kopání automatu při kickdownu

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

kopání automatu při kickdownu

Příspěvek od old.fashioned »

S kámošem jsme byli vyzkoušet

https://www.sauto.cz/detail-vozu/osobni/ ... 80/7015855


Kromě toho, že jsme se od 1. bazarníka dozvěděli, že neví, jestli bylo auto bouraný, pač "tu mám 200 aut", a od 2. bazarníka na námitku, že zadní nárazník ani víko kufru nelícuje a bylo to bouchlý, že "to bylo bouchlý na zadek ale se zadní stěnou se nic nedělalo, a že to nelícuje, to neva, víte, majitel neřešil nějaký lícování, s tim nic není", dozvěděli jsme se i pár dalších "novinek", se kterými se musím podělit
Tak když týpek ve žlutým propoceným tričku vyjížděl na zkušební jízdu, sdělil nám "pánové, to je nejreprezentativnější auto co existuje".
O výbavě Kinetic jsme se dozvěděli, že "pánové, ta výbava se nám ani nevešla na papír".
Také jsme se dozvěděli něco ze soukromí bazarníka č. 2. Zjistili jsme, že má BMW 3 třídveřáka, ale že kdyby teď chtěl kupovat auto, "pánové, hodně vážně bych uvažoval právě o téhle S80." :)

Kupovat to nebudem, ale pro naše další vybírání se ptám: automat při kickdownu kopal tak, že jsem se až bál, že vylítnem ze silnice. Jinak bylo řazení ok. Dá se říct, že to vyřeší výměna oleje, nebo nějaká drobná oprava v řádu tisíců? Nebo se k tomu nedá říct nic,??? :)
Naposledy upravil(a) old.fashioned dne 01 říj 2019 20:57, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

ok2ucx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2608
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Poodří
Vůz: V90CC-T6/P*/740/940

kopání automatu při kickdownu

Příspěvek od ok2ucx »

No, nevím, co se kromě výměny oleje dá na automatu (bez rozebírání) opravit, když všechno ostatní chodí. Všechno ostatní už bude repas, ten už je spíše v řádu desetitisíců (4 až 5, podle situace, při větším poškození i více).

Já už po repasi mám, kickdown tedy rozhodně nekope.

Pavel
_________________
.::. V90CC T6 2018 .::. P*2 2021 .::. 940 Polar 1994 .::. 740 Turbo 1988 .::.
Repase/klonování/párování elektroniky VOLVO - DIM / ICM / ECM / CEM / DEM / SAS & Optimalizace motoru
Start nezávislého topení z telefonu, vzdálená diagnostika: VDD - https://d5t5.com/article/vdash-vdd-dongle
https://D5T5.com https://d5t5.com/helpdesk
Specializovaný Volvo servis - CarDiag.info

BaDDog
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 359
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

kopání automatu při kickdownu

Příspěvek od BaDDog »

Hledaný inzerat neexistuje..
Inak si sa pozeral na kontrolnu risku oleja v prevodovke.. aku ma farbu a či nesmrdí.. či nieje spaleny?
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

kopání automatu při kickdownu

Příspěvek od old.fashioned »

BaDDog píše:Hledaný inzerat neexistuje..
Inak si sa pozeral na kontrolnu risku oleja v prevodovke.. aku ma farbu a či nesmrdí.. či nieje spaleny?

nepozeral, vím, že se na tohle má koukat, ale zájem o koupi jsme nakonec neměli...
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

BaDDog
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 359
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Nitra
Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
Bydliště: Nitra

kopání automatu při kickdownu

Příspěvek od BaDDog »

Inak dnes som skušal kickdown (ručne radenie) a vôbec nič... žiadne kopnutie.. uplne z lahka preradil...
Ešte je otazne či bol motor zohriaty.. tým pádom ja olej v prevodovke alebo bol studeny..
Tam by si snad mohol spozorovať menšie trhnutie alebo tažšie preradene..
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

kopání automatu při kickdownu

Příspěvek od old.fashioned »

ok, uvidíme, až budeme zkoušet další dík...
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

markoo11
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 9
Registrován: 16 roků 8 měsíců
Bydliště: Žilina

kopání automatu při kickdownu

Příspěvek od markoo11 »

automat ktory je v poriadku urcite nesmie trhat, ci uz pri normalnej jazde alebo pri kickdowne...tam sa to prejavi asi najskor, vzhladom na to ze pri nom dostava prevodovka najviac zabrat... ale videl som rozobraty automat (sice tiptronic), kde som videl segmenty, ktore mali na starost hladkost prehadzovania.. cize je to vo vnutri, prevodovku treba rozobrat... este myslim, ze aj dalsim poznavacim znamenim, ktore treba skusit, je na rovine dat do D a bez plynu by sa malo auto dat pomaly do pohybu...a olej treba tiez pozriet, ak sa da, pretoze napr. tiptronic nema mierku...
_________________
Teraz: Volvo S80 2.4i 125kW '99 tmavomodrá met., Volvo S40 1.8i 90kW '00 modrá met.
Bolo: Volvo S80 T6 '99 béžová met., Volvo S80 2.4i 125kW '02 striebor. met.

Zpět na „o všem možném :-)“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Apofys, Ejdou Rotacak, JendaSL, Romulusw