P-zahradnik píše:já jezdím průměrně s V50 T5 AWD za 11,6/100km, proste koně je potřeba něčím nakrmit
Vaše spotřeba
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1974
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Vaše spotřeba
Já jezdím krátké trasy a spotřeba o litr méně. Ikdyž teď jsem jel na Kvildu a spotřeba dolů nespadla, zase jsem měl úsměv na rtu.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 209
- Registrován: 4 roky 1 měsíc
- Bydliště: Děčín
- Vůz: 2002 Volvo S80 T6 LPG BRC
Vaše spotřeba
S80 I 3.0 T6 pravidelně do práce a zpět (3/4 okrska v kilu, zbytek město)
dle palubáku 9 - 9,5 l/100
realita - 11,5 - 12 l LPG + ca 0,3 l benzínu.
Palubák nemá samozřejmě nejmenší tušení, kolik toho LPG tam reálně proudí, proto taky nikomu legračně nízké LPG spotřeby nevěřím, dokud mi neukáže profil na nějaké měřící službě, jako třeba spritmonitor, ideálně se změřenou LPG i benzínovou spotřebou
Když jsem jezdil ještě na benzín, tak to ukazovalo spotřebu stejně a odpovídalo to realitě.
PS: Jelikož mi palubák ukazuje spotřebu v km/l, na což jsem si poměrně rychle zvyknul, mám tu úžasnou možnost vědět, kolik je to reálně schopné při rozjezdu pápnout, jako třeba 0,3 km/l a přísahal bych, že jsem jednou viděl i 0,1 km/l.
dle palubáku 9 - 9,5 l/100
realita - 11,5 - 12 l LPG + ca 0,3 l benzínu.
Palubák nemá samozřejmě nejmenší tušení, kolik toho LPG tam reálně proudí, proto taky nikomu legračně nízké LPG spotřeby nevěřím, dokud mi neukáže profil na nějaké měřící službě, jako třeba spritmonitor, ideálně se změřenou LPG i benzínovou spotřebou

PS: Jelikož mi palubák ukazuje spotřebu v km/l, na což jsem si poměrně rychle zvyknul, mám tu úžasnou možnost vědět, kolik je to reálně schopné při rozjezdu pápnout, jako třeba 0,3 km/l a přísahal bych, že jsem jednou viděl i 0,1 km/l.
-
Offline
- Příspěvky: 265
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
Vaše spotřeba
Na LPG se dostanu na podobnou spotřebu,když je v tom město tak okolo 10,5l ale třeba v zimě alpy jezdím 3lidi + bágly,lyže,prkna za 9,5LPG/100km.Tohle těch 6,8 benzínu mě samotnýho překvapilo,měl jsem vyplej LPG protože jsem si najížděl benzínový mapy.Očividně i s tou 125kw 2,4 se dá ject dálka za fackuEjdou Rotacak píše:Hodně slušný - s V70 2.4i v LPG sem standartně jezdil tak za 8.5-9.0.
Teď je to po městě 11.5 - 12.0 v benzínu a to už pálí peněženku víc, takže ho
asi taky zplynuju, až dodělám 3dp" a přehrajou SW ze Stage 2 na Stage 3

_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvky: 5673
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Vaše spotřeba
na tvoji spotřebu s 2,4i 125 kw čumím jak puk. To snad není možné. My dáváme město s C30 se stejnou motorizací od 10,5 do 11,5 a teď výlet na sraz a zpět cca 370 km po okreskách za 8,5, níž už by to nešlo. Jízda v limitech, jen párkrát jsme dali napít koníkům.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 1187
- Registrován: 6 roků 10 měsíců
- Bydliště: Frenštát p.R.
- Vůz: Volvo S80 v8, 2008; Volvo S60 T5, 2002
- Bydliště: Frenštát pod Radhoštěm
Vaše spotřeba
za 8,3 (podle tankování) jezdím s S60 T5 na trasách delších jak 200km úplně vklidu (50 obec, 110 okrsky), takže s 2.4i to podle mě vcelku sedí.Haben píše:na tvoji spotřebu s 2,4i 125 kw čumím jak puk. To snad není možné. My dáváme město s C30 se stejnou motorizací od 10,5 do 11,5 a teď výlet na sraz a zpět cca 370 km po okreskách za 8,5, níž už by to nešlo. Jízda v limitech, jen párkrát jsme dali napít koníkům.
_________________
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
.:::. Volvo S80 V8, MY2008 (severka alias black panther), Bluetooth PHM .:::. Volvo S60 T5, 2002 (zlatonka), Bluetooth PHM .:::.
Bylo: Volvo S80 V8, 2007 (slovenka) .:::. Renault Laguna II, Liftback II, Privilege, 2001, V6 24V .:::. Renault Laguna I, Liftback, RXT, 1999, 1.8 16V .:::. Renault 19, Hatchback, Storia, 1993, 1.4 8V
-
Offline
- Příspěvky: 5673
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Vaše spotřeba
jako že sedí těch 8,5 či 6,8? Jinak PC ukazuje přesně to, co se objeví na stojanu.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 1087
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Vaše spotřeba
já s V50 2,4i taky dávám při ideálních podmínkách meziměsto pod 7
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 5673
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Vaše spotřeba
ty kráso... pak nevím, proč lehčí c30 to nedá stejně? Že by za to mohl dvojitý přejezd Buchlovských kopců, courání ve spanilce? I tak by to asi o litr a půl dolů nešlo ani náhodou.
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 265
- Registrován: 8 roků 7 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: V70 III , 2,5T, LPG
- Bydliště: Plzeň
Vaše spotřeba
těch 6,8 to zdaleka není standart,popravdě se mi za takhle málo zatím nikdy nepodařilo ject.Standart na dálku když mu občas šlapu je taky těch 8l .To jen co to udělá když člověk jede na kochačku a nešlape na to 

_________________
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
V70 PIII 2,5T 147kw,2009,LPG Volvo zástavba
Bylo: VOLVO V50 2.4i LPG 12/2004
Bylo: VW Golf 1.6TD 1986, Ford Escort 1.8D 1991, Peugeot 405 1.9i 1992
-
Offline
- Příspěvky: 5673
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Vaše spotřeba
my jsme se 80% trasy taky kochali, rychlost cca 80, no a párkrát člověk zrychlil na 2 a na 3 v serpentýnách... vaše spotřeb mi přijde fakt luxusní. A to jsme jel na verva 100
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 1087
- Registrován: 14 roků 1 měsíc
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC70, V50
Vaše spotřeba
já měl 6,7 l když jsem jel sám bez nákladu na 16" pneu s tlakem na max a při dodržování povolených rychlostí... nic nemožnýho..Haben píše:ty kráso... pak nevím, proč lehčí c30 to nedá stejně? Že by za to mohl dvojitý přejezd Buchlovských kopců, courání ve spanilce? I tak by to asi o litr a půl dolů nešlo ani náhodou.
_________________
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 1974
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Vaše spotřeba
Spotřeba je výrazně ovlivněna součástkou mezi sedačkou a pedály.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 5673
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Vaše spotřeba
My jeli ve 4 s plnym kufrem a na R17. A stridali jsme se se zenou. Takze 2 problemy na pedalu 

_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 3032
- Registrován: 9 roků 9 měsíců
- Bydliště: Kralupy n.V.
- Vůz: 945 98’ B230FK M90
Vaše spotřeba
Habene ja co si pamatuju tak ti vzdycky auta zraly vic jak ostatnimHaben píše:My jeli ve 4 s plnym kufrem a na R17. A stridali jsme se se zenou. Takze 2 problemy na pedalu

Esli by to nechtelo kurz naky ty ekojizdy a nebo podlozit pedal spalickem.....
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'
-
Offline
- Příspěvky: 5673
- Registrován: 12 roků 4 měsíce
- Bydliště: Zlín
- Vůz: 944 B230FB M47 '92
Vaše spotřeba
Voe. Necham se od tebe proskolit
_________________
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47
"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
Chuanita 944, B230FB , MY92, M47

"GALERIE"
bylo: Andreas C30 2,4i 125 kw MY08 Summum MT| V70 II D5 AWD MY05 MT, chip 149 kw, EGR OFF| V70 II 2,4 D 120 kw, MY04 AT|V70 I 2,5 D 103 kw, MY00 MT, KAT OFF, EGR OFF
-
Offline
- Příspěvky: 47
- Registrován: 3 roky 10 měsíců
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Vůz: Chrysler 300c 5.7
Vaše spotřeba
Po ročním vlastnictví V50 T5 FWD
, ježděno 90% město , krátké popojíždění, ranního nestíhani dojizděni práce a celkově využívám potenciál motoru, takže akcelerují s plynem na podlaze tak mi to vychází 11-12l/100km ( v zimě i ke 13).
Letos dovolená po Česku ujetých 1560km, první nádrž vyšla 9.6, druhá to jsem koukal 8.5l, takže v průměru cca za 9 dálka.
, ježděno 90% město , krátké popojíždění, ranního nestíhani dojizděni práce a celkově využívám potenciál motoru, takže akcelerují s plynem na podlaze tak mi to vychází 11-12l/100km ( v zimě i ke 13).
Letos dovolená po Česku ujetých 1560km, první nádrž vyšla 9.6, druhá to jsem koukal 8.5l, takže v průměru cca za 9 dálka.
_________________
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
Ex V50 T5 , S80 2.5T 2003
Chrysler 300C 5.7
Pontiac Firebird Trans Am 5.7 1995
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 3 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: C30 1,6 16V
Vaše spotřeba
Mam dotaz, v manualu c30 jsem nalezl, ze kdyz tocim koleckem INFO tak se mi ma ukazovat prumerna spotreba, dojezd aktualni apod., Ukazuje se mi ale jen to ze mam aktivni protiprokluz, asi to napisu spatne, ale sdct nebo tak nejak a pak nic. Je to 1,6 16V v social vybave, ale ze to bude az tak socka, jsem netusil. Bud delam nwco spatne, nebo to tam byt nemusi
, budu rad, kdyz mi nekdo poradi. Snazil jsem se hledat tady, ale nenachazim.

-
Offline
- Příspěvky: 1974
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Vaše spotřeba
Asi nemáš palubní PC.Scratch píše:Mam dotaz, v manualu c30 jsem nalezl, ze kdyz tocim koleckem INFO tak se mi ma ukazovat prumerna spotreba, dojezd aktualni apod., Ukazuje se mi ale jen to ze mam aktivni protiprokluz, asi to napisu spatne, ale sdct nebo tak nejak a pak nic. Je to 1,6 16V v social vybave, ale ze to bude az tak socka, jsem netusil. Bud delam nwco spatne, nebo to tam byt nemusi, budu rad, kdyz mi nekdo poradi. Snazil jsem se hledat tady, ale nenachazim.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 1251
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Vaše spotřeba
Už jsem ti psal v jiném vlákně, že když máš Kinetic, tak tam palubní počítač prostě nemáš. Ten je volitelnou výbavou nebo pak standard až od stupně Momentum.Scratch píše:Mam dotaz, v manualu c30 jsem nalezl, ze kdyz tocim koleckem INFO tak se mi ma ukazovat prumerna spotreba, dojezd aktualni apod., Ukazuje se mi ale jen to ze mam aktivni protiprokluz, asi to napisu spatne, ale sdct nebo tak nejak a pak nic. Je to 1,6 16V v social vybave, ale ze to bude az tak socka, jsem netusil. Bud delam nwco spatne, nebo to tam byt nemusi, budu rad, kdyz mi nekdo poradi. Snazil jsem se hledat tady, ale nenachazim.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
-
Offline
- Příspěvky: 46
- Registrován: 8 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: V50 1.8i 2007
- Bydliště: Praha 9 prosek
Vaše spotřeba
V50 1.8i 2007 po face pred go motoru 11l/100km. Ted po vymene motoru 12.7/100km. 90% couracky po Praze. Mam těžší nohu. Ale po okreskach jedu za 5.5 - 6l/100. Jak tak koukám mohl jsem si v klidu pořídit 2.4i 

-
Offline
- Příspěvky: 1974
- Registrován: 13 roků 11 měsíců
- Bydliště: Kousek za Prahou, na východ.
- Vůz: Karkulka
Vaše spotřeba
To klidně i T5 AWD s AT.Presty píše:V50 1.8i 2007 po face pred go motoru 11l/100km. Ted po vymene motoru 12.7/100km. 90% couracky po Praze. Mam těžší nohu. Ale po okreskach jedu za 5.5 - 6l/100. Jak tak koukám mohl jsem si v klidu pořídit 2.4i
Já mám kolem Prahy průměr 11l/100km.
_________________
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
Karkulka V60 CC T5 AWD MY 2018, POLESTAR
Již jsem se rozloučil s V40 2.0T E85, Padík - V50 T5 AWD + BSR + IPD HD TCV
-
Offline
- Příspěvky: 11
- Registrován: 3 roky 3 měsíce
- Bydliště: Praha 9
- Vůz: C30 1,6 16V
Vaše spotřeba
omlouvam se za predchozi prispevek, patril jinam 
kazdopadne s c30 najeto uz 3000 km a a ta 1,6 zere cca 7,4-8,2. Jezdim vyrovnane, 30%mesto, okresky i dalnice, okresky jezdim kdyz muzu tak predjedu, dalnice 150+

kazdopadne s c30 najeto uz 3000 km a a ta 1,6 zere cca 7,4-8,2. Jezdim vyrovnane, 30%mesto, okresky i dalnice, okresky jezdim kdyz muzu tak predjedu, dalnice 150+
-
Offline
- Příspěvky: 1251
- Registrován: 6 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: V50 T5 AWD
Vaše spotřeba
Jestli je to diesel 1,6 16-ti ventil, tak si ho nech zkontrolovat, to je hrozně moc. Mě to jezdilo s 8-mi ventilem v průměru 5,5 v léte a 6,0 v zimě.Scratch píše:omlouvam se za predchozi prispevek, patril jinam
kazdopadne s c30 najeto uz 3000 km a a ta 1,6 zere cca 7,4-8,2. Jezdim vyrovnane, 30%mesto, okresky i dalnice, okresky jezdim kdyz muzu tak predjedu, dalnice 150+
_________________
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
Blue Cat: V50 T5 AWD/184 kW MY2009 Summum Matt Gold Pearl Polestar
Michl-byla V50 D2/84 kW,MY2011 a je V50 T5 AWD/184 kW,MY2009
-
Offline
- Příspěvky: 562
- Registrován: 3 roky 8 měsíců
- Bydliště: Liberec
- Vůz: volva
Vaše spotřeba
Devítka nás celkem příjemně překvapila kombinovanou (dálnice + couračky po městě i ucpané Praze) spotřebou kolem 10l/100.
Čekal jsem to horší, když nemáme lambdu.
V70 už tolik ne, po seřízení váhy vzduchu spotřeba klesla, ale furt je to nějak vysoko.
Čekal jsem to horší, když nemáme lambdu.
V70 už tolik ne, po seřízení váhy vzduchu spotřeba klesla, ale furt je to nějak vysoko.
_________________
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
945 D24TIC M90
944 B230G M47 1992
744 D24T M46
245 B230F M47 - karkulín, ex. veetec
-
Offline
- Příspěvky: 132
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Praha 8
- Vůz: S80
Vaše spotřeba
Huh, to jsou dietní čísílka tady...
V servisu mě měli za piráta, když na palubáku (takže realito o něco výš) svítilo 15 na 100. A fakt, že to bylo způsobeno proklatým měsícem v zácpách po Praze, kdy sem měl nezvykle moc popojíždění a víc někde stál v koloně než jel, mi nikdo nechtěl věřit ...
Teda umím si to způsobit i sám, jenže to je pak o jinejch popcitech, než užívání si práglozácpy
Ale když jsme pak vypadli na dlouhou trasu, tak to pak slezlo na 10,9. Možná by šlo ještě o ždibíček níž, ale to už bylo po dovolený a zas městskej provoz.
Když jsem ho kupoval, bylo na palubáku 11,1. To mi nikdo nevymluvil už tehdy, že to tam nasypali z kompu

V servisu mě měli za piráta, když na palubáku (takže realito o něco výš) svítilo 15 na 100. A fakt, že to bylo způsobeno proklatým měsícem v zácpách po Praze, kdy sem měl nezvykle moc popojíždění a víc někde stál v koloně než jel, mi nikdo nechtěl věřit ...

Teda umím si to způsobit i sám, jenže to je pak o jinejch popcitech, než užívání si práglozácpy

Ale když jsme pak vypadli na dlouhou trasu, tak to pak slezlo na 10,9. Možná by šlo ještě o ždibíček níž, ale to už bylo po dovolený a zas městskej provoz.
Když jsem ho kupoval, bylo na palubáku 11,1. To mi nikdo nevymluvil už tehdy, že to tam nasypali z kompu

_________________
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88
Bylo: V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta
Je:
S80, T6 - B6304T2, r.v. 2009, executive
S60, 2.5T AWD - B5254T2, r.v. 2005 - ARD stage 2, Simons, DO88
Bylo: V40, 1,9 TD - D4192T4, r.v. 2003, 75kW | V40, 1,8 - B4184S2, r.v. 2001, 93kW | Ford Fiesta s 1,4 benálem z escorta