S60 posilovač řízení - kapalina?
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
S60 posilovač řízení - kapalina?
Ahojte,
ztuhlo mi řízení a chová se tak nějak podivně... Třeba volant se nevrací sám od sebe do původní polohy...
Koukal jsem do nádržky kapaliny a je tam asi míň, než tam má být. (pokud jsem správně pochopil označení na uzávěru)
Je možné, že to neposiluje tak jak má, protože té kapaliny je tam málo?
Dá se ta kapalina doplnit, nebo se musí vyměnit celá...
Pokud se dá doplnit, čím?
Děkuji za odpovědi...
ztuhlo mi řízení a chová se tak nějak podivně... Třeba volant se nevrací sám od sebe do původní polohy...
Koukal jsem do nádržky kapaliny a je tam asi míň, než tam má být. (pokud jsem správně pochopil označení na uzávěru)
Je možné, že to neposiluje tak jak má, protože té kapaliny je tam málo?
Dá se ta kapalina doplnit, nebo se musí vyměnit celá...
Pokud se dá doplnit, čím?
Děkuji za odpovědi...
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw LPG; Volvík V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai 1,3i 51 kw (1,6:-), Ford focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive
Bylo: S60 2,4i 120kw LPG; Volvík V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai 1,3i 51 kw (1,6:-), Ford focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive
-
Offline
- Příspěvky: 1999
- Registrován: 15 roků 6 měsíců
- Vůz: Volvo S60 2.4T
- Bydliště: Opava (Oščadnica, SK)
S60 posilovač řízení - kapalina?
zkus doplnit original kapalinou kterou koupis za par kacek v servisu volvo...
kdesi jsem se docetl ze neni dobre tu kapalinu menit pac to pak zacne tect nebo co... neumim ale potvrdit...zk
kdesi jsem se docetl ze neni dobre tu kapalinu menit pac to pak zacne tect nebo co... neumim ale potvrdit...zk
-
Offline
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
S60 posilovač řízení - kapalina?
Takže jsem dolil kapalinu...
A žádná velká změna se teda bohužel nestala...
Je to sice lepší, ale volant je stále docela ztuhlej a moc se mu nechce ze zatáčky se vracet...
V úterý jedu do servisu, tak nechám kapalinu vyměnit, je tam nějaká nahnědlá sra*ka (měla by tam bejt zelená kapalina)...
Pokud to není kapalinou, čím by to mohlo být?
A žádná velká změna se teda bohužel nestala...
Je to sice lepší, ale volant je stále docela ztuhlej a moc se mu nechce ze zatáčky se vracet...
V úterý jedu do servisu, tak nechám kapalinu vyměnit, je tam nějaká nahnědlá sra*ka (měla by tam bejt zelená kapalina)...
Pokud to není kapalinou, čím by to mohlo být?
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw LPG; Volvík V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai 1,3i 51 kw (1,6:-), Ford focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive
Bylo: S60 2,4i 120kw LPG; Volvík V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai 1,3i 51 kw (1,6:-), Ford focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive
-
Offline
- Příspěvky: 338
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
S60 posilovač řízení - kapalina?
Odcházející pumpa serva, zatuhlý kloub/hřídel od volantu, odcházející hřeben, případně pastorek, netěsnosti, usazeniny.
Jak se to projevuje? Dělá to i po zahřátí? Táhne do strany? "Škube" v řízení?
Jak se to projevuje? Dělá to i po zahřátí? Táhne do strany? "Škube" v řízení?
-
Offline
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
S60 posilovač řízení - kapalina?
Tom85 píše:Odcházející pumpa serva, zatuhlý kloub/hřídel od volantu, odcházející hřeben, případně pastorek, netěsnosti, usazeniny.
Jak se to projevuje? Dělá to i po zahřátí? Táhne do strany? "Škube" v řízení?
Dělá to za studena i za tepla...
Do strany netáhne a ani neškube...
Prostě při zatáčení volant klade větší odpor než jsem zvyklý a když se zatáčí a pustí se volant tak nemá tendenci se vracet do původní polohy, ale musí se mu pomoct.
Jinak se to chová normálně, zatáčí a nejeví to nějaké další neduhy...
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw LPG; Volvík V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai 1,3i 51 kw (1,6:-), Ford focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive
Bylo: S60 2,4i 120kw LPG; Volvík V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai 1,3i 51 kw (1,6:-), Ford focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive
-
Offline
- Příspěvky: 6
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Opava
S60 posilovač řízení - kapalina?
Pokud bys to xSame nerozchodil a něco z řízení potřeboval, tak mám komplet auto, které budu v neděli začínat rozebírat, pokud budeš něco chtít, tak pisni na : volvo.s60@seznam.cz Honza
_________________
Volvo S60, 103 kw - v rozborce
Nissan Patrol GR 2,8
Š Octavia 1,9 TDi
Volvo S60, 103 kw - v rozborce
Nissan Patrol GR 2,8
Š Octavia 1,9 TDi
-
Offline
- Příspěvky: 338
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
S60 posilovač řízení - kapalina?
Hmm, začal bych možná tím, že bych se pokusil změřit tlak pumpy, což by ti v servisu měli provést.
-
Offline
- Příspěvky: 4355
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
S60 posilovač řízení - kapalina?
zelena kapalina v posilovaci rizeni???!!!




_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
S60 posilovač řízení - kapalina?
Informace ze servisu: podle barvy gumičky těsnění víčka se obvykle dává barva kapaliny...wickey píše:zelena kapalina v posilovaci rizeni???!!!![]()
![]()
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw LPG; Volvík V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai 1,3i 51 kw (1,6:-), Ford focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive
Bylo: S60 2,4i 120kw LPG; Volvík V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai 1,3i 51 kw (1,6:-), Ford focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive
-
Offline
- Příspěvky: 338
- Registrován: 14 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
S60 posilovač řízení - kapalina?
Já bych jí tam radši dával dle specifikace výrobce automobilu 

-
Offline
- Příspěvky: 444
- Registrován: 14 roků 10 měsíců
- Bydliště: Nitra
- Vůz: Volvo V60 Polestar (MY2013)
- Bydliště: Nitra
S60 posilovač řízení - kapalina?
Myslím že aj ja mám v nadobke serva zelenu kapalinu.. a je tam asi od novoty...wickey píše:zelena kapalina v posilovaci rizeni???!!!![]()
![]()
_________________
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
Volvo V60 / D4 (D5204T3) / TF-80SC / MY2013 / R-design / Polestar (Rebel Blue)
-
Offline
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
S60 posilovač řízení - kapalina?
Takže vyřešeno...
Nebylo to kapalinou, ale kloubem řízení...
Vyměněno a už zase zatáčím jako za mlada:-)
Nebylo to kapalinou, ale kloubem řízení...
Vyměněno a už zase zatáčím jako za mlada:-)
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw LPG; Volvík V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai 1,3i 51 kw (1,6:-), Ford focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive
Bylo: S60 2,4i 120kw LPG; Volvík V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai 1,3i 51 kw (1,6:-), Ford focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive
-
Offline
- Příspěvky: 76
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
S60 posilovač řízení - kapalina?
Ahojte, nedávno som menil servo kvapalinu vo Volve S60, 2006 ,103kW , 2,4 l benzín.
V oleji som videl jemné kovové piliny a auto niekedy za jazdy trocha ťahá volantom do strany, alebo pri zatáčaní napr. na kruhovom objazde občas cítiť ako volantom šklbne. Tieto príznaky malo už pred výmenou oleja. Na aute je robená čerstvo geometria, pneumatikami to nie je, na nápravách ramená a čapy v nebúchajú.
Nestretol sa niekto s niečím podobným ? Piliny v oleji alebo s ťahaním do strany? Väčšinou to ide uplne bez problémov, ale raz za čas sú s tým tieto problémy.
So servom skúsenosti nemám, budem vďačný ta každú radu.
V oleji som videl jemné kovové piliny a auto niekedy za jazdy trocha ťahá volantom do strany, alebo pri zatáčaní napr. na kruhovom objazde občas cítiť ako volantom šklbne. Tieto príznaky malo už pred výmenou oleja. Na aute je robená čerstvo geometria, pneumatikami to nie je, na nápravách ramená a čapy v nebúchajú.
Nestretol sa niekto s niečím podobným ? Piliny v oleji alebo s ťahaním do strany? Väčšinou to ide uplne bez problémov, ale raz za čas sú s tým tieto problémy.
So servom skúsenosti nemám, budem vďačný ta každú radu.
-
Offline
- Moderátor
- Příspěvky: 13014
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Semily
- Vůz: Volvo V70 II 2.4T 147 kw AWD LPG
S60 posilovač řízení - kapalina?
Jak je starý kloubek řízení? Ten co je mezi řízením a volantovou tyčí.
_________________
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
Volvo V70 II 2.4T AWD 147 kw LPG '00
Citroen Xsara 1.4i 55kw LPG '01
Diagnostika k dispozici. 607827920
-
Offline
- Příspěvky: 76
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
S60 posilovač řízení - kapalina?
Myslím si že ten je ešte pôvodný.
Keď je starý, je v ňom vôla, alebo sa zvykne zadrhávať? Ako sa môže prejavovať ten kĺb ?
Keď je starý, je v ňom vôla, alebo sa zvykne zadrhávať? Ako sa môže prejavovať ten kĺb ?
-
Offline
- Příspěvky: 1177
- Registrován: 14 roků 8 měsíců
- Bydliště: Roudnice nad Labem, Praha
S60 posilovač řízení - kapalina?
Je to kloubek rizeni, ja sjem to zde resil mnohokrat. Stoji par korun, tak vymenit a je klid.
_________________
Bylo: S60 2,4i 120kw LPG; Volvík V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai 1,3i 51 kw (1,6:-), Ford focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive
Bylo: S60 2,4i 120kw LPG; Volvík V70 2,5T 155KW
Aktualne: Suzuki Samurai 1,3i 51 kw (1,6:-), Ford focus MKII 2,0, BMW 530d xDrive
-
Offline
- Příspěvky: 76
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
S60 posilovač řízení - kapalina?
Chlapi, to by bolo to najmenej vymeniť kĺbik, skontrolujem ho.Ale podotýkam že riadenie nie je nikdy tuhé a ide ľahko.Takže by ten kĺb mal mať vôlu, a to by spôsobovalo že za jazdy na rovnej ceste to z času na čas, ťahá do strany? Vždy to ťahá do ľavej strany, to som zabudol poznamenať.
A čo hovoríte na tie kovové piliny v oleji? Predpokladal som že s tým budú mať niečo spoločné.
A čo hovoríte na tie kovové piliny v oleji? Predpokladal som že s tým budú mať niečo spoločné.
-
Offline
- Příspěvky: 1775
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Horne Saliby
- Vůz: 850,C70,V40...
- Bydliště: hmmm
S60 posilovač řízení - kapalina?
spodny cap do ktoreho je chytene rameno- rychlo vymenit nez sa vytrhne...
-
Offline
- Příspěvky: 76
- Registrován: 6 roků 4 měsíce
- Bydliště: Galanta
- Vůz: volvo v40 td 75kW 2001
S60 posilovač řízení - kapalina?
pozriem určite tie spodné čapy, kĺbik riadenia. Ešte niekoho niečo napadá ?
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: Volvo S60 2.4/103kw/2006
S60 posilovač řízení - kapalina?
caute, takze napravu sme este raz skontrolovali, vsetky capy a silentblocky su v poriadku, kolesa boli vyvazene a pneumatiky vymenene, takze to by sme vylucili, geometria tiez nastavena ako uz aj bolo spomenute. Co sa tyka tych zeleznych pilin v servo oleji, nemate s tym nejake skusenosti? Nemohlo by robit servo taketo problemy ze taha do strany? Plus este nas napadlo ci by to nemohlo robit ulozenie tlmicov keby boli vybite? Pocujem pri jazde ostre kovove buchanie, ale nebucha to pravidelne, nie je to pravidlo pri kazdej jame alebo inej nerovnosti na ceste. Ci to s tym nemoze mat nic spolocne? Dakujem za kazdu radu
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
Offline
- Administrátor
- Příspěvky: 2258
- Registrován: 9 roků 3 měsíce
- Bydliště: Deutschböhmen
- Vůz: S80 T6,S80 V8,V70II R,C70 2.4T,244 D24
S60 posilovač řízení - kapalina?
Horni ulozeni tlumicu...ErikKontar píše:caute, takze napravu sme este raz skontrolovali, vsetky capy a silentblocky su v poriadku, kolesa boli vyvazene a pneumatiky vymenene, takze to by sme vylucili, geometria tiez nastavena ako uz aj bolo spomenute. Co sa tyka tych zeleznych pilin v servo oleji, nemate s tym nejake skusenosti? Nemohlo by robit servo taketo problemy ze taha do strany? Plus este nas napadlo ci by to nemohlo robit ulozenie tlmicov keby boli vybite? Pocujem pri jazde ostre kovove buchanie, ale nebucha to pravidelne, nie je to pravidlo pri kazdej jame alebo inej nerovnosti na ceste. Ci to s tym nemoze mat nic spolocne? Dakujem za kazdu radu
_________________
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
Je: S80 2.8 T6 '99, Stage 2 - 320k/425Nm, AT, LPG | S80 II V8 '07, cca 322k/434Nm, AT, AWD, LPG | C70 2.4T Convertible '04, 240k/350Nm, MT, Heico | BLÚ 244 D24, 58kW, '90, MT | Black V70 T5 '98, 309k/388Nm, AT, LPG | GREY XC90 V8 '06, AT, AWD | Bastard PV 544 B20E '62, 124k/167Nm, MT+OD | Kulihrášek 121 Amazon B20A '61, 81k/157Nm, MT, LPG | "Modrý" S70 T5 '97, MT
Audi TT 1.8T MY 00, 6st 4x4, APR Stage 1 263hp 362Nm | Na prodej: Opel Tigra C20LET(Calibra) 280k/350Nm(odhad) '97, MT
Originální Volvo diagnostika...
Bylo: Trabant 601; Škoda 120L LPG '88; 2x Chrysler Daytona 2.2 Turbo '88 (US); Hyundai Sonata AT 2.4 '01; MB 124 230TE '88 AT LPG; Audi V8 3.6 '93; 2x Opel Omega MV6 '96 AT; Fiat 125p LPG; Nissan 300ZX '88; Chevrolet Lumina APV 3.8 '92 AT (US); Renault 25 Baccara 2.9 V6 AT LPG; BMW 320i (E36) '96; V70 II, MY01, 2.4T, AT, LPG; V70R '04, 360k, AT
-
Offline
- Příspěvky: 53
- Registrován: 13 roků 4 měsíce
- Bydliště: Příbram
- Vůz: S80II T6 210kW 2009 MY10
S60 posilovač řízení - kapalina?
Souhlasím, u mě to bylo horní uložení tlumičů. Teď jde zatáčet krásně, předtím to i vrzalo.
Pokud je málo kapaliny, tak to při zatáčení tak nějak elektricky drnčí/hučí jak tramvaj.
Osobně jsem tam měl červenou kapalinu, takže jsem tam dolil Dex III co jsem měl z minulého auta. A funguje.
Pokud je málo kapaliny, tak to při zatáčení tak nějak elektricky drnčí/hučí jak tramvaj.
Osobně jsem tam měl červenou kapalinu, takže jsem tam dolil Dex III co jsem měl z minulého auta. A funguje.

_________________
Volvo S80II T6 210kw 2009 pofejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
Volvo S80II T6 210kw 2009 pofejs
Volvo S60 T5 2001 - bylo
Volvo V40 1,6 77kW r.v.1999 - stále slouží, ale už tchýni
-
Offline
- Příspěvky: 982
- Registrován: 5 roků 11 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Volvo V60 D5 AWD R-Design
S60 posilovač řízení - kapalina?
Využiji tohohle topicu, i když je to otázka k S80.
Od koupení S80 (2roky) jsem se potýkal se špatným chodem řízení. Původně bylo slyšet pískající čerpadlo, v některých polohách šel volant více z tuha. Čerpadlo se tedy vyměnilo s kompletním proplachem oleje, olej použit Liqui Moly. Pomohlo to o hodně, ale v některé poloze (volant otočen zhruba o 90° levo i pravo) to šlo stále trošku ztuha. Půl roku po výměně v těch polohách volant značně ztuhne, "dře" a při zatáčení a přejíždění nerovností v tom jakoby klepe.
Projevuje se nějak takhle špatný kloubek řízení dole na hřebenu?
Dříve než to rozkuchám...
Co jsem zatím výkresy, příčin může být pravděpodobně více. Ložiska v posuvné tyči volantu, kříž spojující tyč dole u nohou, kloubek řížení u hřebenu, samotný hřeben.
Od koupení S80 (2roky) jsem se potýkal se špatným chodem řízení. Původně bylo slyšet pískající čerpadlo, v některých polohách šel volant více z tuha. Čerpadlo se tedy vyměnilo s kompletním proplachem oleje, olej použit Liqui Moly. Pomohlo to o hodně, ale v některé poloze (volant otočen zhruba o 90° levo i pravo) to šlo stále trošku ztuha. Půl roku po výměně v těch polohách volant značně ztuhne, "dře" a při zatáčení a přejíždění nerovností v tom jakoby klepe.
Projevuje se nějak takhle špatný kloubek řízení dole na hřebenu?
Dříve než to rozkuchám...
Co jsem zatím výkresy, příčin může být pravděpodobně více. Ložiska v posuvné tyči volantu, kříž spojující tyč dole u nohou, kloubek řížení u hřebenu, samotný hřeben.
_________________
Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Volvo S80 D5252T
Volvo V60 D5 AWD R-Design TF-80SCAWD
Volvo S80 D5252T
-
Offline
- Příspěvky: 9
- Registrován: 4 roky 3 měsíce
- Bydliště: Horné Saliby
- Vůz: Volvo S60 2.4/103kw/2006
S60 posilovač řízení - kapalina?
Takze v mojom pripade to bolo ulozenie tlmicov, konkretne lozisko ktore bolo uz kus vytlacene na jednej strane a ledva sa dalo otacat, takze z toho dovodu ma to tahalo do strany a aj to vrzgalo, teraz to ide tak rovno ako este nikdy 

-
Offline
- Příspěvky: 130
- Registrován: 1 rok 11 měsíců
- Bydliště: Bruntál
- Vůz: S60 2,4T B5244 T3 01' 147kW
S60 posilovač řízení - kapalina?
Zdarec, po zime me zaclo zlobit rizeni. Jde z tuha a ma pozice. Po chvilce jizdy se to zlepsi. Zrejmne ten kloubek rizeni. Chci to vymenit ale nejak se mi nedari najit ten dil abych objednal...
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé