
Ale kdybych nemusel, tak bych to dopsal vsude. Clovek proste obcas na zarazeni do tematu zapomene.
Holt nektere vlakna jsou svym nazvem “zavadejici”
A není v tom i počet válců?Pattapuf píše:Nemuze to zrát míň proto, ze Volvo motor ma s větším obsahem mensi vykon? Tudiz je min zatěžovan. Jinak mam dva Ford motory a olej nezere ani jeden.
Asi to žere olej, protože v tom motoru bude něco v prdeli...Pattapuf píše:Nemuze to zrát míň proto, ze Volvo motor ma s větším obsahem mensi vykon? Tudiz je min zatěžovan. Jinak mam dva Ford motory a olej nezere ani jeden.
Tak určitě, ten zátah a zvuk pětiválce mi chybíttoommaasseekk píše:A není v tom i počet válců?Pattapuf píše:Nemuze to zrát míň proto, ze Volvo motor ma s větším obsahem mensi vykon? Tudiz je min zatěžovan. Jinak mam dva Ford motory a olej nezere ani jeden.
323k. Voda nikde neubývá. Vstřikovače mohu zkontrolovat jak?Haben píše:Bily dym a spatny EGR? No ja nevim. Jako zalepeny bordelem vcetne celeho sani byt muze. Ale bily dym bych tipnul na vodu, ktera ti jde do spalovani.
Vysokou spotrebu bych take spis tipnul na vylitane vstrikovace.
Kolik mas najeto?
Černý dým ne. Toho lehkého, bílého, jsem si všiml až nedávno, na dálnici, jak byly vedra... Pouze při přidání plynu. Diagnostika ukazuje P1402 - EGR.Haben píše:Vstrikovace se daji orientacne premerit pres VIDU, pak bankovou metodou no a ve finale vyndat a na testovaci stolici a vycistit ultrazvukem. Cerny dym nejde?
Není lepší ho nechat rovnou zaslepit?Haben píše:Tak uvidis. Egr a sani vyndej a vycisti. Pak smaz pres VIDU chyby a uvidis. Toto je oprava zadarmo a tam bych zacal
Když já jsem levej na ruce.Haben píše:Tak to uz te bude stat nejskou tisicovku a stejne ho musis rozdelat. Prvni to cele vycisti a kdyz to bude ok, zaslep ho klidne. To se ti behem 1000 km nijak nezanese
Haben píše:Zaslepeni EGR a upravu softu ti udela v Praze Thymon. Web D5T5.com
Nemám D5, ale D4204T. Dnes byl diagnostikován nízký plnící tlak turba. Snížení o cca 35%. Byla mi nabídnuta možnost jeho výměny za nové, v ceně přes 20.000 Kč, vč práce.Haben píše:Auto na original diagnostiku a uvidi se. D5 by melo plynule tahnout od 1700 do 4300 ot a urcite vic jak 1,6 tdi v Octavii. Neco nebude ok - vstrikovace, vaha vzduchu, turbo (naklapeni lopatek), ucpany kat, dira v hadici, ucpany intercooler... nevim, je toho dost k provereni
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot]