metju - XC940 B200FT, XC70 D5

Prostor pro Vaše auta
Pravidla fóra
V této sekci se můžete pochlubit ostatním uživatelům se svým miláčkem.
Každý, kdo bude chtít, si založí vlastní topik se srozumitelným názvem.
Co napíšete dál, už záleží jen na vás. Pamatujte, že to je galerie, tzn. fotky jsou žádoucí.
Čím víc informací zveřejníte, tím lépe. Je možné požádat o případnou úpravu, pokud by se diskuse rozjela jiným směrem.
  • Autor
  • Zpráva
Petr Marek
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Radní
Příspěvků ve vlákně: 7
Příspěvky: 7459
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Praha a Zápraží
Vůz: V70XC & 2x 240
Participant x 2

#76 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od Petr Marek »

Tak to blahopřeji k znovuzprovoznění auta a těším se na testovací jízdu. :-)
_________________
Petr Marek ~ GSM: 603793424 ~ 739643618 ~ mail: p_marek@email.cz ~ Rajče ~ Galerie
Seveřan ~ Volvo V70XC 2,4T AWD ~ '01 ~ +384400 km ~ ARD tuning stage 2 ~ 227,2 HP ~ 308,8 Nm
Strawberry Basket ~ Volkswagen Golf Cabrio 1,6 ~ '99 ~ 140000 km ~ druhé auto (nejen) na léto
Zyklon B ~ Volvo 240 GLE ~ '93 ~ +490000 km ~ B230F ~ M47 ~ LPG
Diplomat s klimou ~ Volvo 240 GL ~ '90 ~ <200000 km ~ B230F ~ AW71

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#77 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od raolsa »

Hezký seznam :D

Proč olejový výměník z D5? Je větší, lepší, odolnější?
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#78 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od 3m3 »

Me by zas zajimaly ty pouzdra razeni snabb.
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 83
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#79 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od metju »

raolsa píše:Proč olejový výměník z D5? Je větší, lepší, odolnější?
Je skoro 2x větší než benzínový, pasuje bez jakýchkoliv úprav...
3m3 píše:Me by zas zajimaly ty pouzdra razeni snabb.
Jedná se o sadu pouzder z polyacetalu... Starý gumový už byly hodně jetý, nový od Snabbu jsou mnohem tvrdší, řazení je přesnější a plynulejší, přesně jak slibovali. K tomu jsem koupil i kovový pouzdra na konce kabelů řazení, starý gumový už byly vytrhaný a měly velkou vůli.

Sada k mání ZDE
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Krystof P.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2207
Registrován: 12 roků 2 měsíce
Bydliště: Družec / Kladno
Vůz: Volvo C70 2.3T5 / Volvo 945 200FT

#80 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od Krystof P. »

To řazení vypadá moc fajn! Nemáš i shortshifter ? Nadruhou stranu výměník z D5 je hezká věc, ale jestli není problémem spíš jeho umístění, než velikost sama o sobě. Na normální jízdu by měl origo stačit a na okruhu nebude stíhat ani D5kovej - nebo jo ?

Offline
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 170
Registrován: 11 roků 5 měsíců
Vůz: .

#81 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od Dejw22 »

Já mám tyhle pouzdra od Snabbu také, i ty na konci táhel a k tomu shortshifter a nemůžu si to vynachválit :good:
_________________
Bylo:
BMW E61 535dA,M57TUD30, 200kw, 580nm twinturbo, Mpaket, oxford grün
V70XC '00, 2.4 LPT 142kw B524T, AW42AWD, Regent Red Pearl
C70 '99, 2.0 HPT 166Kw B5204T3, M56, TCV AEM, iPD CBV kit, iPD zadní stabilizátor,ecu remap, Cassis Pearl
V70 '98, 2.5 TDI 103kw D5252T, M56, Silver Metalic, v plný polní

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 83
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#82 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od metju »

Ještě finální produkt k nakouknutí...
Přílohy
20140824_110311.jpg
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#83 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od raolsa »

Hezký, ale ještě by to tam chtělo dát kryt rozvodů. :D
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 83
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#84 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od metju »

Všiml sis jo ?? :lol: Všechno bude, na autě se musí ještě pár drobností doladit kryt tam není záměrně...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#85 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od dali »

Nevidím záslepku na VVT sací vačky :wink: ... Jak ses nakonec popral s vačkama? Myslím jako z kterýho motoru kterou vačku?

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 83
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#86 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od metju »

dali píše:Nevidím záslepku na VVT sací vačky :wink: ... Jak ses nakonec popral s vačkama? Myslím jako z kterýho motoru kterou vačku?
Nakonec to dopadlo tak že pán si tak trochu vymýšlel a motor je 2002, nikoliv 2003, takže žádné změny oproti původnímu řešení... vše se jen přehodilo kus za kus :)
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#87 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od dali »

Tak to jo..asi ideální, oproti další věci s kterou by bylo potřeba laborovat.
Mimochodem, co vstřiky? Jestli tam máš původní, tak to se všema dalšíma úpravama (19T, vedení mezi MAF a turbem) musí bejt dost chudý, zvlášť jestli si třeba zvedal tlak. To je podle mě důvod toho cukání okolo 5000 otáček, že už zasahujou čidla klepání. Jinak chudý to samozřejmě jede nejlíp ale ne dlouho. Možná při těch všech úpravách co máš by stál za úvahu AFR budík a budeš vědět hned a kdykoli jak si na tom s bohatostí.

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 899
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

#88 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od Stalin »

Mooc hezky :) čistý že by se z toho dalo jíst :) Planuješ ještě nějaky navýšení výkonu?
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 83
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#89 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od metju »

Vstřiky jsou původní, měl jsem v hledáčku Rkový no zase si řikám že rozdíl mezi modrejma 395 a zelenejma 440 neni už tak velkej, no leda pohledat ještě něco většího. Nemám žádnej konkrétní plán. No na druhou stranu neřikám že další úpravy nebudou následovat, ale spíš už drobnosti... Ale vždy si rád nechám poradit, moje znalosti nepřesahují T5D5 a podobné weby, spíš kopíruju už dávno postavené.

Na budíky jsem koukal, dobrou službu prý udělaj Prosport.

Stalin: Navýšení výkonu zajistí nové mapy, dál pro mně nemá cenu jít. Auto mám pořád na běžné ježdění...
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#90 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Cau. Jak jsem psal,tvoje auto je zatím uplne jinej level nez moje..:-). Chtel jsem se zeptat.....19T mas a co ojnice? Někdo říká ,ze staci seriove,nekdo uz zase ze by to chtelo kovane......jinak vstřiky staci do 350hp,pak jsou lepsi zelene ,nebo vetsi...:-)
Auta mas moc krasny....vazne moooc dobra práce.
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#91 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od dali »

Ojnice se týkají jen aut s plynovým lankem. ETM to dokáže ukočírovat tak, že tam můžeš narvat 19T, nebo i K24 a ojnice neohneš. Tuším že hned od 99 jsou kromě toho vnitřnosti toho novějšího bloku posílený (teď nevím jistě), a od roku 2002 (asi MY2003, prostě auta, co maj double VVT) jsou tam silnější ojnice a lehčí klika, to je poslední a nejvyzrálejší evoluce 2.3 motoru.

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 83
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#92 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od metju »

No dali mě předběhl. Jinak ojnice i písty mám původní. Tenhle ročník se dá bezpečně provozovat do cca. 400hp aniž by se musel "otvírat" motor. Pokud jde o vstřiky mám doma v šuplíku zelený. Vyčištěný a prověřený od Uřvanýho, ovšem na auto půjdou až těsně před chipem, takže snad někdy na jaře. Autíčko i peněženka si teď přes zimu musí odpočinout. Jen mapy pořád nevím od koho, jsou tu dva favoriti. ARD a Dr3amer, modří vědí 8)
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 83
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#93 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od metju »

Potřebujeme to ? Ne... Máme to ? Ano ! :beer: Jinak pod kapotou další drobná změna. Vstřiky S60R 440ccm
Přílohy
2015-03-21 14.54.03.jpg
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

S60 GOLD
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 9
Příspěvky: 1291
Registrován: 11 roků
Bydliště: Brno
Vůz: Nyni Octavia 2 RS, ex S70 T5,S60D5, 850R

#94 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od S60 GOLD »

Musíme se v létě někde potkat a dat řeč...pořádně pokecat o tom našem tuneniiii. :-)
_________________
Octavia 2 RS fl 280hp….
Drive : S70 T5 22T,Golf 3 Gti,Volvo 850R,Volvo S60 D5,Audi A4

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 11
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#95 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od dali »

Dobře ty :good: A co teprv až dokončíš ten předek, to bude teprv mazel :wink:

3m3
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 12
Příspěvky: 2989
Registrován: 11 roků 7 měsíců
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Vůz: 945 98’ B230FK M90

#96 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od 3m3 »

Faceliftovy svetla sou na cerny mooc pekny,se tesim az auto uvidim nazivo
_________________
Je :945 B230FK,M90 STAGE ∞, 98';S80 B6324S ,TF-80SC, 07'
Bylo: V70 B5244T5 ,M66, 05';945 B200FT ,M90, 97';V70 D5244T2 ,M55,04'

michell
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 404
Registrován: 10 roků 5 měsíců
Bydliště: Prague
Vůz: 244GL 90', S90 97', 360 85', 965 94'
Bydliště: Prague

#97 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od michell »

Mooooc pěkný...;)
_________________
Je: Volvo 244GL 1990 diplomat sales automat s klimou...:)
Bylo: Asi vše co se dělalo...:D

metju
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 83
Příspěvky: 1463
Registrován: 15 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 940, XC70

#98 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od metju »

Tak aby to tu neupadlo v zapomění, dvě fotky v pohybu 8)
Přílohy
434a small.jpg
434a small.jpg (100.7 KiB) Zobrazeno 2269 x
577 small.jpg
577 small.jpg (99.57 KiB) Zobrazeno 2269 x
_________________
V70R (184kW/350Nm) '99, automat, silver metallic
XC940 2,0t (100,6 kW/188,1 Nm) '97, manual, signal red
XC70 D5 AWD (169kW/480Nm) '12, automat, twilight bronze metallic, Polestar
Bylo: XC70 D5 AWD '08, automat, seashell metallic, V70 T5 '01, manual, black stone - S40 2,0T '03, manual, black sapphire met. - S60 2,4T '01, automat, polarctic pearl

raolsa
Ověřený
Online
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 12976
Registrován: 14 roků 4 měsíce
Bydliště: Semily
Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
Participant x 1

#99 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od raolsa »

:Bravo: :good:
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920

Solniak
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 535
Registrován: 9 roků 6 měsíců
Bydliště: Prdel u Roudnice nad Labem

#100 metju - S40, V70 T5

Příspěvek od Solniak »

Metju, to je hodne pekny!!!
_________________
Bylo: V70 D5 136kw, My2007, AT / Volvo 944; Ludvík, D24tic 90kw, my1995 , AT; BLÚ Volvo 244 D24, M47, 58kw, my1990, manuál
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „Galerie uživatelů“