Montaz centralu do dveri ridice - 7xx
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#1 Montaz centralu do dveri ridice - 7xx
Tak jsem se dnes konecne dostal k namontovani dalkoveho centralu do sedmikila. Prusvih je v tom, ze nektere kusy maji u ridice pouze kontakt, a samotne motorky jsou ve zbyvajicich trech dverich + kufru. Takze dalkovej central (nebo treba magicar) vam pak odemyka vsechny dvere krom tech u ridice. Nastesti jsou dvere pro montaz celkem dobre pripraveny (zrejme kvuli RHD variante). Pokud tedy chcete dalkove odemykat vsechny dvere a motorek u ridice nemate, budete potrebovat:
- motorek centralu, idealni je ho vyndat z levych zadnich dveri nejake rozborky
- idelane k nemu i plechovy drzak, a nebo budete vrtat.
- plastovy prevod tahel + oboje tahla
- kvalitni lak na pretreni vrtanych der
- asi tak 15 litru trpelivosti
Po demontazi tapecu je v levem dolnim rohu dveri takovy prolis dovnitr, plus vybrani ve stejnem miste v bilem plastovem krytu. Sem patri motorek. Pokud mate plechovy drzak motorku, tak by to asi slo primo pridelat, to ja jsem nemel, tudiz jsem vrtal. Pak motorek prisroubovat, do dveri nasroubovat plastovy prevod (to valcove zlute) a propojit krátkým táhlem. Pak z dlouhého táhla oddělit jen zakroužkovanou část. Ohnutý konec dát do plechu táhla.
A teď přichází ta sranda.
Horní táhlo je zakončeno očkem, které se musí nandat na táhlo od čudlu. Táhlo čudlu je na konci ohnuté do pravého úhlu a nastrcene do plechu s dirou ktere ovlada zamek. Cele je to pak zajisteny pruznym zajistovacim plickem nacvaknutym na tahlo cudlu. Vzhledem k nedostatku prostoru jsem (po sundani zajistovaciho kusu) vzdal pokusy o prime nasazeni ocka na trcici zbytek tahla cudlu (kdyz jsou ty dva origo kusy spojene, nejde s nima takrka hybat), misto toho jsem sundal onen plech a mel jsem tahlo cudlu volne. Pak jsem na nej nasadil ocko motorku, a tohle pak zase zpatky nasadil do plechu s dirou. Asi nejvetsi problem je pak se zpetnym nasazenim jisticiho kusu, to jsem delal snad hodinu.
Po nacvaknuti jisticiho kusu uz je v podstate hotovo. Pokud se vam behem montaze vycvaklo tahlo cudlu ze spinace centralu drzeneho naznacenym sroubkem, sroubek povolte, nacvaknete spinac na tahlo zpet, plus u mne bylo jeste potreba cely spinac dat do horni polohy, nebot motorek klade urcity odpor pri otevirani rucne, a tudiz cudl nezajede tak hluboko dolu jako bez motorku.
Pro pripojeni ted staci vytahnout si draty od motorku skrz husi krk pod palubku, a diky tomu ze motorek zaroven spina spinac pro ostatni motorky, staci magicarem ovladat jeden jediny motorek.
- motorek centralu, idealni je ho vyndat z levych zadnich dveri nejake rozborky
- idelane k nemu i plechovy drzak, a nebo budete vrtat.
- plastovy prevod tahel + oboje tahla
- kvalitni lak na pretreni vrtanych der
- asi tak 15 litru trpelivosti
Po demontazi tapecu je v levem dolnim rohu dveri takovy prolis dovnitr, plus vybrani ve stejnem miste v bilem plastovem krytu. Sem patri motorek. Pokud mate plechovy drzak motorku, tak by to asi slo primo pridelat, to ja jsem nemel, tudiz jsem vrtal. Pak motorek prisroubovat, do dveri nasroubovat plastovy prevod (to valcove zlute) a propojit krátkým táhlem. Pak z dlouhého táhla oddělit jen zakroužkovanou část. Ohnutý konec dát do plechu táhla.
A teď přichází ta sranda.
Horní táhlo je zakončeno očkem, které se musí nandat na táhlo od čudlu. Táhlo čudlu je na konci ohnuté do pravého úhlu a nastrcene do plechu s dirou ktere ovlada zamek. Cele je to pak zajisteny pruznym zajistovacim plickem nacvaknutym na tahlo cudlu. Vzhledem k nedostatku prostoru jsem (po sundani zajistovaciho kusu) vzdal pokusy o prime nasazeni ocka na trcici zbytek tahla cudlu (kdyz jsou ty dva origo kusy spojene, nejde s nima takrka hybat), misto toho jsem sundal onen plech a mel jsem tahlo cudlu volne. Pak jsem na nej nasadil ocko motorku, a tohle pak zase zpatky nasadil do plechu s dirou. Asi nejvetsi problem je pak se zpetnym nasazenim jisticiho kusu, to jsem delal snad hodinu.
Po nacvaknuti jisticiho kusu uz je v podstate hotovo. Pokud se vam behem montaze vycvaklo tahlo cudlu ze spinace centralu drzeneho naznacenym sroubkem, sroubek povolte, nacvaknete spinac na tahlo zpet, plus u mne bylo jeste potreba cely spinac dat do horni polohy, nebot motorek klade urcity odpor pri otevirani rucne, a tudiz cudl nezajede tak hluboko dolu jako bez motorku.
Pro pripojeni ted staci vytahnout si draty od motorku skrz husi krk pod palubku, a diky tomu ze motorek zaroven spina spinac pro ostatni motorky, staci magicarem ovladat jeden jediny motorek.
- Přílohy
-
- Body uchyceni tapecu ke dverim.
- DSC00069.JPG (47.23 KiB) Zobrazeno 1786 x
Naposledy upravil(a) tomasss dne 16 dub 2009 21:50, celkem upraveno 4 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#2 FAQ - montaz centralu do dveri ridice
:poc:
- Přílohy
-
- Namontovaný motorek do prolisu.
- DSC00062.JPG (40.38 KiB) Zobrazeno 1785 x
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#3 FAQ - montaz centralu do dveri ridice
Potřebné díly...
- Přílohy
-
- DSC00064.JPG (96.25 KiB) Zobrazeno 1782 x
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#4 FAQ - montaz centralu do dveri ridice
:poc:
- Přílohy
-
- montaz dolniho tahla
- DSC00068.JPG (61.08 KiB) Zobrazeno 1778 x
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#5 FAQ - montaz centralu do dveri ridice
:poc:
- Přílohy
-
- montaz horniho tahla
- DSC00065.JPG (78.98 KiB) Zobrazeno 1773 x
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#6 FAQ - montaz centralu do dveri ridice
:poc:
- Přílohy
-
- Detail horniho tahla v prostoru
- untitled.JPG (23.99 KiB) Zobrazeno 1768 x
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#7 FAQ - montaz centralu do dveri ridice
Parada. Ja montoval alarm za stary, u ktereho rachla ridici jednotka, v nedeli. Motorek centralu u ridice tam uz byl z predchozi montaze a mam ho namontovany uvnitr dveri, uplne jinde nez ty
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#8 FAQ - montaz centralu do dveri ridice
Asi takhle? Takhle jsem myslel ze to budu mit ja...ale nemel :prace: misto toho motorku 3/14 tam mam pouze snimac polohy cudlu...Drtic píše:Motorek centralu u ridice mam namontovany uvnitr dveri, uplne jinde nez ty
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 1064
- Registrován: 17 roků 5 měsíců
- Bydliště: Bangkok
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
#9 FAQ - montaz centralu do dveri ridice
Presne tak
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#10 FAQ - montaz centralu do dveri ridice
Takze Drtic tam ma motorek neb mel v aute raritni dalkovej central montovanej tehdy na prani u Volvo dealera - jinak motorek seriove namontovan neni. To jen na upresneni :prace:Drtic píše:Presne tak
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#11 Montaz centralu do dveri ridice - 7xx
Po letech díky za návod, ale nutno podtknout že tyto díly co popisuje Tomasss je nutno vzít z rantlovky, je jedno jestli 740 nebo 760. Vadis potvrdil... A to tak že motorek z LZ dveří a zbytek včetně držáku motorku z PP dveří, pak se nemusí vrtat. Pofaceliftové modely a devítky už to mají řešeno jinak (tak jak to má Drtič). Dnes jsem měl postupně rozebranou Bushovku 1990, 940 1993 a 760 cca 1988 a všechny měly motorky nahoře...
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#12 Montaz centralu do dveri ridice - 7xx
ak to spravne chapem tak si uspesne absolvoval montaz centralneho uzamykania na dialkove ovladanie do auta ktore malo central iba na kluc,alebo dokonca ani central nemalo?!
odkial bol ten dialkovy system? na zaklade coho motorcek reaguje na stlacenie gombika na ovladaci? ten system si niekde zakupil, alebo je z nejakej rozborky? (komplet ovladac, nejaka RJ a podobne?)
da sa toto aplikovat aj na rade 240?
odkial bol ten dialkovy system? na zaklade coho motorcek reaguje na stlacenie gombika na ovladaci? ten system si niekde zakupil, alebo je z nejakej rozborky? (komplet ovladac, nejaka RJ a podobne?)
da sa toto aplikovat aj na rade 240?
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#13 Montaz centralu do dveri ridice - 7xx
No ty krávo...
7/9 maji centrál na klíč. Tzn. v řidičovo dveřích je spínač, který pozná, že si otočil klíčem, v ostatních dveřích je motorek, kterej odemkne. Dodáš jednotku řízenou dálkáčem co bude ovládat jeden motorek do řidičových dveří a hotovo.
Pokud máš na dvoukile centrál na klíč, tak neni problém tento postup aplikovat i tam.
Je to jednoduchý a bezproblémový, nejhorší rozhodnutí je umístění jednotky a kde vzít trvalý +.
7/9 maji centrál na klíč. Tzn. v řidičovo dveřích je spínač, který pozná, že si otočil klíčem, v ostatních dveřích je motorek, kterej odemkne. Dodáš jednotku řízenou dálkáčem co bude ovládat jeden motorek do řidičových dveří a hotovo.
Pokud máš na dvoukile centrál na klíč, tak neni problém tento postup aplikovat i tam.
Je to jednoduchý a bezproblémový, nejhorší rozhodnutí je umístění jednotky a kde vzít trvalý +.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#14 Montaz centralu do dveri ridice - 7xx
Dialkovy system Magicar m870as, motorcek reaguje na stlacenie gombika na ovladaci na zaklade stlacenie gombika na ovladaci aplikovat se da aj na radu 240.Fritzko píše:odkial bol ten dialkovy system? na zaklade coho motorcek reaguje na stlacenie gombika na ovladaci? da sa toto aplikovat aj na rade 240?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 957
- Registrován: 12 roků 10 měsíců
- Bydliště: Trnavský kraj, SR
#15 Montaz centralu do dveri ridice - 7xx
Urvanej: ok ja len som nevedel ci central bol automaticky montovany(standardne),alebo sa zriedkavo vyskytovali aj 700 bez centralu.. Inac je mi jasne ako funguje central na kluc na krabiciach.
Na 200 mam central.
Tomasss: viem ze motorcek reaguje na stlacenie gombika na zaklade stlacenia gombika..takze je tam nutna ta RJ ktora reaguje na stlacenie gombika tym padom spusta motorcek.. Ok capish!
Na 200 mam central.
Tomasss: viem ze motorcek reaguje na stlacenie gombika na zaklade stlacenia gombika..takze je tam nutna ta RJ ktora reaguje na stlacenie gombika tym padom spusta motorcek.. Ok capish!
_________________
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
Volvo 245 GL B230F 91´-Helga
Volvo 245 GL B23E+LH 2.4 89´-Maxim
Volvo 242 DL B21F 81´US model (kmotrovo fáro)
BMW 525 TDs Touring 93´
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#16 Montaz centralu do dveri ridice - 7xx
Teoreticky by i ten motorek mohl být z pravých předních a jen ho otočit v držáku http://www.brickboard.com/FAQ/700-900/BodyDoors.htm#InstallationofRemotePowerDoorLockActuatorina740Ondra. píše:Po letech díky za návod, ale nutno podtknout že tyto díly co popisuje Tomasss je nutno vzít z rantlovky, je jedno jestli 740 nebo 760. Vadis potvrdil... A to tak že motorek z LZ dveří a zbytek včetně držáku motorku z PP dveří, pak se nemusí vrtat. Pofaceliftové modely a devítky už to mají řešeno jinak (tak jak to má Drtič). Dnes jsem měl postupně rozebranou Bushovku 1990, 940 1993 a 760 cca 1988 a všechny měly motorky nahoře...
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 10
- Příspěvky: 2163
- Registrován: 16 roků
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
#17 Montaz centralu do dveri ridice - 7xx
A tady jeste par dalsich fotek...
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 12082
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: 142;745;944;945;V70II;XC90 V8
#18 Montaz centralu do dveri ridice - 7xx
Problém je, že použité motorky jsou pouze v autech do 89 rv, respektive co mam rozborky, tak nikde takové přepákování není a vše je schovaný přímo u zámku.
_________________
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
745, D24, M47, 1990, Kája; 945, B230FT, AW71, 1995, Jaruna; V70, D5, M56, 2004, Bertík; 944, B230FT, M46, 1991, Blex; XC90 V8, 2004; 142, B20A, M40, 1970 ex; S40, 1.8, m3p, 1997 :764, B280F, AW71, 1988, Tomasssovka;244, D24, M47, 1990, Blu; XC90 V8, 2005, Mastodont; V40, B4204S, M5P, 1996.
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#19 Montaz centralu do dveri ridice - 7xx
Do rv 88, co jsem tak zkoumal... pokud by někdo chtěl, mam tu jeden vhodný motorek s držákem a táhly navíc
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#20 Montaz centralu do dveri ridice - 7xx
já jsem cool a zašel jsem do tuning šopu, koupil jsem motorek s uni táhlem, udělal jsem jednu dirku do dveří navíc a tím zdvojnásobil cenu vozu
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Online
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 2126
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Klatovy
- Vůz: 850R; 760GLE; 940T
#21 Montaz centralu do dveri ridice - 7xx
Taky možnost... a jakej si použil dálkáč, z 850 ?
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 4736
- Registrován: 19 roků 6 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
#22 Montaz centralu do dveri ridice - 7xx
něco podobnýhopeter cz píše:Taky možnost... a jakej si použil dálkáč, z 850 ?
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 4 Odpovědi
- 580 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 21 Odpovědi
- 345 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Tod2
-
- 14 Odpovědi
- 1055 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od michal_0077
-
- 4 Odpovědi
- 990 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Solniak
-
- 12 Odpovědi
- 850 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Procko