Nazdar panove, v patek 1.7 t.r.stal jsem se stastnym majitelem krasneho vozu Volvo 244. Jedna se o vuz r.v.1980, najeto 136 tisic km, klima, hnedy interier a pozoruhodne zachovala kastle. (doufam, ze se nejedna o pozoruhodne sezranou kastli pozoruhodne prelakovanou)
Na pravidelnem kazdomesicnim posezeni (12.7!) bude moznost ho videt, zavidet a budu prijimat gratulace. Taktez pravdepodobne bude pokrten na Gustava Adolfa. Mate vzacnou moznost byt u toho. Zakratko ho ubytuju v garazi, prikriju kostkovanou dekou, znacky dam do depozit a ulozim k spravedlivemu spanku veterana.
Mam krasnou novou 244tku!!!
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Nižbor
Mam krasnou novou 244tku!!!
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Gratuluji!
Povídej, přeháněj - historie, jak jezdí, má hliníkový nárazníky, jaký kola, fotky???
Proč do depozitu? - udělej na něho klubovou testaci historického vozidla a ručení na celý rok je 600,-
P.S. Vědí to doma? (abych něco neprozradil) :badgrin:
Povídej, přeháněj - historie, jak jezdí, má hliníkový nárazníky, jaký kola, fotky???
Proč do depozitu? - udělej na něho klubovou testaci historického vozidla a ručení na celý rok je 600,-
P.S. Vědí to doma? (abych něco neprozradil) :badgrin:
Naposledy upravil(a) standa dne 07 črc 2005 19:59, celkem upraveno 1 x.
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 20 roků 10 měsíců
- Bydliště: Křenovice u Slavkova
- Vůz: Volva 900/ V70II / XC90
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Nižbor
Dekuji! Dekuji! Dekuji!
2Karlos - je!
2Lubos - neni!
2Jarda S40 - lepsi kauf to asi nebyl, ale minimalne stejne dobrej. Doufam.
2Standa - hlinikovy narazniky, karburator stromberg, v podstate tentyz vuz jako mas ty, moc jsem s nim toho jeste nenajezdil, ma to takovy futristicky poklice, pfatrne puvodni, lec pouze tri. Udajne si to koupil nejakej autobusak, ten s tim jezdil jednou za dva tejdny na chalupu, tam mu to manzelka vypucovala a pak to zase jelo domu. Skoro bych tomu veril. Dal jsem za to 30k, je to sice vic nez jsem chtel, ale byla to laska na prvni nastartovani. Jsem z toho uplne nemocnej, nevim jak to doma zatlucu, jestli se to provali, jsem rozvedenej bezdomovec.
Ted je mozna chvile, Stando, zeptat se jak se takova klubova testace na veterana provadi, nebot bych to rad dal na veteransky znacky.
Fotky jsem se pokousel dat do alba, ale jsou moc velky a ja nejsem z tech kdo je umi zmensit. Klidne je nekomu z vas poslu pokud to umite.
A predevsim dekuji Jardovi S40, nebot na zaklade jeho upozorneni tady na foru se to cely uskutecnilo, vyhejbej se moji manzelce velkym obloukem.
2Karlos - je!
2Lubos - neni!
2Jarda S40 - lepsi kauf to asi nebyl, ale minimalne stejne dobrej. Doufam.
2Standa - hlinikovy narazniky, karburator stromberg, v podstate tentyz vuz jako mas ty, moc jsem s nim toho jeste nenajezdil, ma to takovy futristicky poklice, pfatrne puvodni, lec pouze tri. Udajne si to koupil nejakej autobusak, ten s tim jezdil jednou za dva tejdny na chalupu, tam mu to manzelka vypucovala a pak to zase jelo domu. Skoro bych tomu veril. Dal jsem za to 30k, je to sice vic nez jsem chtel, ale byla to laska na prvni nastartovani. Jsem z toho uplne nemocnej, nevim jak to doma zatlucu, jestli se to provali, jsem rozvedenej bezdomovec.
Ted je mozna chvile, Stando, zeptat se jak se takova klubova testace na veterana provadi, nebot bych to rad dal na veteransky znacky.
Fotky jsem se pokousel dat do alba, ale jsou moc velky a ja nejsem z tech kdo je umi zmensit. Klidne je nekomu z vas poslu pokud to umite.
A predevsim dekuji Jardovi S40, nebot na zaklade jeho upozorneni tady na foru se to cely uskutecnilo, vyhejbej se moji manzelce velkym obloukem.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 3681
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Chudinka - rozvedenej bezdomovec - posli foto mne - demareteion@gmail.com - hodim ich sem
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD
-
Offline
- Příspěvky: 246
- Registrován: 19 roků 8 měsíců
- Bydliště: Hradištko u Nymburka
Připojuji se ke gratulaci,ale závidím ti pouze tvé nesporné kouzlo osobnosti,protože bez něj si nedokážu představit ( teda pokud jsi prodávajícího třeba nezkouřil ) jak jsi ho udolal na 30, mě jí nabízel cca před 3-4 měsíci za 45 a byl ochoten "při rychlém jednání" slevit na 40.
No ať slouží.
No ať slouží.
_________________
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
BMW E39 523i, 2000, manual
bylo Volvo 740GL, B230F,1987, 4q+OD, Belgie, Social Edition
bylo Volvo 740GLE, B230E,1985, 4q+OD, Švédsko, el.okna, centrál
-
Offline
- Příspěvky: 221
- Registrován: 20 roků 2 měsíce
- Bydliště: Praha 5
-
Offline
- Příspěvky: 1761
- Registrován: 20 roků 5 měsíců
- Bydliště: Brno
- Vůz: Amazon, 1800ES, 240, 480, 740,760, T603
- x 1
Jak je možný před manželkou zatlouct 30.000 korun? Dej sem návod, zřejmě to bude zajímat víc lidí...
Pro uplatnění slevy na povinném ručení (sleva je 11/12 pojistného) je nutné mít tzv. klubovou testaci HV (hist. voz.), kterou Ti vydá pověřený veteránský klub. Není potřeba vyřizovat veteránské značky, ty jsou určeny pro auta, která nejsou přihlášena (dovozy a nálezy v padesát let nenavštívených stodolách). Některé kluby HV mají jinou cenu testace pro členy a nečleny, slyšel jsem o klubech, kde se na testaci čeká rok(!).
Takže
1. Najdi si klub, poptej se na cenu Klubové testace HV (já jsem platil asi 400,- klubu a cestu komisařů do stodoly, kde mám zimoviště, nečlen platí klubu cca 1000,- plus náklady )
2. Vyplněný a orazítkovaný formulář ( http://bsa.webpark.cz/inform/hv/Formula ... taceHV.doc ) zaneseš do pojišťovny (v mém případě ČSOB Pojišťovna) a po zaplacení pojistky cca 600,-/rok hurá na sraz nebo výlet!
Všechno výše uvedené platí tehdy, jestliže je auto původní, v dobrém stavu BEZ moderních doplňků (tolerují se nové pneumatiky rozumných rozměrů, autorádio, akumulátor)
Pro uplatnění slevy na povinném ručení (sleva je 11/12 pojistného) je nutné mít tzv. klubovou testaci HV (hist. voz.), kterou Ti vydá pověřený veteránský klub. Není potřeba vyřizovat veteránské značky, ty jsou určeny pro auta, která nejsou přihlášena (dovozy a nálezy v padesát let nenavštívených stodolách). Některé kluby HV mají jinou cenu testace pro členy a nečleny, slyšel jsem o klubech, kde se na testaci čeká rok(!).
Takže
1. Najdi si klub, poptej se na cenu Klubové testace HV (já jsem platil asi 400,- klubu a cestu komisařů do stodoly, kde mám zimoviště, nečlen platí klubu cca 1000,- plus náklady )
2. Vyplněný a orazítkovaný formulář ( http://bsa.webpark.cz/inform/hv/Formula ... taceHV.doc ) zaneseš do pojišťovny (v mém případě ČSOB Pojišťovna) a po zaplacení pojistky cca 600,-/rok hurá na sraz nebo výlet!
Všechno výše uvedené platí tehdy, jestliže je auto původní, v dobrém stavu BEZ moderních doplňků (tolerují se nové pneumatiky rozumných rozměrů, autorádio, akumulátor)
_________________
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
121 Amazon, B20A, 1970
244 GL, 1980, B21A, Tuzex
3x 240 kombi, 1991-3, B200F, B230F, Super Polar, Eaton Diff Locker, Standheizung
Tatra 603, 1970, V8
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 5066
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: České Budějovice
- Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Nižbor
2Miki - jak jsem ho udolal na 30k? Nebylo to slozity, nabid´jsem mu patnact az dvacet. Vydesil se, ze ceny spadly a pak byl ochten jit na tricet.
2Honza - tomu Michalovi urcite zavolam, diky za tip!
2Standa - jak je mozny zatlouct 30 tisic pred manzelkou? Odpoved na tuhle otazku dam pouze na zaheslovanou cast fora pro platici cleny, nebo sdelim proti poukazani 300.- Kc do soukromeho e-mailu!
2Honza - tomu Michalovi urcite zavolam, diky za tip!
2Standa - jak je mozny zatlouct 30 tisic pred manzelkou? Odpoved na tuhle otazku dam pouze na zaheslovanou cast fora pro platici cleny, nebo sdelim proti poukazani 300.- Kc do soukromeho e-mailu!
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Nižbor
-
Offline
- Příspěvky: 57
- Registrován: 21 roků
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 1469
- Registrován: 19 roků 7 měsíců
- Vůz: S40, V70-I, 850, 460 variomatik
- Bydliště: Praha 9
-
Offline
- Příspěvky: 265
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
-
Offline
- Příspěvky: 2123
- Registrován: 20 roků
- Bydliště: Nižbor
Panove, zacinam se cervenat samou skromnosti!
2Jarda S40 to je on!
Diky gentlemani, zacinam si pripadat jako by to byla moje zasluha, ze ten puvodni majitel se o ni tak vzorne staral.
2Jarda S40 to je on!
Diky gentlemani, zacinam si pripadat jako by to byla moje zasluha, ze ten puvodni majitel se o ni tak vzorne staral.
_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 902
- Registrován: 20 roků 7 měsíců
- Bydliště: Praha
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé