přípravek pro zvýšení komprese

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
e.w.i.n.g.1
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 840
Registrován: 19 roků 4 měsíce
Bydliště: Bělov

přípravek pro zvýšení komprese

Příspěvek od e.w.i.n.g.1 »

Chci se zeptat, jaký byste doporučili přípravek pro zvýšení komprese motoru?
Mám tlaky na všech 4 válcích kolem 6,5 (viz téma motorová záhada).

Díky
_________________
je: 1998 VOLVO S90 B6304S2, 1994 Volvo 940 B200F, 1986 VOLVO 740 B230FT (USA), 2011 Lincoln Town Car 4,6 V8

bylo: 1991 VOLVO 240 Polar B230F, 1996 VOLVO 960 kombi B6304S, Volvo 343,Volvo 740 2,4 TD, Volvo 740 B230F (USA), Dodge Aries 2,2 , Buick Century Station Wagon 3,8 V6, Mercury Cougar 4,2 V8, Ford LTD 5,0 V8, 1996 GMC Suburban 6,5 TD, 1993 Chevrolet Suburban 5,7 V8

GDPR_user

přípravek pro zvýšení komprese

Příspěvek od GDPR_user »

e.w.i.n.g.1 píše:Chci se zeptat, jaký byste doporučili přípravek pro zvýšení komprese motoru?
Mám tlaky na všech 4 válcích kolem 6,5 (viz téma motorová záhada).

Díky
Přípravek pro zvýšení komprese se jmenuje GO motoru. ;-)

tnemec
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1121
Registrován: 20 roků
Bydliště: Praha
Dostal poděkování: 14 poděkování

přípravek pro zvýšení komprese

Příspěvek od tnemec »

martinopel píše: Přípravek pro zvýšení komprese se jmenuje GO motoru. ;-)
Musím souhlasit :-) Na toto téma jsem kliknul jen ze zájmu, co zas za pitomost někdo nabízí :-) A on to byl naštěstí dotaz.
_________________
Je: Honda CBR1000RR Fireblade, 1000 ccm, 180 k, manuál, MY 2005, for fun | Opel Astra Sports Tourer, 1,4T, 140 k, kombi, automat, MY 2012, služebák
Bylo: Triumph Baby Speed, 600 ccm, 100 k, manuál, MY 2003, R.I.P. | Volvo 850 TDI, 140 k, kombi, automat, MY 1997, Prodáno... good luck v novém životě... | Volvo 940 D24TIC, kombi, automat, Prodáno na díly...

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 909
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Dal poděkování: 3 poděkování

přípravek pro zvýšení komprese

Příspěvek od pepa.paur »

koukal jsem do toho tématu motorová závada, je to ten samý motor?
Píše se tam, že má nízkou kompresi, ale netlakuje do klikové skříně.
Vycházel bych z toho že jsou podpálené ventily, ale ty by nebyly všechny najednou.

Takže podle mě bude problém v rozhozeném časování rozvodu, protože když ten
tlak nikam neuniká, tak prostě ani nevznikne. Pokud se při kompresi pozdě
uzavře sací ventil, tak prostě všechny válce natlačí míň.
Nastavení rozvodů zkontroluješ bez rozebírání motoru a sundavání hlavy,
myslím si, že to za to stojí.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

GDPR_user

přípravek pro zvýšení komprese

Příspěvek od GDPR_user »

josef.paur píše:koukal jsem do toho tématu motorová závada, je to ten samý motor?
Píše se tam, že má nízkou kompresi, ale netlakuje do klikové skříně.
Vycházel bych z toho že jsou podpálené ventily, ale ty by nebyly všechny najednou.

Takže podle mě bude problém v rozhozeném časování rozvodu, protože když ten
tlak nikam neuniká, tak prostě ani nevznikne. Pokud se při kompresi pozdě
uzavře sací ventil, tak prostě všechny válce natlačí míň.
Nastavení rozvodů zkontroluješ bez rozebírání motoru a sundavání hlavy,
myslím si, že to za to stojí.
To už je dávno zkontrolováno. ;-)

pepa.paur
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 909
Registrován: 15 roků 6 měsíců
Bydliště: české budějovice
Vůz: V70 2.5D, S70 2.5D, C70 2.4T, V70II 2.4D
Dal poděkování: 3 poděkování

přípravek pro zvýšení komprese

Příspěvek od pepa.paur »

martinopel píše: To už je dávno zkontrolováno. ;-)
A zjistil jsi kam ta komprese tedy utíká, když to netlakuje do klikové skříně?
Pak už zbývají jen ty ventily, ne?
Ptám se jen tak pro zajímavost.
_________________
V70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
S70 2.5 D, D5252T, 103kW, man, rok 1999, D5T5 ST1
C70 2.4 T, B5244T, 142kW, man, rok 2000, D5T5 ST2
V70II 2.4 D, D5244T2, 96kW, man, rok 2004, D5T5 ST2
V70I 2,0, B5202S, 93kW, man, rok 1997

vit.soucek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 174
Registrován: 14 roků 11 měsíců
Bydliště: Zeleneč
Vůz: Volvo 480 B18FT 1.7T 89' red
Bydliště: Zeleneč
Dal poděkování: 2 poděkování

přípravek pro zvýšení komprese

Příspěvek od vit.soucek »

Sice se v motorech až tak nevyznám, ale co třeba těsnění pod hlavou? Nemůže to foukat okolo něj? Komprese by měla jít zvýši použitím nižšího těsnění pod hlavu, ale to jenom minimálně. Nebo co třeba mikrotrhlinky ve hlavě?
_________________
1989 Volvo 480 Turbo B18FT Obrázek (První volvo v naší rodině)
1985 Sport Jacht LPB 207 P (Ďábelskej přívěs po dědovi)
R.I.P.1990 Škoda Favorit 136L Š781.136 (Vrakoviště Hejtmanka - MB)

GDPR_user

přípravek pro zvýšení komprese

Příspěvek od GDPR_user »

vit.soucek píše:Sice se v motorech až tak nevyznám, ale co třeba těsnění pod hlavou? Nemůže to foukat okolo něj? Komprese by měla jít zvýši použitím nižšího těsnění pod hlavu, ale to jenom minimálně. Nebo co třeba mikrotrhlinky ve hlavě?
Motor kontroloval Standa,ale po tel. hovoru je vše tohle zkontrolováno.

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé