Vaše spotřeba
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Vaše spotřeba
Aktualni spotreba prez zimu ,, nepresahla 11L/100Km a to nejezdim nekterak lehka noha , ba naopak. Jinak se do 10L/100km vejdu v pohode. Moje nejnizsi spotreba: kolem 8,5L/100Km.
Holt prez mesto to chce nepouzivat turbo a radit tak na 1800rpm, ale kolikrat to proste nejde no
Holt prez mesto to chce nepouzivat turbo a radit tak na 1800rpm, ale kolikrat to proste nejde no
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 3607
- Registrován: 19 roků
- Bydliště: Dolní Roveň
- Vůz: V40 1.9D 75kW
Vaše spotřeba
jogin3 píše:Aktualni spotreba prez zimu ,, nepresahla 11L/100Km a to nejezdim nekterak lehka noha , ba naopak.
_________________
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
Volvo S80 01/2007, 3,2 175kW AWD automat, Summum
Volvo XC90 08/2008, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
bylo:
Volvo V40 07/2002, 1,9D 75kW manuál, Sport
Volvo XC70 10/2007, 2,4 D5 136kW AWD manuál, Summum
-
Offline
- Příspěvky: 1465
- Registrován: 19 roků 9 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
Vaše spotřeba
Myslím, že ani Dvojkařům nepřesáhla 11l. A to ani u karburátorových motorů.jogin3 píše:Aktualni spotreba prez zimu ,, nepresahla 11L/100Km
-
Offline
- Příspěvky: 120
- Registrován: 17 roků 3 měsíce
- Vůz: V70 D5 04´ černá
- Bydliště: Náchodsko
Vaše spotřeba
V 40 TD - 40 % město 40% I. tř. 20% dálnice 5,8l (klimatronic), ale každý rok Německo cca 1600 km - 5,7 l i v zimě. Spokojenost.
_________________
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i
Valič V 70 D5 2004, černá, momentum, automat, xenony,
byla V 40 1,9 TD 66 kW, 1997
předtím Mazda 626 2,0 i
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Vaše spotřeba
Jo kdyz to budu furt honit tak si myslim, ze 11L/100 dam v pohode
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Vaše spotřeba
Nazdar,
potreboval by som poradit ohladom spotreby. Minule som natankoval cca 25 litrov benzinu a presiel som (sice po meste, ale aj tak...) asi 150 km... A to uz podla mna 100% znamena, ze je niekde problem. A rady typu: "Mas tazku nohu" alebo "problem je medzi plynovym pedalom a sedadlom vodica " su v tomto pripade neopodstatnene, pretoze naozaj sa snazim setrit, ako sa len da. Prosim vas o radu, co by som mal skontrolovat, resp. vymenit, aby sa tento stav nejak zlepsil. Minimalne skusim termostat, rucicka ukazovatela teploty ani po dlhsej jazde nedosiahne vodorovnu polohu, mozno je zla lamda sonda (nedavno som bol na emisnej kontrole, tam zistili hodnotu lamdy 1,02...), sviecky som dal nove vymenil... Skratka, neviem si s tym dat rady... vopred dik za vase odopvede...
potreboval by som poradit ohladom spotreby. Minule som natankoval cca 25 litrov benzinu a presiel som (sice po meste, ale aj tak...) asi 150 km... A to uz podla mna 100% znamena, ze je niekde problem. A rady typu: "Mas tazku nohu" alebo "problem je medzi plynovym pedalom a sedadlom vodica " su v tomto pripade neopodstatnene, pretoze naozaj sa snazim setrit, ako sa len da. Prosim vas o radu, co by som mal skontrolovat, resp. vymenit, aby sa tento stav nejak zlepsil. Minimalne skusim termostat, rucicka ukazovatela teploty ani po dlhsej jazde nedosiahne vodorovnu polohu, mozno je zla lamda sonda (nedavno som bol na emisnej kontrole, tam zistili hodnotu lamdy 1,02...), sviecky som dal nove vymenil... Skratka, neviem si s tym dat rady... vopred dik za vase odopvede...
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5102
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
Vaše spotřeba
může to něco znamenat a taky to nemusí znamenat vůbec nic.jozzi píše:Minule som natankoval cca 25 litrov benzinu a presiel som (sice po meste, ale aj tak...) asi 150 km... A to uz podla mna 100% znamena, ze je niekde problem...
Pokud nemáš pal. počítač, který by ti změřil průměrnou spotřebu, tak jediné správné měření je natankovat plnou, vynulovat počítadlo a pak zase natankovat do plné a počítat. A teprve pak začít řešit jestli to žere moc, nebo tak akorát.
Moje spotřeba po Praze se pohybuje od 9,0 do 12,0 l/100km, prostě jak kdy - těch aspektů které spotřebu ovlivňují je mnoho.
Moje současná průměrná spotřeba za posledních asi 5.000 km je 10,0 l/100km
(a to prakticky nevyjedu z Prahy, čili 100% město)
.....a rozhodně si vyměň termostat
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 320
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Kousek od Úval u Prahy
- Vůz: Jeep Cherokee Limited 3.2 V6
Vaše spotřeba
Aktuálně jezdím 70% po dálnici (kolem 110km/hod) a okreskách, 30% město podle předpisů a spotřeba je 8,1L / 100km.
_________________
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
Jeep Cherokee Limited 3.2 V6 (200kw, 2015)
Fiat Punto 1.2 2009
Bylo: Volvo XC 90 2.5T AWD, B5254T (154kW / 5000 ot.min, 320Nm / 1500-4500 ot.min), 6.st manuál, MY 2005, LPG (MAGIC III);Volvo V40 T4, B4194T (147kW / 5500 ot.min, 300Nm / 2400-3600 ot.min) (r.v. 1998)
-
Offline
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Králové
Vaše spotřeba
Tak po novy civce spotreba 9Lna 100km. Styl jizdy nezmenen.
Uvidim co na to reknou novi svicky az prijdou
Uvidim co na to reknou novi svicky az prijdou
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Tábor
Vaše spotřeba
Kdyz jezdim do prace Tabor - Praha a zpet tak neni problem ject za 500 kč(100-120 mimo obec v klidu, dalnice 150) , na druhou stranu neni problem ject za 1400,- . Nemam palubni pocitac, ale na zaklade knihy jizd z danovyho priznani sem mel prumernou kombinovanou ('na zaklade uctenek a ujetych sluzebnich km, mesto, mimo mesto, dalnice, vsecko....) spotrebu 8,32 L/100km - je to udaj za temer cely rok 2007.
_________________
BYLO : kolo
JE : Volvo V40 2.0T | 118 kw | tahne jak zbesilej | r.v. 1999
JEDNOU : Volvo V70 R AWD | 220 kw | žádnej tuning, žádnej chip, ale i tak potahne jak zbesilej | r.v. 2005
BYLO : kolo
JE : Volvo V40 2.0T | 118 kw | tahne jak zbesilej | r.v. 1999
JEDNOU : Volvo V70 R AWD | 220 kw | žádnej tuning, žádnej chip, ale i tak potahne jak zbesilej | r.v. 2005
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Železný Brod
Vaše spotřeba
Tak aktualne jezdim dle metody plna-plna za 9,3 ale pal poc ukazuje 9,8. U mych obou predchazejicich aut pal poc taky kecal, ale vzdy opacne a ukazoval min nez byla realna spotreba, tak me to ted potesilo. Nejdriv jsem tomu neveril, ale odzkouseno na trech plnych nadrzich.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5102
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
Vaše spotřeba
Standartní chyba v měření - jak často nuluješ průměrnou spotřebu ???filippek píše:Tak aktualne jezdim dle metody plna-plna za 9,3 ale pal poc ukazuje 9,8. U mych obou predchazejicich aut pal poc taky kecal, ale vzdy opacne a ukazoval min nez byla realna spotreba, tak me to ted potesilo. Nejdriv jsem tomu neveril, ale odzkouseno na trech plnych nadrzich.
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Železný Brod
Vaše spotřeba
Nuloval jsem ji vzdycky s plnou nadrzi a podle km spocital. Pokud to dobre chapu, tak by to melo byt dobre, ne? Na nadrz najedu urcite km (taky jsem si vynuloval), poc mi ukaze na tech km prum spotrebu, dotankuju opet do plne a spocitam realnou spotrebu.. Tankoval jsem vzdycky az kdyz svitilo hladove ocko, takze to neni jen z par km.Lachtan píše:Standartní chyba v měření - jak často nuluješ průměrnou spotřebu ???filippek píše:Tak aktualne jezdim dle metody plna-plna za 9,3 ale pal poc ukazuje 9,8. U mych obou predchazejicich aut pal poc taky kecal, ale vzdy opacne a ukazoval min nez byla realna spotreba, tak me to ted potesilo. Nejdriv jsem tomu neveril, ale odzkouseno na trech plnych nadrzich.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5102
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
Vaše spotřeba
Daleko větší přesnosti (a shodnosti výsledků) by jsi dosáhl, kdyby jsi udělal souhrn po více nádržích.
Já to nuluju po cca 5000 km
Já to nuluju po cca 5000 km
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 81
- Registrován: 16 roků 10 měsíců
- Bydliště: Železný Brod
Vaše spotřeba
o.k. provedu.. Casem dam vedet jak to dopadlo.
_________________
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená
V40 T4 1,9T 147kw r.v.98 zelená
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5102
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
Vaše spotřeba
Jenom doufám, že moc nekecám, já si to pouze myslím,že by to takhle mělo fungovat.
Takže kdyby ne, tak mě mooc nemlať
Takže kdyby ne, tak mě mooc nemlať
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 136
- Registrován: 17 roků 1 měsíc
- Bydliště: Praha-západ
Vaše spotřeba
Z matematickýho hlediska je jedno, jestli najedeš hodně, sečteš všechny tankování a podělíš nájezdem, nebo jestli počítáš průměrnou za každou nádrž a z těch pak vypočteš váženej průměr (-:
Pokud se to počítá z jedný nádrže, může to být zatíženo chybou způsobenou tím, že pistole pokaždý vypne při trochu jiný hladině - proto taky v lidovkách když dělaj test spotřeby vždycky dotankovávaj u stejný pumpy a stejnýho stojanu - ovšem podle mě i tam to nebude úplně přesný a dlouhodobější sledování to nenahradí. Doporučuju pokud to chcete důkladně sledovat tenhle postup - nulovat při každým tankování a natankované množství a ujetý kilometry zapisovat postupně do řádků v nějakým tabulkovým kalkulátoru (excel, open office, atd.) v každým řádku pak mít vedle těch hodnot průměrnou na tu nádrž a pole pro poznámky, kam si napíšete třeba, že tentokrát jste jezdili jen po městě, tohle byla cesta na dovolenou s kolama na střeše apod. a dole mít řádek, kam se budou všechny ty hodnoty koilometrů a natankovanejch litrů sčítat a z toho se bude počítat průměrná spotřeba... Je to jednoduchý, rychlý a asi nejpřesnější, jak to jde udělat.
Pokud se to počítá z jedný nádrže, může to být zatíženo chybou způsobenou tím, že pistole pokaždý vypne při trochu jiný hladině - proto taky v lidovkách když dělaj test spotřeby vždycky dotankovávaj u stejný pumpy a stejnýho stojanu - ovšem podle mě i tam to nebude úplně přesný a dlouhodobější sledování to nenahradí. Doporučuju pokud to chcete důkladně sledovat tenhle postup - nulovat při každým tankování a natankované množství a ujetý kilometry zapisovat postupně do řádků v nějakým tabulkovým kalkulátoru (excel, open office, atd.) v každým řádku pak mít vedle těch hodnot průměrnou na tu nádrž a pole pro poznámky, kam si napíšete třeba, že tentokrát jste jezdili jen po městě, tohle byla cesta na dovolenou s kolama na střeše apod. a dole mít řádek, kam se budou všechny ty hodnoty koilometrů a natankovanejch litrů sčítat a z toho se bude počítat průměrná spotřeba... Je to jednoduchý, rychlý a asi nejpřesnější, jak to jde udělat.
_________________
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
V70 I D5252T manuál , rok 2000 stříbrná - Volbluda
Už ne bezVolvák
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 5102
- Registrován: 19 roků 3 měsíce
- Bydliště: PRG
Vaše spotřeba
Takhle nějak jsem to měl na myslyKuba píše:Pokud se to počítá z jedný nádrže, může to být zatíženo chybou způsobenou tím, že pistole pokaždý vypne při trochu jiný hladině -
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 27
- Registrován: 17 roků
- Vůz: V40 4184S 1.8i 98
- Bydliště: Děčín
Vaše spotřeba
Tak jsem se vydal s kamarády do sklípku do Bořetic na Moravě.V mém autě bylo pět lidí a cesta začala u nás v Děčíně.Jeli jsme směr Mimoň,Ml.Boleslav.Prvně jsem tankoval po v Kolíně,kde měli LPG ZA 14.90.Potom jsme jeli na zámek Žleby a hrad Pernštejn a přes Kuřim a Brno do sklípku v Bořeticích.Druhý den výlet přes Pavlov(strmé stoupání a mnoho zatáček a nádherné panoramata!!!!) jsme dorazili do Mikulova.Ještě Lednice a večer jsme opět byli vtaženi do sklípku a za krásného prostředí a písniček popíjeli vínečko a bylo nám skvěle.V sobotu jsme jeli přes Brno směr Svitavy do Litomyšle,prohlédli zámek a ve Vysokém Mýtě jsem tankoval za 13.90.Po toulkách po celé ČR zde mají LPG levný.Pokud někdo ví o levnějším,tak to sem hoďte.V Děčíně jsem dotankoval opět na stejné pumpě,kde jsem vyjížděl a po spočítání mi spotřeba vyšla v obsazeném autě, jízdou mimo dálnice a s dodržováním všech povolených rychlostí na " 9,53 litru LPG". Jsem velice spokojen...jiříczech
_________________
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
VOLVO S40 1.8 benzin/LPG 16V 85kw,manual,Typ motoru- B4184S, r.v.1998 tmavě modrá
-
Offline
- Příspěvky: 50
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Bydliště: Tábor
Vaše spotřeba
Kuba píše:Z matematickýho hlediska je jedno, jestli najedeš hodně, sečteš všechny tankování a podělíš nájezdem, nebo jestli počítáš průměrnou za každou nádrž a z těch pak vypočteš váženej průměr (-:
Pokud se to počítá z jedný nádrže, může to být zatíženo chybou způsobenou tím, že pistole pokaždý vypne při trochu jiný hladině - proto taky v lidovkách když dělaj test spotřeby vždycky dotankovávaj u stejný pumpy a stejnýho stojanu - ovšem podle mě i tam to nebude úplně přesný a dlouhodobější sledování to nenahradí. Doporučuju pokud to chcete důkladně sledovat tenhle postup - nulovat při každým tankování a natankované množství a ujetý kilometry zapisovat postupně do řádků v nějakým tabulkovým kalkulátoru (excel, open office, atd.) v každým řádku pak mít vedle těch hodnot průměrnou na tu nádrž a pole pro poznámky, kam si napíšete třeba, že tentokrát jste jezdili jen po městě, tohle byla cesta na dovolenou s kolama na střeše apod. a dole mít řádek, kam se budou všechny ty hodnoty koilometrů a natankovanejch litrů sčítat a z toho se bude počítat průměrná spotřeba... Je to jednoduchý, rychlý a asi nejpřesnější, jak to jde udělat.
Ja to delam tak, ze si proste pisu pravidelne cestak a schovavam doklady. No a po naslednem odectu a vyprumerovani z litru ktere jsem natankoval a kilometrech ktere jsem ujel jednoduse zjistim spotrebu. Samozrejme se to neda brat na desetinky...ale Kdyz to clovek dela cely rok (jako kvuli danim) tak si myslim ze se da pocitat opravdu s realnym cislem! Nicmene je mi to jedno...Dulezite je, ze Tabor - Praha a zpet bez problemu (s jemnym porusovanim dopravnich predpisu,mimo obec 110, dalnice 150) dam za 500 celkem v klidu.
_________________
BYLO : kolo
JE : Volvo V40 2.0T | 118 kw | tahne jak zbesilej | r.v. 1999
JEDNOU : Volvo V70 R AWD | 220 kw | žádnej tuning, žádnej chip, ale i tak potahne jak zbesilej | r.v. 2005
BYLO : kolo
JE : Volvo V40 2.0T | 118 kw | tahne jak zbesilej | r.v. 1999
JEDNOU : Volvo V70 R AWD | 220 kw | žádnej tuning, žádnej chip, ale i tak potahne jak zbesilej | r.v. 2005
-
Offline
- Příspěvky: 417
- Registrován: 18 roků 6 měsíců
- Bydliště: Zlín
- Vůz: V40, 2.0i B4204S2, r.v.99, manuál
- Bydliště: Zlín
Vaše spotřeba
Cesta Zlín - Dukelský průsmyk a zpátky (985 km) ve dvou lidech při cestovní rychlosti kolem 100 km/h na tachometru s průměrnou spotřebou 6,73 l / 100 km.
_________________
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
Je: Volvo V40 - 2,0i 100kW (B4204S2) - r.v.99, model 2000 - manuál M56H1 (od 6.2006) - info -
Bylo: Škoda 105L - 33kW - r.v.85 (od 7.1997 do 12.2006) ..... Bude: Volvo V70 II (nejdříve od 2013)
-
Offline
- Příspěvky: 321
- Registrován: 17 roků 4 měsíce
Vaše spotřeba
Senec-Ďurďošík(Košice) 469,6km spotreba 8,7l/100km
Ďurďošík(Košice)-Senec 456km spotreba 8,8l/100km
Isiel som severnou trasou ce Žilinu , L.Mikuláš, Poprad, Prešov, KE, Ďurďošík. Styl jazdy- mimo dialnice max 100km/hod-rychlejsie sa ani nedalo kvoli kamionom. Na usekoch kde je dialnica a cesta pre motorove vozidla rychlost 130-160km/hod niekedy aj viac max 170km/hod.
Cely cas som mal poruchu predohrevu lambda sondy.
Ďurďošík(Košice)-Senec 456km spotreba 8,8l/100km
Isiel som severnou trasou ce Žilinu , L.Mikuláš, Poprad, Prešov, KE, Ďurďošík. Styl jazdy- mimo dialnice max 100km/hod-rychlejsie sa ani nedalo kvoli kamionom. Na usekoch kde je dialnica a cesta pre motorove vozidla rychlost 130-160km/hod niekedy aj viac max 170km/hod.
Cely cas som mal poruchu predohrevu lambda sondy.
-
Offline
- Příspěvky: 52
- Registrován: 16 roků 6 měsíců
- Bydliště: Praha
- Vůz: V40 CC 1.6D
Vaše spotřeba
pro ty co umi nemecky nebo anglicky doporucuju https://www.spritmonitor.de. tam si clovek muze vytvorit profil a zapisovat tankovani, kilometry, opravy atd... a pak ma peknou statistiku kolik ho auto stoji na kilometr, kolik vyprodukoval co2 atd...
navic co je super, muzete (i bez toho abyste se registrovali) kouknout jakou spotrebu ma ten ci onen typ auta, tim myslim ze se muzete podivat kolik spotrebuji uzivatele kteri maji to ci ono auto (treba stejne auto jako vy)...
napriklad muj profil se spotrebou za poslednich 15tkm je videt tady:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/192034.html
doporucuju ale neporovnavat jenom listiny s celkovou prumernou spotrebou, ale hlavne u hodne (podezrele) nizkych spotreb je dobry se podivat dovnitr profilu, a podivat se co tam ten majitel jak zapsal. napriklad kdyz zapisuje jenom hodnoty z bc, nebo kdyz treba zapisuje jen castecne tankovani (clovek nevi jestli pak treba jedno takovy tankovani zapomene zapsat...), tak to moc presne neni... ja napriklad tankuju vzdy plnou nadrz, a spotrebu nepisu podle bc (bc nemam), ale podle uctu a podle najetych km (pocitadlo po kazdem tankovani vynuluju...).
takze se na tu stranku mrknete (kdo ji jeste nezna), je fakt dobra! sice je pravda ze stejne statistiky si muzete udelat i doma napriklad s excel (nebo open office atd), ale takhle se muzete porovnat s ostatnimi, a to je myslim taky dobry.
navic co je super, muzete (i bez toho abyste se registrovali) kouknout jakou spotrebu ma ten ci onen typ auta, tim myslim ze se muzete podivat kolik spotrebuji uzivatele kteri maji to ci ono auto (treba stejne auto jako vy)...
napriklad muj profil se spotrebou za poslednich 15tkm je videt tady:
https://www.spritmonitor.de/en/detail/192034.html
doporucuju ale neporovnavat jenom listiny s celkovou prumernou spotrebou, ale hlavne u hodne (podezrele) nizkych spotreb je dobry se podivat dovnitr profilu, a podivat se co tam ten majitel jak zapsal. napriklad kdyz zapisuje jenom hodnoty z bc, nebo kdyz treba zapisuje jen castecne tankovani (clovek nevi jestli pak treba jedno takovy tankovani zapomene zapsat...), tak to moc presne neni... ja napriklad tankuju vzdy plnou nadrz, a spotrebu nepisu podle bc (bc nemam), ale podle uctu a podle najetych km (pocitadlo po kazdem tankovani vynuluju...).
takze se na tu stranku mrknete (kdo ji jeste nezna), je fakt dobra! sice je pravda ze stejne statistiky si muzete udelat i doma napriklad s excel (nebo open office atd), ale takhle se muzete porovnat s ostatnimi, a to je myslim taky dobry.
_________________
Volvo V40 Cross Country, 2013, 1.6D, 84kw
Volvo V40 Cross Country, 2013, 1.6D, 84kw
-
Online
- Příspěvky: 795
- Registrován: 16 roků 8 měsíců
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017
Vaše spotřeba
Strakonice - České Budějovice (upraveno: tam a zpět cca 110 km),
ve dvou lidech, lehká jízda 90 km/h, stabilně tempomat
- dle palubního počítače 6 l/100 km
a to zítra měním děravý střední díl výfuku
ve dvou lidech, lehká jízda 90 km/h, stabilně tempomat
- dle palubního počítače 6 l/100 km
a to zítra měním děravý střední díl výfuku
Naposledy upravil(a) old.fashioned dne 25 kvě 2008 18:51, celkem upraveno 1 x.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual
-
Offline
- Příspěvky: 121
- Registrován: 17 roků 7 měsíců
- Vůz: V40 už není... uvidíme na jaře
- Bydliště: Ostrava
Vaše spotřeba
řekněte mi lidi, jak to děláte, že jezdíte s tak nízkou spotřebou... ???????
Snažím se šetřit a stejně se ve městě pod 10 nedostanu a mimo město tak za 8..... hnus!!
Snažím se šetřit a stejně se ve městě pod 10 nedostanu a mimo město tak za 8..... hnus!!
_________________
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
bylo: V40, 2.0 + LPG, 3/1998, 103kW, B4204S - Venouš II.
bylo: V40, 1.8, 11/99, model 2000, 90kW, B4184S2 - Venouš
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé