motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Kulaté velké předokolky/AWD
  • Autor
  • Zpráva
hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#1 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od hajnej »

ahoj. pletu se, nebo je tenhle motor při správný údržbě takřka nesmrtelnej? připadá mi, že se na něm nemá co pokazit a ve švédsku to lidi prodávaj s půl milionem kilometrů...škoda, že ho tu nemá moc lidí co by k tomu něco měli, většina jede ropáky nebo benzínový rychlíky..... :palec:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 49
Registrován: 17 roků 1 měsíc
Bydliště: Trutnov

#2 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od PecaTu »

Samozřejmě záleží jak kdo se kněmu chová když se mu dá co potřebuje tak vydrží hodně, akorát na V70II je docela slabej :cry:
_________________
je: V70 II 2.4 automat B5244S2 r.v.2000

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#3 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od hajnej »

ty ho v tom máš?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#4 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od hajnej »

myslíte, že je ten motor hodně slabej. já mám ted 85 kw v kombíku a je to docela v pohodě. samozřejmě ho musim točit, když chci aby fungoval ale na normální vození dobý.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 178
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Valtice

#5 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od Mirus »

Opravdu je to na takové auto slabé. Při kupování jsem zkoušel i 850 v sedanu s tímto motorem a opravdu je to jen pro velmi, ale velmi rozvážnou jízdu - a V 70II bude mít ještě víc na váhu a to už si nedokážu ani představit. Pokud se k autu budeš chovat slušně a pokud se tak choval i předchozí majitel, tak i s tím rychlíkem uděláš 500 tis. km bez problémů.
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#6 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od hroch32 »

Docela slabý prý je. Osobně jsem v něm nejel, ale kamarád, který měl možnost srovnávat 850 se 103 a 125 kW motory, které se liší prakticky jen hlavou - 10V x 20V, tak tvrdí, že 125 kW jede, zatímco 103 kW se plazí. Prý je ten rozdíl dost markantní. Což ale neznamená, že je slabší verze vysloveně špatná. Ona se 125 kW oproti T5 taky jen plazí :D Další věc je, že oba motory mají víceméně stejnou spotřebu. Při svižnější jízdě dokonce ten silnější žere míň.... ale jak říkám, mám to z druhé ruky. Pravdou je, že V70 druhé generace je ještě o poznání těžší, takže tam už ten motor bude asi fakt zdechlina.....
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#7 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od hajnej »

ale já se nechci palzit :(
nadhodil jsem to z důvodu, že delší dobu přemýšlím o bi-fuelu a je to jediná motorizace v této kombinaci. asi jediná možnost, bude zkusit ten motor na vlastní kůži.
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 178
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Valtice

#8 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od Mirus »

Fakt mám to vyzkoušené osobně, je to děs :mrgreen:
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#9 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od hajnej »

budu muset ten bifuel přehodnotit. při předjíždění mám rád od auta spolupráci...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#10 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od hajnej »

dočetl jsem se tady, že i s T5 se dá jezdit za solidní spotřebu, tak jsem trochu nakousnutej, i když nejsem žádnej závodník, mám rád, když se auto umí rozjet
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1619
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#11 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od Kein »

Co je podle vás "plazit se?" Pro mě se plazí to co nedá oktu II f chrochtu, všechno nad už jede.

JInak u T5ky se dá na rovinkách jezdit pohodolně okolo 10L průměr, ve městě jezdím za 12L
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

hroch32
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 782
Registrován: 16 roků 6 měsíců
Bydliště: Budkov, Vimperk

#12 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od hroch32 »

Kein píše:Co je podle vás "plazit se?" Pro mě se plazí to co nedá oktu II f chrochtu, všechno nad už jede.....
Obávám se, že V70II s 10V už spadá do Tvé definice "plazit se" :( Jak je na tom V70I nebo 850 nevím, přecijen je to o poznání lehčí auto.

ad T5: Umí to jezdit za podobné litry jako atmosféry. Jen na to nesmíš moc šlapat.... no jo, ale měj 166 kW pod kapotou a neprožeň ty kobyly občas ;) To jim taky nedělá dobře, když se moc dusí.... Další věc je, že samozřejmě přibývají další věci, které se mohou porouchat. Hodně záleží, jak se předchozí majitel k turbíně choval!
_________________
Volvo 850 kombi, B5254, 1996
Volvo 740 kombi, B230F, 1990 - bylo => pojízdný kombajn na Mazdy; třeba ji od Adama koupím časem zpátky

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 178
Registrován: 16 roků 3 měsíce
Bydliště: Valtice

#13 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od Mirus »

Jezdím teď dost s Volvem na služební cesty po ČR a poslední průměr za tankování byl 8,7 l/100 km, okreska do 120 km/h, dálnice 140 km/h a samože i občas ostré předjíždění na okreskách - občas musí pavouci ven :mrgreen:
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#14 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od hajnej »

solidní spotřeba, to se to ted jezdí, když je benzín levnej. počkej až to zas vyšplhá někam přes třicet....hmm. dobrý tema do lampárny....
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 3
Příspěvky: 117
Registrován: 16 roků 10 měsíců
Bydliště: Velké Přílepy
Kontaktovat uživatele:

#15 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od Exot »

pořád koukám za kolik tu všichni jezdíte 10/20V s T5kama kolem 10 a míň
Když jsem měl 40 2litr autom. 12 l a vejš 850 20V pod 13 nikdy-fakt to nechápu, jsem asi tele, fakt nechápu :evil:
_________________
XC 90 momentem aut. D5 2005 ST 1 D5T5 | S80 Fl summum D5 aut. 2004 ST 2 D5T5
Bylo: V 0 2,4 D 2006 Slimák | V70 2.0T | S80 D5 automat 120 kW modrá | V70 2,5 TDI (D5252T)1997 103 kW white nomade - přítel k nezaplacení

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#16 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od Jean »

hayney píše:myslíte, že je ten motor hodně slabej. já mám ted 85 kw v kombíku a je to docela v pohodě. samozřejmě ho musim točit, když chci aby fungoval ale na normální vození dobý.
Na běžné každodenní ježdění samozřejmě stačí. I když každý má jiné představy. Nižší výkon není při standardním silničním provozu znát, projeví se, když se začne tlačit na pilu.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Jean
Ověřený
Offline
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 319
Registrován: 19 roků 8 měsíců
Bydliště: Podolí u Brna
Vůz: Volvo 850 T5
Kontaktovat uživatele:

#17 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od Jean »

hroch32 píše:Docela slabý prý je. Osobně jsem v něm nejel, ale kamarád, který měl možnost srovnávat 850 se 103 a 125 kW motory, které se liší prakticky jen hlavou - 10V x 20V, tak tvrdí, že 125 kW jede, zatímco 103 kW se plazí. Prý je ten rozdíl dost markantní. Což ale neznamená, že je slabší verze vysloveně špatná. Ona se 125 kW oproti T5 taky jen plazí :D Další věc je, že oba motory mají víceméně stejnou spotřebu. Při svižnější jízdě dokonce ten silnější žere míň.... ale jak říkám, mám to z druhé ruky. Pravdou je, že V70 druhé generace je ještě o poznání těžší, takže tam už ten motor bude asi fakt zdechlina.....
V 850 se jedná o jiné motory. Problém pocitu z 10V je obvykle v tom, že vyžaduje jiný styl jízdy. Jinak je výkonově dostačující i na svižnou jízdu. Ve V70 II jde o motor nové generace. Hardwarově totožný s výkonější variantou a jen upraveným programem jednotky. Výkonový rozdíl je citelný až ve vysokých otáčkách a dá se na silnější variantu přečipovat.
_________________
Volvo 960 93,95,96,97 B6304FS, S80 00 T6, 850 2,3 T5

1. eshop s volvodíly

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1619
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#18 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od Kein »

V70 Tdi píše:pořád koukám za kolik tu všichni jezdíte 10/20V s T5kama kolem 10 a míň
Když jsem měl 40 2litr autom. 12 l a vejš 850 20V pod 13 nikdy-fakt to nechápu, jsem asi tele, fakt nechápu :evil:
Já mám průměrnou 10,8-11,2L podle toho jak kdy jezdím, ale sem tam to proženu takže by šlo ještě za míň, jenže pak bych nechápal proč by si člověk kupoval T5, když by jezdil jak s hnojem. Hodně dělá trasa (já jezdím často po městě)a pak taky svíčky, vzduch.filtr a těsnost sání, pneu...pokud jedu vysloveně na spotřebu, tak to rozjedu na 80km/h hodím tam pětku a nohu si opřu o plynový pedál, jedu sice jako fábie v klobouku, ale palubák ukazuje 3,5L/100 aktuálku, točí to asi 1600ot :mrgreen:

P.S.: A jak je to u 2.5 TDi ??? Je to taky líný ??? Kw mají stejně ale asi krou'ťák už ne ???
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 102
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Most

#19 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od mitabajs »

Proste: T5 okresky tempomat 90km/h = 8L - i min i 7. viz ,,Vase Spotreba'' tak jsem se o tom celkem rozepsal
At mi nikdo netvrdi ze ne. Dokazu najet i 900km/nadrz. Ale taky 500.
Dlouhodobej prumer ted 9.8L ale to jsou popojizdky po meste, zima, klima, hnus.

Podotykam jako ve Vase spotreba! - ! Jezdim bez klimy, topim motorem + Vyhrev sedacky porat na 1.st.

Elzyx kdyz chce, taky umi 7.5L.
8.7L kdyz jede dalnici v klidu.

Kdo jezdi za 11L+ na to slape..... (taky to umim)
_________________
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#20 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od hajnej »

no super. konečně někdo...a jak bys hodnotil výkonové vlastnosti. mám na mysli běžný provoz, když třeba jedeš sám a potom když auto naložíš a jedeš ve 4 někam? dá se s tim ještě předjíždět?
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 102
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Most

#21 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od mitabajs »

no s T5 asi jo, ale s nalozenou atmosferou asi moc ne
_________________
Žena: XC70 D5 AWD Automat 2005

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#22 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od hajnej »

a s těma českejma bazarama máš naprostou pravdu. když provnáš co se prodává v německu nebo ve švédsku, tak se divim, že jim to neni trapný...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#23 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od hajnej »

to: mitabajs
já vim, že T5 je uplně jinde.o tom vůbec. asi se snažim z někoho dostat vyjádření, že je to uplně na hovno :roll: takovej slabej motor, ale pořád doufám, že švédští konstruktéři neudělali chybu a ten motor tam dali z nějakýho důvodu...
btw...koukám že seš z Mostu...docela toužim po svezení ve volvu s pořádnym motorem... :oops:
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD

Kein
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 5
Příspěvky: 1619
Registrován: 15 roků 8 měsíců
Bydliště: Ostrava
Vůz: Volvo S80 3.2
Bydliště: Ostrava

#24 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od Kein »

nevím proč se uchyluješ pořád ke 103kw, když 125kw 20ventil jede líp a vydrží stejně :?:
_________________
Je: Volvo S80 3.2 AWD, 179kw, 2012
Bylo: Volvo S80, D5, 120kw, 2002, D5244T
Bylo: Volvo V70 2.0, T5, 166kw, 1998, B5204FT
Bylo: Volvo 850 2.0, T5, 155kw, 1995, B5204T

hajnej
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 17
Příspěvky: 9887
Registrován: 15 roků 7 měsíců
Bydliště: Dubí
Vůz: XC70 P3 S80 P3

#25 motor ve V70 II benzin 2,4 103kW

Příspěvek od hajnej »

mám k tomu motoru asi nějakou slabost. jak je slabej :?
uchyluju se k němu z důvodu, že mě láká ten bifuel do kterýho se dávaj tyhle motory.
chápu to správně že ten 125 kw je uplně stejnej jenom má 20V to pak musí i mín žrát...
_________________
XC70 D5 151kw AWD, 2011, TF-80SC, +300tis km
S80 D5 151kw, 2011, TF-80SC, +410tis km
ex. V70 D5 120kw, S60 2.4i LPG, V70 D5 136kW AWD
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „S60, V / XC70 II (-07), S80 (-06), XC90“