Netesnosti vzduch. hadic.
Muze me pls nekdo porovnat a helpnout zda ma takto uplne osklive vypadajici a upravene privody hadic, nevim jeslti jer to na snimani nebo k cemu to presne slouzi ale vede to do hlavni vzduchove hadice od filtru do turba. Me se totiz furt rozsveci lambda kontrolka, zitra jedu na diagnostiku, ale asi jak vzdy to ukaze ze je spatna lambda. Obe lambdy jsou nove. Dle me tro nasava falesny vzduch a mate jednotku. Co na to rikate? asi se tam v tom nekdo hrabal a pekne to pokuchal. Ale pekne spatne.
Netesnosti (vzduch. hadice)
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Netesnosti (vzduch. hadice)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Online
- Moderátor
- Příspěvky: 5769
- Registrován: 17 roků 6 měsíců
- Bydliště: PRG
Netesnosti (vzduch. hadice)
Tak to opatlej silikonem 

_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Netesnosti (vzduch. hadice)
Asi jo, cekam na vyjadreni Jarka, sem mu poslal i moje nazorny video :mrgreen: , aby to presneji pochopil, snad poradi, ale jako tohle je do nebe volajici, pac v tom se nekdo musel hrabat, naky pako, ktery to bud urvalo, nebo nevim, ale je teda fakt, ze tipek pre demnou vedl katastrofalne kabel k zesiku, mam ho oddelany, pac byl neodborne namontovany, tak jeslti ty paka co to delali neurvali takto hadicky, ale stejne to se nemuze urvat jen tak lehce.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Netesnosti (vzduch. hadice)
Já myslím, že když svítí lambda, tak to neznamená automaticky, že je špatná lambda, ale že je někde oproti správnému chodu motoru nejaka porucha.
U některých aut svítila ikonka motoru a nápis check engine
U některých aut svítila ikonka motoru a nápis check engine
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Netesnosti (vzduch. hadice)
JJ doktore, sak jasny, ta kontrolka se menuje elektronika motoru, ono totiz s tou to kontrolkou souvisi veskera elektronicka kontrola motoru, od spalovani po hlidani smesi a cidel v aute, takze tato kontrolka je postrach, ale dle diagnostiky byli v haji lambdy, predehrev atd.. tak sem dal nove, a bylo pokoj, na mesic, pak se zase jednou rozsvitila a ted zase jede. nechapu to.
Svicky sou novi, filtry sou novi, uz nevim co vymenit, tak me jeste napadlo mrknout na hadice a objevil sem tohle
Svicky sou novi, filtry sou novi, uz nevim co vymenit, tak me jeste napadlo mrknout na hadice a objevil sem tohle
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Netesnosti (vzduch. hadice)
myslíš, ze jde zničit lambda sondu za měsíc používání něčím jiným špatným v motoru ? Já myslím, že je to malý čip a kabel, prostě elektronika. Že by se zničily nějaký ty elektrody, co jsou v kontaktu s výfukovým plynem?jogin3 píše:JJ doktore, sak jasny, ta kontrolka se menuje elektronika motoru, ono totiz s tou to kontrolkou souvisi veskera elektronicka kontrola motoru, od spalovani po hlidani smesi a cidel v aute, takze tato kontrolka je postrach, ale dle diagnostiky byli v haji lambdy, predehrev atd.. tak sem dal nove, a bylo pokoj, na mesic, pak se zase jednou rozsvitila a ted zase jede. nechapu to.
Svicky sou novi, filtry sou novi, uz nevim co vymenit, tak me jeste napadlo mrknout na hadice a objevil sem tohle
Našel jsem narychlo návod pro test lambda sondy u Hondy CIVIC. Třeba se to u dá taky tak zkontrolovat u volva nevím, pouze přemýšlím.
http://www.hondaclub.cz/default.aspx?a=86
A pak nějakej univerzální návod asi: http://www.autodiagnos.com/fileadmin/as ... ensors.pdf
http://mysite.verizon.net/janvdb/vw/Engine/lambda.doc
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Netesnosti (vzduch. hadice)
tak lambda se dle me da maximalne tak znicit velkym zatizenim tepelnym nebo opotrebovanim, ze se proste zakouri a uz nesnima, tyto sou cca 3mesice novy.
Takze dle me labdy to nebudou, ale Jarek po telefonu rikal, ze stejne pokud je netesnost, tak to vyhod, hlasku ze je spatna lambda nebo vaha vzduchu, jelikoz to valstne jakoby davkuje spatne pomer vzduch a palivo, tudiz si jednotka mysli, ze labda spatne snima a ze spatne davkuje pomer vzduch a palivo, ta predni je regulacni u ty to vzdy hlasi chybu siginal is too low. Coz v ty diagnostice to napise, ze je bud lambda spatna nebo nema siginal.
To sami i u vahy vzduchu, takze asi nejdriv zalit silikonem ty netesnosti a pak se uvidi. Vzdy to udela kdyz seslapnu na plno motr a treba u 4K rpm preradim a jedu v klidu tak se to dnes takto rozsvitilo. Nekdy treba 14dni nic, ted momentalne se rozsvitila po mesici, a to sem to kolikrat tomu daval kour.
ale nic jinyho me nenapada nez netesnost.
Takze dle me labdy to nebudou, ale Jarek po telefonu rikal, ze stejne pokud je netesnost, tak to vyhod, hlasku ze je spatna lambda nebo vaha vzduchu, jelikoz to valstne jakoby davkuje spatne pomer vzduch a palivo, tudiz si jednotka mysli, ze labda spatne snima a ze spatne davkuje pomer vzduch a palivo, ta predni je regulacni u ty to vzdy hlasi chybu siginal is too low. Coz v ty diagnostice to napise, ze je bud lambda spatna nebo nema siginal.
To sami i u vahy vzduchu, takze asi nejdriv zalit silikonem ty netesnosti a pak se uvidi. Vzdy to udela kdyz seslapnu na plno motr a treba u 4K rpm preradim a jedu v klidu tak se to dnes takto rozsvitilo. Nekdy treba 14dni nic, ted momentalne se rozsvitila po mesici, a to sem to kolikrat tomu daval kour.
ale nic jinyho me nenapada nez netesnost.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
-
Offline
- Příspěvky: 3605
- Registrován: 14 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
Netesnosti (vzduch. hadice)
jo, asi jo, tak udělej jak psal Lachtan.
Stejně mi přijde divny, že to tam není na závit, ale jenom tak nastrčeny.
Stejně mi přijde divny, že to tam není na závit, ale jenom tak nastrčeny.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
-
Offline
- Příspěvky: 595
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Vůz: V50 D5, 2008, 132KW, 360Nm
- Bydliště: Hradec Kralove
Netesnosti (vzduch. hadice)
no ono na tom maji byt takovy kloboucky, to ma byt zality na tom, ale evidentne to nekdo utrhnul.
_________________
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE
Byla V50 D5, 2008, Momentum 132KW (D5244T8), nádherný auto.
Byla S60 2.3 T5 , R5 20V ,(B5234T3) 184Kw, vyborna vybava a luxus.
Byla V40 2.0T rk.v. 1999 (B4204T) , kuze, vyhrev, aut.klima
GALERIE