Pre vyznavacov hranatosti

Odkazy na ruzne fotky - YouTube, Metacafe, Google, apod.
  • Autor
  • Zpráva
philcan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: South Yorkshire, United Kingdom
Vůz: Nissan Almera 1.5 3-door hatch 2003

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od philcan »

Obrázek

Obrázek

eLzyx
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3069
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Bydliště: Teplicko
Vůz: TeslaS85D,Volvo S60 2.4T,V70 2.4,850T-5R
Bydliště: Bílina

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od eLzyx »

nevim jestli je to přesně ono, ale takovou obludu jsem včera potkal v Mostě. Na zadním okně měl cenovku od 389 000Kč.
_________________
je: Millennium Falcon Tesla model S 85D 2015, Solid White; andělíček můj strážníček S60 2.4T 147kW 2001, Maya Yellow; Strup 850 T5R 7 místné kombi 177kW 1994, Cream Yellow (schovaná pod Stone Black); Weisser Riese - bílý obr V70 2.4i 103kW 2001, Polar White; lehárošwágen VW T2b 1.6 37,5kW 1973, Kansas Beige/Pastel White
bylo: S80 se zadřenou 2.5T avtomat AWD 2004; Volvo C70 T5 (B5234T3) 1999

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od old.fashioned »

nemůžu si pomoct, ale čistě designově se mi v poslední době líbí toto
kisoul24_48803e7d5a82a.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

metju
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1454
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od metju »

mě taktéž...včera jsem ho očumoval před barákem a neni zase tak malý jak na první pohled vypadá.velice zajímvej kousek :palec: :palec:
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
760 GLE (115 kW/235 Nm) '84, automat, Blue metallic
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

wickey
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 3642
Registrován: 20 roků 10 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od wickey »

urcite lepsi jak MB GLK, kterej je hranatej ale totalne hnusnej.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Richardz
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 99
Registrován: 17 roků 11 měsíců
Bydliště: Mariánské Lázně
Vůz: V70 II D5 120kw Geartronic
Bydliště: Mariánské Lázně

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od Richardz »

Nemůžu si pomoct, ale mě ta Kia tvarama a barvama připomíná připomíná takový ty vojáky (ty zlý) z prvních Star Wars...
Další šípkové thé si dnes už raději nedám :neutral:
_________________
RichardZ
Volvo V70 II - D5 120kW, Geartronic, r.v. 2005 "Berta"
Bylo:Volvo 744 GLT - Poháněno Orlojem, zpřevodování samočinné - 1990 po Kr.
Bylo: Volvo 745 GLE- vláčeno oturbeným Etalonem - 1986 po Kr.

koch
Online
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1681
Registrován: 17 roků 9 měsíců
Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
Vůz: Volvo S60 2.4T

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od koch »

Richardz píše:Nemůžu si pomoct, ale mě ta Kia tvarama a barvama připomíná připomíná takový ty vojáky (ty zlý) z prvních Star Wars...
Další šípkové thé si dnes už raději nedám :neutral:
nejsi jediny komu to ty zly pripomina :D ten nissan mi dokonce pripomina lokomotivu horehronec tuze... takze to uz asi prestanu hulit :mrgreen:
ja uz tu ten nissan jednou postnul a diskuse uz tu ohledne toho byla...

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 767
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od hroch32 »

Jj, ta KIA fakt není špatná.

Přidám si další auto, které je sice hranaté jen vzadu, ale dá se na něj dívat. A skoro neuvěřitelně je produktem nejmenované automobilky v MB – novej Yetti (nebo jak se to bude jmenovat) mě mile překvapil. Je sice až trochu nudný, ale oproti tomu hnusu jménem Roomster je to nádhera. Hlavně z boku, kde Yetti má normálně navazující okna, zato RS nepochopitelně zbastlený nesmysl, který by snad nenavrhnuli ani u Microsoftu v době přípravy Windows XP (a to je co říct :mrgreen: ).
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od old.fashioned »

hroch32 píše:Jj, ta KIA fakt není špatná.

Přidám si další auto, které je sice hranaté jen vzadu, ale dá se na něj dívat. A skoro neuvěřitelně je produktem nejmenované automobilky v MB – novej Yetti (nebo jak se to bude jmenovat) mě mile překvapil. Je sice až trochu nudný, ale oproti tomu hnusu jménem Roomster je to nádhera. Hlavně z boku, kde Yetti má normálně navazující okna, zato RS nepochopitelně zbastlený nesmysl, který by snad nenavrhnuli ani u Microsoftu v době přípravy Windows XP (a to je co říct :mrgreen: ).
Yetti je první auto v moderní historii Škodovky, který se mi hoooodně líbí
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 767
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od hroch32 »

old.fashioned píše:Yetti je první auto v moderní historii Škodovky, který se mi hoooodně líbí
Tak mně se líbí i Fabia a Octavia, oboje kombi a oboje první generace. Ani Felicie po faceliftu (s chromovanými hráběmi) mě neuráží. Zato RómStár jo. O degeneraci automobilového našeho národa svědčí i tom, že jej v magacínu MFDnes dali na sedmou pozici mezi nejhezčí Škodofky (blijééééé).

Yetti se mi ale taky hodně líbí, zvlášť z profilu se mi zamlouvá. Jen škoda, že vzadu nejsou světla ala 850 ;-)
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od old.fashioned »

a co tenhle Peugeot? Kulatější, ale ve stejných proporcích, taky se mi líbí
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 767
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od hroch32 »

old.fashioned píše:a co tenhle Peugeot? Kulatější, ale ve stejných proporcích, taky se mi líbí
Na Peugeot to má trochu divnej znak ;)
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od old.fashioned »

hroch32 píše: a co tenhle Peugeot? Kulatější, ale ve stejných proporcích, taky se mi líbí
Na Peugeot to má trochu divnej znak ;)
:oops: to je ta nepozornost, když dělám tři věci současně. No už je to se mnou špatný, když nepoznám ani Forda 8)
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 767
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od hroch32 »

8)

Nové Citroeny jsou docela zajímavé. Sice trochu auta pro holky, ale proč ne. Retro styl C3/C2 se mi docela líbí, na C4 už to vypadá divně, takhle velký auto má být sedan nebo kombik. Tohle sice není můj šálek kávy, ale rozhodně bych se nestyděl s tím jezdit... na rozdíl od RómStáru...
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od old.fashioned »

já hodně uznával Focus I. pak přišly fotky C4 kupé, a Citroen to u mne měl vyhraný. Design C4 já naopak oceňuju, a to i u 5d. Při reálným rozhodování o koupi mého auta jsem si ale nějak vzpomněl na Volvo, a od tý doby se to se mnou veze. :D
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

Erik850
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 207
Registrován: 17 roků 4 měsíce
Bydliště: Roudnice n/L

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od Erik850 »

old.fashioned píše:a co tenhle Peugeot? Kulatější, ale ve stejných proporcích, taky se mi líbí
Tenhle citroen C3 picasso jsem už měl možnost vyzkoušet, je to hodně příjemný svezení, bylo to 1,6 Hdi, materiály v interiéru zajímavý, prostor na velikost auta taky skvělej..ideální autíčko pro rodinu do města. :palec: A kii soul bych snad taky brzo měl mít na testování tak připíšu víc...ale tak jako tak - ať je to auto za 150tis, nebo za milion i tak se z něj těšim zpátky do 850, tam je nejlíp
:tlesk:
_________________
bylo: 1996 850TDI, "Bublina" , 1996 850 R, "Orlík"

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 767
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od hroch32 »

Já moc nejsem na modernu, takže to asi vysvětluje proč Volvo do roku 2000 :) Ale musím uznat, že momentální směr Fordu, alespoň co se exteriéru týče, celkem můžu. Zato nové Škodovky vůbec nee, proto mě Yetti mile překvapilo.

Koukal jsem na stránky Citrónu a na fotkách vypadá ta C4 dobře, jen naživo mi to prostě přišlo moc velký na ten tvar. Ale asi bude dost záležet na barvě. Tím kupé myslíš sedana, nebo jsem něco přehlídnul. Ten je hodně netradiční, asi bych to musel vidět naživo. Ale celkově není v osobních autech nic, co by mě uráželo. A jedno z nejhezčích malých aut, co jsem kdy viděl, byla tuším C2, co stávala u bývalého privátu. Taková ta moderní divně žábově zelená s černou střechou. Pro holku ideální :razz:
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

old.fashioned
Offline
Příspěvky: 774
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: České Budějovice
Vůz: XC60 D4 AWD MY 2017

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od old.fashioned »

hroch32 píše: Tím kupé myslíš sedana, nebo jsem něco přehlídnul.
tím kupé myslím toto

ale to už jsme OT :lol:
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
XC60, MY 2017, 2,4, D4, 140 kW, AWD, R-Design Summum, automat
ex: V50, 2004, 2,4i, 125 kW, Summum, manual
ex: XC70, 2015, 2,4, D4 Polestar, 162 kW, AWD, Summum, automat
ex: XC90, 2004, 2,4, 120 kW, Summum, D5244T, automat
ex: V40, 1999, 1,8, 85 kW, B4184S, manual

hroch32
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 767
Registrován: 17 roků 8 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od hroch32 »

old.fashioned píše:tím kupé myslím toto

ale to už jsme OT :lol:
Jj, tak totok se mi taky mooooc líbilo :razz: A zadek je hranatej, takže OT nejsme ;)
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

philcan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: South Yorkshire, United Kingdom
Vůz: Nissan Almera 1.5 3-door hatch 2003

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od philcan »

Mne sa zase z malych aut paci dizajnovo toto
02_safety(1).jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 166
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od FTN »

NE! :-D To jsi v tom ještě nejel...
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

philcan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: South Yorkshire, United Kingdom
Vůz: Nissan Almera 1.5 3-door hatch 2003

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od philcan »

FTN píše:NE! :-D To jsi v tom ještě nejel...
Ak reagujes na mna, tak mas pravdu. Hrkotajuca jazda v Punte mi je vsak znama, takze ak je Panda na tom podobne, asi to ziadna slava nebude. No dizajnovo to je podarene auticko. Ja vzdy hovorim, ze Taliani su narod modnych navrharov, maliarov, socharov a celkovo umelcov, takze oni vedia robit pekne veci, no pri svojej chaotickosti nevedia byt dosledni. Naopak Japonci, ako narod technologov, vzdy spravia bezchybnu, az nezdravo dokonalu vec, no nevedia jej dat kusok krasy. Keby Fiat Panda bol technicky ako Toyota Yaris, alebo naopak Toyota Yaris mala kuzlo Fiatu Panda, bolo by to neprekonatelne male auticko. Ale kedze tomu tak nie je, mojim favoritom medzi malymi autami je s velkym naskokom Mini.

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 166
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od FTN »

No. Nesouhlasím s tvým obdivem k designu Pandy. :-) Ale respektuji. Italové design umí, o tom není pochyb. Ale přikláněl bych se k Fiatu 500 nebo Alfě MiTo... :-)
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

philcan
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 113
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: South Yorkshire, United Kingdom
Vůz: Nissan Almera 1.5 3-door hatch 2003

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od philcan »

Jasne. Fiat 500 je ina liga ako Panda. Patstovka moze z hladiska dizajnu pokojne superit s Mini a dalsimi legendami, ved sama je legendou. Myslim si vsak, ze Panda, aj ked to nie je ziadne vynimocne auto, ma narozdiel od mnohych beznych malych aut (i10, i20, Clio, Yaris a pod.) svoj vlastny styl. A ked som spominal, ze by to mohlo byt neprekonatelne male auticko, tak som tym vyjadril skor obdiv smerom k Toyote Yaris, ktora si dokaze drzat vysoky standard spolahlivosti a mat pritom normalnu ludovu cenu. Iba ten dizajn je trochu taky nic nehovoriaci. Ak by sa tieto dve auta spojili, nemal by som vyrazne vyhrady. Az na vyssie polozenie radiacej paky, ktore v malych autach byva caste, co mi nesedi (tak je tomu aj v pripade Pandy) ani esteticky.

FTN
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 166
Registrován: 18 roků 7 měsíců
Vůz: SAAB 9000
Bydliště: Praha 4

Pre vyznavacov hranatosti

Příspěvek od FTN »

No. Na designu se asi neshodnem. :-)
Upřímně: Těžko nacházím horší auto, kterým jsem jel... :-) I kolínská trojka C1/107/Aygo je snad lepší. Sice máte zevnitř stejný plech jako zvenku, ale aspoň to je celkem dobře udělaný, má to slušný motory, je to do města i celkem pohodlný... Nebo Subaru (Daihatsu) Justy... to je taky vysavač...
Zajímavější je snad jen verze 4x4 (od 333 000 ,-), nebo ten motor na CNG (339 000 ,-)... Ale ty ceny - to je výsměch...
Yaris a i20 jsou proti tomu luxusní vozy... ;-)
Co dodat? Zajít do Fiatu a půjčit si to aspoň na víkend... :-)
06.jpg
16.jpg
12.jpg
19.jpg
30.jpg
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Je: Saab 9000CS, 2,3T, 1996
Bylo: V480ES, 1987

Zpět na „Foto“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé