
doktor: 460 2.0, V70 10V, 850R, V70 T5, SAAB 9-5AERO, C70 T5
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čim víc info zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čim víc info zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
0-100 za 5,5 je na předohrab velkej luxus
Jestli jsem si dobře všimnul tak to ani nehráblo. Řek bych že výkonu tak akorát a s přibývajícím výkonem už by se 0-100 spíš nezlepšovalo, protože už by to hrabat začalo, zlepšoval bys už jen časy od 100 nahoru. Já bych s manuálem musel na takovej čas trénovat, tvůj ex-automat to zopakuje při každým pokusu. U mojí V70T5 je takovej čas na normálních gumách asi nedosažitelnej, protože by většinu z toho prohrabala, 850 s M59 na ohřátých gumách by měla potenciál i na o něco lepší výsledek. Asi by pomohlo se rozjíždět na dvojku, ale to beru jako prasečinu.

-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
Fakt nechápu, čím to bylo, ale nejspíš kombinace faktorů - t.j. TCV z novější T5 má asi dobrý vliv na turbo, dále, že bylo kolem 7°C venkovní teploty. V nádrži bylo pouze 20L benálu. Z auta jsem vyházel veškeré nesmysly před prodejem, což taky bylo pár kil dolu ...
No a ten 3 palcový výfuk bez katu spolu se sportovní vložkou od KN tomu asi nechává dobře dýchat.
Jinak je to měřeno na stejném úseku jako jsem to měřil předtím po instalaci AC delco a tehdy jsem měl čas kolem 7,3 sek.
(Pro hnidopichy: je to absolutní rovina).
Už je mi jasný, že saab mi v porovnání s tím přijde takovej "trošinku línější"
Akorát si drbu hlavu, proč jsem to auto prodal, když bylo konečně v nejlepší kondici.
(Před 14 dny mě chtěla na dálnici do táhlého kopce spráskat nová BMW M šestka a nepovedlo se - plichta
To není špatný výsledek na veterána 850).
Jo a čím to je, že do kopce to turbo tlačí snad ještě víc ?
No a ten 3 palcový výfuk bez katu spolu se sportovní vložkou od KN tomu asi nechává dobře dýchat.
Jinak je to měřeno na stejném úseku jako jsem to měřil předtím po instalaci AC delco a tehdy jsem měl čas kolem 7,3 sek.
(Pro hnidopichy: je to absolutní rovina).
Už je mi jasný, že saab mi v porovnání s tím přijde takovej "trošinku línější"

Akorát si drbu hlavu, proč jsem to auto prodal, když bylo konečně v nejlepší kondici.
(Před 14 dny mě chtěla na dálnici do táhlého kopce spráskat nová BMW M šestka a nepovedlo se - plichta

Jo a čím to je, že do kopce to turbo tlačí snad ještě víc ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Sponzor fóra
- Příspěvky: 4992
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: VRZČ
- Vůz: 240/V70II
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
protože SAABdoktor píše:
Akorát si drbu hlavu, proč jsem to auto prodal, když bylo konečně v nejlepší kondici.
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
ale jo, proč ne nakonec...
Změna je život.

Změna je život.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 913
- Registrován: 9 roků 1 měsíc
- Bydliště: Kousek od Roudnice nad Labem
- Vůz: Range Rover V8
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
Koukám na tvoji aerovku a slina mi teče z koutku po otevřených ústech. Její stav je opravdová nádhera a snad i tu svoji doženu do podobného stavu. Budu rád když tě někde potkám, poklábosíme a třeba i společné foto proběhne. Moc krásné auto. Mimochodem ten původní černý interiér ti zbyl?
_________________
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
Je: SAAB 9000 2,3-16V
Bylo:Volvo V70 P2 D5 AWD; V70I Tdi Stříbřenka Volvo V70 I TDi Black[/b] Volvo 760 2,8 V6[/b]Volvo V70 I 2.0 Hašlerka, SAAB 9000 aero stg.III Lucifer 2xSaab 9000i, Saab 9000 Turbo, Saab 900II Turbo, Saab 9000 AERO, Volvo V70I, Volvo 850-Modrý Kombík, Volvo Hellboy 850 TDI 103 KW; Saab 9-5 Aero Severní Vítr, Volvo 960 II Safír
-
Offline
- Příspěvky: 1341
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
Nezbyl ten, je tady http://www.saab-bazar.cz/saab/vozidla/saab-9-5-aero_i14Mattyfu píše: Mimochodem ten původní černý interiér ti zbyl?
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
V70 zažila střet s parkující osumnáctkou v rencku.
Blatník, urvaná směrovka, škráblý eR(pitchowoe) nárazník
Výměna blatníku, stříkaní.
Blatník, urvaná směrovka, škráblý eR(pitchowoe) nárazník
Výměna blatníku, stříkaní.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1341
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
ou nou 

_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
no jo, no.
Ale blatník není druhovýroba, ale z jiné V70, tak aspoň má odpovídající kvalitu. S lakem jsem spokojen.
No každopádně to žádný původní stav není. Páté vrata stříkané po opravě - rez pod stěračem, kapota stříkaná - kamínky, nárazník R - původně stříbrný, no a teď ten blatník.
Takže když by někdo přišel s měřičem tloušťky laku, tak si řekne že to bylo třikrát hozeno přes boudu...
Ale pořád vypadá jako zánovní kára...
Ale blatník není druhovýroba, ale z jiné V70, tak aspoň má odpovídající kvalitu. S lakem jsem spokojen.
No každopádně to žádný původní stav není. Páté vrata stříkané po opravě - rez pod stěračem, kapota stříkaná - kamínky, nárazník R - původně stříbrný, no a teď ten blatník.
Takže když by někdo přišel s měřičem tloušťky laku, tak si řekne že to bylo třikrát hozeno přes boudu...
Ale pořád vypadá jako zánovní kára...
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
Proběhla profesionální obnova laku., tentokrát u Šibra. Jsem spokojen.
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Online
- Příspěvky: 4137
- Registrován: 10 roků 10 měsíců
- Bydliště: F-M city
- Vůz: S80II 4,4 AWD
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
Nádhera!!!

edit: až bude na prodej dej vědět



edit: až bude na prodej dej vědět

_________________
S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; Ford Mustang, 3,7 V6 224kW, MY16
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
S80II V8 4,4 232kW, B8444S, MY07; Ford Mustang, 3,7 V6 224kW, MY16
S80II 3,2 AWD 179kW, B6324S, MY11 (rodiče)
ex. S80II V8 4,4 AWD 232kW, B8444S, MY07; V70III 3,2 175kW, B6324S, MY09; S80II 3,2 AWD 175kW, B6324S, MY07; S60 2,4 135kW, B5244S, MY01; V70II 2,4 125kW, B5244S, MY03; V40 2,0 100 kW, B4204S2, MY03; V40 1,8 85kW, B4184S, MY98; S60 2,5T AWD 182kW, B5254T2, MY05 Galerie
-
Offline
- Příspěvky: 1341
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
Šíbr dělá leštění??? To jsem nevěděl. Chtěl jsem oživit Xko ale bojím se to někomu svěřit.
Kolik máš nalítáno lahvový T5?
Kolik máš nalítáno lahvový T5?
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
Kolem 360 tisíc.
Sibr umí. Má znalosti, zkušenosti i pripravky. Škoda, že jsem nevyfotil ty jeho poličky s kosmetikou.
Sibr umí. Má znalosti, zkušenosti i pripravky. Škoda, že jsem nevyfotil ty jeho poličky s kosmetikou.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 1341
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
Ta zelená je pecka, fakt krásná barva. 

_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
tak ještě interiér:
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()
![Obrázek]()
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
Už jsem myslel, žes na nás Blažeji zanevřel, a koukáš na nás z patra nízko letícího Saabu
Parádní to máš!
Jaký Toya si osadil?

Parádní to máš!

-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
Koupil jsem Toyo Proxes. Se mi libil ten napis 

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
Což proxes moje laserem reprofilovaný bulvy celkem dávaj. Jde mi spíš o kód za nápisem proxes. Ono proxes se jmenujou i ikonický R888.
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
Toyo Proxes T1-R RF 205/45 R17 W88
Jen mi nerikej, ze jsou to smejdy, bu sundavat se mi je nechce.
Jen mi nerikej, ze jsou to smejdy, bu sundavat se mi je nechce.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 4755
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: J. Hradec
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
Konečně input
Tenhle konkrétní typ neznám, ale Toya snad ani nemůžou bejt šmejdy. RF znamená runflat, takže trochu horší komfort.

-
Offline
- Příspěvky: 1940
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sedlečko, Chotoviny
- Vůz: V 850 T5R r.v.1995 B5234T5 166kW
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
Krásný
Snad to neprodáš jako to eRko tohle je taky výstavní kousek .

Snad to neprodáš jako to eRko tohle je taky výstavní kousek .
_________________
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
Bylo:S40 ,V40 1,6r.v.1998,man.,B4164S-1587ccm
Je: Volvo 850 GLE,r.v.1996,man. ,B5202S-1984ccm 10V KOMBI - Zel. metalíza
Volvo 850 T5R,r.v.1995,manual ,B5234 T5-2319ccm 20V KOMBI - Cream Yellow 607
Volvo 850 T5R,r.v.1995(model 96),manual ,B5234 T5-2319ccm 20V SEDAN Olivová 421-41,vlastní úprava ECU,TD04HL 19T,750cc/min..
Volvo 850R r.v. 1996,manual,B5204T-1984ccm 20V KOMBI - Black Stone 019 ,vlastní úprava ECU
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
Děkuji za ohlasy. Mám za to, že autům venuji náležitou péči, zakládám si i na vzhledu, je to pro mě taková citová záležitost. Prodávat se zatím nechystám. Co do pohodlí, užitkovosti, vzhledu a spolehlivosti je to zatim nejlepší volvacky kousek, co jsem vlastnil.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 702
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: 850 T5 2.0
- Bydliště: Nové Zámky
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
Krása! Tyhle Toya jsem měl, docela drželi i na okruhu.
_________________
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
240 GLE D24, M47, 60kW, r.v.1989 antracit
940 Polar 2.0 Turbo, M90, 114kW, r.v.1996 modrá
850 T5 2.0, M56, 155 kW, rv. 1994 modrá metalíza
-
Offline
- Příspěvky: 1341
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
můžu znovu pochválit? Fakt pornozní ta sedmdesátka, nádhera.



_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
-
Offline
- Příspěvky: 1341
- Registrován: 16 roků 5 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
doktor: 460 2.0 + V70 2.5 10V + 850R + V70 T5 +SAAB 9-5
Pod to se ti i podepíšudoktor píše:Děkuji za ohlasy. Mám za to, že autům venuji náležitou péči, zakládám si i na vzhledu, je to pro mě taková citová záležitost. Prodávat se zatím nechystám. Co do pohodlí, užitkovosti, vzhledu a spolehlivosti je to zatim nejlepší volvacky kousek, co jsem vlastnil.


_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-5 Aero, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Aero
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Tarkin