VOLVO P 1800S Konečně doma....
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
- Dal poděkování: 5 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
VOLVO P 1800S Konečně doma....
Ládiku,nějaké informace jak je to s autíčkem,už má něco za sebou?
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvky: 5804
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
- Dal poděkování: 10 poděkování
- Dostal poděkování: 12 poděkování
VOLVO P 1800S Konečně doma....
tak co vím ,v sobotu pofrčí k panu klempířimartines píše:Ládiku,nějaké informace jak je to s autíčkem,už má něco za sebou?
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvky: 477
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 3 poděkování
VOLVO P 1800S Konečně doma....
Ahojte Martines, tak nová informace je ta ,že v sobotu jede autí do klempírny a v pondělí vezu celej interier k čalouníkovi...u klempíře bude autí tak 8tejdnů páč to bude dělat pouze o víkendech..jinak už je celá rozebraná chudinka. Jo a chromy jsou v chromovněmartines píše:Ládiku,nějaké informace jak je to s autíčkem,už má něco za sebou?

Asi nahodím foto jak vypadá skelet

_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvky: 5804
- Registrován: 17 roků
- Bydliště: Praha
- Vůz: Volvo 760 GLE 1989 D 24 TIC
- Dal poděkování: 10 poděkování
- Dostal poděkování: 12 poděkování
VOLVO P 1800S Konečně doma....
tak držíme palce
_________________
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
Volvo 760 GLE 1989 - D24 TIC - Sojkovka
Volvo V 70 II. 2000 - TDI ÁLA
Volvo V 70 R AWD 1998 Blondýny
-
Offline
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 16 roků 11 měsíců
- Bydliště: Litvínov
- Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
- Bydliště: Litvínov
- Dal poděkování: 5 poděkování
- Dostal poděkování: 3 poděkování
VOLVO P 1800S Konečně doma....
jasan fotky nahoď,ať můžeme obdivovat.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
VOLVO P 1800S Konečně doma....
velice nerad se zapojuji do tohoto tématu . Ale někdo sem dal na nás odkaz a z těchto stránek chodí dost návštěvníků na stránky naše . Což mě nutí reagovat .Pokut jsem správně pochopil , tak někdo odvezl k čalouníkovi díly na opravu . A to patrně bez auta (????). Zhotovení čalounění bez auta je pitomost . Takřka nikdy to nepadne a musí se upravovat . Ale zase je to laciné.Zhotovili jsme ne desítky , ale stovky autočalunění a tak o tom něco málo víme.
-
Offline
- Příspěvky: 477
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 3 poděkování
VOLVO P 1800S Konečně doma....
Tak já jsem tam odvezl pouze sedačky a zadní lavici a veškeré tapecíry budu kupovat nové takže snad zvládnou očalounit dvě sedačky bez auta...tož tak.emil.eiselt píše:velice nerad se zapojuji do tohoto tématu . Ale někdo sem dal na nás odkaz a z těchto stránek chodí dost návštěvníků na stránky naše . Což mě nutí reagovat .Pokut jsem správně pochopil , tak někdo odvezl k čalouníkovi díly na opravu . A to patrně bez auta (????). Zhotovení čalounění bez auta je pitomost . Takřka nikdy to nepadne a musí se upravovat . Ale zase je to laciné.Zhotovili jsme ne desítky , ale stovky autočalunění a tak o tom něco málo víme.

_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5055
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: PRG
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
VOLVO P 1800S Konečně doma....
Proč nerad? naopak se domnívám, že každá rada či názor od profíka bude velice vítanáemil.eiselt píše:velice nerad se zapojuji do tohoto tématu ...

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
VOLVO P 1800S Konečně doma....
přední sedačky jsou bez problémů. Ale očalounit zadní lavici bez auta a napasování , to dokáže jen skutečný odborník . Přiznávám , že my toto neumíme . A to k nám vozí auta i p. Štangl . Asi jsme pouzí amatéři .
-
Offline
- Příspěvky: 3275
- Registrován: 15 roků 3 měsíce
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
- Dal poděkování: 2 poděkování
- Dostal poděkování: 10 poděkování
VOLVO P 1800S Konečně doma....
emil.eiselt píše:velice nerad se zapojuji do tohoto tématu ...
Přesně tak. Vzhledem k tomu, že řada volvíků má něco nalítáno a holt ta prdel tu sedačku časem prodeře, tak by se nám spřízněná čalounícká duše hodila.Lachtan píše: Proč nerad? naopak se domnívám, že každá rada či názor od profíka bude velice vítaná

_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5055
- Registrován: 18 roků
- Bydliště: PRG
- Dal poděkování: 12 poděkování
- Dostal poděkování: 11 poděkování
VOLVO P 1800S Konečně doma....
párkrát jsem řešil montáž nově potáhnutého tapecíru (případně i lavic) do letadla a souhlasím s emilem, že to není žádná (_).(_)emil.eiselt píše:přední sedačky jsou bez problémů. Ale očalounit zadní lavici bez auta a napasování ...
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
VOLVO P 1800S Konečně doma....
Napasovat zadní sedačku do auta , tak , aby seděly pruhy na sedáku a opěradle vyžaduje přistavení vozidla.Bohužel to někomu ani tak nevadí . Též si nedovedu představit zakoupení nových čalouněných dílů do dveří a zhotovení nových sedaček od jiné firmy . Máme v naší nabídce stovky materiálů od evropských výrobců a v žádném případě bych si nebyl jist , že jsou absolutně stejné s vyráběnými náhradními díly . A mít jiné boky dveří a jiné čalounění sedaček ??? Na autě jsou 3 věci , které zajímají okolí : lak , chromy a čalounění . Prosím , neberte tyto mé příspěvky jako lacinou reklamu . V současné době zaměstnáváme 18 pracovníků a jsme patrně největší zakázkové autočalounictví v evropě . K automobilům Volvo mám osobní vztah - vlastníme jednoho z posledních hranatých kombiků . A trochu nerad odpovídám na dotazy "nechal jsem si zhotovit čalounění a je to ........".
-
Offline
- Příspěvky: 477
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Praha
- Dostal poděkování: 3 poděkování
VOLVO P 1800S Konečně doma....
Zadní lavice je jen potažený molitan a opěradlo je jen překližka kteá svým rozměrem padne přesně mezi podběhy....
čalouní mi to člověk který pro mně čalounil leta věci do filmu, historická vozidla, kočáry atd...Takže mu bezmezně věřím.
A nebojte materiál na sedačky se vybere dle barevné šarže z koupených tapecírů..Nezbývá mi jiná možnost,protože nemám ani žádný musr dle kterého by se tapecíry vyrobily.
Byla by jiná situace kdyby byl interier kompletní,ale věřte,že jiný spůsob mně nenapadá...
Každopádně bych viděl vaší práci emile...
Jen přikládám foto té zadní lavice...
čalouní mi to člověk který pro mně čalounil leta věci do filmu, historická vozidla, kočáry atd...Takže mu bezmezně věřím.
A nebojte materiál na sedačky se vybere dle barevné šarže z koupených tapecírů..Nezbývá mi jiná možnost,protože nemám ani žádný musr dle kterého by se tapecíry vyrobily.
Byla by jiná situace kdyby byl interier kompletní,ale věřte,že jiný spůsob mně nenapadá...
Každopádně bych viděl vaší práci emile...
Jen přikládám foto té zadní lavice...
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...
-
Offline
- Příspěvky: 1964
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 6 poděkování
VOLVO P 1800S Konečně doma....
No problémem je, že Wickey má podle všech dostupných informací pravdu. Byl jsem v holandském Volvo P 1800 klubu, kde jsem dostal jako první věc upozornění, že u 1800 je buď písmenko před nebo za za číslicí 1800, nikdy na obou stranách.láďa píše:
Tak holt ve volvu tomu nerozuměj tak jako ty.....
To P v podstatě znamená, že auto bylo vyrobeno v Jensenu v UK a je z první série.1800S - Sverige, 1800 E - Electronic (Bosh), 1800 ES - Electronic Special.
Pokud je ch.no. 889x tak auto je vyrobeno aug. 1963 - jul. 1964 a to bez diskuzí! Převodovka by měla být M41. A pokud je colour code 79-1, tak tyto barvy se používaly až od roku 1963, předtím ne, takže....rok 1961 je nemožný.
Ze své zkušenosti vím, že i to co je u veteránů uvedeno v dokladech vždy nemusí být 100% jasné nebo dokonce pravdivé

Pokud má auto vyměněno motor a bylo přestaveno pro závody, je toto v servisní knize?
Jen se mi nelíbí z někoho dělat blbce, když má tak trochu pravdu. Nechci se hádat, ale proč se nedozvědět popř. nové
informace

Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) LukášM dne 21 črc 2009 11:42, celkem upraveno 1 x.
_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
-
Offline
- Příspěvky: 1964
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V240
- Bydliště: Tábor
- Dal poděkování: 1 poděkování
- Dostal poděkování: 6 poděkování
VOLVO P 1800S Konečně doma....
O jedinečnosti jsem nenapsal ani slovo, ale je to celkem nenáročný čtyřválcový motor, co se techniky týče. Pokud jsi někdy viděl motor třeba E-typu nebo jiný víceválcový motor s nějakou vychytávkou, tak věř, že jeho generální oprava by byla minimálně 3 a vícekrát dražší než tato.Sibr píše:No tak tím bych si nebyl tak jistProtože tohle neni zrovna původní motor, možná tak blok ale i ten bude podle mě upraven od Ipd.
Takže bych v tom unikát viděl a jestli ty lemy nabastlili v Ipd tak bych je nechal a udělal z toho unikát(a narval tam balóny, nebo alespoň Polarisi) .
Proč nemít veterána v zavodní úpravě?![]()
Jinak gratuluji k autí
Jen jsem tím myslel to, že motor je opravitelný v 90%, naopak karoserie se někdy už opravdu nevyplatí opravovat, byla to jen reakce na to, že dobrý motor je základ....a s tím já nesouhlasím

_________________
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Volvo 240 D24 r.v. 1992
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé