Nivomaty
Pravidla fóra
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
Vážení uživatelé tato sekce je určena pouze pro dotazy všeobecné které nejdou zařadit k příslušnému typu auta.
Například: Jak nalakovat plecháče a podobně. Ostatní pište podle typových řad tam kam patří.
- Autor
- Zpráva
-
Offline
- Příspěvky: 2803
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Nivomaty
Nasiel som pekny clanok o nivomatoch. http://cadillacfaq.com/faq/answers/pdf/nivomat.pdf
Doteraz som si myslel, ze su na vzduch - kompresor, cidlo naklonu a nejaka RJ...
Doteraz som si myslel, ze su na vzduch - kompresor, cidlo naklonu a nejaka RJ...
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 2237
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Nivomaty
Sorry za OT, ale bombastický je, že hned na prvním obrázku je DVOJKA!!! :mrgreen:
:mrgreen:
:mrgreen: 



_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 1582
- Registrován: 17 roků 2 měsíce
- Bydliště: Ždánice
- Vůz: Volvo 264 a 265 a S80
- Bydliště: Ždánice
Nivomaty
A proč ne. dvojku jsi s nivomatama neviděl? jí několik. hlavně u kombíků. ale měla to i 262C (1977) v Hannoveru, kde bylo tažný. 

_________________
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
264TE - 1977, B27E / S80 - 2007, D5 / 265 - 1979, B27E, 240GL - 1988, B230F
bylo: 244-1983, 760-1990, S90-1997, 960-1991, 244-1979, 945-1996, 264-1978, C70-2000, 262C-1980, 264-1975, S80-2006, 262C-1979, 264-1980, S80-1999
-
Offline
- Člen VK
- Příspěvky: 2237
- Registrován: 18 roků 5 měsíců
- Bydliště: Nižbor
Nivomaty
Scharnhorst má nivomaty... 

_________________
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
Bylo: 240 Classic, r.v. 92, B230F, 5q Scharnhorst
264GLE, r.v. 80, B27E, aut.3q Bismarck
Je: 264TE, r.v. 79, B27E, aut.3q Tirpitz
244GL, r.v .80, B21A, 4q+OD Gneisenau
244GL, r.v. 80, B21E, 4q+OD Lützow
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Nivomaty
Je nejakej klic podle kteryho se da urcit jestli byly na my 760tce puvodne nivomaty (vybava, VIN, ...) ?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 212
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
Nivomaty
Na tvý 760-tce nivomaty byly a měly by být i teď, tak jako na všech sedanech s multilinkem. Akorát na sedmě s multilinkem jsou nivomaty které se na správnou světlou výšku vypumpují jízdou samy, do dvojek se dávaly nivomaty s měchy, které se dofukovaly.
Jinak první generace multilinku se dán předělat na standartní tlumiče, akorát se musí předělat spodní uchycení tlumiče. Plus se musí dát silnější pružiny. Tudíž pokud někdo něco takového nepředělal na tvojí sedmě, tak bys tam měl mít nivomaty.
Jinak první generace multilinku se dán předělat na standartní tlumiče, akorát se musí předělat spodní uchycení tlumiče. Plus se musí dát silnější pružiny. Tudíž pokud někdo něco takového nepředělal na tvojí sedmě, tak bys tam měl mít nivomaty.
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Nivomaty
Koukali jsme na to se Sorelem, ale nemam vzadu barometriky a pri nalozeni zade se nic nedopumpuje, tudiz zrejme jde o prekopavku na klasicky tlumice... Zajima mne to v souvislosti se stelovanim svetlometu - mam elektricky samostelovani, ale zajima mne odkud bere RJ informace a nalozeni zadku auta?Ondra Hrubý píše:Na tvý 760-tce nivomaty byly a měly by být i teď, tak jako na všech sedanech s multilinkem. Akorát na sedmě s multilinkem jsou nivomaty které se na správnou světlou výšku vypumpují jízdou samy, do dvojek se dávaly nivomaty s měchy, které se dofukovaly.
Jinak první generace multilinku se dán předělat na standartní tlumiče, akorát se musí předělat spodní uchycení tlumiče. Plus se musí dát silnější pružiny. Tudíž pokud někdo něco takového nepředělal na tvojí sedmě, tak bys tam měl mít nivomaty.
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 212
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
Nivomaty
Barometry tam ani mít nemůžeš, tahle verze nivomatů se do sedanu s multilinkem nedávala. Ale pokud se záď ani při jízdě nevrátí do roviny tak jsou buď nivomaty v háji, a nebo je to překopané na klasické tlumiče jak píšeš. A to samoštelování světel mi taky nejde do hlavy - na autě se samonivelací není přece potřeba. Chtělo by to vidět.tomasss píše:Koukali jsme na to se Sorelem, ale nemam vzadu barometriky a pri nalozeni zade se nic nedopumpuje, tudiz zrejme jde o prekopavku na klasicky tlumice... Zajima mne to v souvislosti se stelovanim svetlometu - mam elektricky samostelovani, ale zajima mne odkud bere RJ informace a nalozeni zadku auta?
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvky: 2355
- Registrován: 14 roků 11 měsíců
- Bydliště: Sydney - AUS
- Vůz: Mitsubishi Challenger
Nivomaty
Psal jsem do Sterbohol a oni jsou podle VINu schopni u tyhle rady zjistit jen zacatek zaruky
Jinak vubec by me neprekvapilo kdybych mel nejakej atyp, stejne jako mam atypycky svetla, atypickou klimu, atypickej vejfuk, ....
Je mozny ze italsky verze nivomaty nemely?

Jinak vubec by me neprekvapilo kdybych mel nejakej atyp, stejne jako mam atypycky svetla, atypickou klimu, atypickej vejfuk, ....
Je mozny ze italsky verze nivomaty nemely?
_________________
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
Je: Mitsubishi Challenger 2002 3.0 V6 aut
Bylo: V40 D2 6q 88kW MY2017, 760GLE B280F AW71 108kW, 960II B6304S3 AW30-43 150kW, 2x 740TURBO B204GT M90 147kW, S70R B5234T3 AW50-42 176kW
-
Offline
- Příspěvky: 212
- Registrován: 18 roků 11 měsíců
- Bydliště: Praha východ
- Vůz: Volvo S70 B5234T3 1997
Nivomaty
No to netuším ale moje bývalá sedma byla z Itálie a nivomaty měla, takže bych na to nesázel. Nemáš náhodou fotku toho tlumiče?tomasss píše:Psal jsem do Sterbohol a oni jsou podle VINu schopni u tyhle rady zjistit jen zacatek zaruky![]()
Jinak vubec by me neprekvapilo kdybych mel nejakej atyp, stejne jako mam atypycky svetla, atypickou klimu, atypickej vejfuk, ....
Je mozny ze italsky verze nivomaty nemely?
_________________
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
Je:BMW 325xi 2006
Bylo:Volvo S70, B5234T3, 1997Volvo V70, B5252S, 1998/Subaru Legacy Outback EJ25 2000/Volvo 764 D24TIC 1988/Volvo 245 D24 1985
-
Offline
- Příspěvky: 2803
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Nivomaty
Ze si ty ten clanok v odkaze necital ? Ci mas na aute Nivomaty zustis lahko: Nivomat ma na spodnom dieli vlnovec z gumy, klasicky tlmic je celoplechovy. Vrchna polovica nivomatu je abnormalne hruba (fi cca 9 cm, standardny tmic cca 5). Dalsim spoznavacim znamenim je spodny uchyt tlmica - na klasickom tlmici je to prevlecna matica, na nivomate su to 2 sroby zo spodu rame, smerom hore, k tlmicu. Ziadnu RJ ani ani kompresor ani hadice nenajdes - to maju medvede a citrony. Vtip nivomatu spociva v tom, ze vsetko je integrovane v tlmici. Neviem co sa pchalo do dvojek, ale nivomaty na sedmu su len 2 druhy - podla vsetkeho pre sedany a pre kombiky.tomasss píše:Psal jsem do Sterbohol a oni jsou podle VINu schopni u tyhle rady zjistit jen zacatek zaruky![]()
Jinak vubec by me neprekvapilo kdybych mel nejakej atyp, stejne jako mam atypycky svetla, atypickou klimu, atypickej vejfuk, ....
Je mozny ze italsky verze nivomaty nemely?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 2803
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Nivomaty
Mam taky problem co ma velmo se..znepokojuje.
Stare nivomaty (este z vyroby) si pomaly sadali, a to tak, ze pravy viac ako lavy. Po vymene za zanovne (vraj málo jazdene a podla vonkajsieho stavy by to aj mohla byt pravda) asi mesiac vsetko super, ale pravy si zasa zacina sadat rychlejsie ako lavy. Co moze byt s pravou stranou ? Alebo je to len nahoda ?
Stare nivomaty (este z vyroby) si pomaly sadali, a to tak, ze pravy viac ako lavy. Po vymene za zanovne (vraj málo jazdene a podla vonkajsieho stavy by to aj mohla byt pravda) asi mesiac vsetko super, ale pravy si zasa zacina sadat rychlejsie ako lavy. Co moze byt s pravou stranou ? Alebo je to len nahoda ?
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
-
Offline
- Příspěvky: 4371
- Registrován: 18 roků 7 měsíců
- Bydliště: Bratislava
- Vůz: C70 T5 cabrio + V70 XC Cross Country
- Bydliště: Bratislava - Staré Mesto
Nivomaty
40 kilo zlata v kufri na pravej strane?
_________________
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
'01 C70 T5 cabrio - B5234T3, M56LK 176 kW #601 - signal red /// '00 V70 XC AWD Cross Country - B5244T, M58 142 kW #421/460 - dark olive pearl/grey
'08 XC90 V8 AWD Sport - B8444S, AWTF-80 SC 232 kW #612 - passion red /// '03 S60 T5 - B5234T3, AW55-50SN 184 kW #449 - mistral green metallic
ex: '84 760 GLE TD; '90 940 GLE; '96 850 2.5 20V; '91 440 1.8 K; '98 V70 R AWD; '97 850 R; '00 V70 R AWD, '87 740 GL, '97 850 GLE, '04 S60 R AWD, '98 V70 XC AWD Cross Country, '99 V70 XC AWD Cross Country, '99 S70 2.5 20V
-
Offline
- Příspěvky: 1208
- Registrován: 16 roků 4 měsíce
- Bydliště: Praha
- Vůz: XC70 B5244T3 '02
Nivomaty
Co pruziny..?
-
Offline
- Servisman
- Příspěvky: 2923
- Registrován: 16 roků 9 měsíců
- Vůz: S80, 2,4
- Bydliště: Zlín
Nivomaty
Jakmile načneš na jedné straně péra, tak už to tak dělá. Já vyměnil péra celkem 4x, než jsem docílil nějakého výsledku. Jinak většinou padá pravá strana rychleji než levá.Sergej píše:Mam taky problem co ma velmo se..znepokojuje.
Stare nivomaty (este z vyroby) si pomaly sadali, a to tak, ze pravy viac ako lavy. Po vymene za zanovne (vraj málo jazdene a podla vonkajsieho stavy by to aj mohla byt pravda) asi mesiac vsetko super, ale pravy si zasa zacina sadat rychlejsie ako lavy. Co moze byt s pravou stranou ? Alebo je to len nahoda ?
_________________
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
V 740 GL r.v.88 B230F, ZF224HP , bylo V 960 B6304, 150kW s vlaječkou
V S80 , B5244S V 850 B5204
-
Offline
- Příspěvky: 2803
- Registrován: 16 roků
- Vůz: V960, B6304F, 1992
- Bydliště: Piešťany/Praha
Nivomaty
Ako nacnem ? Ze na jednej strane su proste unavene ? Este som si vsimol, ze pri vymene nivomatov mi preva strana isla vymenit horsie ako druha, nivomat sa suchal o pruzinu (len vo vyvesenom stave, v zatazenom stave sa nesucha)
_________________
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx
Je:V960TURBOB204FT1991V960GLEB6304F1992
Bolo:V940SEB200FT1992V760GLED24T1985
Oprava pristrojoviek 2xx/7xx/9xx