Musel jsem vratit sluzebak s ccs a zacal jsem jezdit po kseftech se svou sedmou.Kvuli spotrebe ji mel v "parade" Standa, ktery sesteloval co slo.Ted jezdim cca 180-500 km za den s pracovnimi zastavkami, jsou to vetsinou okresky, obcas dalnice, mesto jen malokdy.Pokud jsem jezdil stejnym stylem jako se sluzebni fabii, byla to hruza-tipuju 15l/100km.Ted sem to podrobil zkoumani a jezdim max. 90km/h (stejne to tomu slusi nejvic ), snazim se radit v nizkych otackach....
Po cca 4000km mi vychazi 7,3 L/100km/h
Je teda pravda, ze timhle stylem clovek moc zabavy neuzije, jen si tak hezky pluje, ale co, chtel jsem to zkusit
PS:Myslim, ze velkej dik za tohle cislo patri Standovi, ze vsechny ty bimetaly a podobny kramy zkrotil....DIK
V745 B230E 1988 dlouhodobe sledovani
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 236
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#1 V745 B230E 1988 dlouhodobe sledovani
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 1283
- Registrován: 15 roků 11 měsíců
- Bydliště: Tábor
- Vůz: V60
#2 V745 B230E 1988 dlouhodobe sledovani
Sorry ale nevěřim že jsi s Fábií jezdil za 15. Už jenom z Tvého "tipuju", asi sám taky víš za kolik to bylo ne?
Jinak Volví spotřeba pěkná, to je jasné, Standovi zlaté ruce
Jinak Volví spotřeba pěkná, to je jasné, Standovi zlaté ruce
_________________
V60 D4
V60 D4
#3 V745 B230E 1988 dlouhodobe sledovani
Vidím, že je to dneska asi v módě jezdit na služební účely soukr. Volvem. Taky teď jezdím svojí 850, člověk si zajezdí v oblíbeném autě, je v práci a ještě mu za autí slušně platí.
_________________
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
V850 T5, 155 kW 1994
V70II D5,120 kW 2002
XC70 D4,133kW 2016
Mitsubishi L200 2022
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 236
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#4 V745 B230E 1988 dlouhodobe sledovani
Nemyslel jsem Fabii.Mel jsem na mysli "vylety" 740 v dobe, kdy jsem Fabii jeste mel.Jezdil jsem s tim proste spatne, brzdeni motorem apod.Ted snad uz vim jak na to aby to jezdilo "levne", ale jak rikam, neni s tim pak takova srandaDural8 píše:Sorry ale nevěřim že jsi s Fábií jezdil za 15. Už jenom z Tvého "tipuju", asi sám taky víš za kolik to bylo ne?
Jinak Volví spotřeba pěkná, to je jasné, Standovi zlaté ruce
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
#5 V745 B230E 1988 dlouhodobe sledovani
pri brzdeni motorom by mala byt nulova spotreba (pri vstrekovani) :?kubavlc píše:brzdeni motorem apod.Ted snad uz vim jak na to aby to jezdilo "levne", ale jak rikam, neni s tim pak takova sranda
_________________
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
850 T5R 2.0 1995 green-ex momentalne bezvolvovec
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 3
- Příspěvky: 236
- Registrován: 16 roků 1 měsíc
- Bydliště: praha/kladno/kdyně
#6 V745 B230E 1988 dlouhodobe sledovani
Jak u kterych motoru, myslim, ze treba u 480 co mam to tak je.U B230E motor palivo spotrebovava i kdyz brzdis, neb ten motor pry nedokaze poznat ze brzdis, nema zpetnou vazbu.Vic by asi rekl nekdo zkusenejsi.Standa mi radil, brzdi brzdama, ne mtotrem-kvuli spotrebe.berzerker píše:pri brzdeni motorom by mala byt nulova spotreba (pri vstrekovani) :?kubavlc píše:brzdeni motorem apod.Ted snad uz vim jak na to aby to jezdilo "levne", ale jak rikam, neni s tim pak takova sranda
_________________
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
Volvo 940 B230FT manual M90 r.v. 1990 ve stavbě
Volvo 740 B230F manual r.v. 1988 "Nilsson hearse"
Volvo 740 B230FT automat r.v. 1989
Volvo 850 turbo 1995 automat r.v. 1995
Volvo C303 TGB111C r.v. 1976
LR Discovery 300TDI r.v. 1996
-
Offline
- Příspěvků ve vlákně: 1
- Příspěvky: 303
- Registrován: 15 roků 5 měsíců
- Bydliště: Plzeň
- Vůz: Není
#7 V745 B230E 1988 dlouhodobe sledovani
Tak něják to bude. Nevím jestli to platí pro všechny B2XX, ale pro B2XXE by to platit mělo.kubavlc píše:Jak u kterych motoru, myslim, ze treba u 480 co mam to tak je.U B230E motor palivo spotrebovava i kdyz brzdis, neb ten motor pry nedokaze poznat ze brzdis, nema zpetnou vazbu.Vic by asi rekl nekdo zkusenejsi.Standa mi radil, brzdi brzdama, ne mtotrem-kvuli spotrebe.berzerker píše: pri brzdeni motorom by mala byt nulova spotreba (pri vstrekovani) :?
-
- Podobná témata
- Odpovědi
- Zobrazení
- Poslední příspěvek
-
- 26 Odpovědi
- 4600 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od sedmikraska
-
- 11 Odpovědi
- 452 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od HonzaA
-
- 4 Odpovědi
- 144 Zobrazení
-
Poslední příspěvek od jancho