S kámošem jsme byli vyzkoušet
https://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/ ... 80/7015855
Kromě toho, že jsme se od 1. bazarníka dozvěděli, že neví, jestli bylo auto bouraný, pač "tu mám 200 aut", a od 2. bazarníka na námitku, že zadní nárazník ani víko kufru nelícuje a bylo to bouchlý, že "to bylo bouchlý na zadek ale se zadní stěnou se nic nedělalo, a že to nelícuje, to neva, víte, majitel neřešil nějaký lícování, s tim nic není", dozvěděli jsme se i pár dalších "novinek", se kterými se musím podělit
Tak když týpek ve žlutým propoceným tričku vyjížděl na zkušební jízdu, sdělil nám "pánové, to je nejreprezentativnější auto co existuje".
O výbavě Kinetic jsme se dozvěděli, že "pánové, ta výbava se nám ani nevešla na papír".
Také jsme se dozvěděli něco ze soukromí bazarníka č. 2. Zjistili jsme, že má BMW 3 třídveřáka, ale že kdyby teď chtěl kupovat auto, "pánové, hodně vážně bych uvažoval právě o téhle S80."
Kupovat to nebudem, ale pro naše další vybírání se ptám: automat při kickdownu kopal tak, že jsem se až bál, že vylítnem ze silnice. Jinak bylo řazení ok. Dá se říct, že to vyřeší výměna oleje, nebo nějaká drobná oprava v řádu tisíců? Nebo se k tomu nedá říct nic,???
kopání automatu při kickdownu
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 816
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#1 kopání automatu při kickdownu
Naposledy upravil(a) old.fashioned dne 01 říj 2019 20:57, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Beskydy
- Vůz: V90CC-T6/S80-V8/740/940/C30
- Kontaktovat uživatele:
#2 kopání automatu při kickdownu
No, nevím, co se kromě výměny oleje dá na automatu (bez rozebírání) opravit, když všechno ostatní chodí. Všechno ostatní už bude repas, ten už je spíše v řádu desetitisíců (4 až 5, podle situace, při větším poškození i více).
Já už po repasi mám, kickdown tedy rozhodně nekope.
Pavel
Já už po repasi mám, kickdown tedy rozhodně nekope.
Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
.::. V90CC T6 2018 .::. S80 V8 2007 .::. 940 2.3 1995 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 386
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#3 kopání automatu při kickdownu
Hledaný inzerat neexistuje..
Inak si sa pozeral na kontrolnu risku oleja v prevodovke.. aku ma farbu a či nesmrdí.. či nieje spaleny?
Inak si sa pozeral na kontrolnu risku oleja v prevodovke.. aku ma farbu a či nesmrdí.. či nieje spaleny?
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 816
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#4 kopání automatu při kickdownu
BaDDog píše:Hledaný inzerat neexistuje..
Inak si sa pozeral na kontrolnu risku oleja v prevodovke.. aku ma farbu a či nesmrdí.. či nieje spaleny?
nepozeral, vím, že se na tohle má koukat, ale zájem o koupi jsme nakonec neměli...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 2
- Příspěvky: 386
- Registrován: 15 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
#5 kopání automatu při kickdownu
Inak dnes som skušal kickdown (ručne radenie) a vôbec nič... žiadne kopnutie.. uplne z lahka preradil...
Ešte je otazne či bol motor zohriaty.. tým pádom ja olej v prevodovke alebo bol studeny..
Tam by si snad mohol spozorovať menšie trhnutie alebo tažšie preradene..
Ešte je otazne či bol motor zohriaty.. tým pádom ja olej v prevodovke alebo bol studeny..
Tam by si snad mohol spozorovať menšie trhnutie alebo tažšie preradene..
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 816
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
#6 kopání automatu při kickdownu
ok, uvidíme, až budeme zkoušet další dík...
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
#7 kopání automatu při kickdownu
automat ktory je v poriadku urcite nesmie trhat, ci uz pri normalnej jazde alebo pri kickdowne...tam sa to prejavi asi najskor, vzhladom na to ze pri nom dostava prevodovka najviac zabrat... ale videl som rozobraty automat (sice tiptronic), kde som videl segmenty, ktore mali na starost hladkost prehadzovania.. cize je to vo vnutri, prevodovku treba rozobrat... este myslim, ze aj dalsim poznavacim znamenim, ktore treba skusit, je na rovine dat do D a bez plynu by sa malo auto dat pomaly do pohybu...a olej treba tiez pozriet, ak sa da, pretoze napr. tiptronic nema mierku...
_________________
Teraz: Volvo S80 2.4i 125kW '99 tmavomodrá met., Volvo S40 1.8i 90kW '00 modrá met.
Bolo: Volvo S80 T6 '99 béžová met., Volvo S80 2.4i 125kW '02 striebor. met.
Teraz: Volvo S80 2.4i 125kW '99 tmavomodrá met., Volvo S40 1.8i 90kW '00 modrá met.
Bolo: Volvo S80 T6 '99 béžová met., Volvo S80 2.4i 125kW '02 striebor. met.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 3 Odpovědi
- 680 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Ares
-
- 9 Odpovědi
- 597 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od raolsa
-
- 13 Odpovědi
- 1382 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od David Patočka
-
- 34 Odpovědi
- 2331 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od silenec
-
- 1 Odpovědi
- 424 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od vlado82