pískají klíňáky
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: PRAHA
pískají klíňáky
Čau! Proč mi po naskočení motoru chvilku šíleně pískaj klíňáky? Začalo to nedávno...Šlo by to nějak promazat, nebo je to na výměnu? Neni to moc sexy...všichni koukaj .. k takovýmu autu se to nehodí.. Dík za rady
_________________
245 / 1991 / B230F
245 / 1991 / B230F
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 768
- Registrován: 18 roků 4 měsíce
- Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
- Bydliště: Praha
pískají klíňáky
Píská to proto, že je máš povolené a po nastartování je všechno studené a zatuhlé, takže je potřeba větší síla na otočení všeho, co to pohání (čerpadlo, alternátor...) a řemen prokluzuje. Mělo by to stačit napnout, jestli tam máš ještě místo. Když ne, tak výměna.
Mazat je určitě nebudeš, protože asi nechceš, aby ti bezhlučně prokluzovaly....
Mazat je určitě nebudeš, protože asi nechceš, aby ti bezhlučně prokluzovaly....
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: PRAHA
pískají klíňáky
ahaaa! tak takhle to je!..mazat nebudu , klíňák natahnu Díky!
_________________
245 / 1991 / B230F
245 / 1991 / B230F
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 2237
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nižbor
pískají klíňáky
Pokud by jsi měl pocit, že jsou natažené až dost a stejně pískají, tak troška mýdla s tím udělá divy.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1888
- Registrován: 18 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
pískají klíňáky
Baba, klíňáky se nesmí ani přetáhnout - to potom jakoby "vržou", nemluvě o namáhání ložisek
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé