
- Příspěvky: 2156
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
Cvaka pri treti poloze klicku solenoid starteru?
Pokud ne, mas chybu nekde na trase spinaci skrinka - konektor - konektor - konektor - solenoid starteru.
Pokud cvaka (ale toceni starteru se nestane), maji bud oba startery znecisteny (opaleny) silovy kontakt spinajici starter, a nebo mas nekde na vyse zminene trase od spinaci skrinky ke starteru prechodak, kterej zpusobuje ubytek napeti a solenoid nespina kotvu dostatecnou silou.
Muj oblibeny podezrely je ovalny bily konektor tesne u starteru...
Pokud ne, mas chybu nekde na trase spinaci skrinka - konektor - konektor - konektor - solenoid starteru.
Pokud cvaka (ale toceni starteru se nestane), maji bud oba startery znecisteny (opaleny) silovy kontakt spinajici starter, a nebo mas nekde na vyse zminene trase od spinaci skrinky ke starteru prechodak, kterej zpusobuje ubytek napeti a solenoid nespina kotvu dostatecnou silou.
Muj oblibeny podezrely je ovalny bily konektor tesne u starteru...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
Vše co má cvakat cvaká tak jak má, ale ten úbytek napětí, to je ono... No co se dá dělat, vše znova prolezu a očistim. Vtipný bude že vše bude fungovat skvěle, já budu nadšený z konečného definitivního odhalení chyby, ale po čtrnácti dnech budu zase překvapen
Díky za upozornění na tvé oblíbené místo! Díky za rady!
Díky za upozornění na tvé oblíbené místo! Díky za rady!
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
-
Offline
- Příspěvky: 2156
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
Ocistit nepomuze, problem je ze dutinka v konektoru je vymackana a sila sevreni protikoliku je nedostatecna a nezajisti spolehlivy kontakt. Dutinkovy konektory rozebrat, mechanicky vycistit a znova napruzit.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
Já měl podobnou závadu a chyba byla ve spínací skříňce. Až zase nepůjde startovat, vezmi si kus kablíku cca 1-2m dlouhý a propoj +pól baterie s tím konektorem na cívce startéru. Pokud takto zastartuješ, je problém ve spínačce. Pokud to nepomůže, zkus ještě na cívku startéru poklepat nějakou kovovou tyčkou. To by zase ukazovalo na závadu ve startéru, nejspíš uhlíky. Ale taky můžou být omleté zuby na věnci a pastorek se prostě nezasune. Potom by mohlo pomoct pootočit motorem. Bohužel možností je moc. Ale ta spínačka mě u Dvojky potrápila, než jsem přišel na to v čem je problém.
-
Offline
- Příspěvky: 269
- Registrován: 15 roků 7 měsíců
- Bydliště: Česká Lípa
- Vůz: XC70 ex740-760-780
- Bydliště: Česká Lípa
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
mno tak už jsem tu zas...
Já už nevím, startér měněn, baterka nová, spínačka vyměněná, alternátor vyměněný, všechny kontakty co jsem kde našel očistěny, a to i ty který nemají s problémem evidentně nic společnýho - a po čtrnácti dnech zase nenastartuju.
Zdá se že nestartuju po delší cestě (cca 50km a více - dojedu, vypnu motor a pokud nenastartuju tak do dvou minut, je konec, tlačim), krátký popojížďky nevaděj, ale není to vždy pravidlo, vyjímky jsou. Startuju-li přez kabel, tak po připojení na jiný vozítko vždy bezproblémově nastartuju na brnk, ale pokud jen připojím druhou nabitou baterku, tak nic, jako by nebyla.
Co mám dělat, co mám dělat...? Nabídka lahve portskýho stále platí, ale vyhrazuju si min. měsíc na testování...
Já už nevím, startér měněn, baterka nová, spínačka vyměněná, alternátor vyměněný, všechny kontakty co jsem kde našel očistěny, a to i ty který nemají s problémem evidentně nic společnýho - a po čtrnácti dnech zase nenastartuju.
Zdá se že nestartuju po delší cestě (cca 50km a více - dojedu, vypnu motor a pokud nenastartuju tak do dvou minut, je konec, tlačim), krátký popojížďky nevaděj, ale není to vždy pravidlo, vyjímky jsou. Startuju-li přez kabel, tak po připojení na jiný vozítko vždy bezproblémově nastartuju na brnk, ale pokud jen připojím druhou nabitou baterku, tak nic, jako by nebyla.
Co mám dělat, co mám dělat...? Nabídka lahve portskýho stále platí, ale vyhrazuju si min. měsíc na testování...
_________________
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
740/B230F-760/B230FT-780/B28E
-
Offline
- Příspěvky: 2156
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
Jak rikam, ocisteni kontaktu pokud jde o zavadu kterou si myslim (jako ze to tak vypada) nepomuze. Problem bude nespis bud v prechodu drat - konektor (zoxidovana oblast nakrimpovani), nebo v prechodu konektor - konektor (vymackane vule).
Metoda ktera se mi osvedcila: ze starteru odpojit budici faston, na nej pripojit jeden pol zarovky H4, druhy pol zarovky pripojit na kostru. Tim simulujes proudovy odber ktery to s prehledem musi utahnout. Klicek bud zafixovat v 3. poloze, nebo prozvat pomocnika. Pak schematko a multimetr do ruky a postupne merit ubytek na budicim dratu pred a za kazdym konektorem na ceste...
EDIT: Ted jeste ctu tu zminku o startovani pres kabely...silovy kabely baterie a starteru sis ocistil?
Metoda ktera se mi osvedcila: ze starteru odpojit budici faston, na nej pripojit jeden pol zarovky H4, druhy pol zarovky pripojit na kostru. Tim simulujes proudovy odber ktery to s prehledem musi utahnout. Klicek bud zafixovat v 3. poloze, nebo prozvat pomocnika. Pak schematko a multimetr do ruky a postupne merit ubytek na budicim dratu pred a za kazdym konektorem na ceste...
EDIT: Ted jeste ctu tu zminku o startovani pres kabely...silovy kabely baterie a starteru sis ocistil?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
Nemáš náhodou startér od Starline?pokud ano,je problém ve startéru.zoid píše:mno tak už jsem tu zas...
Já už nevím, startér měněn, baterka nová, spínačka vyměněná, alternátor vyměněný, všechny kontakty co jsem kde našel očistěny, a to i ty který nemají s problémem evidentně nic společnýho - a po čtrnácti dnech zase nenastartuju.
Zdá se že nestartuju po delší cestě (cca 50km a více - dojedu, vypnu motor a pokud nenastartuju tak do dvou minut, je konec, tlačim), krátký popojížďky nevaděj, ale není to vždy pravidlo, vyjímky jsou. Startuju-li přez kabel, tak po připojení na jiný vozítko vždy bezproblémově nastartuju na brnk, ale pokud jen připojím druhou nabitou baterku, tak nic, jako by nebyla.
Co mám dělat, co mám dělat...? Nabídka lahve portskýho stále platí, ale vyhrazuju si min. měsíc na testování...
-
Offline
- Příspěvky: 631
- Registrován: 13 roků 1 měsíc
- Bydliště: zastoupení Dobříš (Příbramsko)
- Vůz: Volvo 740 Turbo sedan B204GT
- Bydliště: VRZČ
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
Lama dotázek: nastartoval jsem, rozsvítila se mi tahle kontrolka, pak jsem ujel 2 km a chcípnul. Když jsem pak nastartoval znova, kontrolka zhasla. Hledal jsem v manuálu, ale tahle kontrolka není na obrázku ani zobrazena. Tak se ptám, co vlastně znamená??? Díkes
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
Je: 740 Turbo B204GT, 1990, 147 kW, M46 overdrive, sedan + multilink
Bylo: S60 R 2.5 T AWD 220kW 2003 - 850 2.5 GLE 1997 106 kW - V70 T5 2005 241kW Daliborka - V70I Tdi 103 kW 2x - S60 2.4D 96kW 2003
-
Offline
- Příspěvky: 2156
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
Chyba ABS...nejspis znecistenej krouzek na jednom z prednich kol, nebo snimac obalenej necistotou.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 5733
- Registrován: 18 roků 1 měsíc
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
volvo 740 s trpaslíkem v elektrice
ABS
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé