262 bertone versus 780 bertone

...i nemožném! ALE JEN POKUD TO SOUVISÍ S VOLVEM!!! (potažmo evt. s jinými automobily)

VYKECAT SE MŮŽETE V LAMPÁRNĚ!!!
  • Autor
  • Zpráva
doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#1 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od doktor »

Dejme tomu, že by člověk propadl touze vlastnit hezké veteránské volvokupátko..

Rozhodování by bylo mezi těmito vozy. Ale který si vybrat,když ??
A. vůbec nemáte pojetí, jaké se tam dělali motory, které byly spolehlivé a kterým se naopak vyhnout ?
B. chcete aby bylo spolehlivé a kazilo se málo, jelikož nemáte dílnu
C. nemáte ponětí, jaká je dostupnost náhradních dílů a jak nákladný je servis

S přihlédnutím k tomu, že požizovací cena zachovalého kousku je kolem 150-200.000, s tím se asi počítá.
262.jpg
262.jpg (15.1 KiB) Zobrazeno 3238 x
780.jpg
780.jpg (22.39 KiB) Zobrazeno 3238 x
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 1280
Registrován: 17 roků 5 měsíců
Bydliště: Litvínov
Vůz: Saab 9-3Aero,9-5Troll,9-5Aero,9000Aero
Bydliště: Litvínov

#2 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od martines »

Taky jsem se teď přistihl že bych do něčeho takové šel.Koupit nějaký skoro šrot a nechat t někoho zrenovovat.To by byla vskutku zajímavá představa. :D.
Je tady někdo kdo se zaobírá "repasí" Volvo skvostů?
Naposledy upravil(a) martines dne 01 úno 2009 19:54, celkem upraveno 1 x.
_________________
Saab 9-3 Aero OG, Saab 9-3 Aero SS, Saab 9-3 Aero NG, Saab 9-5 Troll, Saab 9-3 Aero Cabrio V6, Saab 9000 Business edition, Saab 9-3 Aero OG

GDPR_user

#3 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od GDPR_user »

osobně bych šel do 242GT

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 311
Registrován: 16 roků
Bydliště: Praha
Vůz: 850 Estate
Bydliště: Praha 8

#4 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od Menhir »

Ta dvojka, to je nádhera! :palec:
_________________
Volvo 850 2,5 10V Estate, Graham Green, ∗ 1996, 106 kW

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#5 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od wickey »

262c je vzacnejsi, zajimavejsi, ale vic rezne.
780 je zatim jeste celkem nedocenena, ale jeji doba prijde.

780 v Turbu muze byt zajimava volba.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

petr´S
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 459
Registrován: 16 roků 7 měsíců
Bydliště: Česká Lípa
Kontaktovat uživatele:

#6 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od petr´S »

wickey píše:262c je vzacnejsi, zajimavejsi, ale vic rezne.
780 je zatim jeste celkem nedocenena, ale jeji doba prijde.

780 v Turbu muze byt zajimava volba.
mno vzácnější:) kolik bylo vyrobelo 262 a 780?
u 780 to bylo někde kolem 8tis (aktuálně 1800ks které se podle vin pohybují po světě)
kolik to bylo u 262 ?
_________________
MB Viano MY2012, XC90 D5 Polestar MY2011
bylo S40 1.8 2003; 780 Bertone 1987; S60 2.5T AWD 2004, S80 V8 AWD 2007,V50 2.0D 2008, 262C Bertone, C70 T5 2010

http://www.plastservis.net

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#7 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od Honza »

petr S60 píše:
wickey píše:262c je vzacnejsi, zajimavejsi, ale vic rezne.
780 je zatim jeste celkem nedocenena, ale jeji doba prijde.

780 v Turbu muze byt zajimava volba.
mno vzácnější:) kolik bylo vyrobelo 262 a 780?
u 780 to bylo někde kolem 8tis (aktuálně 1800ks které se podle vin pohybují po světě)
kolik to bylo u 262 ?
262C - 6622 ks
780 - 8518 ks
A co takhle ÖV 4 taky kupátko 205 ks
nebo P 1900 67 ks
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Ondra.
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Sponzor fóra
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 4725
Registrován: 19 roků 6 měsíců
Bydliště: VRZČ
Vůz: 240/V70II

#8 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od Ondra. »

262 myslím necelých 10000
_________________
240 GLT B230F ´89 AT Tourist/diplomatic sales
V70 MY2001 D5252T - Erdogan D5T5 Stage 1
Mitsubishi Outlander, 2,0i FWD, man, 2018
bylo: 240 D24 ´85, 740 D24 ´85 , 4x 940 B230F, B230FK, D24TIC, B200F V70/1 fturbu, 4x 850 různých výbav a motorizací, V70II 2,4i AT, SAAB 9-3 SC
Plastíky kilowattama nenahradíš

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#9 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od Honza »

Ondra. píše:262 myslím necelých 10000
9951 ks včetně sedanů , už jsem to opravil
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

karlos
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 302
Registrován: 16 roků 9 měsíců
Bydliště: Praha
Vůz: S80 3.2
Bydliště: Praha 4

#10 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od karlos »

přehled výroby 262 - aneb, ne každá 262 byla od Bertoneho ;-)

rok označení vyrobeno ks
VOLVO 262 1976 262 GL 3099?
VOLVO 262 1977 262 GL 230

VOLVO 262 1978 262C 1670
VOLVO 262 1979 262C 2120
VOLVO 262 1980 COUPE 1920
VOLVO 262 1981 COUPE 912

edit: rozhodila se tabulka - ale snad je to aspon trochu srozumitelny
_________________
JE: S80 3,2
BYLO: S80 V8, S60 2,5T AWD, 850R, 850T5, 760TIC, 740TIC a 3x 244GL

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#11 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od Honza »

přehled výroby 262 - aneb, ne každá 262 byla od Bertoneho ;-)

rok označení vyrobeno ks
Sedany
VOLVO 262 1976 262 GL 3099
VOLVO 262 1977 262 GL 230
Coupé
VOLVO 262 1978 262C 1670
VOLVO 262 1979 262C 2120
VOLVO 262 1980 COUPE 1920
VOLVO 262 1981 COUPE 912

edit: rozhodila se tabulka - ale snad je to aspon trochu srozumitelny
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

Lachtan
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Moderátor
Příspěvků ve vlákně: 1
Příspěvky: 5093
Registrován: 18 roků 6 měsíců
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:

#12 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od Lachtan »

Osobně by jsem volil 262 8)
_________________
Bestie V70XC-2.5T 20V___ (B5254T) (193hp/5100rpm, 270Nm/1800-5000rpm)__ (r.v. 1998, mod.99)
Modrej V70-2.5 20V _____ (B5254S) (170hp/6100rpm, 220Nm/4700rpm) ______ (r.v. 1997, mod.98)
Zenair CH-701D ___________ (zatím bez motoru, ve stádiu rekonstrukce)_______ (r.v. 2004)
Oliver CPI Oliver City____ (50ccm 2T) (3,2hp/7250rpm, 4,0Nm/5400rpm)_______ (r.v. 2005)

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#13 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od dali »

doktor píše: Rozhodování by bylo mezi těmito vozy. Ale který si vybrat,když ??
A. vůbec nemáte pojetí, jaké se tam dělali motory, které byly spolehlivé a kterým se naopak vyhnout ?
Tomu horšímu motoru se asi jen tak nevyhneš. V obou případech je základní pohonnou jednotkou jedno z největších neštěstí jaký se kdy pod kapotu Volva montovaly (můžou za to jako u většiny slabších kousků pod kapotou Volva žabožrouti). Motor do V v drtivý většině případů znamená: žere a nejede :roll:
D24T jako alternativa v 780 je podle mě z bláta do louže, ten motor je mi sice svým způsobem sympatickej, ale starej diesel v luxusním kupé :?
Jó sehnat takhle jeden z těch mála raritních kousků se čtyřválcovým turbem :razz:

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#14 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od doktor »

dali píše: Tomu horšímu motoru se asi jen tak nevyhneš. V obou případech je základní pohonnou jednotkou jedno z největších neštěstí jaký se kdy pod kapotu Volva montovaly (můžou za to jako u většiny slabších kousků pod kapotou Volva žabožrouti). Motor do V v drtivý většině případů znamená: žere a nejede :roll:
D24T jako alternativa v 780 je podle mě z bláta do louže, ten motor je mi sice svým způsobem sympatickej, ale starej diesel v luxusním kupé :?
Jó sehnat takhle jeden z těch mála raritních kousků se čtyřválcovým turbem :razz:
Dali, o jakém motoru píšeš (ten do V), myslím typ ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#15 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od wickey »

B27, resp B28 v 262c a B280 v 780.

jo sehnat neco jako ma jean - to by bylo (raritni 4 valec mezi raritami :) )
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#16 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od dali »

2 doktor:Jak říká Wickey, 2,7/2,8 V6 PRV (PSA-Renault-Volvo). Ale zase na občasný kochací jízdy je to možná jedno. Kdybys to chtěl jako každodenní dopravní prostředek jako mají někteří zdejší dvojky, tak bych se asi bál....

2 Wickey: Jean má 780 v turbu? :razz:

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#17 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od wickey »

tak ja nevim, jestli to muzu takhle verejne.. ale ano - itala s motorem, co jich je snad jen 200 nebo kolik.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#18 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od doktor »

dali píše:2 doktor:Jak říká Wickey, 2,7/2,8 V6 PRV (PSA-Renault-Volvo). Ale zase na občasný kochací jízdy je to možná jedno. Kdybys to chtěl jako každodenní dopravní prostředek jako mají někteří zdejší dvojky, tak bych se asi bál....

2 Wickey: Jean má 780 v turbu? :razz:
Měl by to být víkendový kchár. Do gáráže na zimu. Ta 2.8, která je asi nejběžnější na ty 780ce, ta bude asi i něco papat, takže na běžný ježdění by to nebylo. Je nějako konstrukčně složitá a blbě opravovatelná ? resp. nákladný servis ?
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

wickey
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 3745
Registrován: 19 roků 7 měsíců
Bydliště: Bratislava
Vůz: V70 D5 AWD, S60 D5, C70 T5 Cab, XC90 V8
Bydliště: Bratislava - Staré Mesto

#19 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od wickey »

motoricky shodna se sedmickami, blbe jsou special dily (intros, karosarina) - mimo volva nesehnatelne.
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '06 V70 D5 AWD - D5244T4, M66 AWD 136 kW #459 - dawn blue pearl /// '06 S60 D5 - D5244T4, M66 136 kW #459 - dawn blue pearl
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic

ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V, '00 V70 XC AWD Cross Country, '04 XC90 2,5T AWD

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#20 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od doktor »

wickey píše:motoricky shodna se sedmickami, blbe jsou special dily (intros, karosarina) - mimo volva nesehnatelne.
S tím se počítá, mně jde o ten motor. Kdybych chtěl klasickou sedmu, koukám po sedmě. Ten introš je na tom právě to nejkrásnější, ty sesle jsou prostě eňoňuňo. V nejhorším to zpraví autodoktor, jak jsem slyšel, umí věci nevídané. Jde mi o to, abych to neměl někde furt na heveru, že to nedude jezdit.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 2
Příspěvky: 2166
Registrován: 15 roků 11 měsíců
Bydliště: Sydney - AUS
Vůz: Mitsubishi Challenger

#21 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od tomasss »

doktor píše: Měl by to být víkendový kchár. Do gáráže na zimu. Ta 2.8, která je asi nejběžnější na ty 780ce, ta bude asi i něco papat, takže na běžný ježdění by to nebylo. Je nějako konstrukčně složitá a blbě opravovatelná ? resp. nákladný servis ?
Motor 2.8 (B280F) mam ve svy sedmici, a kultivovanost benzinovyho sestivalce je proste bozska... A nenech se odradit, ze by to jelo spatne to teda rozhodne ne, pokud je motor ok, jezdi to dost slusne...preci jen to nejakejch 150 koniku ma...
Servis - motor ma retez, takze se nemusis starat o zadny rozvody. Pokud je to uz B280E/F, nema ani neduhy B28 (spatny mazani - prej), hlavni investice jsou do paliva - kolem 15ti si to vezme.
Naposledy upravil(a) tomasss dne 02 úno 2009 00:56, celkem upraveno 1 x.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW

Honza
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Člen VK
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 5112
Registrován: 20 roků 6 měsíců
Bydliště: České Budějovice
Vůz: V70 D5, 03, man, lah. zelená

#22 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od Honza »

doktor píše:S tím se počítá, mně jde o ten motor.
Pekelník ten motor nedávno dělal a je to tu někde i focený.
tak tu: viewtopic.php?f=51&t=16271
_________________
V70II D5, 2003 / V850 2,5TDi, '96, použita na orgány

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#23 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od doktor »

Honza píše:
doktor píše:S tím se počítá, mně jde o ten motor.
Pekelník ten motor nedávno dělal a je to tu někde i focený.
tak tu: viewtopic.php?f=51&t=16271

Jo tak to je supr. To jsem nevěděl, že je to tenhle typ. To je paráda. Pekekník to má udělaný krásně.
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

doktor
Ověřený
Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 6
Příspěvky: 3226
Registrován: 15 roků 9 měsíců
Bydliště: Slaný, okr. Kladno
Vůz: SAAB 9-5 AERO 04, V70II R 04, C70 T5 98

#24 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od doktor »

tomasss píše:
doktor píše: Měl by to být víkendový kchár. Do gáráže na zimu. Ta 2.8, která je asi nejběžnější na ty 780ce, ta bude asi i něco papat, takže na běžný ježdění by to nebylo. Je nějako konstrukčně složitá a blbě opravovatelná ? resp. nákladný servis ?
Motor 2.8 (B280F) mam ve svy sedmici, a kultivovanost benzinovyho sestivalce je proste bozska... A nenech se odradit, ze by to jelo spatne to teda rozhodne ne, pokud je motor ok, jezdi to dost slusne...preci jen to nejakejch 150 koniku ma...
Servis - motor ma retez, takze se nemusis starat o zadny rozvody. Pokud je to uz B280E/F, nema ani neduhy B28 (spatny mazani - prej), hlavni investice jsou do paliva - kolem 15ti si to vezme.
Díky Tome, ten tvůj jsem viděl a líbil se mi. Takže to nebude tak zlé, jak mě dali strašil. Ta spotřeba je holt cena za unikát. Určitě bych tam však nerval plyn :roll: (nic ve zlým Tomáši :palec: )
_________________
V70R II 2,5T AWD, manual, 220 KW,´04, SAAB 9-5 AERO 2.3T, B235R, manual, 184 kW, ´03, Volvo C70 2,0 T5, B5204T3, 166kW ´98, manual, ARD tuning stage 2, 195kW,
bylo Volvo 460 2.0, B20F manual, 80kW,´95, bylo Volvo V70 2.5 10V, B5252S automat, 106kW,´99, bylo Volvo 850 R, 2.3, B5234T5 automat, 176kW,´96, Volvo V70 T5 2.3, B5234T3, manual, 176kW, ´99,
Vstup do galerie ZDE

Offline
Uživatelský avatar
Příspěvků ve vlákně: 4
Příspěvky: 4156
Registrován: 18 roků 3 měsíce
Bydliště: R.I.P.
Vůz: ---
Bydliště: Jindřichův Hradec

#25 262 bertone versus 780 bertone

Příspěvek od dali »

doktore na 90% na nic jinýho než V6 nenarazíš...když bude v dobrým stavu tak na tvoje ježdení který si nastínil naprosto OK. Nesmíš to ale moc srovnávat se čtyřválcem v turbu. Umí takřka všechno líp, a když je třeba snáz se i upravuje. Vůbec napříč evropskou automobilovou produkcí jsou V6 verze normálních aut nový prezentovaný jako luxus a úměrně tomu taky drahý a coby ojetý beznadějně stojí v autobazarech neprodejný prakticky za jakoukoli cenu a čekaj na nějakýho masochistu co si je koupí.
Odpovědět
  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Poslední příspěvek

Zpět na „o všem možném :-)“