Raritka - Volvo 66 v Praze

Malé, ale Volvo...
  • Autor
  • Zpráva
Maki Hira
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 154
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo 940

Raritka - Volvo 66 v Praze

Příspěvek od Maki Hira »

Jak jsme řešili na lipnickém sraze to pidivolvo, tak jsem ho včera ulovil v Praze na vltavský.
Majitelem byla od začátku 80tých let máma mýho spolužáka, či je to teď netušim.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Volvo v70 II
Aro M461

Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Raritka - Volvo 66 v Praze

Příspěvek od lucki »

je to taky mix trabanta a golfu :D
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

VanThomas
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1176
Registrován: 19 roků 5 měsíců
Vůz: 745 D24T M46+OD 90'
Bydliště: Praha 3

Raritka - Volvo 66 v Praze

Příspěvek od VanThomas »

Hezkej kousek :) jen pro upřesnění - je to vlastně DAF 66, po odkoupení DAFu Volvem v r.75 se vyměnil nejspíš jen nápis :D
_________________
V70 B5254T AW50 98'
VW Polo 2002 1.2 HTP Poloauto s půlkou motoru...
bylo 745 D24T M46+OD 90'

Maki Hira
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 154
Registrován: 19 roků 2 měsíce
Bydliště: Vysočina
Vůz: Volvo 940

Raritka - Volvo 66 v Praze

Příspěvek od Maki Hira »

VanThomas píše:Hezkej kousek :) jen pro upřesnění - je to vlastně DAF 66, po odkoupení DAFu Volvem v r.75 se vyměnil nejspíš jen nápis :D
Dík za upřesnění. V češtině jsem k tomu dohledal jen tohle:
Na začátku sedmdesátých let odkoupilo Volvo od nizozemské firmy DAF divizi osobních vozů a v roce 1975 začalo dodávat typ Volvo 66, což byl jen mírně přepracovaný DAF 66 s karoserií navrženou Michelottim. Tento malý vůz byl známý svojí převodovkou Variomatic s plynule měnitelnými převody. Na výběr byly verze s motorem 1,1 l (DL) a 1,3 l (GL). Proti původnímu modelu DAF mělo Volvo 66 několik úprav, zvyšujících bezpečnost: větší nárazníky, odlišná sedadla s opěrkami hlavy, dveře s ocelovými výztuhami a bezpečnostní sloupek volantu.
http://www.auta5p.eu/katalog/daf/volvo_66_03.htm
_________________
Volvo v70 II
Aro M461

Bylo:Volvo 940 - Sněhulák, v70 AWD 1997 LPG, 850 2,5 20ventil

tomasss
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 2153
Registrován: 17 roků 2 měsíce
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

Raritka - Volvo 66 v Praze

Příspěvek od tomasss »

Maki Hira píše:Tento malý vůz byl známý svojí převodovkou Variomatic s plynule měnitelnými převody.
Tak to me dostalo :palec:
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

aphex
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 70
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice

Raritka - Volvo 66 v Praze

Příspěvek od aphex »

Tohle auto umí jet stejně rychle dozadu jako dopředu. Tzn. nějakých 145km/h na zpátečku :D
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)

Roger
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1795
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Holubice
Vůz: V70T6 AWD '08 AT / V70R AWD '98 MT
Bydliště: Brno/Kyjov

Raritka - Volvo 66 v Praze

Příspěvek od Roger »

Wow, mazec system, ale jak se tam dostanou nejake necistoty a kaminky, pocitam ze to video je pohled zdola, tak se to vymele, ne?
_________________
V70T6 AWD 08 AT Gold SUMMUM ARD St.2,290kKm/ V70R AWD 97',184kW,B5234T4,manualM58,Šedák Silvermetal:385kKm,AWDrepas
Ex:
S60 2.4T 01' 147kW,Man, SUMMUM Metal Modrák
V740 GLT 16valve89',111kW,B234Fman.5QoverdriveWagonBlackDemon - má brácha
V40 T4 98' man.147kW, 15.3.08 R.I.P. BitPower@chip-Václav. PRODEJ dílů

Tom480
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 669
Registrován: 20 roků 7 měsíců
Vůz: V480 2.0i B20F 95 - Collection 217/480
Bydliště: Praha

Raritka - Volvo 66 v Praze

Příspěvek od Tom480 »

aphex píše:Tohle auto umí jet stejně rychle dozadu jako dopředu. Tzn. nějakých 145km/h na zpátečku :D
Opravdu? Nezda se mi to, protoze urcite neotaci smer chodu motoru jako Velorex, takze urcite nejak prerazuje a neni duvod, proc by tam mel byt stejny prevodovy pomer, jako dopredu.
_________________
Je: V480 2.0i B20F 1995 tm. zelená metalíza Collection 217/480, XC60 II T5 Momentum Polestar tm. hnědá metalíza, V480Turbo 1.7T B18FT 1994 černá - Project
Bylo: V480ES 1.7i B18F 1988 červená, V480ES 1.7i B18FP 1990 stříbrná, V480S 2.0i B20F 1994, černá metalíza, V480S 2.0i B20F 1995, tm. zelená metalíza, XC70 2.5T AWD B5254T2 tm. šedá metalíza
NEPTUN MASTERS - SWIM CLUB

láďa
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 464
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Praha

Raritka - Volvo 66 v Praze

Příspěvek od láďa »

Vím o jednom na prodej.... :tlesk: :palec: :mrgreen:
_________________
Koupena v T6R 850 T5R za 55tis..Nyní k prodeji v T6R za pouhých 85tis...

aphex
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 70
Registrován: 20 roků 5 měsíců
Bydliště: Pardubice

Raritka - Volvo 66 v Praze

Příspěvek od aphex »

Tom480 píše:Opravdu? Nezda se mi to, protoze urcite neotaci smer chodu motoru jako Velorex, takze urcite nejak prerazuje a neni duvod, proc by tam mel byt stejny prevodovy pomer, jako dopredu.
Opravdu to tak je. Jednou jsem o tom četl v nějakým časopisu a našel jsem to teď i na netu.
http://www.gamepark.cz/pekelna_zpatecka_96982.htm
_________________
Bylo: Volvo V70 TDI, 1998 (D5252T)
Bylo: Volvo 240 GL 1983 (B230A)
Bylo: Volvo 760 turbo intercooler 1990 (B204FT)

Ondra.
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvky: 4934
Registrován: 20 roků 8 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

Raritka - Volvo 66 v Praze

Příspěvek od Ondra. »

vypada zachovale :palec:
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
760 D24TIC ´88 M46
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, ´18
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Stalin
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 909
Registrován: 18 roků 5 měsíců
Vůz: Volvo S60 2,5T AWD BSR
Bydliště: Vysočina

Raritka - Volvo 66 v Praze

Příspěvek od Stalin »

Tohle autričko sem taky viděl v televizi jak je ten pořad LUDOLFS nejaci tři brachove němci maji vrakoviště tak ho tam taky měli a dělali s tim pekny skopičiny na nejaky draze a srovnavali to z trabantem a na zpatečku to mazalo rychlejc jak trabant dopředu to sem čuměl jako blazen...
_________________
VOLVO S60 2,5T 154KW AWD 2003 SCARAB GREEN, BSR stage 2, Simons 2,5" 250ps, brzdy 320mm, 18" Nebula
BYLO Volvo 480 Turbo Black 88kw Volvo 480 ES red 70kw

lucki
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvky: 1582
Registrován: 17 roků 7 měsíců
Vůz: S60, 2.4T
Bydliště: Praha 5

Raritka - Volvo 66 v Praze

Příspěvek od lucki »

Stalin píše:Tohle autričko sem taky viděl v televizi jak je ten pořad LUDOLFS nejaci tři brachove němci maji vrakoviště tak ho tam taky měli a dělali s tim pekny skopičiny na nejaky draze a srovnavali to z trabantem a na zpatečku to mazalo rychlejc jak trabant dopředu to sem čuměl jako blazen...

jj to som videl. ale tam to este nobolo volvo :D
_________________
teraz: S60, 2,4T '01, 147kw, svetlo modra, 210K km, spotreba 8,8 l/100 km
bolo: S70, 2,4l '98, 125kw, modra metla, 219K km, spotreba 9,89 l/100 km
480_S, 2.0i '94, cerna metaliza, 224K km, spotreba 8.2 l/100 km
440 turbo, 1.7 '89, modra

Zpět na „300 / 400“

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé