Dalsi fotky a video zde:
http://www.auto.auto-news.cz/volvo-sc90 ... 29898.html

Začněte šetřit

Ber to spíš jako 2+2, auto na dovolenou pro 5ti členou rodinku to asi nebude.Bobes píše:vypadá to sice hezky, ale
- nějak se mi nezdají proporce.. dlouhej motorprostor, krátká kabina
- sesle vzadu fajn jak u 480, ale nevidim tam místo na nohy
spíš 2+0, teda tak jak je to nakreslenéHonza píše:Ber to spíš jako 2+2, auto na dovolenou pro 5ti členou rodinku to asi nebude.
Jak tě vubec muže napadnout dat do sportaka Chrochtaka disela? a eště jenom 2.0 D ??? hele to vubec . ja bych v tom viděl V6 3.0 T ,300Ps ,Benzín, jinak bych to nechtěl s dieselem fůjjjjjjjjjjjjjdrewid píše:Á jelikož se to bude blbě prodávat, šup tam s 2.0D motorem !![]()
![]()
Ale kočár to je gut, vo to nic. Rošťačky by na to určitě šly. Akorát jak koukám, není tam místo k pelešení s nimi...když bych si vybral nějakou vášnivější boubelku....![]()
ja nedržkuju . asi musíš mít blbou naladu když to tak vidíšdrewid píše:Držkuješ a za dva járy tady budeš převařovat lehce jetou S90 f chrochtu a pravoruce
A volvo někdy udělal motor o obsahu 4,5litru s biturbem nebo li twin turbem ?? nevim neviděl sem nic takovehomartinopel píše:Doufám že do toho budou cpát minimálně V8 4,5 Biturbo s výkonem min 500k pochopitelně s pohonem zadní nápravy,nebo permanentní 4x4 ,bez elektronických nesmyslů.Prostě takový hrubě broušený diamant.
Tak na to u Volvo hodně rychle zapomeň. Motory podél nespňují volvo bezpečnostní standardy, takže takto uložené nikdy nebudou. Kdyby ano, proč by se s*ali s ultrakompaktním V8 ?dali píše:Doufám, že to (konečně) bude zase zadohrab s motorem podél, aby (konečně) parametry motoru přestaly bejt omezený tím co snese ultratenká převodovka u motoru uloženýho napříč.
Co vím tak Volvo 4,5 nedělá,proto inovace,ale nepleť si Biturbo a Twinturbo.Jedná se o dvě naprosto odlišné koncepce.TOMÁŠ S80 píše:A volvo někdy udělal motor o obsahu 4,5litru s biturbem nebo li twin turbem ?? nevim neviděl sem nic takovehomartinopel píše:Doufám že do toho budou cpát minimálně V8 4,5 Biturbo s výkonem min 500k pochopitelně s pohonem zadní nápravy,nebo permanentní 4x4 ,bez elektronických nesmyslů.Prostě takový hrubě broušený diamant.
A jaká je podle tebe pětice charakteristických desingových prvků volva?dali píše:Doufám, že to (konečně) bude zase zadohrab s motorem podél, aby (konečně) parametry motoru přestaly bejt omezený tím co snese ultratenká převodovka u motoru uloženýho napříč.
Je to moc hezký, o tom žádná, ale zkuste na tom někdo najít řekněme 5 charakteristických designových prvků VolvaJako Volvo to podle mě bohužel opět nevypadá. Stačila by trochu jiná maska a moh by to bez větších problémů bejt Aston Martin.
L4W píše:A jaká je podle tebe pětice charakteristických desingových prvků volva?
Uživatelé procházející toto fórum: selap