Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1342
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
Ahoj, toto téma se na fóru už jistě probíralo, přes to se zeptám formou nového topicu, děkuji.
Včera na diagnostice měřili u mojí V70 TDi tlaky ve válcích a ouha - jsou tam nižší tlaky než mají být, z toho jeden válec je horší. Jako jednu z možných variant (tu nejlevnější) mi poradili přísadu do oleje. Pozor NIC MI NENUTILI, pouze zkusili poradit.
Rada zní - spolu s každým novým olejem nalít: GOLD EAGLE, M15, MOTOR DOKTOR (MT15). Sami to prý u svých soukromých vylágrovaných TDi používají. Dostal jsem i kontakt na garážovku, která se zabývá výhradně VW Transporter a dle jejich názoru to celkem funguje, motor se zklidní, dojde ke zvýšení (asi jen mírnému) kompresních tlaků.
Máte s něčím podobným praktické zkušenosti? Vím, že toto je pro spoustu z Vás co dělají motory kontroverzní a zároveň obehrané téma. Proto spíš než přednášky z tribologie, o politice jednotlivých výrobců maziv a přidávaných aditiv do olejů mě zajímají PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI.
Díky za reakce. Dan
Včera na diagnostice měřili u mojí V70 TDi tlaky ve válcích a ouha - jsou tam nižší tlaky než mají být, z toho jeden válec je horší. Jako jednu z možných variant (tu nejlevnější) mi poradili přísadu do oleje. Pozor NIC MI NENUTILI, pouze zkusili poradit.
Rada zní - spolu s každým novým olejem nalít: GOLD EAGLE, M15, MOTOR DOKTOR (MT15). Sami to prý u svých soukromých vylágrovaných TDi používají. Dostal jsem i kontakt na garážovku, která se zabývá výhradně VW Transporter a dle jejich názoru to celkem funguje, motor se zklidní, dojde ke zvýšení (asi jen mírnému) kompresních tlaků.
Máte s něčím podobným praktické zkušenosti? Vím, že toto je pro spoustu z Vás co dělají motory kontroverzní a zároveň obehrané téma. Proto spíš než přednášky z tribologie, o politice jednotlivých výrobců maziv a přidávaných aditiv do olejů mě zajímají PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI.
Díky za reakce. Dan
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 1342
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
Asi si teď odpovím sám: toto jsem našel k přísadám do oleje - celkem to vystihuje celou problematiky, přes to, pokud máte někdo osobní zkušenost, moc prosím o reakci, díky.
Přísady do oleje - citace:
"vytahuju jen to nejpodstatnější -
150Km ve Feldě bez kapky vody...Tomuhle se musím smát, co kompozice na šálách, atd...Keramika nekeramika.. Směje se i táta co mi koukl přez rameno - mimochodem automobilový inženýr, motorář s diplomem právě z ČVUT Praha..."-
No to je pekna blbost, vezmi v uvahu ze test ktery byl proveden ma pramalo spolecneho s podminkami v jakych pracuji treci pary v motoru. Vsechny tyto zazraky maji na obalu uvedeno kdejakou univerzitou byly testovane, coz casto byva pravda, prijdou do laboratore, zaplati testy, testy dopadnou na hovno, dostanou protokol z mereni a na obalu je po pravde napsano "testovano v laboratorich univerzity XY" Tyhle zazraky casto funguji na dvou princepech, jako modifikatory viskozity - viskoznejsi olej casto dokaze obnovit kompresni tlaky a snizit hlucnost opotrebeneho motoru, pripravky obsahujici mazivostni prisady na bazi halogenu zase dokazi velmi vyrazne zvetsit mazaci schopnosti oleje a snizit treni, tak proc je tam sakra nedavaji uz vyrobci oleju? Obvykle pouzitim takovychto prisad olej chemicky degraduje, motor byva nadmerne korozivne zatezovan a jeho zivotnost se spis snizuje.
---
Každý aspoň trochu slušný olej v sebě obsahuje všechny tyhle fujtably,ale ve vyváženém stavu tak,aby jeden přípravek nepotlačil druhý.Když přidáš do oleje ještě něco navíc/nějaký supr humus,třeba na ještě lepší mazání nebo na vytěsnění lágrů nebo pístu/tak porušíš vyvážení složek a olej má naprosto jiné složení než jaké udává na etiketě API a ACEA.A pokud jsi soudný a víš proč se motor točí tak uznáš sám žetyhle sajraty jsou pouze reklamní kydy a chtějí tě oškubat a vyhnat z kapsy peníze.
---
Tak to už mi dorazilo úplně, on je ten přípravek tak inteligentní, že ví, kam se má na tý vačce vrstvit! Viz opotřebení na prostředním obrázku (2) a jeho dokonelé vyplnění vpravo (3).
Přísady do oleje - citace:
"vytahuju jen to nejpodstatnější -
150Km ve Feldě bez kapky vody...Tomuhle se musím smát, co kompozice na šálách, atd...Keramika nekeramika.. Směje se i táta co mi koukl přez rameno - mimochodem automobilový inženýr, motorář s diplomem právě z ČVUT Praha..."-
No to je pekna blbost, vezmi v uvahu ze test ktery byl proveden ma pramalo spolecneho s podminkami v jakych pracuji treci pary v motoru. Vsechny tyto zazraky maji na obalu uvedeno kdejakou univerzitou byly testovane, coz casto byva pravda, prijdou do laboratore, zaplati testy, testy dopadnou na hovno, dostanou protokol z mereni a na obalu je po pravde napsano "testovano v laboratorich univerzity XY" Tyhle zazraky casto funguji na dvou princepech, jako modifikatory viskozity - viskoznejsi olej casto dokaze obnovit kompresni tlaky a snizit hlucnost opotrebeneho motoru, pripravky obsahujici mazivostni prisady na bazi halogenu zase dokazi velmi vyrazne zvetsit mazaci schopnosti oleje a snizit treni, tak proc je tam sakra nedavaji uz vyrobci oleju? Obvykle pouzitim takovychto prisad olej chemicky degraduje, motor byva nadmerne korozivne zatezovan a jeho zivotnost se spis snizuje.
---
Každý aspoň trochu slušný olej v sebě obsahuje všechny tyhle fujtably,ale ve vyváženém stavu tak,aby jeden přípravek nepotlačil druhý.Když přidáš do oleje ještě něco navíc/nějaký supr humus,třeba na ještě lepší mazání nebo na vytěsnění lágrů nebo pístu/tak porušíš vyvážení složek a olej má naprosto jiné složení než jaké udává na etiketě API a ACEA.A pokud jsi soudný a víš proč se motor točí tak uznáš sám žetyhle sajraty jsou pouze reklamní kydy a chtějí tě oškubat a vyhnat z kapsy peníze.
---
Tak to už mi dorazilo úplně, on je ten přípravek tak inteligentní, že ví, kam se má na tý vačce vrstvit! Viz opotřebení na prostředním obrázku (2) a jeho dokonelé vyplnění vpravo (3).
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
Zjednodušeně jde taky říct abys použil hustější olej,nalij tam nějaký kvalitní minerál 15w-40 a uvidíš.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 1084
- Registrován: 19 roků 10 měsíců
- Bydliště: Praha
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
ja jsem casem utavil motor ve svym fiatku, zacal zrat olej (asi tak litr na 1000) a tlaky nebyly zadna slava.... vyresil jsem to "hustsim" olejem, pomuze to, ale ne dost a ne na dlouho...
pokud to myslis se svym volvikem vazne a chces ho jeste nejakou delsi dobu mit a chces aby ti slouzil jeste mnoho km, tak radsi zgeneralkuj motor (minimalne ho prekrouzkuj, pokud je sance) a nemusis resit prisady... ve vysledku te to vyjde sice draz (ale ona i ta prisada neco stoji)....
pokud to myslis se svym volvikem vazne a chces ho jeste nejakou delsi dobu mit a chces aby ti slouzil jeste mnoho km, tak radsi zgeneralkuj motor (minimalne ho prekrouzkuj, pokud je sance) a nemusis resit prisady... ve vysledku te to vyjde sice draz (ale ona i ta prisada neco stoji)....

_________________
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
XC70 II Ocean Race/R B5244T3 ARD AUT 2002
MB W169 266.920 AUT 2005
BMW F800ST 2008
Romet Pony M301 1988
-
Offline
- Příspěvky: 1342
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
Díky, GO motoru asi budu muset řešit. Motor má nízké tlaky ve válcích. Musím si rozmyslet, co s tím. Auto bylo levné, ale má chuť do něj investovat má určitý strop. Na kolik přijde taková GO motoru?
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
No to asi bude jak kde,ale když jsem před 4 lety chtěl překruhovat 6ti vál,tak se z toho stala výměna-písty,čepy, kruhy+nějaký drobnosti jako gufírka ventilů atd. a vyšlo to na 12tis.Takže bych to odhadl dnes na nějakých +-15.Třeba mě někdo doplní konkrétněji a taky nikdo neví,co všechno budeš potřebovat udělat.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Příspěvky: 1342
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
Hmm - pěkný. A ještě budu půl roku chodit pěšky... Jak to může trvat dlouho - taková oprava????selap píše:No to asi bude jak kde,ale když jsem před 4 lety chtěl překruhovat 6ti vál,tak se z toho stala výměna-písty,čepy, kruhy+nějaký drobnosti jako gufírka ventilů atd. a vyšlo to na 12tis.Takže bych to odhadl dnes na nějakých +-15.Třeba mě někdo doplní konkrétněji a taky nikdo neví,co všechno budeš potřebovat udělat.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
Pokud je všechno nachystáno,nemělo by to přesáhnout 3 dny.Pokud je perfektně nachystáno,dalo by se stihnout za den.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 942
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
v ponděli ti přivezu auto na GO motoru a chci tě vidět jak ve středu odjiždim...selap píše:Pokud je všechno nachystáno,nemělo by to přesáhnout 3 dny.Pokud je perfektně nachystáno,dalo by se stihnout za den.



_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 4290
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 34 poděkování
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
Nějaký konkrétní hodnoty by nebyly? Pokud je tlak v jednom válci výrazně horší, může to bejt taky ohnutá ojnice (který předcházelo uvaření motoru a prasklá hlava), tu žádnou přísadou do oleje nespravíš.Danniel74 píše:Ahoj, toto téma se na fóru už jistě probíralo, přes to se zeptám formou nového topicu, děkuji.
Včera na diagnostice měřili u mojí V70 TDi tlaky ve válcích a ouha - jsou tam nižší tlaky než mají být, z toho jeden válec je horší.
Kdybys přecejen chtěl experimentovat s těm zázračnejma vodičkama do oleje, tak jestli bych něčemu byl ochotnej věřit, tak RVS http://www.rvs-tec.cz/sadydiesel.html Byla tu na něj refernce od uživatele hynek9, kterej to měl v naftový 850. Je to finský a dost drahý, takže mi selskej rozum napovídá, že kdyby to za ty peníze nedělalo nic, nebo dokonce motor zabilo, tak už bysme o tom slyšeli v televizi. Teď jinou jejich srágoru kolega zkusmo vzal do Transportéra do převodovky, kde drhly synchrony a zlepšení je cítit.
-
Offline
- Příspěvky: 1325
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: V70 III D3 AT '12
- Dostal poděkování: 5 poděkování
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
Záleží co všecko děláš,pokud to máš jen přepístovat tak to takovej děs není,ale není GO jako GO.Samo,že komplet všechno trvá dýl,ale kdy naposledy jsi dělal GO komplet se vším?Na kolik by taková poctivá oprava vyšla?Samo vč. turba a čerpadla.Myslím by to zajímalo víc lidí,zkus to aspoň nahrubo nastínit.
_________________
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
V70III D3 aut. 2012
bylo 760 GLE 2.4 TD 1986,V70I 2.4 Tdi 1999, V70II 2.5TDI 01 man.
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 942
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
neni to tak dlouho, V70ka 2.4T benzin zadřena klika kompllet GO vše nove original, včetně náplní cena 55tis i s vyndanim a nandanim motoru
850 2.0T benzin vše nove včetně rozvodů a naplní zuším 37tis
ted skladam znovu 2.3T benzin vše z novejch dilů předběžnej odhad 45tis
850 2.0T benzin vše nove včetně rozvodů a naplní zuším 37tis
ted skladam znovu 2.3T benzin vše z novejch dilů předběžnej odhad 45tis
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 942
- Registrován: 18 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 11 poděkování
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
ceny nema smysl rozepisovat spousta lidi by začalo hledat levvnější varianty, navíc stejně pochybuju že by si někdo nechal dobrovolně udělat GO motoru na 850ce za 50tis. když auto ma hodnotu 30tis. :spat:
_________________
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
VOLVO C70 2.5 T aut. r.v. 1998. vstřiky 440ccm 19" turbo s provozem na E85
VOLVO 850 2.3 T5 20V r.v. 1996 man.R.I.P
50°06´18.15"S 14°21´31.50"V
-
Offline
- Příspěvky: 4290
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 34 poděkování
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
Myslím, že jednoho takovýho magora známmarra píše:ceny nema smysl rozepisovat spousta lidi by začalo hledat levvnější varianty, navíc stejně pochybuju že by si někdo nechal dobrovolně udělat GO motoru na 850ce za 50tis. když auto ma hodnotu 30tis. :spat:

Ten motor vypadá moc hezky

Naposledy upravil(a) dali dne 04 dub 2009 00:12, celkem upraveno 1 x.
-
Offline
- Příspěvky: 1342
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
Hodnoty tlaků ve válcích jsou: 1, 3, 5 válec 26 bar, 4 válec 24 bar, 2 válec 21,5 bar.
Ideál má být 27 - 30 (tuším), pod 24 včetně je už (prý) kritické.
Ideál má být 27 - 30 (tuším), pod 24 včetně je už (prý) kritické.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 4290
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 34 poděkování
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
26 bar u vychladlýho motoru se steklým olejem si myslím že je na auto s 200-300 tisícema úplně vpohodě a mělo by to s tím i bez problémů startovat, kdybys měl 26 na všech válcích podle mě by šel jak hodinky. Tuším, že mám taky okolo 26 barů, najeto 210 poctivých, nežere to olej a emise jsem měl 0,18 s max odchylkou 0,03 mezi jednotlivýma pokusama. Fakt bych prověřil tu ojnici. Nevím jestli se to dá nějak zjistit bez sundání hlavy. Mimochodem, kdybys zjistil, že je krátká, měla by jít vyndat spodem se sundanou vanou, bez demontáže motoru.Danniel74 píše: Hodnoty jsou: 1, 3, 5 válec 26 bar, 4 válec 24 bar, 2 válec 21,5 bar.
Podle mě se nejedná o nadměrný opotřebení ale o nějakou havárii na jednom válci....
-
Offline
- Příspěvky: 1342
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
Měření se provedlo při teplotě oleje 75°C. Jinak starty jsou ok - problémy začnou po cca. 2 minutách volnoběhu.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 4290
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Bydliště: R.I.P.
- Vůz: ---
- Bydliště: Jindřichův Hradec
- Dal poděkování: 23 poděkování
- Dostal poděkování: 34 poděkování
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
Kdyby to mělo vyběhaný válce a smetený kroužky, tak by to taky mělo bejt znát na spotřebě oleje. Zaměřil bych se na ten nejhorší válec. Jestli mě paměť neklame, existuje kromě měření tlaků, kolik to vytlačí, taky obrácený postup - že se to natlakuje a kolik to udrží, tím by mělo jít zjistit, jestli neni třeba podpálenej ventil nebo nějaká zrada na kroužkách.
-
Offline
- Příspěvky: 1342
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: S90 B5
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
Už jsme domluvení s Marrou na vstřikovací čerpadlo, uvidíme co se stane až ho vymění a jaký poté případně navrhne postup.dali píše:Kdyby to mělo vyběhaný válce a smetený kroužky, tak by to taky mělo bejt znát na spotřebě oleje. Zaměřil bych se na ten nejhorší válec. Jestli mě paměť neklame, existuje kromě měření tlaků, kolik to vytlačí, taky obrácený postup - že se to natlakuje a kolik to udrží, tím by mělo jít zjistit, jestli neni třeba podpálenej ventil nebo nějaká zrada na kroužkách.
_________________
S90 B5
S90 B5
-
Offline
- Příspěvky: 1088
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slapy
- Vůz: Volvo S60D5 a V70 AWD
- Dal poděkování: 11 poděkování
- Dostal poděkování: 1 poděkování
Volvo V70 TDi tlaky ve válcích - Přísada od oleje???
Ale já už nemám naštěstí vosmpade...dali píše: Myslím, že jednoho takovýho magora znám

Jinak ten motor je orgáč, škoda že by se mi nevejde auto do obýváků :neutral:

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
S60 D5, r.v.05, D5244T, V70AWD MY00, B5254T, ___ __ 5.0i, r.v. 99, S62, KoncernV10 BiTurbo, r.v.04, S60 D5, r.v.05, D5244T (Máti autí)
Bylo: 360 GL, 2.0i, r.v. 87, C70 T5, 2.3T, r.v. 02, coupe, B5234T3, 480 S, 2.0i, r.v.93 B20F, 855 T5, 2.3T, r.v.95 B5234Tx "Kouzelná krabička",
V40 T4, r.v.00(MY01!), B4204T5, 744Turbo IC, 2.3T, r.v. 89, B230FT, S80 D5, r.v. 04 D5244T, 855R , r.v. 96, B5204T, S70 2.5T, r.v. 97, 855TDI
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé