Zdravim. Na idnes.cz se dnes objevil docela pěkný článek o bezpečnostních pásech, jejich historii a vynálezci.
Vzhledem k tomu, že tento vynález je přímo spjat s Volvem, tak myslim, že stojí za přečtení.
http://auto.idnes.cz/zachranil-vic-nez- ... tomoto_fdv
Článek o bezpečnostních pásech
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 449
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň-jih
- Vůz: 764GLE D24TIC M46 88´
- Kontaktovat uživatele:
#1 Článek o bezpečnostních pásech
_________________
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
KUBA Redblocks are fun and easy but Greenblocks take skill
764 GLE, D24TIC, M46, 1988; 945 TURBO, B230FT+, M90, 1998; 855 T-5R, B5234T5, M56, 1995; bylo: V70 2,4i, B5254S, M56, 1997; 764 TURBO 16V, B204FT, M46, 1990; Volvo diagnostika v Plzni a okolí
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 3226
- Registrován: 15 roků 9 měsíců
- Bydliště: Slaný, okr. Kladno
- Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98
#2 Článek o bezpečnostních pásech
CITACE: Použitím bezpečnostního pásu se pravděpodobnost přežití v případě nehody zvyšuje o padesát procent, udává společnost Volvo. "Až tři čtvrtiny těch, kteří jsou při nehodě vymrštěni ven z auta, zahynou," vyplývá také ze statistik automobilky
Ja to tvrdim pořád. Výjimkou je Š.Favorit, vymštění z vozidla je jedinou šancí na záchranu.
Ja to tvrdim pořád. Výjimkou je Š.Favorit, vymštění z vozidla je jedinou šancí na záchranu.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE
#3 Článek o bezpečnostních pásech
S tim favoritem to mohu jenom potvrdit!
Bohatě stačilo, když nás nejakej blb nabral do dveří ve 40ti.
Škoda za 7000 a dva týdny v servise.
Bohatě stačilo, když nás nejakej blb nabral do dveří ve 40ti.
Škoda za 7000 a dva týdny v servise.
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 170
- Registrován: 17 roků 9 měsíců
- Vůz: byla v70 a 740gle
- Bydliště: Budejice
#4 Článek o bezpečnostních pásech
Jj favo bourat jedine bez pasu, manzelce to zachranilo zivot ze vylitla v pickupu zadnima dverma. Asi v 70 na led a do skarpy, auto zapichnuty cumakem v zemi na strese a celej predek zlomenej a sedacka ve volantu.
_________________
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
V70 1997 B5254S 2,4i 20V 125kW
740GLE 1986 84kW limuzina ex.
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 10 Odpovědi
- 550 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od marekl
-
- 6 Odpovědi
- 2448 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od helmutcdn
-
- 8 Odpovědi
- 1909 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Lachtan
-
- 11 Odpovědi
- 942 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Lachtan
-
- 1 Odpovědi
- 603 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od Petr.Chrpa